UPDATE/Haosul dintr-o institutie publica din subordinea primarului liberal Adrian Dobre, un primar garantat de Andrei Volosevici/Adrian Vaida este trimis la deschiderea anului scolar de către șeful Poliției Municipale, Manea Cristian, chiar daca gardianul public a fost in contact cu persoane depistate cu Covid!
„2000 DE INFECTAȚI PE ZI! „ȚINTA” INCLUSĂ ÎN STRATEGIA DE CAMPANIE A LuCOVID-ului.
ȘMECHERIE anti-PSD, ce poate deveni “BUMERANG” anti-PNL. Ghici cine câștigă?
Mi-a șoptit o „păsărică” bine informată că în laboratoarele puterii se coace o strategie mizeră, conform căreia, începând cu mijlocul săptămânii viitoare, raportările zilnice despre infectații cu COVID să atingă pragul de 2000 pe zi. Deoarece nimeni nu poate controla eficient acuratețea rapoartelor, și nici n-am văzut vreun oficial diferit de guvernarea Lu’COVID care să-i admonesteze și să cerceteze serios, e limpede că acest fapt se poate întâmpla ușor și fără comentarii. Bineînțeles că nici “presa miluită”, vorba lui Ion Cristoiu, nu va chestiona procedura falsificării raportărilor, dar în schimb va trâmbița cotidian despre pericolul multiplicat al infectării în aceste condiții, mai ales pentru bătrâni, care vor fi descurajați astfel să se prezinte la vot duminică. Parcă văd deja titlurile presei: „PENTRU CEI MAI ÎN VÂRSTĂ, RISCURILE SUNT CRESCUTE ȘI PERICOLUL INFECTĂRII ESTE IMINENT!”
Care-ar fi calculul din mintea lui LuCOVID și a celor care-l asistă?
Ținând cont de structura demografică tradițională a votanților, liberalii cred că astfel PSD va avea cel mai mult de pierdut, acesta fiind votat majoritar în rândul pensionarilor și a oamenilor în vârstă. Așa și este! Ce nu le spune însă LuCOVID colegilor săi (deși știe!), este faptul că începând cu anul trecut și structura votanților PNL s-a modificat drastic, fiind cvasi similară cu cea a PSD, iar sociologii serioși știu bine asta. Deci și peneliștii vor pierde mulți votanți vârstnici care, înfricoșați fiind de infectare, vor sta acasă.
În aceste condiții, devine clar că beneficiarul direct al probabilei manipulări cu 2000 de infectați pe zi va fi USR-PLUS, partidul REZERVIȘTILOR, aceiași care „îl trag cu cheița” pe disperatul LuCOVID.
Sondajul liberal de alaltăieri în București arăta așa: USR-PLUS 38%, PSD 29%, PNL 22% pentru PMB, Nicușor-Plicușor a scăzut cu 4% în urma scandalului cu Câine, Firea s-a stabilizat, așa că scorul amândurora este azi de 33% (Băse e la 14%). Deși îngrozit de scorul mic al PNL în București (pe care nici nu-l mai poate reconsolida până la alegeri!), LuCOVID joacă acum totul pentru salvarea prin „Nicușor-Primar”, acesta fiind și CANDIDATUL PERSONAL al lui Iohannis, așa cum am explicat alaltăieri. Acesta este motivul pentru care joi seara LuCOVID a „rupt ușile” la Cotroceni, cerându-i lui KWI să mobilizeze instituțiile de forță pentru susținerea cu mijloace ilegale și cu orice preț a lui Nicușor-Plicușor (treaba cu 2000/zi e parte din această strategie!). Orban l-a convins pe Iohannis, acesta l-a mandatat pe Pahonțu să implementeze operațiunea, iar instituțiile de forță … au refuzat! Oamenii de acolo știu că așa ceva nu va scăpa neanchetat ulterior, și mai știu că gonflarea USR-PLUS va aduce pagube mari și instabilitate în perspectiva Parlamentarelor.
Dar și LuCOVID și REZERVIȘTII știu că pierderea Capitalei, cu PNL la 20% și cu Nicușor neales, poate atrage rapid decapitarea lui LuCOVID, care va fi atacat dur din interior, în acest scenariu, EXACT ÎN NOAPTEA DE DUPĂ ALEGERI.
Așadar, în urmatoarele 7 zile se va juca DUR, NETRANSPARENT ȘI LA RISC MAXIM.
SĂ URMĂRIM DECI MECIUL ȘI SĂ-L COMENTĂM!”
Conform regulilor propuse de Guvern pentru campania electorală, in timpul mitingurilor, purtarea măștii și distanțarea fizică sunt obligatorii!
Decizia organizării evenimentelor electorale va ține cont de contextul epidemiologic al localității și al regiunii unde acesta se organizează, de contextul epidemiologic al localităților și regiunilor din care provin participanții. Pentru prevenirea contagiunii cu noul coronavirus, se vor elabora acte normative și recomandări de protejare a sănătății publice, ce vor consta în obligativitatea respectării urmatoarelor măsuri menținerea distanței fizice de minimum 1,5 m între oricare două persoane, cu asigurarea unei suprafețe de minimum 4mp /persoană, asigurarea facilităților la locul de desfășurare al evenimentului electoral pentru spălarea sau dezinfecția regulată a mâinilor, spălatul sau dezinfecția frecventă a mâinilor este preferabilă purtării mănușilor.
Primarul PNL, Leonas Radu, din comuna Brazi/Prahova, in campanie electorala, fara respectarea regulilor de distantare si fara masca
Surprins neplacut de contraatacul din ultimele zile al candidatului PSD- Mircea Radu si uluit de scaderea brusca in sondaje (diferenta dintre cei doi candidati fiind foarte mica), Leonas Radu a facut un gest rarisim: a iesit in campanie electorala, pe strada (gest care nu l-a mai facut pana acum…:)…).
Numai ca, primarul PNL – Leonas Radu demonstreaza ca are alte date fata de restul contracandidatilor sustinand indirect teoria analistului politic Cozmin Gusa. (Irinel I.).
Va lasam pe dumneavoastra sa constatati si sa discerneti:
Expoziția va oferi vizitatorilor o experiență imersivă, care descrie într-un mod artistic filosofia de design a Samsung
România, București – 16 aprilie 2024 – Samsung Electronics Co., Ltd. organizează propria expoziție de design la Fuorisalone 2024, în cadrul Milan Design Week, în perioada 16-21 aprilie. Expoziția va avea loc la Le Cavallerizze, în prestigiosul Muzeu Național de Știință și Tehnologie Leonardo da Vinci din Milano, Italia. La eveniment, expoziția Centrului de Design Corporate al Samsung, „Newfound Equilibrium”, va prezenta filosofia de design orientată către utilizator a Samsung, „Identitatea de Design Samsung 5.0: Esențial∙Inovativ∙Armonios”.
„Designul trebuie să ia în considerare în întregime experiența umană, iar principiile de design ale Samsung realizează acest lucru. Cu filosofia noastră de design centrată pe om, ne propunem să creăm un viitor care se armonizează cu viața clienților noștri prin inovație cu scop”, a declarat TM Roh, President and Head of Corporate Design Center, Samsung Electronics.
Cinci spații unice aduc la viață filosofia de design Esențial∙Inovativ∙Armonios”
Expoziția „Newfound Equilibrium” a Samsung de la Milan Design Week 2024 este menită să inspire vizitatorii, având la bază viziunea Samsung pentru un viitor mai bun, care descrie într-un mod artistic echilibrul dintre oameni și tehnologie. Pentru a avea un impact asupra participanților, expoziția va include artă media care trezește simțurile – în special văzul, auzul și mirosul.
Ancorând experiența multi-senzorială, instalația imersivă îi ghidează pe vizitatori prin cinci spații care descriu identitatea de design Esențial⸱Inovativ⸱Armonios a Samsung, ca o compoziție de lumină, sunet și interacțiuni digitale. Cele cinci spații care comunică cu vizitatorii prin ecrane, senzori și lumină sunt intitulate „Esență”, „Inovație”, „Armonie”, „Vis Infinit” și „Noul Început”. Pe măsură ce vizitatorii se apropie de ecranele plasate în spațiile respective, elementele translucide se transformă în forme și texturi specifice, iar formele dincolo de fereastră par să se apropie de privitori, permițându-le să se scufunde în visul unui viitor infinit care se apropie.
Prin colaborările cu meșterii în ceramică de la MUTINA și cu cei în lemn de la ALPI, frigiderul Bespoke și AirDresser-ul au fost, de asemenea, reinventate, având în vedere coexistența dintre oameni și tehnologie.
Expoziția „Newfound Equilibrium” a Samsung se află la Via Olona, nr. 6 bis, Milano, și oferă intrare gratuită în următoarele intervale orare:
De la 10:00 până la 19:00 (16-18 aprilie)
De la 10:00 până la 20:00 (19-20 aprilie)
De la 10:00 până la 18:00 (21 aprilie)
Pentru mai multe știri, fotografii și videoclipuri, vă rugăm să vizitați Samsung Newsroom și Samsung Design pe durata Milan Design Week 2024.
Despre Samsung Electronics Co., Ltd.
Samsung inspiră lumea și modelează viitorul cu idei și tehnologii transformative. Compania redefinește lumea televizoarelor, smartphone-urilor, dispozitivelor purtabile, tabletelor, electrocasnicelor, sistemelor de rețea și soluțiilor de memorie, Sistem LSI, producției de semiconductori și soluțiilor LED, oferind o experiență conectată fluentă prin ecosistemul său SmartThings și colaborarea deschisă cu partenerii. Pentru ultimele știri, vizitați Samsung Newsroom la adresa news.samsung.com/ro.
Va dezvaluiam cum primarul și viceprimarul din Comarnic au anunțat intenția de a renunța la PSD și de a candida din partea liberalilor.
Imediat a apărut în scenă sublimul Albișor care a început cu amenințări, amenințări care merg de la controale, la controale din partea ISC și la anularea unor acte de urbanism aflate deja în vigoare. Cu alte cuvinte: INTIMIDARE!
Campanie electorala „murdara”. La ce mijloace au recurs cei de la PSD Prahova:
Iar ce faci când ți se opune rezistență și ești trimis la plimbare? Trimiți subalternii în control!
Așa se face că Albișor, cel aflat în postura de sef de PSD în Colegiul Valea Prahovei a uitat că a mers personal la Hidro Prahova Comarnic si Hidro Prahova Bușteni pentru a depune documentațiile pentru PUZ-urile centurilor respective (în data de 19.01.2024), și tot personal a ridicat documentele . Mai mult PUZ-urile respective au fost realizate de firma…dlui Albișor – BTFARCH RO COMPANY SRL – pe hartie, in fapt de el personal .
Dar pentru că viceprimarul Mihai Savu (care era si Presedinte PSD Comarnic si care ridicase partidul de la 5% la 60%) a refuzat să colaboreze cu PSD-ul și le-a spus clar că va candida din partea PNL, ce face Albișor? Trimtie controlul la Primăria Comarnic verificând tocmai actele centurilor respective.
Din păcate pentru Marius Albișor există documente clare, există mailuri, conversatii pe whatsapp, inregistrari video care demonstrează apropierea față de autoritățile locale, apropiere care nu mai există dacă…afară este soare….Si, exista si inregistrari video la Hidro care atesta prezenta sa „bizara” (sa nu zicem noi, dar total ilegala) in favoarea proiecatantului BTFARCH RO COMPANY SRL, cand „maria sa” nu are asa ceva in competenta.
Mai ramane ca cei din PSD sa trimita la Primaria Comarnic pe politistii corupti din IPJ Prahova, politisti corupti ce le acopera ilegalitatile.
Sau, mai este o varianta: sa plateasca niste „agarici” sa se plaseze cu „pancarte” in fata primariei sa solicite demisiile primarului si viceprimarului, in stilul caracteristic.
Dar, indiferent de presiuni, santaje si amenintarile venite de la varful PSD Prahova cu institutiile statului pe care le au in „buzunar” – cei doi au transmis transant ca NU vor ceda!
Sublimul Albișor este coordonator din partea PSD Prahova pe Colegiul respectiv si „vaneaza” postul de vicepresedinte al CJ Prahova ca sa fie in echipa cu cel ce spera sa obtina postul de presedinte.
Marius Albișor, de loc din Cluj, pasionat de… cai, a intrat în atenția publicului prin Gabriela Firea care l-a numit în 2018 director al Administraţiei Lacuri, Parcuri şi Agrement Bucureşti (ALPAB). El deține Centrul de antrenament la mare altitudine pentru caii de curse. În trecut, această pasiune l-a adus într-o situație-limită. Un viscol puternic l-a surprins pe Marius Albișor în creierul Bucegilor, în timp ce cobora de la Centrul de antrenament cu doi cai de curse. El a stat înzăpezit 30 de ore, fiind recuperat de jandarmii montani.
Marius Albișor a fost numit director al ALPAB pe 9 mai 2018, fiind detașat de la Compania Municipală Dezvoltare Durabilă, a Primăriei Capitalei. El l-a înlocuit pe Aurelian Andrei Popa, un alt profesionist al Gabrielei Firea, trecut în planul 2, după ce presa a relatat că acesta este în centrul unei anchete DNA pentru corupție.
Marius Albișor se ocupa în trecut de un birou de arhitectură – Altrix Arhitectura SRL. Firma sa a fost acuzată că a realizat Planul Urbanistic General (PUG) al Municipiului Focșani ”coppy-paste” după cel al Piteștiului.
Dupa publicarea primei parti din aceasta investigatie, Albisor a incercat sa isi steraga urmele unor eventuale posibile infractiuni grave si a incheiat un proces – verbal prin care puz-ul controlat si efactuat de el in numele firmei BTFARCH RO COMPANY SRL este corect realizat.
In schimb au trecut la alte presiuni care sunt de „Noaptea minții”.
Viceprimarul Mihai Savu – fost Presedinte PSD Comarnic – este acuzat ca si-a executat politic, in timp ce era presedinte PSD Comarnic un cosilier local PSD, printr-o institutie care apartine si se afla in subordinea Prefectului de Prahova, adica in subordinea Presedintelui PSD Prahova.
„Sunt acuzat pe majoritatea posturilor Tv,ca am executat politic patronul Popasului Cernica (Balaceanu Ion).
Din spusele dlui Bălăceanu, la noi în primărie, am aflat ca în luna ianuarie, au fost în control la pensiunea pe care o deține, ISU Prahova.
Acestia, au constatat nereguli și au lăsat anumite măsuri pe care să le remedieze în termen de 2 luni.
Mentionez ca aceștia, au mai fost în control la toate pensiunile și restaurantele din Comarnic. Acest control, a fost in urma incidentului de la Ferma Dacilor.
Din câte am auzit,controalele au fost pe toată Valea Prahovei.
Când au revenit cei de la ISU, au constatat, ca dl Bălăceanu nu a remediat acele nereguli, motiv pt care, l-au închis. Dumnealui, mă acuza ca l-am executat politic.
Eu am trecut de la PSD la PNL, iar dumnealui a rămas în PSD (fiind consilier PSD în acest mandat).
Eu nu i-am făcut nicio sesizare la nicio instituție niciodată, mai ales ca ISU ,este în subordinea prefecturii, iar eu nu sunt agreat de acesta instituție.
Eu știu ca o sesizare se face cu nume și prenume,așa ca ar putea demonstra dacă eu i-am făcu sesizare la ISU.As dori să aducă dovezi concrete în spațiul public,ca eu , i-am făcut sesizări”.
Pasiunea lui Albișor pentru cai a rămas și astăzi, fiind văzut des pe Hipodromul Ploiești, devenind un concurent serios pentru un alt pasionat de hipism- Marian Manea.
Revenim si intrebam public: Abuzuri-abuzuri, șantaj-șantaj, dar cu caii ce ați avut? Vom reveni cu dezvaluiri senzationale.
Magazinele online pot personaliza, de acum, recomandările AI de produse furnizate de Aqurate;
VTEX (NYSE: VTEX), platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează operațiunile de comerț la nivel global, este o soluțiede eCommerce B2B, B2C care include capabilități precum marketplace nativ și Order Management System;
iviteb a dezvoltat componentele de conectare și automatizare a integrării cu VTEX
Aqurate,platformă SaaS care crește conversiile din eCommerce prin personalizare bazată pe Inteligenţă Artificială (AI), lansează opțiuni suplimentare de personalizare și prioritizare a recomandărilor de produse și integrează platforma VTEX (NYSE: VTEX), printr-o dezvoltare realizată de echipa iviteb.
„Avem două noutăți relevante, menite să crească și mai mult eficiența afacerilor din eCommerce. Am finalizat dezvoltarea noii soluții Advanced Merchandising Rules, ce permite magazinelor online un grad superior de personalizare și prioritizare a produselor recomandate, și încheiem cu succes și integrarea cu platforma VTEX, printr-o dezvoltare specifică realizată de echipa iviteb. Acești pași permit magazinelor online un control sporit al resurselor, dar și o expunere facilă pe una dintre platformele de eCommerce lider la nivel global”, declară Vlad Marincaș, CEO și cofondator Aqurate.
VTEXeste singurul furnizor exclusiv recunoscut Customer’s Choice în Voice of the Customer for Digital Commerce, raport al Gartner pentru anul 2024. De asemenea, VTEX a fost recunoscută ca un lider de top în studiul IDC MarketScape Worldwide B2C Digital Commerce Platforms în Midmarket Growth Vendor Assessment și ca lider în IDC’s Marketscape: Worldwide Midmarket Growth B2B Digital Commerce Applications 2023-2024 Vendor Assessment.
„VTEX continuă să adauge soluții și instrumente moderne prin care clienții companiei pot vinde mai mult și pot oferi cumpărătorilor cele mai bune experiențe de achiziție online. Integrarea solutiei Aqurate a venit ca un pas natural pentru VTEX, care, de-a lungul celor peste 20 de ani de activitate, a integrat numeroase instrumente care țin pasul cu tot mai exigentele cerințe ale clientilor”, menționează Kiril Dinov, Growth Leader Estern Europe, VTEX.
„Prin dezvoltarea personalizată, am introdus o serie de automatizări pentru a simplifica procesul de înrolare a magazinelor online în platforma VTEX. Ne-am dorit să oferim o integrare cât mai facilă, așa că, de acum, produsele prelucrate de Aqurate pot fi listate printr-o singura componenta, ale cărei proprietăți pot fi ajustate direct din editorul vizual. Această componentă poate fi reutilizată în mai multe pagini din fiecare site și este gândită să preia automat stilurile definite în tema magazinului online”, adaugă Doru Alexandru Radu, fondator iviteb.
Aqurate a încheiat anul 2023 cu venituri lunare recurente (MRR) de trei ori mai mari și cu de cinci ori mai mulți clienți în rândul magazinelor online relevante din România. Printre magazinele online care au ales soluția AI Aqurate se numără și Doraly, evoMag, Librex, Neakaisa, PC Garage sau TheHome.
Aqurate ajută la colectarea datelor cu care interacționează utilizatorii magazinelor online și la introducerea acestora în motorul de recomandare de produse. Soluția AI este bazată pe analizarea și interpretarea unor volume mari de date privind comportamentul clienților – produse cumpărate, click-uri, produse adăugate în coș și altele. Aceasta compară acțiunile similare ale diferiților utilizatori și estimează, prin intermediul inteligenței artificiale, ce ar putea prezenta interes pentru fiecare utilizator.
La finalul anului 2024, Aqurate a depășit 3,84 milioane de comenzi procesate prin magazinele online ce folosesc algoritmul său AI de recomandări de produse.
Aqurate Personalize crește veniturile din eCommerce cu până la 23%, prin recomandările de produs generate cu AI, personalizate fiecărui vizitator al site-urilor. Serviciul crește atât rata de conversie din eCommerce, cât și valoarea medie a comenzii.
Despre Aqurate
Aqurate, platformă SaaS bazată pe inteligenţă artificială care ajută companiile din eCommerce să îşi folosească datele pentru a creşte, a fost fondată în 2019 de Vlad Marincaş, Tudor Goicea, Lisardo Erman si Raul Mazilu. Platforma a atras, până în prezent, finanțări în valoare de aproximativ 500.000 de Euro. Mai multe informații sunt disponibile pe www.aqurate.ai.
Despre VTEX
În calitate de lider în domeniul platformelor de comerț digital, VTEX se bucură de încrederea a 2.600 de clienți B2C și B2B, printre care Carrefour, Colgate, Motorola, Sony, Stanley Black & Decker și Whirlpool, având 3.500 de magazine online active în 43 de țări (date pentru anul fiscal care s-a încheiat la 31 decembrie 2023). Pentru informații suplimentare, vizitează www.vtex.com.
Despre Iviteb
Iviteb este o companie fondată în anul 2014 ce oferă servicii de web development, UX/UI design, branding și graphic design, cu o experiență vastă în soluții de eCommerce. Iviteb are în portofoliu peste 300 de proiecte de succes, incluzând site-uri de prezentare, aplicații web, soluții personalizate pentru startup-uri, proiecte de eCommerce, precum și proiecte de identitate vizuală. Printre principalii clienți ai companiei se numără: Macromex, Infinity, Floria, F64, Miniprix, Pluxee (Sodexo), Timberland, 7card, Dacris. Iviteb este un partener de încredere pentru evoluția digitală, îmbinând design-ul funcțional cu o implementare stabilă și scalabilă. Mai multe informații sunt disponibile la www.iviteb.com.