5 aprilie, 2021 – Huawei Consumer Business Group a înregistrat rezultate pozitive de business, la nivel local, pentru anul 2020, în creÈtere cu 12% faÈÄ de anul precedent. Acest rezultat este vizibil atât în segmentul smartphone, cu peste 1 milion de smartphone-uri vândute în 2020, cât Èi în categoriile non-smartphone, dar Èi în ceea ce priveÈte evoluÈia ecosistemului Huawei Mobile Services.
La nivel local, Huawei Consumer BG a atins cota de piaÈÄ de 29.3% în termeni de unitÄÈi de smartphone vândute în luna mai, cu peste 1 milion de produse vândute în 2020 din aceastÄ categorie. Ãn ceea ce priveÈte categoriile non-smartphone, rezultatele în 2020 sunt, la fel, pe o pantÄ ascendentÄ privind veniturile, îndeplinind aÈteptÄrile companiei: categoria de tablete prezintÄ o creÈtere de 119%, categoria audio înregistreazÄ Èi ea o creÈtere de 200%, categoria de wearables este marcatÄ de o creÈtere consistentÄ de 350%, în timp ce segmentul de PC are o creÈtere substanÈialÄ de 1143%, comparativ cu 2019.
âNe bucurÄm tare mult cÄ am reuÈit sÄ Ã®ndeplinim aÈteptÄrile consumatorilor noÈtri, lucru care este vizibil în rezultatele puternice obÈinute în anul 2020, în ciuda contextului global, în continuare provocator. Veniturile au crescut cu 12%, faÈÄ de anul precedent, ceea ce spune foarte multe despre anul trecut.â, spune Wang Wei, Country Manager, Huawei Consumer Business Group România. âTotodatÄ, în 2020, creÈterile au fost unele puternice atât în categoriile non-smartphone, cât Èi în cele smartphone, HUAWEI P40 Lite având rezultate cu 150% mai mari faÈÄ de modelul anului precedent, HUAWEI P30 Lite.â, continuÄ acesta.
Compania se bucurÄ de rezultate pozitive Èi la nivelul ecosistemului Huawei Mobile Services, AppGallery cu peste 2.5 milioane de utilizatori activi Èi peste 500 de dezvoltatori locali înregistraÈi în platformÄ. De asemenea, HMS Core integreazÄ peste 32.700 aplicaÈii Èi depÄÈeÈte 1.9 milioane de descÄrcÄri de aplicaÈii.
Ãn ceea ce priveÈte categoria de wearables, aceasta a obÈinut creÈteri substanÈiale în privinÈa veniturilor comparativ cu 2019,  350% respectiv 200% pentru categoria audio.
Segmentul de tablete prezintÄ o creÈtere de 119%, compania menÈinându-Èi o poziÈie de top în acest segment, cele mai apreciate specificaÈii ale tabletelor Huawei fiind design-ul, experienÈa audio Èi vizualÄ captivantÄ Èi funcÈia Multi-Screen Collaboration care susÈine creÈterea productivitÄÈii.
Ãn aceeaÈi direcÈie de ascensiune se aflÄ Èi segmentul de PC, acesta având o creÈtere de 1143% în ceea ce priveÈte veniturile companiei, comparabil cu anul 2019. Un bestseller al categoriei a fost HUAWEI MateBook D 15, laptop care aduce un plus de portabilitate Èi este un dispozitiv ideal pentru o experienÈÄ Ã®mbunÄtÄÈitÄ de divertisment, dar Èi productivitate în activitÄÈile profesionale.
Rezultate financiare globale
La nivel global, a fost lansat sÄptÄmâna trecutÄ Raportul Anual pentru anul 2020. DeÈi creÈterea a fost încetinitÄ, performanÈele companiei au fost în mare mÄsurÄ Ã®n conformitate cu previziunile avute. Astfel, veniturile globale ale Huawei  Cosumer Business Group au ajuns la  74.1 de miliarde de dolari, cu o creÈtere anualÄ de 3.3%.
Ãn ultimul an, Huawei Èi-a intensificat eforturile pentru a dezvolta soluÈii inovatoare bazate pe diferite scenarii pentru numeroase industrii Èi pentru a crea un ecosistem digital care se bazeazÄ pe îmbinarea creaÈiei Èi succesul comun. Ãn timpul pandemiei, Huawei a asigurat expertizÄ tehnicÄ Èi soluÈii vitale în timpul luptei cu virusul. Unul dintre exemple este o soluÈie de diagnostic cu ajutorul AI (inteligenÈei artificiale), bazatÄ pe HUAWEI CLOUD care a ajutat spitalele din întreaga lume sÄ reducÄ povara adusÄ infrastructurii medicale. De asemenea, Huawei a lucrat împreuna cu partenerii sÄi pentru a lansa platforme de învÄÈare online pentru peste 50 de milioane de copii din învÄÈÄmântul primar Èi gimnazial.
OdatÄ cu apariÈia sistemului de operare HarmonyOS Èi a ecosistemului Huawei Mobile Services (HSM), Huawei Consumer Business Group înainteazÄ cu strategia Seamless AI Life („1 + 8 + N”) pentru a furniza consumatorilor o experienÈÄ inteligentÄ pe toate dispozitivele, concentrându-se pe birouri Èi case smart, domeniul fitness & health Èi entertainment.
Pentru a descÄrca Raportul Anual 2020, vizitaÈi:Â https://www.huawei.com/en/annual-report/2020
Despre Huawei Consumer Business Group
Fondat în 1987, Huawei Consumer Business Group este liderul mondial în furnizarea de infrastructurÄ Èi dispozitive inteligente pentru tehnologia informaÈiei Èi a comunicaÈiilor. Produsele Èi serviciile Huawei sunt disponibile în peste 170 de ÈÄri, deservind mai mult de o treime din populaÈia lumii. Compania deÈine 14 centre R&D în ÈÄri precum Statele Unite ale Americii, Germania, Suedia, Rusia, India Èi China. Huawei Consumer BG este una din cele 3 filiale ale companiei Èi include telefoane inteligente, computere Èi tablete, dispozitive purtabile Èi servicii cloud, etc. Cu peste 33 de ani de expertizÄ Ã®n domeniul telecomunicaÈiilor, Huawei oferÄ tehnologii inovatoare pentru consumatorii de pretutindeni.
Pentru mai multe informaÈii, vizitaÈi:Â http://consumer.huawei.com/ro
Pentru noutÄÈi despre Huawei Consumer BG, urmÄriÈi-ne pe:
Facebook:Â https://www.facebook.com/huaweimobilero/
Instagram:Â https://www.instagram.com/huaweimobilero/
YouTube:Â https://www.youtube.com/HuaweiMobilero