Connect with us

Exclusiv

EXCLUSIV/Existenta si persistenta unor decizii/hotarari la nivelul CSAT in afara cadrului legal aplicabil in Romania/ CSAT_SECURITATE_CIBERNETICA

Brașovul MEU

Publicat

pe

Marti 21.03.2017 a avut loc o sedinta a Consiliului Suprem de Aparare a Tarii (CSAT), condusa de catre Presedintele Klaus Werner Iohannis si la care au participat atat reprezentantii executivului Grindeanu, cat si sefii serviciilor de informatii sau inlocuitorii de drept ai acestora, precum si alti oficiali sau persoane stabilite prin Legea 415/2002 privind organizarea şi funcţionarea Consiliului Suprem de Apărare a Ţării.
Printre subiectele puse in dezbatere si aprobare in cadrul sedintei sus mentionate se regaseste si cel referitor la activitatea Centrului Operativ de securitate Cibernetica pentru anul 2016.
Redam mai jos textul publicat pe pagina oficiala a CSAT
“Activitatea desfăşurată de Consiliul Operativ de Securitate Cibernetică în anul 2016 a reprezentat un alt subiect pe ordinea de zi a CSAT. Instituţiile reprezentate în Consiliul Operativ de Securitate Cibernetică au cooperat în anul 2016 la un nivel corespunzător pentru creşterea gradului de securitate cibernetică la nivel naţional, având în vedere constrângerile generate de lipsa cadrului legislativ în domeniu.
Privind priorităţile de acţiune ale Consiliului Operativ de Securitate Cibernetică pentru anul 2017, un obiectiv important îl constituie actualizarea cadrului legislativ în domeniu, prin implementarea prevederilor Directivei Parlamentului European şi a Consiliului UE privind măsuri pentru un nivel comun ridicat de securitate a reţelelor şi sistemelor informatice în Uniune din 6 iulie 2016 (Directiva NIS) şi adoptarea legii privind securitatea cibernetică a României. Totodată, a fost analizată şi activitatea Centrului Naţional de Răspuns la Incidente de Securitate Cibernetică – CERT-RO în anul 2016, precum şi Planul anual de activitate al acestei instituţii pentru anul 2017. S-a concluzionat că, în anul 2016, Centrul Naţional de Răspuns la Incidente de Securitate Cibernetică a urmărit, în principal, dezvoltarea capabilităţilor tehnice necesare îndeplinirii atribuţiilor şi dezvoltarea cooperării naţionale şi internaţionale în vederea îmbunătăţirii climatului de securitate cibernetică din România.
Împreună cu celelalte instituţii din cadrul Sistemului Naţional de Securitate Cibernetică, Centrul a contribuit la conturarea imaginii de ansamblu a stării de securitate a spaţiului cibernetic din România, semnalând principalele riscuri de securitate, identificate în zona de responsabilitate.”

Din textul adoptat de CSAT, in data de 21.03.2017, pentru comunicare oficiala si minima transparenta a lucrarilor acestui Consiliu, in calitate de autoritate a administraţiei publice, autonomă faţă de Guvern, prezidată de Preşedintele României şi supusă controlului parlamentar, cu atribuţii în ce priveşte apărarea ţării şi siguranţa naţională , se poate constata ca in Romania pana la aceasta data cadrul legislativ este inexistent in domeniul securitatii cibernetice. Acest lucru este, in fapt, confirmat prin asertiunea din comunicat acestui for de nivel inalt dar fara personalitate juridica unde se recunoaste in mod direct si explicit lipsa cadrului legislativ in materia securitatii cibernetice, in contextul in care atat presedintele Romaniei cat si toti membrii CSAT stiau ca prin Decizia CCR nr.17/21.01.2015 asupra admiterii obiecţiei de neconstituţionalitate a dispoziţiilor Legii privind securitatea cibernetică a României, s-a admis obiecţia de neconstituţionalitate şi s-a constatat că legea privind securitatea cibernetică a României este neconstituţională, în ansamblul ei (proiect de lege propus la finele anului 2015 de Guvernul de atunci in Parlamentul Romaniei, care a fost culmea sprijinit/sustinut chiar de actualul prim ministru, in calitatea sa de atunci de ministru al comunicatiilor si, chiar dorit in mod tacit si de presedintele Iohannis in prima sa luna de presedentie, oare de ce? ii convinsese de utilitatea ei fostul sef SRI George Cristian Maior, Coldea sau Cocoru?).
De semnalat este faptul ca intrucat prin Decizia CCR nr.17/2015 care a constatat intreg continutul legislativ pentru securitatea cibernetica a Romaniei propus spre legiferare este neconstitutional s-a stabilit/definit atat in fapt cat si in drept ca si institutiile care se doreau a fi infiintate nu pot fi constituite/organizate in mod legal intrucat actiunea de legiferare este declarata neconstitutionala, cum ar fi:

– Sistemului naţional de securitate cibernetică (SNSC) care reprezintă cadrul general de cooperare care reuneşte autorităţi şi instituţii publice cu responsabilităţi şi capabilităţi în domeniu etc.;
– Consiliul operativ de securitate cibernetică (COSC) reprezintă organismul princare se realizează coordonarea unitară a SNSC. Din COSC fac parte, în calitate de membri permanenţi, reprezentanţi ai Ministerului Apărării Naţionale, Ministerului Afacerilor Interne, Ministerului Afacerilor Externe, Ministerului pentru Societatea Informaţională, Serviciului Român de Informaţii, Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, Serviciului de Informaţii Externe, Serviciului de Protecţie şi Pază, Oficiului Registrului Naţional pentru Informaţii Secrete de Stat, precum şi secretarul Consiliului Suprem de Apărare a Ţării. Conducerea COSC este asigurată de un preşedinte (consilierul prezidenţial pe probleme de securitate naţională) şi un vicepreşedinte (consilierul prim-ministrului pe probleme de securitate naţională (n.n. banuim ca va fi fostul ofiter SRI Gabriel Statescu, recent adus consilier de stat in cabinetul prim-ministrului). Coordonatorul tehnic al COSC este Serviciul Român de Informaţii, în condiţiile legii.(n.n. iata o surpriza interesanta, daca nu stiati se dorea o noua ingerinta disimulata a SRI in societate);
– Serviciul Român de Informaţii este desemnat autoritate naţională în domeniul securităţii cibernetice, calitate în care asigură coordonarea tehnică a COSC, precum şi organizarea şi executarea activităţilor care privesc securitatea cibernetică a României. În acest scop, în structura SRI funcţionează Centrul Naţional de Securitate Cibernetică, denumit CNSC [art. 10 alin. (1) ].

Ce se poate constata din cele anterior expuse este faptul ca normele de functionare instituite prin legea declarata neconstitutionala pentru cele trei entitati/structuri SNSC, CNSC si CNSC si inclusiv calitatea ce se conferea SRI de autoritate nationala in domeniul securitatii cibernetice, au fost suspendate de la aplicare de la data deciziei CCR, adica 17.01.2015, iar dupa 45 de zile de la publicare in monitorul oficial a deciziei efectele juridice pendinte institutiilor antementionate inceteaza de drept, conform art.147 alin.(1) din Constituţie ce stabileşte, în privinţa legilor şi ordonanţelor în vigoare, constatate ca fiind neconstituţionale, că acestea „îşi încetează efectele juridice la 45 de zile de la publicarea deciziei Curţii Constituţionale dacă, în acest interval, Parlamentul sau Guvernul, după caz, nu pun de acord prevederile neconstituţionale cu dispoziţiile Constituţiei. Pe durata acestui termen, dispoziţiile constatate ca fiind neconstituţionale sunt suspendate de drept”.
Deci, pe cale de consecinta juridica si constitutionala, organizarea/functionarea acestor institutii/structuri/entitati nominalizate in anuntul CSAT, HG nr.271/2013 pentru aprobarea Strategiei de securitate cibernetică a României şi a Planului de acţiune la nivel naţional privind implementarea Sistemului naţional de securitate cibernetic, respectiv in Rapoartele anuale de activitate ale SRI (CN CYBERINT), practic nu ar fi trebuit sa mai existe functional-organizatoric in spatiul romanesc, cu atat mai mult sa fie stabilite structuri administrative/executive nonjuridice dotate logistic cu bunuri, mijloace si resurse materiale si umane/incadrate cu personal, bugetate public direct sau indirect prin entitatile mama, respectiv analizate prin rapoarte activitatile functionale ale acestora atat la nivelul CSAT cat si al SRI, inclusiv si la nivelul celorlalte organisme specializate din sistemul national de securitate si aparare, componente ale institutiilor subliniate mai sus.
Ca atare se poate constata existenta si persistenta unor decizii/hotarari la nivelul CSAT in afara cadrului legal aplicabil in Romania, cu accent deosebit pe subiectul securitatii cibernetice chiar de la cel mai inalt nivel de decizie, Presedentia Romaniei, situatie confirmata oficial chiar prin textul comunicatului suspus dezbaterii publice astfel: “Privind priorităţile de acţiune ale Consiliului Operativ de Securitate Cibernetică pentru anul 2017, un obiectiv important îl constituie actualizarea cadrului legislativ în domeniu (…) şi adoptarea legii privind securitatea cibernetică a României”. Oare cum un organism de tipul COSC poate substitui puterea legislativa din Romania, reprezentata de Parlamentul Romaniei si CSAT sa sustina acest lucru in mod oficial, si ce lege sau act normativ cu putere de lege (ordonanta) a stabilit ca COSC poate sa actualizeze cadrul legislativ in domeniu (n.n.securitatea cibernetica) si sa adopte/initieze o lege in acest sens.
Ca un corolar la cele anterior expuse redam o trimitere a CCR din Decizia nr.17/2015 care ar trebui sa fie in atentia oricarui reprezentant al statului roman si anume:
“75 (…) Trimiterea la acte administrative, cu o forţă juridică inferioară legii, într-un domeniu critic pentru securitatea naţională, cu impact asupra drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale cetăţenilor, încalcă prevederile constituţionale cuprinse în art. 1 alin. (5) referitoare la principiul legalităţii. O dispoziţie legală trebuie să fie precisă, neechivocă, să instituie norme clare, previzibile, a căror aplicare să nu permită arbitrariul sau abuzul. De asemenea, norma trebuie să reglementeze în mod unitar, uniform, să stabilească cerinţe minimale aplicabile tuturor destinatarilor săi. Or, atâta vreme cât ordinele sau deciziile sunt emise de conducătorii autorităţilor sau instituţiilor publice desemnate de lege, apare cu evidenţă că legea relativizează în mod nepermis reglementarea acestui domeniu, lăsând la latitudinea fiecărei entităţi stabilirea, în mod diferenţiat, a unor măsuri esenţiale, precum cerinţele minime de securitate cibernetică, modalitatea de notificare, precum şi datele şi informaţiile care însoţesc notificarea.”
Iata cum la nivel inalt prin activitatea si hotarararile luate de catre CSAT, prin consensul membrilor sai, cel putin pe domeniul securitatii cibernetice suspus dezbateri si eludarea preveerilor Constitutiei si legilor tarii sunt create premisele generarii elementelor constitutive ale unor infractiuni (abuz in serviciu, neglijenta in serviciu etc.) ce pot fi sanctionate in urma unor activitati de instructie penala precizate de facto prin cele doua coduri penale si de procedura penala aplicabile.
Asteptam o reactie pe masura a autoritatilor statului de drept pe subiectul mai sus analizat astfel incat in Romania sa nu se mai poata produce derapaje in sensul celor create de protocoale si echipe mixte intre SRI si alte autoritati ale administratiei publice centrale, iar cei vinovati demnitari, functionari publici sau oricare persoana responsabila si implicata de punerea in opera a unor fapte cu caracter penal pe segmentul dezbatut sa raspunda conform gradului de vinovatie identificat si stabilit de organele de urmarire penala in drept, respectiv confirmat printr-o hotarare judecatoreasca justa. (M. Elena).

Exclusiv

Promo/In curând vom publica stenograme incendiare cu sefi din Politia Locala Ploiesti

Brașovul MEU

Publicat

pe

Sper ca se va cenzura ineptia proiectului de lege privind generic “carantinarea” intrucat incalca din star art.20 din Constitutie, respectiv nu raspunde ceruntelor imperative ale considerentelor Deciziei CCR nr.458/2020 si ale altora publicate!
In proiect nu sunt introduse masuri de protectie a sanatatii fizice graduale si mai putin restrictive cum ar fi purtarea mastii, distantarea fizica …ce trebuie stabilite prin lege nu prin ordin sau norme infralegale, iarbin caz de infeficienta dovedita stiintific in caz extrem sa se prevada impunerea carantinei/izolarii ca masura privativa temporar de libertate si restrictiva de alte dreptruri fundamentale clar definite nu lasate la voia intamplarii!

Carantinarea bunurilor este o prostie fara o reglementare clara precisa si concreta a efectelor! Nu se reglementeaza procedura distrugerii sau decontaminarii respectiv nu exista procedura cu privire la identificarea contaminarii bunului in ce consta aceasta suspiciune de contaminare primara…

Definitia masurilor de sanatate publica este ciudata si neclara adica cum sa stabilesti masuri specifice de prevenire, limitare si raspuns aplicate in vederea impiedicarii raspandirii bolii! Pai prin aceasta lege se va preveni impiedicarea raspandirii nu raspandirea deci guvernantii au alte scopuri cu epidemia! Cat ii duce minte pe acesti politruci! Au confundat zadarnicirea combaterii fapta penala unde sensul este clar dar in proiectul de lege sensul este altul normat!
Mai sper ca Presedintele care are obligatii constitutionale majore sa nu promulge o lege stramba restrictiva de drepturi cuvatat mai mult cu cat DNA se poate autosesiza ca atunci cand s-a sesizat cu urmarire penala in rem pe OUG 13/2017, cand lumea era deja in strada!
Acum ce va fi, se intreaba retoric experti; SRI, col (R) Ion Dedu? (Cristina T.).

 

Citeste in continuare

Afaceri locale

Cum te poate ajuta o agentie SEO pentru managementul reputatiei online?

Publicat

pe

De

DCA

Crearea unei reputatii puternice in mediul online este un lucru esential in ziua de astazi. Activitatea de servicii si optimizare SEO determina reputatia unui brand sau persoane prin intermediul forumurilor, legaturilor externe cu alte website-uri, platforme de bloggeri, influenceri, social media etc.

Valoarea actiunilor SEO nu se mai rezuma doar la obtinerea de trafic prin motorul de cautare. In prezent, numeroase servicii de optimizare SEO implica actiuni de pozitionare superioara a unui continut puternic pozitiv, in defavoarea continutului negativ.

Bunele practici SEO dedicate managementului reputatiei online

Natura obiectivului vizat determina totalitatea actiunilor necesare pentru a aplica o strategie personalizat, persistenta si permanent imbunatatita.

Cele mai bune practici pentru implementarea unui management al reputatiei adecvat si care sa genereze rezultate vizibile in online, implica urmatoarele actiuni:

  • Definirea brand-ului personal, identificarea necesitatilor si dezvoltarea strategiei de promovare, crearea unui magazin online si plasarea numelui de brand pe principalele retele de socializare relevante si care sa propulseze catre clientii tinta informatia pe care o cauta;
  • Mentinerea continutului de calitate, a unei activitati sociale diversificate si utilizarea acestora drept instrumente pentru diferite mesaje sociale;
  • Extinderea informatiilor pozitive prin postarea continutului de calitate in publicatii cheie pentru ceea ce produce brand-ul in cauza;
  • Corelarea tuturor metodelor de promovare platita si organica pentru cresterea vizibilitatii prin servicii SEO sau Google Adwords.

Online vs. offline

Peste 50% dintre utilizatorii care cerceteaza informatii online renunta la un anumit produs sau serviciu daca are o reputatie negativa, iar aproximativ 40% sunt dispusi sa plateasca mai mult pentru cele care au feedback pozitiv in mediul online.

Acest lucru este rezultatul intelegerii din partea companiilor a importantei stabilirii pentru produse doar acele standarde inalte de calitate, dar si importanta informatiei transmise pe diferite canale media.

In tot acest proces, clientii companiilor pot raspunde prin achitarea unor preturi mai ridicate, dar care le garanteaza beneficii si rezultate optime, pe termen mediu si lung.

Gratie posibilitatilor nelimitate de a-si exprima parerea, de a efectua o recenzie produselor achizitionate sau de a oferi feedback pentru serviciile prestate de o companie, oamenii se vor folosi de toate aceste drepturi digitale pentru a comunica experienta lor si altor persoane interesate.

Managementul reputatiei online este componenta importanta a succesului companiei tale

Acesta semnifica un proces complex de creare, optimizare si impunere a credibilitatii si a unei imagini pozitive in mediul digital.

Pe masura ce utilizatorii descopera noi metode si spatiul adecvat pentru postarea de comentarii si scrierea review-urilor, miza afacerii creste odata cu evolutia acestui fenomen.

Acest lucru ar putea sa insemne inclusiv faptul ca business-ul tau poate fi prezent intr-o parte a internetului, fara ca tu sa stii. Pentru a-ti proteja reputatia, acest lucru inseamna ca ea sa existe si sa fie in controlul tau si sub atenta ta administrare in mod constant.

In afara de clienti si parteneri actuali si viitori, reputatia online este de interes major pentru jurnalisti, bloggeri, angajati si viitori angajati.

Sursa articol: https://www.site4all.ro/blog/categorii-articole/marketing-social-media/cum-te-poate-ajuta-o-agentie-seo-pentru-managementul-reputatiei-online

Acest articol este publicat cu acceptul autorului:

Digital Craft Agency

AddressBulevardul Ion C. Brătianu nr. 5, București 030172

Phone0723 367 348

Appointments: https://digitalcraft.ro/

Citeste in continuare

Exclusiv

Doar in mintea lui exista aceste restrangeri de drepturi constitutionale prin norme infralegale!

Brașovul MEU

Publicat

pe

Ion Țiriac nu se mai dă dus din camera de masaj de la complex ”Stejarii”

Toate îi merg din plin magnatului care se bucură de venirea la putere a ”guvernului meu”. Mai ales că, după cum deja se vorbește la cel mai înalt nivel al sistemului, procurorii lui Bologa nici măcar nu vor îndrăzni să scoată capul de sub birouri atunci când va fi declanșată cea mai amplă operațiune de exproprieri de la Revoluție încoace. Iar după cum sunt modificate în aceste zile pe culoarele Ministerului Transporturilor „traseele” proiectelor de mare infrastructură se pare că varianta de lucru că Ion Țiriac va fi unul dintre marii beneficiari ai exproprierilor, alături de afaceristul Jean Valvis, chiar că nu mai poate fi ignorată.

Până când însă îi vor intra banii în conturi, mai ales pentru terenurile poziționate strategic în nordul Capitalei și mai ales în jurul Aeroportului Otopeni, miliardarul ajuns la 82 de ani își petrece cea mai mare vreme a timpului la complexul ”Stejarii”, cel aflat la o aruncătură de băț de adevăratul sediu operativ central al SRI. Dar nu cu fiul său Ion Ion, cel care își face și el din nou veacul tot acolo… Unde de altfel a și reușit să obțină favorul ca Sorana Cîrstea să se poată antrena din nou pe terenurile de tenis ale celui mai ”galonat”complex rezidențial din România…

Ion Ion Țiriac s-a zbătut ca Sorana Cîrstea să se poată antrena din nou pe terenul de tenis

Nu-l mai iei de acolo!

Și asta pentru că Ion Țiriac Senior nu se mai dă  dus de la una dintre modernele camere de masaj ale complexului. Iar dependența acestuia de maseuza favorită capătă deja conotații comice, miliardarul fiind dispus la orice, numai să nu mai beneficeze și alți clienți de serviciile respectivei maseuze. Cea pe care ”rezidenții” sau ”detașații” de la ”Satejarii” o văd deja pe cai mari, la cât se ține Ion Țiriac de capul ei…

Se ocolesc strategic…

Culmea este însă că atunci când Țiriac își mai răpește ceva timp probabil pentru a-și superviza afacerile, în locul său la ”Stejarii” apare Ion Ion. Acesta imitând comportamentul tatălui său, dar față de tenismena Sorana Cîrstea. Astfel că prezența unuia dintre membrii familei Țiriac la Complexul ”Stejarii” este practic una permanentă. Pentru că deși se ocolesc strategic să dea ochii unul cu altul, când este acolo seniorul după maseuză, când juniorul după sportivă…

Oricum, în ce proiect – al susținerii detașării de la Bruxelles a europarlamentarului globalist Siegfred Mureșan drept noul premier al României – este implicat până în gât Ion Țiriac în ultima vreme, rămâne un mister cum de îl lasă ”protecția internă” de care beneficiază să facă asemenea ”erori”, precum afișarea, fie și în medii extrem de ”securizate”, ce-i drept, cu maseuza de care nu se mai desparte… Sau, de ce nu, poate tocmai de aceea, unii mizând deja pe un mariaj „de ultimă oră”…

 

 

Citeste in continuare
Advertisement

Parteneri

Ultimile Noutăți din Brașov

Eveniment8 minute inainte

Cele mai scumpe rochii din istoria modei

Covorul rosu al multor premii sunt adevarate spectacole in care se vad minuni stilistice . In spatele acelor momente in...

Exclusiv18 ore inainte

Promo/In curând vom publica stenograme incendiare cu sefi din Politia Locala Ploiesti

Sper ca se va cenzura ineptia proiectului de lege privind generic “carantinarea” intrucat incalca din star art.20 din Constitutie, respectiv...

DCA DCA
Afaceri localeO zi inainte

Cum te poate ajuta o agentie SEO pentru managementul reputatiei online?

Crearea unei reputatii puternice in mediul online este un lucru esential in ziua de astazi. Activitatea de servicii si optimizare...

Eveniment2 zile inainte

Scrisoare deschisă adresată președintelui Camerei Deputaților Ciolacu Ion-Marcel, președintelui Senatului României Cazanciuc Robert-Marius şi în atenţia Președintelui României Klaus Werner Iohannis și premierului României Ludovic Orban

În aceste zile când se văd de departe cel mai odios atac la adresa drepturilor omului în România post-revoluţionară, un...

Eveniment2 zile inainte

De ce continutul este cea mai importanta parte a marketingului digital?

O strategie puternica de marketing digital este formata din ami multe componente diferite. De la retelele de socializare la motoarele...

Eveniment2 zile inainte

Ce sa iei in considerare inainte de a rezerva un zbor cu avionul?

  Chiar daca de abia astepti sa pleci in urmatoarea calatorie de afaceri sau de vacanta, este intotdeauna o idee...

Eveniment2 zile inainte

Foloseste strategiile de link building pentru a atrage mai multi vizitatori pe site

internet browser Link building permite site-ului tau sa aduca mai mult trafic prin niste legaturi plasate pe site-uri terte. Cel...

Cultură3 zile inainte

Gherzan Cătălin, PER: „Educaţia online nu va fi niciodată nici măcar 30% din modul în care trebuie făcută educaţia”

Gherzan Cătălin, candidatul PER la primăria municipiului Piteşti şi patron al unei grădiniţe private în Piteşti, a acordat un interviu...

Viața în Brașov4 zile inainte

Alege cele mai bune perne pentru tine si familia ta!

Atunci cand vine vorba de sanatatea ta si a familiei tale, nu este loc de compromisuri! Pentru ca somnul joaca...

raschetare parchet raschetare parchet
Afaceri locale4 zile inainte

Raschetarea parchetului – tot ce ar trebui sa stii

Pardoseala de lemn raschetata manual ofera un aer casual si neconventional oricarui spatiu. Prin raschetarea parchetului, pardoseala va capata o...

Eveniment4 zile inainte

Alege fondul de ten in functie de pielea ta

Este ceva care ni s-a intamplat si de obicei ni se intampla tuturor, fara exceptie. Si adevarul este ca uneori...

Eveniment4 zile inainte

Top cele mai bune diete de slabit

De aceea, in fiecare an, US News & World Report evalueaza cele mai populare diete si le claseaza pe categorii....

Top Știri