Connect with us

Exclusiv

OPINIE/Așa zisa clasa politică și nici grupările interlope ale crimei organizate nu și-au dorit și nu-și doresc o administrație publică eficientă și cu atât mai puțin un corp al funcționarilor publici etilist, profesionist, obiectiv și imparțial

Brașovul MEU

Publicat

pe

Precum gruparea religioasă Amish, din SUA, care continuă să fie o enclavă, de tip religios, caracterizată prin felul de trai simplu și tradițional, ai carei membri duc o viață izolată de lumea modernă, deși se află în mijocul celei mai avansate civilizații de pe mapamond și noi, românii, deși am strigat, ca din gură de șarpe, că vrem să ne integrăm în Europa, avem ceva tradițional, ce ne caracterizează, respectiv talentul hoției, minciunii și rezistența pe care o opunem în fața adoptării supremației legii. Vrem să ne  impunem, în noua Europă, stilul tradițional, promovând, în special, verbele „a fura” și „a minți”, sub toate formele lor complexe și elaborate în timp, încât nici nu e de mirare că acestea au devenit trăsătura de caracter și cartea de vizită a românului în UE.

„A fura”, indiferent cum am analiza verbul, este sinonim cu a nu respecta legea. Iar pentru cei ce fură, idealul ar fi să existe legi care să le permită să fure și să le protejeze ce-au furat. Sub acest deziderat s-a împărțit societatea românească. Cei mulți, funcționând sub lege și o castă privilegiată, constituită din așa zișii politicieni și mafia ce-i susține, funcționând ca și cum n-ar exista lege și care luptă, constant, pentru „dreptul” de a nu respecta legea. Între cele două, prinsă ca între componentele de bază ale unei prese uriașe, obligată moral și supusă presiunii, se află administrația publică, care ar trebui să reprezinte adevarata putere a unui stat și echilibrul între lege și fărădelege. O mega-instituție care, în sens formal, poate fi înţeleasă ca un sistem de organe, de instituţii, cuprinzând diverse structuri administrative care realizează activitatea de organizare a executării şi de executare în concret a legii. Adică un garant al apărării dreptului la proprietate, indiferent sub ce formă, ce se opune real și nu formal, formei materiale a verbului „a fura”.

Intr-o societate în care principiile democratice funcționează, forța și eficiența administrației publice este generată de existența unui corp profesionist al funcționarilor publici, capabil să-și exercite imparțial și obiectiv atribuțiile. Logic, ca și garant al organizarii executării și executării concrete a legii, corpul funcționarilor publici a fost, este și va fi dușmanul celor ce-au făcut din hoție o profesie și baza realizării carierei. Pentru că, oricât am fi de naivi și subiectivi, realitatea ne obligă să constatăm că în România 99% din cei care și-au realizat o carieră politică sau o avere uriașă, din nimic, au făcut-o pe bază de furt (material și intelectual) și manipulare prin minciună. Și tot aceeași pondere este valabilă și în cazul legăturilor dintre zona interlopă a economiei și cariera politică.

Nici așa zisa clasa politică (în fapt, după cum se manifestă și acționează, este o creație tipică a crimei organizate, pentru că, deciziile luate în ceea ce privește funcția publică, servește interesele acesteia) și nici grupările interlope ale crimei organizate (care controlează aproape toată economia) nu și-au dorit și nu-și doresc o administrație publică eficientă și cu atât mai puțin un corp al funcționarilor publici etilist, profesionist, obiectiv și imparțial. De aceea, dacă există un război real în România, acesta a fost și este între grupările de crimă organizată, ce vor să instaureze dominația hoției generalizate (la care participă, direct și membrii clasei politice) și administrația publică, formată din instituții care se opun hoției generalizate și dictaturii hoției pe care urmărește s-o instaureze (și chiar au și reușit, în mare parte) crima organizată prin intermediul clasei politice. Iar dacă, aparent, legea este în favoarea administrației, fiind instrumentul care o protejează, în culise se duc niște lupte crâncene pentru subminarea administrației publice și transformarea acesteia într-o putere formală, care să depindă, în totalitate, de factorul politic, iar aceasta se realizează, de regulă, prin modificarea legii, fapt ce are ca efect pierderea autorității publice în favoarea crimei organizate.

Societățile democrate se caracterizează prin respectul față de lege, caz în care administrația publică, cea care realizează activitatea de organizare a executării şi de executare în concret a legii, ar trebui să reprezinte puterea absolută. Pe modelul comunist însă, în care partidul politic reprezenta puterea absolută și în prezent, structurile politice, conform cutumelor preluate de la comuniști, urzupă puterea și se manifestă ca și cum aceasta le-ar aprține de drept. Însă, pentru a-și exercita puterea, partidele politice n-au decât o singură soluție: să submineze administrația publică și, în special, autoritatea acesteia.

În anul 1999, Guvernul României, ca o condiție de bază a aderării la lumea civilizată (UE) a fost forțat să pună bazele unei administrații profesioniste și să constituie un corp al funcționarilor publici, adoptând în acest sens, prin Legea 188/1999, Statutul funcționarului public. Un statut care stabilea reguli precise de recrutare, promovare și eliberare din funcție a funcționaului public și care, printre alte principii, pentru a asigura profesionalism, obiectivitate și imparțialitate în exercitarea profesiei, a instituit principiul stabilității în funcție, o instituție care garanta stabilitatea funcționarului public în cazul exercitării imparțiale a atribuțiilor funcției. Adică o protecție reală împotriva presiunilor, în special a factorului politic. Și deși stabilitatea în funcție, potrivit prevederilor incluse în statut (interdicția eliberării din funcția publică din motive neimputabile funcționarului, interdicția  transferării sau mutării fără acordul funcționarului și, mai ales, obligația instituției, în cazul desființării postului sau instituției publice, de a redistribui funcționarul pe alt post vacant) era concretă și nu formală, fiind înființată și o instituție care să gestioneze funcția publică, respectiv Agenția Națională a Funționarilor Publici, puterea politică a deturnat principiul stabilității în funcție, prevertindu-l, abordând și instituind cutume prin care stabiliatea în funcția publică a devenit un principiu formal. Astfel, prin imixtiunea politicului (în special prin numirile operate la conducerea instituțiilor ce adminsitrau și gestionau funcția publică), corpul funcționarilor publici a fost virusat și infestat cu clientelă politică sau personală a celor ce manageriau instituția sau a celor ce dețineau puterea politică și clientelei protejate. În locul prevederilor legale imperative, prevăzute de lege, începând de la recrutarea funcționarului public (prin examene formale, la care candidații erau preselecționați prin furnizarea subiectelor sau coruperea și influențarea comisiilor de examen), promovarea, transferul sau eliberarea din fucție, au operat și continuă să opereze cutume introduse de puterea politică, astfel încât independența funcției publice, profesionalismul și imparțialitatea au fost iremediabil afectate în sens negativ. Prin intervenția brutală a politicului în ceea ce privește managementul funcției publice, Agenția Națională a Funționarilor Publici (A.N.F.P.) a adevenit o instituție de decor, cu atribuții formale, fiind pusă în situația de a nu-și mai exercita atribuțile legale. Astfel, deși potrivit prerogativelor, managementul funcțiilor publice, adică evidența fucțiilor publice, respectiv recrutarea, transferul, detașarea și redistribuirea  funcționarului în cazul eliberării din funcția publică a funcționarului public din motive neimputabile lui, erau atribute exclusive ale A.N.F.P., toate aceste atribuții, prin ordine care au adăugat la lege (abuzive) și decizii interne ale conducătorilor instituțiilor, numiți politic, au fost preluate și substituite  de către autoritățile și instituțiile manageriate politic. În aceste condiții A.N.F.P. a devenit o instituție „fantomă” în ceea ce privește managementul funcțiilor publice, iar drepturile reale ale funcționarilor publici au devenit drepturi formale și iluzorii, dipărând, aproape oficial, garantul asigurării acestora, A.N.F.P.

Substituind, prin cutume și încălcări grosolane ale legii, drepturile și obligațiile stabilite prin statutul funcționarului public,  puterea politică a distrus practic corpul funcționarilor publici, transformându-l într-o adunătură de executanți de ordine, timorați, aflați la cheremul conducerii politice, lipsiți de protecție reală. Iar vina pentru ceea ce se întâmplă în administrația publică și cu funcționarii publici aparține, în primul rând, justiției care, ca o componentă de bază a adminstrației publice, n-ar fi trebuit să permită instituțiilor publice, conduse politic, să substituie ANFP în managementul funcției publice și să trateze, cu o îngăduință greu de înțeles, abuzurile și derapajele conducătorilor instituțiilor asupra funcționarilor publici, eliberați, de regulă, abuziv din funcții pentru că erau incomozi celor numiți politic.

Deși Statutul funcționarului public face parte din categoria legilor organice, adoptate de Parlament, asupra căruia Guvernul nu are competență materială pentru a opera modificări (decât dacă acestea au caracter pozitiv, adică în favoarea funcționarului) și există cinci decizii ale Curții Constituționale în acest sens, pentru a-și impune clientela politică în funcțiile administrative, care să le garanteze posibilitatea de a devaliza bugetul și averea publică, fără rezerve, Guvernele de după anul 2000 (Năstase, Tăriceanu, Boc, Ponta) și-au făcut din modificarea Statutului funcționarului public, prin ordonanțe de urgență, un obiectiv strategic, având ca scop nu întărirea corpului funcționarilor publici ci virusarea acestuia. Aproape toate guvernele de după 2000, deși știau foarte bine că era neconstituțional, cu rea credință, urmărind în fapt consevarea efectelor unor ordonanțe neconstituționale, au apelat la modificarea Legii 188/1999, prin ordonanțe. Prin aceste ordonanțe s-a urmărit restrângerea atribuțiilor A.N.F.P. și întărirea, în ceea ce privește managementul funcției public, a rolului conducătorului de instituție, numit politic, căruia i se atribuia drept de decizie asupra stabilității în funcție a funcționarului public.

Și dacă Guvernele  Năstase și Tăriceanu au păstrat o oarecare decență în ceea ce privește asigurarea garanțiilor privind respectarea principiilor de bază ale funcției publice, respectiv cele privind garantarea stabilității în funcție, substituind prin cutume, neoficiale, prevederile Legii 188/1999, politizând doar funcțiile de conducere, prin trucarea examenelor, Guvernul Boc și Ponta, în dorința de a politiza total administrația publică și a legifera cutumele practicate, au intrat cu „bocancii” în Constituție, demonstrând că legea, inclusiv cea supremă, Constituția, e pentru proști și nu pentru puterea politică și mafia ce-o susține.

O primă tentativă de suprimare a protecției funcționarului public, garantată prin prevederile Legii 1881999, ce-i asigurau stabilitatea în funcție, adică a legiferării cutumei practicată de puterea politică, a avut loc în anul 2009, când Guvernul Boc a emis Ordonanța de Urgență nr. 37, prin care a încercat suprimarea garanțiilor ce asigurau stabilitatea în funcție. Deși a fost declarată neconstituțională prin Decizia nr. 414/14.04.2010 ( stabilindu-se clar că Guvernul nu are competență materială în domeniul funcției publice, decât dacă operează modificări pozitive), Guvernul Ponta a procedat ca și cum ar fi fost lovit de amnezie. Cu vădită rea credință și tupeu, prin Ordonanța de Urgență nr. 82/2013, Guvernul Ponta a recidivat în tentativa Guvernului Boc, propunând, sub justificarea penibilă că funcționarul public beneficiază de prea multe drepturi (adică de dreptul de a nu putea fi concediat din motive neimputabile lui, de a fi mutat sau transferat fără acordul lui și de dreptul de a fi redistribuit atunci când a fost concediat din motive neimputabile lui), suprimarea din Legea 188/1999 a garanției stabilității în funcția publică. Și a făcut-o în cunoștință de cauză a faptului că modificările operate prin OUG 82/2013, erau neconstituționale și, în cazul în care vor fi contestate la Curtea Constituțională, acestea vor fi anulate. Ca și în cazul ordonanței ce reglementa transferul politic al primarilor și în cazul funcționarilor publici Guvernul Ponta a încălcat deliberat Constituția mizând pe vidul legislativ și pe lipsa de procedură ce privește intervalul de timp dintre data intrării în vigoare a actului normativ și data publicării în Monitorul Oficial a Deciziei Curții Constituționale de respingere a actului normativ, adică a perioadei efective în care actul normativ își produce efectele. Astfel, Guvernele penale precum cele ale lui Boc și Ponta, au ajuns să administreze țara (adică să politizeze administrația pentru a asigura protejarea hoțiilor operate de mafia politică) prin forțarea Constituției, adică prin efectele produse ale actelor normative emise și declarate neconstituționale, efecte care reprezintă o formă de abuz incalificabilă și desconsiderare totală a statului de drept și a legilor existente.

Garanția democrației este condiționată de existența reală și nu formală, a unei administrații profesioniste și imparțiale. Iar imparțialitatea și obiectivitatea funcționarului nu poate fi garantată fără garantarea stabilității funcționarului în funcția publică. Or, atacurile constante, efectuate de clasa politică, prin guverne, asupra stabilității în funcția publică a funcționarului, constituie clar un atac la democrație și statul de drept. Este evident că un funcționar nu va risca și nu va fi obiectiv dacă obiectivitatea și imparțialitatea au ca și consecință pierderea funcției. Iar clasa politică și crima organizată care o întreține (trebuie să fii extrem de naiv să crezi că există vre-un membru al guvernului care să nu fi fost promovat și susținut de grupări de crimă organizată sau grupuri de interese economice, angajate în devalizarea averii și banului public) au tot interesul să substituie, din lege, garanția stabilității în funcție a funcționarului public, pentru că astfel pot pune presiune asupra funcționarului, amanințându-i funcția publică în cazul în care nu se conformează dispozițiilor politice.

Desigur, Curtea Constituțională, ca și în cazul OUG 37 din 2009, a declarat, prin Decizia nr. 351/2015, OUG 82/2013, a Guvernului Ponta, ca fiind neconstituțională, stabilind, ca și în cazurile precedente, că Guvernul Ponta nu avea competență materială să opereze modificări de acte normative în acest domeniu. Dar ordonanța, exact cum a premeditat Guvernul Ponta, în perioada august 2013 – iunie 2015 și-a produs efectele și le-ar fi produs pentru mult timp dacă subsemnatul, împreună cu cinci colegi, n-am fi invocat, în instanță, neconstituționalitatea acestui act normativ al Guvernului Ponta. Curios însă, deși în cazurile anterioare (OUG 37/2009, OUG 77/2013) în care Guvernele au apelat la modificarea Legii 188/1999, parlamentarii au fost, de regulă, cei care au sesizat Curtea Constituțională, de acestă dată, deși era mai mult decât evident că prevederile OUG 82/2013 erau în totalitate neconstituționale, nici un parlamentar n-a avut inițitivă și n-a invocat neconstituționalitatea actului normativ emis de Guvernul Ponta. Explicația ? OUG 82/2013 a fost emisă cu un scop precis: eliminarea din corpul funcționarilor publici a comisarilor Gărzii Financiare, deveniți extrem de incomozi pentru Victor-Viorel Ponta și grupurile de crimă organizată care l-au sprijinit să preia puterea (grupuri interpartinice, fără culoare politică) și instalarea în funcțiile de conducere a instituțiilor publice a clientelei politice și personale ale celor aflați la guvernare sau a „colaboratorilor” lor din opoziție. În aceste condiții este evident că OUG 82/2013, satisfăcea interesele tuturor celor ce voiau să devalizeze bugetul de stat și avuția națională și pentru care corpul funcționarilor publici (în special funcționarii Gărzii Financaire) constituia un obstacol.

Îngrijorător nu e atât faptul că Guvernul și Parlamentul nu se grăbesc să corecteze efectele OUG 82/2013, declarată neconstituțională (nici până acum Parlamentul n-a respins, prin Lege, modificarea, de către Guvern, prin OUG a Legii 188/1999), ci faptul că instituțiile publice, în ceea ce privește managementul funcțiilor publice, chiar dacă OUG 82/2013 a fost declarată neconstituțională, continuă să opereze prin cutume, substituind, în continuare, atribuțiile A.N.F.P., ceea ce contribuie la menținerea, în continuare, a unui climat de presiune asupra funcționarului public, prin încălcarea legii, premeditat, de către conducătorii numiți politic în fruntea instituțiilor publice, care astfel protejează afacerile crimei organizate ce i-a propulsa în funcții. Și mai grav, A.N.F.P., politizată excesiv, deliberat, nu-și mai îndeplinește atribuțiile în ceea ce priește managementul funcției publice (evidența, recrutarea sau redistribuirea, prin ordin, fără a ține seama de acordul șefilor politici ai instituțiilor), acceptând rolul formal pe care i l-a atribuit puterea politică, chiar dacă asta înseamnă neîndeplinirea atribuțiilor stabilite prin lege (Ex: În perioada 2013 – 2015 instituțiile publice au organizat recrutări de personal fără a transmite la A.N.F.P. Planul de ocupare al funcțiilor publice, obligatoriu, prin lege, să fie aprobat prin HG și a avizat concursurile de recrutare deși nu îndeplineau condițiile. Iar după declararea ca neconstituțională a OUG 77/2013, adică 14.02.2014, ANAF, la ordinul lui Gelu-Ștefan Diaconu, a organizat concursuri de recrutare, deși existau funcționari în corpul de rezervă și a angajat peste 1800 de funcționari publici prin încălcarea art. 22 din Legea 34/2009, concursuri avizate de Birtalan Jozsef, președintele ANFP, care nu s-a opus sub nici o formă organizării concursurilor).

Iar și mai grav, instanțele de judecată, la presiunea politică a celor care vor să distrugă corpul funcționarilor publici și să transforme administrația publică într-un instrument de represiune, aflat sub comandă exclusiv politică, deși sunt în aceeași situație (inamovibilitatea și stabilitatea în funcția publică sunt principii și concepte sinonime) în care Guvernul, având în vedere antecedentele, printr-o OUG, ar putea, pentru o perioadă limitată, să elimine inamovibilitatea magistraților,  acceptă substituirea prevederilor imperative ale legii 188/1999, cu cutumele instaurate și implementate de managementul politic al instituțiilor, impunând, ca regulă și pratica puterii lucrului judecat, ceea ce Curtea Constituțională a constatat că este neconstituțional, adică substituirea atribuțiilor A.N.F.P., în ceea ce privește managementul publice, de către conducerea politică a instituțiilor publice.

Așa că verbul „a fura”, în România, care poate fi transpus în practică, prin eliminarea, substituirea sau subordonarea  „paznicului” averii publice și banilor publici, administrația publică, nu este propriu și imputabil numai crimei organizate și „brațului” ei politic (ce-l constituie, de regulă, Guvernul). Și nici nu ar putea fi realizat prin încălcarea constantă a legilor de către puterea politică, prin tot felul de scamatorii – gen emitere de acte normative neconstituționale, care-și produc efectele o perioadă limitată de timp sau substituirea unor texte de lege cu cutume -, dacă „a fura”, prin înlăturarea/substituirea „paznicului”, n-ar beneficia și de toleranța și îngăduința unei justiții care, ca urmare a influenței tot mai vizibile a factorului politic, legalizează cutumele și omite, ca și cum ar fi desuete, prevederile legale. În aceste condiții să ne mai mirăm că dacă jignești un șmecher impus politic, inteligența devine infracțiune și adevărul calomnie? (Ec A. Radu).

 

Exclusiv

Modelul de candidat PNL la primarie/ Dorian Botoaca – „omul” lui „Portocala” si Kovesi – falsuri si furturi grosolane din bani publici/Inregistrari audio-video/documente (II)

Brașovul MEU

Publicat

pe

In articolul anterior precizam ca NU putem incepe dezvaluirile din serialul „Operatiunea BOLOVANUL „PIETROS” de pe strada Malul Luncii/Amantul, serviciile secrete, barlogul „Zeitei” de unde se dictau „paradelile”, ziaristi si oameni de afaceri” – fara omul de „casa” din aceasta „operatiune”, primarul de la care au inceput marile „paradeli” ale prietenului sau procurorul Negulescu Mircea si ale protectoarei sale, Laura Codruta Kovesi.

Comandamentul „Statului Paralel” s-a aflat o buna perioada de timp in Comarnic unde „Zeita” intre intalnirile intime primea in „audienta” procurori, oameni de afaceri, primari, etc.
Printre acestia s-a aflat „omul de baza” al acestei operatiuni, primarul Dorian Botoaca de la aceea perioada.


Am precizat ca vom dezvalui in episoadele urmatoare cum Dorian Botoaca a fost utilizat de Negulescu si Kovesi in anumite dosare celebre si/sau care au fost motivele declansarii unei „vanatori de vrajitoare”, motivele si interesele obscure ale acestor dosare comandate de insusi Kovesi (in episoadele urmatoare).
„Motto: “Paralelu’ n-o dormitu, numa oțâr s-o hodinitu!”
In schimbul utilizarii primarului Dorian Botoaca de catre gasca de crima organizata de la DNA ST Ploiesti acesta a beneficiat si beneficiaza de protectia IPJ Prahova si a DNA ST Ploiesti, dosarele pe numele acestuia „zacand” prin sertarele celor doua institutii.
Noi prezentam opiniei publice modelul de candidat PNL la primarie:
Falsuri si furturi grosolane din bani publici efectuate de Dorian Botoaca in perioada cand acesta s-a aflat la conducerea primariei Comarnic
Am prezentat inregistrari audio-video prin care se demonstreaza aceste falsuri si furturi, in care Dorian Botoaca recunoaste personal „parandaratul”, spaga din care si-a construit o vila de 2 milioane de euro in Comarnic (pe numele unei terte persoane) dar pozeaza intr-un liberal „cinstit” si pentru ochii prostilor sta in „gazda” la Breaza.
Iata ce infractiuni grave mai acopera IPJ Prahova si DNA ST Ploiesti, infractiuni constatate si de alte institutii ale statului, nu ca o prezentam noi cu probe/documente si inregistrari audio/video.
Candidatul PNL la primaria Comarnic, cinstitul liberal Dorian Botoaca a achitat ilegal in anul 2012 „asigurari mixte cu viata, cu acumularea de capital si acoperire in caz de diagnosticare cu o afectiune medicala grava” incheiate pentru tot personalul si in cardasie cu operatorul SC GRAWE ROMANIA ASIGURARE SA au falsificat actele si au operat retroactiv.
Deci, cinstitul candidat liberal la Primaria Comarnic, Dorian Botoaca a incheiat politele de asigurare amintite, in 21.11.2012, in 26.11.2012 si in fals a operat modificari extizand durata retroactiv, respectiv de la data de 01.12.2011.
Asemenea tupeu penal nu am intalnit in viata noastra de jurnalisti de investigatii.


Toate aceste fapte infractionale sunt consemnate si in Raportul Curtii de Conturi dar, Dorian Botoaca beneficiaza de imunitatea oferita de IPJ Prahova si procurorii statului paralel, pentru motivele sus mentionate (cati colegi de partid a dat pe „topogan” acest candidat cinstit vom afla in acest serial).
Presedintele PNL Prahova – Iulian Dumitrescu – are o misiune grea in lupta sa de a elimina gasca penala din acest partid, gasca pe care a mostenit-o si pe care o coordoneaza „regele” din umbra, „regele” care conduce aceasta gasca a procurorului „Portocala” si care face tot posibilul ca alegerile locale sa fie pierdute pentru a reveni la conducerea formatiunii politice.
Astfel, liderului PNL Prahova i-au fost „servite” si „livrate” candidaturile pentru primarii a unor oameni patati ce fac parte din gasca „regelui” doar ca sa piarda alegerile.
Probleme grave penale si de imagine au mai multi candidati PNL la primariile din judetul Prahova ce vor fi dezvaluite separat de acest serial (ex Filipestii de Padure, Slanic, etc). Vom reveni. (Cristina T.).

Citeste in continuare

Exclusiv

O noua eroare juridica!/Nu exista nicio norma expresa in Legea nr.55/2020 prin care se sanctioneaza nepurtarea mastii! Avocatul Poporului ar trebui sa sesizeze CCR

Brașovul MEU

Publicat

pe

”Puciul cumetrilor” Hăpău – Predoiu a eșuat…

În urmă cu ceva vreme, resetarea colaborării fie și strict interinstituționale dintre ”cele două Păduri” l-au scos din sărite pe generalul Marian Hăpău! Mai ales că șeful Direcției Generale de Informații a Armatei era deja băgat în depresie de trecerea pe o linie moartă a ”cumătrului” său, generalul Silviu Predoiu. Pentru că, da, parcă pentru a dovedi o dată în plus că România chiar este țara tuturor posibilităților, două dintre cele mai importante servicii secrete, DGIA și SIE au fost conduse operativ, o bună perioadă de timp, de doi generali legați nu doar prin propriile poluri transpartinice de interese, dar și printr-o legătură de rudenie… Una ceva mai îndepărtată, ce-i drept, dar niciodată dezmințită de Marian Hăpău sau Silviu Predoiu, cel puțin în fața inițiaților sistemului și a altor structuri contrainformative.

Iohannis nici măcar nu mai vrea să audă de șeful DGIA

Oricum, din momentul în care ”telefonul roșu” a început să țârâie din nou reciproc în birourile șefilor SRI și SIE, Hăpău a simțit mai mult decât oricând izolarea căreia era deja oricum intensiv supus. Ca să nu mai vorbim de adevăratul embargou informativ căreia i-a fost supus în ultimii doi ani șeful informațiilor militare. Mai ales după ce i s-a dat ”flit” și de la Palatul Cotroceni, acolo de unde consilierii pe probleme de securitate ai Administrației Prezidențiale nici măcar nu se mai oboseau să deschidă ”plicurile galbene” trimise zilnic de DGIA. Ce-i drept, ofițerii de informații militare au continuat să facă adevărate minuni pe teren, mai ales acoperiții care activează sub statutul de ”funcționari speciali” în cam toate ministerele și alte instituții cheie ale statului român. Numai că generalul Hăpău, cel care a ajuns să fie consiliat prin separeuri și pe persoană fizică doar de către Cătălin Ștefăniță Zisu și Silviu Predoiu tocmai ce este pe cale să pună în pericol și munca acoperiților DGIA. Totul după ce s-a lăsat antrenat într-o riscantă operațiune de sprijinire a unei ”grupări a rezerviștilor” din SIE, cel mai probabil ”ațâțat” fiind de către chiar cumătrul său, Silviu Predoiu. Numai că ”puciul” a eșuat și acum rămâne de văzut cât de actual mai este proverbul cu ”cine sapă groapa altuia…”

Singur împotriva tuturor!

Zisu de la Intendență… cel cu burtă și pistol pe crac!

Binomul Coldea- Kovesi nu a fost singurul care a acționat la vârful sistemului. Acolo unde, doar din umbră, ce-i drept, generalii Marian Hăpău și Silviu Predoiu făceau propriile strategii, la adăpostul locațiilor asigurate de generalul Cătălin Ștefăniță Zisu. Cel care la acea oră visa încă frumos, dar cu ochii deschiși, că el unul chiar va ajunge șeful Marelui Stat Major al Armatei Române! Iar axa Hăpău – Predoiu a funcționat până ce Silviu Predoiu a fost ejectat din sistem, fără prea multe explicații. Și de-abia atunci Marian Hăpău s-a trezit cu adevărat singur împotriva tuturor! Și îngrijorat mai ales de ”fliturile” deja umilitoare primite din partea consilierilor prezidențiali. Cei care nici măcar nu se mai oboseau să-i pună lui Klaus Iohannis la mapă informările oficiale trimise cu asiduitate de către conducerea Direcției Generale de Informații a Armatei din cadrul MApN. Mai mult decât atât, între timp generalul Hăpău a trebuit să înghită și alte umilințe din partea Administrației Prezidențiale, cum ar fi faptul că ”beneficiarii legali” începuseră să-i trimită înapoi pur și simplu nedeschise plicurile cu notele informative. Iar panica lui Hăpău a atins deja cote maxime în ziua în care a fost ”uitat” de pe lista invitaților de la vârful sistemului la unele ”șuete informative”, găzduite sub pretextul unor avansări în grad. Acela fiind adevăratul moment zero în care până și șeful DGIA a conștientizat că este nu doar marginalizat în sistem, dar chiar a rămas cu adevărat singur împotriva tuturor…

Frustrarea rezerviștilor…

Ciucă îl așteaptă la cotitură pe Hăpău…

Iar în tot acest context a intervenit și camaraderia cu Silviu Predoiu, generalul aflat la butoanele operative ale Serviciului de Informații Externe timp de un deceniu fiind lovit de ”sindromul” cunoscut drept ”frustrarea rezerviștilor” imediat după pensionarea sa. Și uite cum astfel s-a născut cel mai probabil planul generalilor Hăpău și Predoiu de a securiza ce mai puteau din influența de netăgăduit pe care o aveau până nu de mult… Numai că frustrarea lui Predoiu a fost atât de mare, încît acesta nu mai respectat nici cea mai mică urmă de cutumă specifică unui militar care a condus un serviciu de spionaj de elită, așezându-se de-a dreapta lui Victor Ponta! Și încercând să își ”lingă rănile” printr-o banală funcție de secretar executiv al unui partid politic de tip ”balama”, PRO ROMÂNIA! Deci cam asta s-a ales din mărețul proiect politic al celor doi ”cumetri” de la vârful sistemului de înființare a unui nou ”partid al generalilor”, unul care să continue proiectele interesului național cu care un alt lider al ”Frăției Intendenței”, Gabriel Oprea a defilat la rândul său atâta amar de vreme la vârful politicii românești. Până ce s-a apropiat deja prea periculos de mult de ”Soarele Puterii”, după ce ”băiatul de mingi” al vechii gărzi din SIE, fostul premier Victor Ponta ajunsese să îi promită postul de director al SRI!

Vin americanii! Cine ia ofițer de legătură cu US Army?

Cine îi preia pe militarii US Army…?

Deja este o certitudine că o parte semnificativă din trupele americane găzduite până acum de Germania vor fi relocate în cel mai scurt timp în România. Iar la vârful sistemului se știe foarte bine că liderul care va prelua pentru structura sa informativă rolul de ”ofițer de legătură” cu viitorul comandament din România al US Army va da o lovitură uluitoare. Fie și pentru simplul fapt că, fiind în contact direct cu americanii, va deveni de neatins în fața oricăror reglări de conturi politice de la București. Desigur, în mod normal, venirea militarilor americani ar fi trebuit să reprezinte o adevărată ”pleașcă” pe cascheta șefului DGIA. Fiind clar că șeful informațiilor militare ar trebui să fie cel care să asigure ”cureaua de transmisie” a statului român cu trupele US Army. Numai că, ghinion, informații de ultimă oră arată că generalul Marian Hăpău nu ar fi luat în calcule pentru această misiune! Ceea ce înseamnă implicit că acesta s-a obosit degeaba ”să sape groapa SIE”… Ca și ”cumătrul” Predoiu de altfel…

 

Citeste in continuare

Exclusiv

PROMO/Luni, Incisiv de Prahova va va dezvalui cine este „Tura”, „regele din spatele PNL Prahova”, „marionetele” procurorului Negulescu Mircea si „cetatenii” din PNL Prahova (oameni de afaceri, „formatori de opinie” de proasta calitate, sefi din administratia locala ai PNL) – din spatele denunturilor si elimnarii concurentilor politici si/sau economici

Brașovul MEU

Publicat

pe

ASALT LA JUSTITIE, la „baioneta” a gruparii Nergulescu  Mircea – DNA ST Ploiesti. Crima organizata ataca magistratii….in curand

„Rocada” smecherilor mafiei de criminalitate economico-financiara organizata coordonata de procurorul „paraditor” Negulerscu Mircea

În şah, este recomandată de principalele deschideri ale teoriei moderne şi intervine devreme, undeva în primele zece mutări. Scoate regele, expus, din centrul tablei şi îl ascunde într-o poziţie mai sigură, pentru a pune la treabă o piesă grea, turnul. Rocada poate fi de dreapta sau de stînga. În politică, aproape la fel! Cu mici deosebiri şi particularităţi!

Luni, Incisiv de Prahova va va dezvalui cine este „Tura” (fara sa stie, probabil), „regele din spatele PNL Prahova” si „marionetele” procurorului Negulescu Mircea, unele chiar introduse pe listele de candidati in functia de primar, si… „cetatenii” din PNL Prahova (oameni de afaceri, „formatori de opinie” de proasta calitate, sefi din administratia locala ai PNL – din spatele denunturilor si elimnarii concurentilor politici si economici prin procurorul „paraditor”. SERIAL ce va urma. Miroiase acut a …”peste” si…”tradare”.

Mai pe intelesul unora…””oamenii procurorului Negulescu Mircea” din PNL Prahova…., interesele de grupare a crimei organizate de castigare a unor alegeri locale si multe altele….Un serial incendiar!

Inregistrari audio incendiare cu membrii acestei grupari. Si inregistrai audio cu mafia „introdusa” la inaintare sa santajeze ziarul Incisiv de Prahova si pe cei care au avut publicitate in acest ziar. Date secrete obtinute pe cai oculte, probabil de la banca. Pentru linistea acestor santajisti, ziarul Incisiv de Prahova inregistrat pe persoana fizica si-a anulat toate publicitatile efectuate printr-o firma la care ERA cesionat dreptul de utilizare a ziarului (plangerea penala fiind depusa la organele de cercetare penala din Bucuresti, organele competente. Poate aud si fratii din crima organizata pe mafia gunoaielor, unul din fratiorI” fiind cu „Pedigree” pe la DIPI Prahova. Aviz celor care cred si/sau spera ca ne vor „inchide gura”. TARDIV. ZIARUL INCISIV DE PRAHOVA A FOST SI VA RAMANE INDEPENDENT! (Cristina T.).

Citeste in continuare
Advertisement

Parteneri

Ultimile Noutăți din Brașov

Exclusiv12 ore inainte

Modelul de candidat PNL la primarie/ Dorian Botoaca – „omul” lui „Portocala” si Kovesi – falsuri si furturi grosolane din bani publici/Inregistrari audio-video/documente (II)

In articolul anterior precizam ca NU putem incepe dezvaluirile din serialul „Operatiunea BOLOVANUL „PIETROS” de pe strada Malul Luncii/Amantul, serviciile...

Viața în Brașov23 de ore inainte

Racoreste-ti zilele de vara cu aceste bauturi alcoolice! Iata ce sa alegi!

Temperatura din termometre creste de la o zi la alta, la fel sunt si momentele in care poftesti la un...

EvenimentO zi inainte

ATEN propune solutii eficiente de digitalizare a primariilor

Solutii ATEN de informare a cetatenilor si organizare a zonelor de acces Bucuresti, Romania (4 august, 2020) –  ATEN International,...

Eveniment2 zile inainte

Organizaţia Judeţeană Constanţa a Partidului România Noastră a anunţat refuzul de participare la alegerile locale 2020 împreună cu formaţiunea politică Alianța pentru Unirea Românilor (A.U.R)

În aceste zile când societatea românească se confruntă cu precampania electorală de strângere de semnături pentru alegerile locale 2020, când...

Exclusiv2 zile inainte

O noua eroare juridica!/Nu exista nicio norma expresa in Legea nr.55/2020 prin care se sanctioneaza nepurtarea mastii! Avocatul Poporului ar trebui sa sesizeze CCR

”Puciul cumetrilor” Hăpău – Predoiu a eșuat… În urmă cu ceva vreme, resetarea colaborării fie și strict interinstituționale dintre ”cele...

Sport2 zile inainte

Start înscrieri la RTP OPEN 2020, primul Grand Slam pentru jucătorii amatori de tenis din România

RTP dă startul înscrierilor la primul Grand Slam rezervat jucătorilor amatori de tenis din România. Cel mai mare turneu de...

Exclusiv3 zile inainte

PROMO/Luni, Incisiv de Prahova va va dezvalui cine este „Tura”, „regele din spatele PNL Prahova”, „marionetele” procurorului Negulescu Mircea si „cetatenii” din PNL Prahova (oameni de afaceri, „formatori de opinie” de proasta calitate, sefi din administratia locala ai PNL) – din spatele denunturilor si elimnarii concurentilor politici si/sau economici

ASALT LA JUSTITIE, la „baioneta” a gruparii Nergulescu  Mircea – DNA ST Ploiesti. Crima organizata ataca magistratii….in curand „Rocada” smecherilor...

Exclusiv5 zile inainte

Știți ce să căutați când cumpărați produse cosmetice online?

  Știți ce să căutați când cumpărați produse cosmetice online?     Tot mai multe femei caută să cumpere produse...

Eveniment5 zile inainte

Cross docking Bucuresti – Ziarul Nationalul

Globalizarea a obligat companiile sa-si accelereze depozitarea si sa infiinteze procese pentru a-si mentine avantajul competitiv si fidelizarea clientilor cu...

Eveniment5 zile inainte

Care sunt cele mai frecvente utilizari ale nisipului de constructii?

   Nisipul este un material natural care este constituit din roci mici, corali si scoici. Nisipul a fost utilizat ca...

sandale comode piele sandale comode piele
Social5 zile inainte

Cum se aleg corect sandalele de dama?

Atunci cand vrei sa alegi o pereche de sandale dama comode tot ce trebuie sa faci este sa tii cont...

detartraj bucuresti detartraj bucuresti
Social5 zile inainte

Importanta detartrajului pentru sanatatea danturii

Dantura este foarte importanta pentru a putea sa mananci corect, pentru a avea un zambet frumos si a mentine sanatatea....

Top Știri