Connect with us

Exclusiv

OPINIE/ Prin acest sistem, de promovare, pe bază de „notă de informare” și „aviz” emis de SRI (fără nici o bază legală), mafia politică a acaparat statul, a subordonat și instituțiile publice

Brașovul MEU

Publicat

pe

Cu riscul de a părea demagog (deși, sincer, nu sunt, pentru că, chiar dacă par încă o dată lipsit de modestie, fac parte din categoria „rara avis” dacă judecăm prin prisma sacrificiului personal în ceea ce privește exercitarea profesiei), cred că a sosit timpul să trag concluziile ce se impun și să solicit, oficial chiar, prezentarea decontului unor indivizi investiți să gestioneze activitatea unor instituții și să administreze (eficient) banul public.

Cu scuzele de rigoare, adresate puținilor care nu fac parte din această categorie, suntem o nație de hoți. Furtul, material, intelectual sau de altă natură, ne carecterizează și ne influențează comportamentul social și modul în care reacționăm. Acceptăm adevărul și justiția determinați mai mult de interese decât de realitate și înfierăm nedreptatea sau abuzul atunci când nu ne privește personal sau grupările ori mediile sociale din care facem parte ori pe care le susținem. O astfel de optică imorală nu poate genera nici justiție și nici normalitate din punct de vedere al comportamentului social.

Nu cred că există indivizi care să nu poată deosebi binele de rău sau adevărul de minciună și nici nu cred că nu știm când suntem manipulați prin mass-media sau alte forme sofisticate menite să inducă anumite stări sau reacții vis-a-vis de anumite decizii sau fapte. Totul ține de nivelul de conștiință și morală, adică de limitele compromisului, care sunt direct proporționale cu capacitatea de a a accepta sau a nu accepta răul ca parte din modul de manifestare.

Ce este mai mult decât evident este faptul că suntem repetenți la capitolul conștiința valorii, adică definirea și concretul noțiunii de proprietate și, în special, a proprietății publice. După douăzecișișase de ani de așa zisă libertate (de gândire, exprimare, manifestare) și așa zisă democrație (administrarea țării prin decizia majorității cetățenilor), n-am înțeles esențialul: ce este proprietatea publică (averea publică și banul public), cine este proprietarul, ce drepturi are și cum poate fi protejată proprietatea publică. N-am înțeles că proprietatea publică, așa cum frumos și clar este prevăzut în legea fundamentală, Constituția, aparține statului, iar statul  este personificarea națiunii, adică a cetățenilor și nu doar a unui grup de cetățeni, etilist, care substituie majoritatea. Și, cel mai grav, n-am înțeles că proprietatea publică (averea publică și banul public) este a cetățeanului, iar cei aleși ori desemnați sunt investiți cu dreptul de administrare și nu cu dreptul de înstrăinare sau falimentare a averii publice. Speculând naivitatea și stupida toleranțâ cetățeanului (sistematic deposedat de proprietatea sa), care nu înțelege că el este proprietarul averii publice, de douăzecișișase de ani țara este delapidată constant și gestionată fraudulos de cei care n-au decât drept de adminstrare nu și de proprietate. Arogându-și calitatea de reprezentanți ai cetățenilor, adică a proprietarilor – deși n-au nici un drept legal sau constituțional -, cei puși să administreze averea publică o gestionează ca și cum ei sunt proprietarii de drept. Sfidând logica și încălcând grav constituția, de douăzecișișase de ani, așa zișii reprezentanți ai cetățenilor, parlamentarii, au fost preocupați nu de securizarea și administrarea eficientă a averii publice, ci de cum să transfere dreptul de proprietate a averii publice, de la deținătorul de drept, cetățeanul, la cel numit să administreze, adică guverne, care au devenit proprietarii „de facto” a averii publice. Prin legi anticostituționale, care au încălcat grav dreptul real de proprietate, averea publică și-a schimbat, în fapt, proprietarul, cetățeanul rămânând doar formal proprietar. Majoritatea, când e vorba de decizie, a fost substituită cu o minoritate care, culmea, nici măcar nu este rezultatul sufragiului universal, ci, în cele mai multe cazuri, rezultatul deciziei crimei organizate.

Iar dacă așa zișii reprezențanți ai cetățenilor, aleși prin vot, au excelat la vreun capitol, acesta este cel al consolidării lipsei răspunderii celor care administrează averea publică pentru modul fraudulos în care o gestionează sau înstrăinează. România, în urma „intervenției” Parlamentului, este în trista situație a nu mai poseda o lege a răspunderii ministeriale sau a administrării banului public, reală. Exită o lege formală, care nu prevede nici o sancțiune (exceptând, vorba șmecherilor, cea politică, chiar dacă cei care sunt numiți să gestioneze averea publică nu sunt membrii vreunui partid politic) și care a eliminat până și interdicția  deturnari fondurilor bugetare, adică încălcarea legii bugetului de stat. Fiecare ordonator de credite, de la primul-ministru până la șefii de agenții sau regiii autonome, face ce vrea cu banul public, îl cheltuie cum poftește (eficient sau ineficient) și nu riscă nimic pentru că, prin lege, nu are nici o răspundere privind modul cum a cheltuit banul public. În aceste condiții țara a ajuns în faliment, din cauza gestionării proaste a banului public, care este risipit aiurea, beneficiarii fiind, de regulă, crima organizată și clientela politică, interlopă, care conduc România. Și cum fiecare face ce vrea cu banul public sau averea publică, neputând fi tras la răspundere pentru faptul că risipește sume exorbitante pe investiții sau achiziții inoportune, România a ajuns să funcționeze, ca stat, exclusiv din împrumuturi financiare, cu dobânzi uriașe, de la creditori internaționali. Adică suntem o țară amanetată, captivă intereselor marilor corporații, care nu mai are nici o șansă de a redeveni competitivă și independentă economic și fiscal. Și în timp ce datoria publică crește periculos, iar averea publică este înstrăinată în totalitate, cei puși să administreze țara, în loc să fie cercetați pentru delapidare, gestiune frauduloasă, abus sau neglijență, sunt aplaudați și fac zilnic pe oratorii, prezentându-ne, tot ei, soluții pentru salvarea României de la falimentul în care ei ne-au băgat. Culmea ironiei, deși e mai mult decât evident că sunt autorii dezastrului absolut, cetățenii, naivi și ignoranți, dau la infinit cec-uri în alb acelorași indivizi care au prăduit și continuă să prăduie averea publică sau s-o înstrăineze.

Deși există dovezi incontestabile a delapidării averii publice, a gestionării frauduloase, a înstrăinării nelegale, a abuzului în serviciu sau a neglijenței crase, generată de incompetență și lipsă de profesionalism, reacțiile instituțiilor abilitate, precum DIICOT, Curtea de Conturi, SRI, DNA, MI, sunt mult prea palide, în raport cu dimensiunea fenomenului, ca să conteze în ecuația blocării vânzării și delapidării totale a României. Raportat la furtul anual, estimat, din averea publică (ce reprezintă peste 40% din PIB), totalul prejudiciilor pentru care sunt cercetați cei desemnați să administreze averea publică nu reprezintă nici 5% din ceea ce se fură și înstrăinează în realitate. Și asta nu pentru că instituțiile menționate n-ar fi eficiente și nu și-ar face treaba. Ci pentru că legislația a fost modificată și adaptată pentru furt generalizat. Adică s-a creat cadrul perfect pentru deposedarea proprietarului de drept de bunurile sale (averea publică) pentru ca aceasta să poată fi delapidată, înstrăinată sau gestionată fraudulos, fără să existe instituită răspundere. Iar exemplu cel mai concret și elocvent este cel al Guvernului Ponta, care a renunțat la creanțe de peste 600 milioane $ în favoarea unei mafii transnaționale (creanțele „ROMPETROL”); a încălcat prevederile legii redevenței prelungind, nelegal, contractul de exploatere a petrolului românesc (contractul cu OMV prelungit, prin acte adiționale, nelegale, pentru că legea redevenței nu prevede această procedură, iar contractul cu OMV trebuia prelungit de Parlament nu de Guvern) și, nu în ultimul rând, a deturnat fondurile din bugetul de stat, constituind, prin încălcarea legii bugetului, un așa zis „fond de rezervă al Guvernului”, transferând sume uriașe din bugetul public pe care le-a distribuit, discreționar și prin licitații trucate (schimbând valoarea contractului prin acte adiționale) către clientela personală sau crima organizată și nu este tras la răspundere. Și deși e evident că guvernarea Ponta, prin deciziile menționate anterior, a prejudiciat bugetul de stat cu peste două miliarde de euro, administrând fraudulos averea publică, membrii guvernului Ponta se consideră „nevinovați”, nu pentru că n-au săvârșit faptele, ci pentru că nu există o lege care să-i incrimineze.

Ca să ajungi să delapidezi, gestionezi fraudulos și să înstrăinezi averea publică, fără a fi tras la răspundere, pe lângă „adaptarea” legislației în acest sens ( de către un Parlament slugarnic, mituit cu toate privilegiile posibile, de către Guvern), a fost necesară, în primul rând, disoluția autorității publice, adică distrugerea forței ce putea fi exercitată de către instituțiile cu atribuții de prevenire, constatare și sancționare a gestionării frauduloase și înstrăinare nelegală a averii publice. Printr-un mecanism diabolic, implementat în cei peste douăzecișișase de ani de guvernare, toate instituțiile publice de forță, au fost subordonate unei mafii constituită din crima organizată și clasa politică. Generalizând cutuma instituită de securitate și preluată de Ion Iliescu și guvernele patronate de acesta, România a fost condusă, nelegitim, prin „nota de informare”. Instrument prin care, neocomunismul implementat de Iliescu și cei ce l-au susținut, filtrarea și trierea de tip comunist (adică substituirea valorii cu șmecheria și oportunismul), a continuat să infesteze societatea românească și s-o subordoneze intereselor mediocrității instalată în funcții, ușor de manipulat. Prin acest sistem, de promovare, pe bază de „notă de informare” și „aviz” emis de SRI (fără nici o bază legală), mafia politică, ce a acaparat statul, a subordonat și instituțiile publice, mituind cu funcții mediocritatea dispusă la compromisuri, care s-a autoînregimentat în slujba sistemului politic – SRI. Chiar dacă, aparent, pare o utopie, încă din 1990 (și până în prezent) accederea în funcțiile publice, indiferent de nivel, cu mici excepții, se face prin filtrul politic și al SRI. Ambele păguboase pentru societate și democrație, pentru că introduc și uzează de factorul subiectiv, din care nu se exclud șantajul și obediența. De la șeful regiei autonome locale și până la Curtea Constituțională, funcțiile publice importante sunt ocupate cu acord și susținere politică și cu „avizul” SRI. Astfel, încălcându-se grav constituția, politicul și SRI au devenit factorii cei mai importanți de decizie în administrație, subordonându-și total administrația. Acesta este și motivul real al dozei uriașe de relativitate și al greu de explicatelor decizii selective a abordărilor justiției (în special a organelor de cercetare penală) în anchetarea faptelor comise de demnitarii și cei numiți să administreze averea publică, respectiv a modului de abordare a delapidării, administrarii frauduloase și instrainarea averii publice.

Este incontestabil că imixtiunea politicului în administrație (prin numirea, pe criterii de obediență, nepotism, clientelar), făcându-se abstracție principiul competenței sau a perpetuarii cutumei securistice a promovării cu „avizul” SRI, ori a blocării ascensiunii valorii pe baza subiectivismului conținut de „notele informative”, constituie cauza dezastrului economic al României, al gestionării frauduloase a averii publice și a falimentului financiar al țării. Și a ignora cauza prăbușirii economice a țării, în continuare, e sinonim cu sinuciderea României ca nație și ca țară. Pentru că, în viitor, nu vei mai putea emite nici o pretenție când statul, adică cetățeanul român, nu va mai avea nici un drept de proprietate asupra resurselor, activelor și a celorlalte componente a averii publice.

A trece dincolo de prezentul dezastruos pentru țară și cetățean, pentru justiție și democrație, pentru statul de drept și protecție proprietate publică, înseamnă, în primul rând, gestionarea corectă, de către instituțiile publice a marilor cazuri ce-au îngenuncheat România și care definesc starea în care ne aflăm: „ROMPETROL„ (inclusiv „Petromidia”) și „OMV”. România nu poate progresa și ieși din faliment continuând să țină deschisă rana „Rompetrol” (recuperarea creanței) și „OMV” (exploatarea corectă a țițeiului), pentru că sunt răni mortale ce țin prizoniere țara în „no man’s land” – ul corupției și traficului de influență, care au ca efect delapidarea, gestiunea frauduloasă, exploatarea nelegală, respectiv înstrăinarea averii publice. „Rompetrol” și „OMV” – vorba unui coleg care a lucrat nouă ani în dosarul „Rompetrol” și ar putea scrie câteva romane despre mecanismul, schemele și numărul persoanelor implicate în privatizarea „Rompetrol” – sunt efectele concrete ale așa zisei revoluții din 1989. Mai concret spus, efectele nerozălvării dosarului așa zisei revoluții care a permis geneza unei clase politice, din cenușa comunistă, care a acaparat, fără scrupule țara și s-a făcut stăpână pe averea publică. Fără a se clarifica definitiv și a se aplica măsurile oportune și adecvate pentru jaful reprezentat de privatizarea „Rompetrol” și „OMV”, România nu poate trece dincolo de haos economic, legislativ și social, de a scăpa de controlul și dictatura crimei organizate ce sufocă statul de drept, pentru că efectele  „Rompetrol” și „OMV” sunt și vor fi încă mulți ani, prezente. Foarte mulți din actualii parlamentari, din membrii guvernului, din șefii de instituții publice (în special din Ministerul de Finanțe, Energie, agențiile de resort) au avut și continuă să aibă, direct sau indirect, legături cu „Rompetrol” și „OMV” și încă susțin, necondiționat, interesele grupărilor ce controlează aceste societăți.  Or, până când dosarele „Rompetrol” și „OMV” nu vor fi finalizate, nu se va ști întregul adevăr despre interesele, șpăgile și sforăriile din aceste „privatizări” și până când societatea nu se va dispensa (indiferent de câți sunt, cine sunt, unde sunt și de ce contribuție au avut) de cei care au favorizat și protejat pe cei care au jefuit România prin privatizarea frauduloasă a „Rompetrol” și „OMV” , administrația publică nu va fi decât o slugă credicioasă aflată în slujba celor care au delapidat, gestionat fraudulos și înstrăinat averea publică iar România va avea o rană deschisă, plină cu puroi.

Din păcate (chiar dacă trebuie să mă repet și o voi face până când și acest capitol se va lămuri), prim-miniștrii, gen Ponta sau Tăriceanu (cu antecedente clare în ceea ce privește legăturile cu OMV și „Rompetrol”), ale căror acțiuni de protecție a modului fraudulos în care au fost privatizate „Rompetrol” și „OMV” și a continuării protecției și în prezent (scutirea de datorii a „Rompetrol” sau prelungirea exploatării petrolului românesc, fără cadru legal) sunt evidente, nu numai că n-au făcut nimic pentru a clarifica aspectele frauduloase ale privatizării „Rompetrol” și „OMV”, ci chiar au făcut orice a fost posibil pentru a bloca cercetările, aflarea adevărului și tragerea la răspundere a persoanelor vinovate. Mizând pe numirile la DIICOT, DNA, Parchetul de pe lângă Inalta Curte de Casație și Justiție (toate făcute cu „avizul” primului ministru), pe diversiunea SRI interesată să obțină controlul asupra fisc-ului, ce garantau lipsa de reacție la desființarea unei instituții publice, Guvernantii au fost convinsi că vor manipula întrega justiție și va bloca orice cercetare sau dosar ce privea domeniile în care asigura protecție.

Și totuși, deși trăim într-o țară controlată prin numiri politice și prin „nota de informare” tip SRI, mai există și funcționari integri, necoruptibili, care fac față presiunilor și diversiunilor și care sancționează derapajele sistemului.

Din nefericire, în lipsa unor legi restrictive, România este condusă și controlată de cei care delapidează, gestionează fraudulos, deturnează fondurile și înstrainează averea publică. Iar cei care nu se lasă antrenați în această mega-jefuire programată și se opun, au doar o singură alternativă: să plece din administrația publică ! Pentru că administrația publică este a lor, care au    transformat-o, prin numiri clientelare și politice, într-o armată de mercenari ce servesc interesele celor ce i-au numit în funcții. Și, bazându-se pe acest principiu, sunt convinși că nu vor plăti niciodată pentru abuzurile comise. Așa să fie ? Și dacă cei care au executat ordinele verbale, politice, vor începe să plătească și vor înțelege că nu cutuma, nu „nota informativă” ci legea funcționează, n-ar avea de câștigat România ?

 

Exclusiv

Abuz în serviciu al directorului PNL-ist, Constantin Oprea, de la Sucursala Ploiești a Poștei Române, din disperarea că șeful lui, pe linie de partid, Iulian Dumitrescu, va pierde alegerile pentru Consiliul Județean Prahova.

Brașovul MEU

Publicat

pe

Conform raportului Kaspersky More Connected Than Ever Before: How We Build Our Digital Comfort Zones, 46% dintre respondenți se simt confortabil să împartă serviciile de streaming cu colegii lor de locuință. Cu toate acestea, aproape o treime (32%) nu sunt siguri cu privire la riscurile potențiale de securitate în ceea ce privește conturile lor, care pot surveni din cauza obiceiurior digitale ale colegilor de apartament.

Restricțiile legate de COVID-19 și necesitatea de a rămâne în case au influențat modul în care oamenii abordează serviciile digitale. De exemplu, unele persoane care locuiesc împreună decid să folosească aceleași conturi pentru platformele de divertisment, descoperind lucruri noi despre comportamentul online al celuilalt.

Având în vedere acest lucru, cercetarea a examinat utilizarea serviciilor online și a constatat că oamenii sunt deseori dispuși, într-adevăr, să împărtășească detaliile conturilor lor personale cu colegii de locuință. Pe lângă partajarea accesului la platformele de streaming, o treime (33%) declară că își împărtășesc conturile de pe platformele de retail cum ar fi eBay sau Amazon Prime, cu colegii lor. În plus, 30% recunosc că își împărtășesc conturile de livrare de alimente și abonamentele la jocuri video.

Grafic: Care dintre următoarele servicii sunt împărțite de utilizatori cu colegii de locuință?

 

În același timp, nu toți respondenții sunt siguri cât de precauți sunt colegii lor de locuință atunci când stau pe internet sau dacă acest lucru va avee un impact asupra obiceiurilor lor digitale. De exemplu, 43% au afirmat că sunt îngrijorați de creșterea activității online prin serviciile de streaming sau cele de gaming. O persoană din patru (24%) este îngrijorată de faptul că obiceiurile digitale ale colegilor de locuință ar putea afecta viteza internetului și, astfel, să influențeze performanțele la jocurile video online.

„În ziua de azi este un lucru obișnuit să locuiești împreună cu alte persoane iar multe case trebuie implicit să împartă conexiunea la internet și accesul la diferite servicii”, a spus Andrew Winton, vice președinte, marketing la Kaspersky. „De multe ori construim prietenii cu cei cu care locuim, facilitând partajarea serviciilor online, astfel încât toată lumea să poată beneficia de toate ele fără probleme. Din păcate, dacă nu acordăm atenție modului în care dezvăluim datele noastre personale, chiar și cu vecinii de locuință, cu atât mai mult este probabil ca acestea să fie descoperite de oameni sau grupuri în care nu avem încredere. Pentru a se asigura că acest lucru nu se întâmplă, unele servicii au politici specifice pentru a ajuta mai multe persoane să utilizeze un singur abonament, fără a fi nevoie să dezvăluie parolele. Indiferent dacă locuiți sau nu cu alte persoane, vă recomandăm ca întotdeauna să vă păstrați dispozitivele și datele de autentificare protejate cu ajutorul unor soluții fiabile de securitate, pentru a vă asigura că informațiile personale rămân în siguranță.

Kaspersky oferă următoarele sfaturi persoanelor care locuiesc la comun, pentru a-și păstra dispozitivele în siguranță:

  • Nu dați click pe link-urile nesolicitate ori suspecte primite pe e-mail. Mai întâi, verificați dacă expeditorii sunt autentici, prin căutarea unui site oficial sau verificarea adresei.
  • Nu împărtășiți informații personale și nu permiteți accesul la conturile dvs. altor persoane, cu excepția cazurilor în care este complet necesar. Acest lucru va reduce la minimum șansele ca acestea să fie găsite pe internet.
  • Folosiți o soluție de securitate fiabilă, cum ar fi Kaspersky Password Manager, pentru a genera și securiza parole unice pentru fiecare cont și pentru a rezista tentației de a utiliza aceleași parole mereu.
  • Instalați o soluție de securitate fiabilă, precum Kaspersky Security Cloud. Funcția sa de verificare a contului vă protejează detaliile contului și vă anunță dacă oricare dintre datele dvs. personale devin compromise.

Pentru a ajuta utilizatorii pe durata pandemiei și nu numai, Kaspersky a publicat sfaturi cu privire la construirea unei zone sigure, de confort, în spațiul digital. De exemplu, puteți afla cum să vă protejați viața digitală, precum și cum vă puteți partaja în siguranță abonamentele online.

 

Despre Kaspersky

Kaspersky este o companie globală de securitate cibernetică fondată în 1997. Informațiile vaste despre amenințările cibernetice și experiența în securitate IT deținute de Kaspersky se materializează în mod constant în soluții de securitate și servicii de ultimă generație pentru a proteja companiile, infrastructura critică, autoritățile guvernamentale și utilizatorii individuali din toată lumea. Portofoliul companiei include protecție endpoint de top și mai multe soluții specializate de securitate și servicii, pentru a combate amenințările digitale tot mai complexe. Peste 400 de milioane de utilizatori individuali sunt protejați de tehnologiile Kaspersky, precum și 270.000 de companii client, pe care le ajutăm să protejeze ce e mai important pentru ele. Pentru mai multe informații, vizitați www.kaspersky.com

 

Citeste in continuare

Exclusiv

Bogdan Novac, fiul fostului demnitar comunist Aurel Novac – OFERTA politica pentru brezeni

Brașovul MEU

Publicat

pe

Stimati cititori, va prezentam, mai jos, oferta politica a candidatului avocat, fiul fostului demnitar comunist Aurel Novac, fost ministru al transporturilor, in guvernul Nicolae Vacaroiu.

“ Am absolvit facultatea, fara sa frecventez cursurile,  asa cum colegii mei au facut-o.

Tata m-a ajutat la facultate si sa intru in barou.

Desi sunt membru in barou, pierd cazurile, pe banda, si asigur, in continuare, asistenta juridica.

Am o anumita clientela permanenta, care apeleaza la serviciile mele de avocat, aranjor si dirijor de promisiuni si solutii.

Niciodata nu am consumat anumite substante si am refuzat sa reprezint, pe rand clanurile interlope, cu care sunt in relatii apropiate.

Clientela mea nu este dubioasa si nu reprezint persoane suspecte, cercetate sau care au legaturi cu mediile subterane, clandestine ale lumii interlope.

Nu sunt semnalat si nici cunoscut, de catre organele de politie si, in special, de cele din Breaza-Prahova sau cele judetene, cu preocupari de a-i reprezenta si apara pe interolpii din localitate sau din judet.

Niciodata si sub nicio forma si in nicio imprejurare, nu i-am reprezentat pe interlopii din Breaza: Chitoi Ciprian, Ghibanescu, Pologeanu sau Bangala etc.

Nu am cunostinta de valorile lucrarilor neefectuate si facturate de Chitoi si Pologeanu, ambii abonati, alaturi  de Alin Dumitru zis “CERBU”, sustinator USR, la contractele cu statul.

De altfel, Chitoi, Pologeanu  si “CERBUL” Alin Nicusor, nu au nicio legatura cu contractele de canalizare din Breaza, sau cu HIDRO PRAHOVA si nu beneficiaza de serviciile mele.

Nici macar nu am vreo legatura cu acesti baieti ai Lumii interlope, suspectati, cercetati si ale caror fapte au fost, dupa caz, deduse judecatii si care sunt angrenati sau implicati in procese, alaturi de firmele prestatoare si autoritatile competente.

Am distrus singurul parculet al copiiilor din orasul Breaza, iar perimetrul aflat in propietatea orasului, prin metode cvasi-ilegale, asigurate juridic de acte, inscrisuri, documente si declaratii, l-am acaparat. Este al meu si pe terenul copiiilor mi-am construit un nou asezamant.

In acest fel, am reusit sa deposedez copiii de un loc verde, de joaca, loc in care eu mi-am construit o casa. Casa mea, in care locuiesc si ma desfat, pentru ca eu sunt un produs comunist, marcat si accentuat de educatia tatalui meu, care a tradat vechiul sistem socialist, desi a fost comunist si demnitar, regim de care tatal meu s-a dezis, public.

Tot asa, si eu, la randul meu, am sa tradez ideologia si doctrina pe care nici macar nu le reprezint si care imi asigura support de participare in alegeri, pentru functia de primar.

Asa cum tatal meu a tradat ideologia comunista si vechiul regim, tot asa, si eu, voi trada actualul sistem de aliante politice si pe alegatorii mei si ma voi orienta si axa exact pe interesul meu ca, poate, reusesc sa va i-au, stimati brezeni, tot prin suveica mea de metode subterane acaparatoare, si parcul Brancoveanu, ca asta a mai ramas neatins de mine si de Chitoi et Co.

Ce  credeti ca spune, oare, dragi cititori, primarul care i-a facilitat, dlui avocat Novac Bogdan, obtinerea terenului-parc orasenesc pentru copii?

Noi credem ca va spune cum a fost fortat sa ii dea, domnului av Bogdan Novac, terenul, si nu altora.

Ultimele zvonuri atesta ca, in echipa de de inalta expertiza care il consiliaza pe dl Novac Bogdan este si redutabilul expert Chitoi Ciprian, semnalat, de autoritati, cu mai multe dosare penale.

Nu cumva distinsul fost consilier local Chitoi, a fost omul de casa al comarniceanului Mircea Rosca, retinut, arestat, cercetat si condamnat?

Nu cumva fostul consilier local al Pimariei Breaza, stimabilul, de acum, domn Chitoi Ciprian, este omul de casa, sfatuitorul si GO FOR-ul fostului primar Balasescu? Noi asa am auzit, un zvon. Nu cumva dansul a fost implicat in procese, chiar si cu Primaria Breaza, fiind obligat, de instantele de judecata sa achite sume, catre institutie, si nu numai?

Pentru necunoscatori: GO FOR inseamna = Go for this! Go for that! Adica GO FOR. Du-te acolo, du-te dincolo, fa asta, nu fa aia, adica baiatul bun la toate, care le face pe toate, stie tot, afla tot, duce si aduce etc.

Oare asta isi doresc brezenii, dupa doua mandate “reusite”, marcate de inalta performanta, asumate de Nicolae Ferastraeru? Oare asta merita cetatenii orasului Breaza? Fiul unui communist care a tradat, un pseudo-avocat care ii ajuta si reprezinta pe interlopi? Pentru ce? Promovat de aceste grupuri, sa ajunga la Primaria Breaza, iar in MOMENTUL UNU de la instalare, sa ii tradeze, ca si fostul ministru Aurel Novac, chiar pe cei pe care ii reprezinta, pentru a se pune la dispozitia grupui CHITOI si pentru a canalizs bugetul localitatii in directiile inca pandite, vizate, microsite si adulmecate de CHITOI Ciprian, Ghibanescu, Pologeanu, Bangala, “CERBU” Alin Dumitru etc?

Asta merita comunitatea brezeana, acest tip de personaj-avocat, ca exponent, la vedere, al grupurilor interlope, mafiote?

Noi credem ca frumoasa comunitate brezeana nu merita un asemenea deznodamant, ci merita un primar care sa iubeasca breaza si locuitorii acesteia, un om curat, cu bun simt, educat, nepatat, nemarcat de niciun fel. Pentru ca urbea Breaza merita un edil de valoare, un om adevarat, care sa-i reprezinte, intradevar interesele: nevoile si cerintele comunitatii si ale cetateanului.  (Cristina T.).

 

Vom reveni.

Citeste in continuare

Exclusiv

UPDATE/Haosul dintr-o institutie publica din subordinea primarului liberal Adrian Dobre, un primar garantat de Andrei Volosevici/Adrian Vaida este trimis la deschiderea anului scolar de către șeful Poliției Municipale, Manea Cristian, chiar daca gardianul public a fost in contact cu persoane depistate cu Covid!

Brașovul MEU

Publicat

pe

Teoria analistului politic Cozmin Gusa:

„2000 DE INFECTAȚI PE ZI! „ȚINTA” INCLUSĂ ÎN STRATEGIA DE CAMPANIE A LuCOVID-ului.

ȘMECHERIE anti-PSD, ce poate deveni “BUMERANG” anti-PNL. Ghici cine câștigă?

Mi-a șoptit o „păsărică” bine informată că în laboratoarele puterii se coace o strategie mizeră, conform căreia, începând cu mijlocul săptămânii viitoare, raportările zilnice despre infectații cu COVID să atingă pragul de 2000 pe zi. Deoarece nimeni nu poate controla eficient acuratețea rapoartelor, și nici n-am văzut vreun oficial diferit de guvernarea Lu’COVID care să-i admonesteze și să cerceteze serios, e limpede că acest fapt se poate întâmpla ușor și fără comentarii. Bineînțeles că nici “presa miluită”, vorba lui Ion Cristoiu, nu va chestiona procedura falsificării raportărilor, dar în schimb va trâmbița cotidian despre pericolul multiplicat al infectării în aceste condiții, mai ales pentru bătrâni, care vor fi descurajați astfel să se prezinte la vot duminică. Parcă văd deja titlurile presei: „PENTRU CEI MAI ÎN VÂRSTĂ, RISCURILE SUNT CRESCUTE ȘI PERICOLUL INFECTĂRII ESTE IMINENT!”

Care-ar fi calculul din mintea lui LuCOVID și a celor care-l asistă?

Ținând cont de structura demografică tradițională a votanților, liberalii cred că astfel PSD va avea cel mai mult de pierdut, acesta fiind votat majoritar în rândul pensionarilor și a oamenilor în vârstă. Așa și este! Ce nu le spune însă LuCOVID colegilor săi (deși știe!), este faptul că începând cu anul trecut și structura votanților PNL s-a modificat drastic, fiind cvasi similară cu cea a PSD, iar sociologii serioși știu bine asta. Deci și peneliștii vor pierde mulți votanți vârstnici care, înfricoșați fiind de infectare, vor sta acasă.

În aceste condiții, devine clar că beneficiarul direct al probabilei manipulări cu 2000 de infectați pe zi va fi USR-PLUS, partidul REZERVIȘTILOR, aceiași care „îl trag cu cheița” pe disperatul LuCOVID.

Sondajul liberal de alaltăieri în București arăta așa: USR-PLUS 38%, PSD 29%, PNL 22% pentru PMB, Nicușor-Plicușor a scăzut cu 4% în urma scandalului cu Câine, Firea s-a stabilizat, așa că scorul amândurora este azi de 33% (Băse e la 14%). Deși îngrozit de scorul mic al PNL în București (pe care nici nu-l mai poate reconsolida până la alegeri!), LuCOVID joacă acum totul pentru salvarea prin „Nicușor-Primar”, acesta fiind și CANDIDATUL PERSONAL al lui Iohannis, așa cum am explicat alaltăieri. Acesta este motivul pentru care joi seara LuCOVID a „rupt ușile” la Cotroceni, cerându-i lui KWI să mobilizeze instituțiile de forță pentru susținerea cu mijloace ilegale și cu orice preț a lui Nicușor-Plicușor (treaba cu 2000/zi e parte din această strategie!). Orban l-a convins pe Iohannis, acesta l-a mandatat pe Pahonțu să implementeze operațiunea, iar instituțiile de forță … au refuzat! Oamenii de acolo știu că așa ceva nu va scăpa neanchetat ulterior, și mai știu că gonflarea USR-PLUS va aduce pagube mari și instabilitate în perspectiva Parlamentarelor.

Dar și LuCOVID și REZERVIȘTII știu că pierderea Capitalei, cu PNL la 20% și cu Nicușor neales, poate atrage rapid decapitarea lui LuCOVID, care va fi atacat dur din interior, în acest scenariu, EXACT ÎN NOAPTEA DE DUPĂ ALEGERI.

Așadar, în urmatoarele 7 zile se va juca DUR, NETRANSPARENT ȘI LA RISC MAXIM.

SĂ URMĂRIM DECI MECIUL ȘI SĂ-L COMENTĂM!”

Conform regulilor propuse de Guvern pentru campania electorală, in timpul mitingurilor, purtarea măștii și distanțarea fizică sunt obligatorii!

Decizia organizării evenimentelor electorale va ține cont de contextul epidemiologic al localității și al regiunii unde acesta se organizează, de contextul epidemiologic al localităților și regiunilor din care provin participanții. Pentru prevenirea contagiunii cu noul coronavirus, se vor elabora acte normative și recomandări de protejare a sănătății publice, ce vor consta în obligativitatea respectării urmatoarelor măsuri menținerea distanței fizice de minimum 1,5 m între oricare două persoane, cu asigurarea unei suprafețe de minimum 4mp /persoană, asigurarea facilităților la locul de desfășurare al evenimentului electoral pentru spălarea sau dezinfecția regulată a mâinilor, spălatul sau dezinfecția frecventă a mâinilor este preferabilă purtării mănușilor.

Primarul PNL, Leonas Radu, din comuna Brazi/Prahova, in campanie electorala, fara respectarea regulilor de distantare si fara masca

Surprins neplacut de contraatacul din ultimele zile al candidatului PSD- Mircea Radu si uluit de scaderea brusca in sondaje (diferenta dintre cei doi candidati fiind foarte mica), Leonas Radu a facut un gest rarisim: a iesit in campanie electorala, pe strada (gest care nu l-a mai facut pana acum…:)…).

Numai ca, primarul PNL – Leonas Radu demonstreaza ca are alte date fata de restul contracandidatilor sustinand indirect teoria analistului politic Cozmin Gusa. (Irinel I.).

Va lasam pe dumneavoastra sa constatati si sa discerneti:

 

 

Citeste in continuare
Advertisement

Parteneri

Ultimile Noutăți din Brașov

Exclusiv7 ore inainte

Abuz în serviciu al directorului PNL-ist, Constantin Oprea, de la Sucursala Ploiești a Poștei Române, din disperarea că șeful lui, pe linie de partid, Iulian Dumitrescu, va pierde alegerile pentru Consiliul Județean Prahova.

Conform raportului Kaspersky More Connected Than Ever Before: How We Build Our Digital Comfort Zones, 46% dintre respondenți se simt confortabil să...

Exclusiv2 zile inainte

Bogdan Novac, fiul fostului demnitar comunist Aurel Novac – OFERTA politica pentru brezeni

Stimati cititori, va prezentam, mai jos, oferta politica a candidatului avocat, fiul fostului demnitar comunist Aurel Novac, fost ministru al...

Exclusiv3 zile inainte

UPDATE/Haosul dintr-o institutie publica din subordinea primarului liberal Adrian Dobre, un primar garantat de Andrei Volosevici/Adrian Vaida este trimis la deschiderea anului scolar de către șeful Poliției Municipale, Manea Cristian, chiar daca gardianul public a fost in contact cu persoane depistate cu Covid!

Teoria analistului politic Cozmin Gusa: „2000 DE INFECTAȚI PE ZI! „ȚINTA” INCLUSĂ ÎN STRATEGIA DE CAMPANIE A LuCOVID-ului. ȘMECHERIE anti-PSD,...

Exclusiv5 zile inainte

Votează Bogdan Toader- Președintele Consiliului Județean Prahova! Poziția 4 pe buletinul de vot!Votează Alianța pentru Prahova!

Cu toate ca”Regina” PNL Prahova „plange” si asta o face de obicei atunci cand eclozeaza mai multe si apare lupta...

Exclusiv6 zile inainte

Model de administratie liberala- Filipestii de Padure – Prahova/Falsuri, abuzuri, delapidari, distractii la mare si nu numai, totul pe banii publici/Clanul Sportivilor (I)

Cu toate ca”Regina” PNL Prahova „plange” si asta o face de obicei atunci cand eclozeaza mai multe si apare lupta...

Afaceri locale7 zile inainte

#Reset Plastic!

Pentru a proteja mediul înconjurător, Kaufland România a introdus în premieră în magazine un sistem nou de colectare a recipientelor...

ExclusivO săptămână inainte

Model de administratie liberala/UN NOU INCENDIU, IERI SEARA, LA GROAPA DE GUNOI DIN ARICESTII RAHTIVANI, la firma unde candidatul PNL la Primaria ARICESTII RAHTIVANI – Mihai Viorica – este agent IMOBILIAR (II)

Incendiu la Ecomaster Service, din nou, si seara trecuta. Deci, temerile cetatenilor din comuna Aricestii Rahtivani sunt din ce in...

ExclusivO săptămână inainte

Model de administratie liberala/INCENDIU LA GROAPA DE GUNOI DIN ARICESTII RAHTIVANI, la firma unde candidatul PNL la Primaria ARICESTII RAHTIVANI – Mihai Viorica – este agent IMOBILIAR

  Am luact act de mail si o echipa de jurnalisti de la  Incisiv de Prahova s-au deplasat la fata...

EvenimentO săptămână inainte

Reparatii usi sector 5 – solutia ideala pentru urgente

Locuinta sau biroul tau are o usa defecta care nu se mai inchide sau deschide corespunzator?...

transport nisip bucuresti transport nisip bucuresti
UncategorizedO săptămână inainte

Caracteristicile nisipului pentru constructii

Zona constructiilor presupune multa cunoastere. De aceea studiul materialelor principale folosite in constructii, este unul foarte detaliat. A utiliza nisip...

Exclusiv2 săptămâni inainte

Ghid Remarketing Prin Facebook Ads – Romania 2020

Într-un scenariu ideal, toți vizitatorii site-ului dvs. ar decide să cumpere produsele dvs., să se înscrie pentru serviciile dvs., să...

Exclusiv2 săptămâni inainte

Trandafiri si cadouri livrate comandate online – multiple avantaje

Frumusețea florilor este întotdeauna o bucurie de a experimenta cu orice ocazie. De la o sărbătoare de naștere până la...

Top Știri