Connect with us

Uncategorized

Alege un magazin online de exceptie – Diavolita

AlexandraM

Publicat

pe

Alege un magazin online de exceptie – Diavolita

 

Diavolita este un sex shop care iti ofera produse de cea mai buna calitate. Daca vei plasa o comanda vei vedea ca produsele se bucura atat de calitate cat si de frumusete si de rezistenta.  Cu cat iti vei achizitiona mai multe produse cu atat vei avea siguranta ca noptile tale de dragoste vor fi mai intense.

     Orice cuplu are nevoie de experiente sexuale intense.

Fie ca esti la inceput de relatie sau de ai o relatie de foarte multi ani sexul este la fel de important. Trebuie sa ii acorzi locul cuvenit in relatie. Prin sex iti poti cunoaste mai bine persoana de langa tine si te poti bucura alaturi de ea pe clipe intense de placere.

Dintr-un sex shop iti poti cumpara toate produsele de care ai nevoie pentru ca viata ta sexuala sa fie imbunatatita. Daca vrei sa ai parte de cele mai intense placeri atunci cumpara stimulente sexuale. Vei vedea ca intreaga ta viata se va schimba radical.

Placerile pe care le vei simti atunci cand vei folosi toate produsele disponibile pe Diavolita sunt unele dintre cele mai intense. Orice femeie isi doreste sa aiba parte de aceste placeri la un moment dat.

Vei vedea ca este mult mai usor sa plasezi o comanda online pentru toate produsele de care esti interesata decat sa mergi intr-un magazin sa le cumperi. Asa este mult mai usor sa iti cumperi toate produsele care iti trec prin cap si pe care vei dori sa el incerci.

Cumpara pentru partenerul tau produse de ejaculare preroce dar si multe altele pe care le-ai dori sa le incerci. Cu siguranta si iubitul tau va aprecia gestul in sine. Daca te gandesti sa iti dezvolti viata sexuala atunci esti de apreciat. Barbatii isi doresc sa aiba parte de femei asa ca tine. Ia intiativa si nu vei regreta acesta alegere. Diavolita este cea mai inspirta alegere pe care o poti face. Produsele disponibile aici se bucura de cea mai inalta calitate. Vei avea paret de toata multumirea posibila si vei reusi sa impresionezi prin deciziile luate.

Servicii seo plummedia

 

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

UP Generation lansează Life Skills Pro: Primul program de mentorat din România care transformă viitorul tinerilor

Publicat

pe

De

București, 27 martie, 2024: Cu obiectivul de a aduce soluții și sprijin unei generații aflate în căutarea direcției și a echilibrului, UP Generation anunță lansarea programului „Life Skills Pro”, un program de mentorat pentru adolescenții și tinerii cu vârste cuprinse între 16 și 25 de ani. Având o abordare inovatoare, acest program oferă oportunități practice de învățare și aplicare a abilităților de viață esențiale.

Ultimul deceniu a fost marcat de schimbări rapide și provocări complexe la nivel global, iar noua generație de tineri se confruntă cu un mediu extrem de dinamic și imprevizibil. Anxietatea și incertitudinea au devenit aspecte cotidiene ale vieții lor, pe măsură ce se adaptează la transformări socio-economice, tehnologice și culturale fără precedent.

Un studiu realizat de Insights PulseZ arată că 7 din 10 tineri au nevoie urgentă de îndrumare pentru dezvoltarea abilităților de viață esențiale pentru a-și construi o fundație solidă atât la nivel personal, cât și profesional. În acest context, a prins contur Life Skills Pro, primul program de mentorat din România care vine în întâmpinarea nevoilor tinerilor cu o soluție inovatoare și profund transformatoare.

Creat și gândit de Monica Florea, antreprenor cu o vastă experiență în conducerea de business-uri antreprenoriale românești, Life Skills Pro se distinge ca fiind singurul program de mentorat din România care, în doar 6 luni, îi echipează pe tineri cu abilitățile vitale pentru viață.

„În experiența mea profesională de 25 de ani, am trăit și am văzut nevoia acută a tinerilor de a înțelege direcția lor, de a se integra în mediile profesionale și sociale, de a fi acceptați așa cum sunt și de a găsi un teren fertil pentru viitorul lor. Am simțit dorința lor de a învăța și de a se dezvolta, dar și fricile și nesiguranțele pe care le au. Din toate acestea s-a așezat misiunea mea pentru tineri – care azi se numește UP Generation si care are rolul de a contribui la cresterea unor generatii responsabile, echilibrate, pregatite pentru viață și aliniate cu propriile aspirații”, a declarat Monica Florea, Fondator UP Generation.

Life Skills Pro este un program complet de dezvoltare și antrenament al abilităților de viață, conceput special pentru tinerii cu vârste între 16 și 25 de ani. Fundamentat pe un model de învățare experiențială, interactivă și direct aplicabilă, programul propune o abordare practică, oferind participanților exerciții, exemple și scenarii din viața reală, ajustate la nevoile specifice ale acestora.

Programul a fost testat într-o formă pilot, unde au participat 14 tineri cu vârste între 16 și 24 de ani cu scopul de a adapta sesiunile cât mai aproape de nevoile reale ale tinerilor. Feedback-ul participantilor a fost remarcabil, ilustrând impactul profund al programului asupra dezvoltării personale și profesionale.

„Cu ocazia participării la acest program, am învățat să îmi recunosc emoțiile și sa ma confrunt cu gândurile iraționale. Am învățat sa comunic mai structurat și eficient cu oamenii de langa mine, dar și sa ascult, sa îmi concentrez atenția asupra vorbitorului și sa ma implic în conversație pe tot parcursul ei. Mi-a folosit foarte mult când am învățat să dau feedback, cum sa fie sincer, cum sa spun ce ma deranjează într-un mod elegant, fără sa ma cert. In concluzie, am învățat la 16 ani ce alți oameni învață poate într-o viață, acumulând informații și educație pentru provocarile care vor urma”, a declarat Flaviana Sandu,16 ani, elevă liceu.

Life Skills Pro se desfășoară în două etape principale: o fază inițială de învățare în sala de experiențe, urmată de o etapă de antrenament individual cu mentorii. Această structură permite o experiență de învățare completă și o adaptare la nevoile specifice ale fiecărui tânăr.

Echipa de traineri este alcătuită din profesioniști recunoscuți în diverse domenii, toți uniți de misiunea de a ghida și susține tinerii în călătoria lor de autodezvoltare:  Monica Florea, Owner & Trainer de business, Johanna Croci, Designer Educational & Trainer, Aida Ivan, Psihoterapeut & Coordonator program vocațional, Andreea Ravas, Designer Educational & Trainer și Traian Moldoveanu, Trainer educational. Acestora li se alatura mentorii care vin din zona de business, antreprenori si profesionisti in domeniile lor.

Pe 30 martie, va avea loc la București o sesiune demonstrativă a programului, oferind o oportunitate unică tinerilor interesați să descopere din interior dinamica și beneficiile acestui parcurs transformativ. De asemenea, părinții sunt bineveniți să participe, având posibilitatea să înțeleagă mai bine modul în care se desfășoară programul, să cunoască echipa și să adreseze întrebări. Înscrierile se pot face completând formularul disponibil pe acest link.

Pentru mai multe informații despre Life Skills Pro și platforma educatională UP Generation, vizitați www.upgeneration.ro.

Despre Up Generation

UP Generation reprezintă o inițiativă educațională dedicată liceenilor, studenților și absolvenților universitari, având ca scop principal oferirea instrumentelor, resurselor și cunoștințelor necesare pentru construirea unui viitor prosper și a unei vieți împlinite. Înființat de Monica Florea, UP Generation își propune să contribuie la dezvoltarea noii generații, învățându-i să navigheze prin provocările vieții cu înțelepciune și curaj.

Citeste in continuare

Uncategorized

Cum s-a schimbat relația românilor cu băncile în ultimii 8 ani? De la zeci de mii de procese, la negociere și rezolvare amiabilă

Publicat

pe

De

27 martie, București. Radiografia sistemului bancar prin prisma evenimentelor petrecute în acest domeniu în ultimii 15 ani este principala temă a episodului 1 din #PodcasturileCSALB, în care sunt invitați Alina Radu și Alexandru Păunescu, într-o discuție moderată de Cornel Dinu. Cine are responsabilitatea creditelor care nu mai pot fi plătite? Cum pot fi rezolvate amiabil procesele consumatori-bănci? Cum s-a ajuns de la conflict, la negociere, între consumatori și bănci? Care sunt motivele pentru care Banca Națională a României ar putea prelua protecția consumatorilor de servicii și produse financiare?

Este al 4-lea sezon de interviuri la care participă top managementul sistemului bancar și experți din domeniul juridic. În 2023 și în acest an, jurnaliști reputați din domeniul economic sunt invitați să dezbată principalele subiecte din banking, în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB). În 2024 analizăm noutățile și impactul lor în piața financiar-bancară, precum și relația consumatorilor cu instituțiile de credit, dar și cu finanțele personale, într-un context socio-economic volatil și imprevizibil.

Efectele anilor de euforie 2006-2008 sunt resimțite și astăzi. Creditele care au fost acordate când economia duduia, și care au creat probleme ulterior, au avut două cauze principale: lipsa de experiență a populației cu produsele și serviciile bancare (diferită de educația financiară) și dorința băncilor de a se dezvolta și a câștiga o cotă de piață cât mai mare, proporțională cu apetitul de creditare de atunci. Acea perioadă a fost marcată de creditul cu buletinul, în care nu verifica nimeni dacă debitorul are măcar venituri cu care să ramburseze împrumutul. Totul a fost accentuat de lipsa de previziune a tuturor față de evoluția CHF sau felul în care cardurile de credit ajungeau în cutia poștală, după ce oamenii luau împrumuturile doar pe baza unui act de identitate. Este adevărat că băncile ar fi avut posibilitatea, cu informațiile pe care le aveau la dispoziție, să fie un pic mai diligente.

A urmat apoi criza financiară din 2009-2010 care a fost exploatată populist, iar vina exclusivă a problemelor cu care se confrunta populația a fost atribuită băncilor. De fapt, nu despre vină vorbim, ci despre o împărțire a responsabilității între consumatori și bănci.

Între 2015-2016 aveam, pe de o parte, zeci de mii de procese în instanță între consumatori și bănci, iar pe de altă parte Banca Națională a României se implica în înființarea CSALB și în promovarea unei viziuni diferite pentru statu-quo-ul de atunci: negocierea și compromisul într-o perioadă de conflict maxim, lucruri care păreau cel puțin exotice. În primii trei ani de la înființare, CSALB a trebuit să câștige atât încrederea consumatorilor care se considerau nedreptățiți de bănci, cât și a băncilor care erau sceptice că o nouă formă de mediere chiar va funcționa.

În timp ce în cadrul CSALB negocierile se purtau caz cu caz, instanțele erau asaltate de procese colective. Noi am spus acest lucru mereu: fiecare caz este unic și trebuie tratat ca atare, nu pot funcționa măsurile administrative pentru toți, în același fel. Avem împrumuturi cu condiții de rambursare diferite, viețile noastre sunt diferite și câștigăm diferit. De aceea, fiecare problemă trebuie discutată și negociată individual. CSALB propunea acest tip de dialog într-un moment încărcat de tensiune.

De aceea, la început consumatorii abordau concilierea cu o atitudine războinică și căutau pedepsirea băncilor pentru ce li se întâmpla. În momentul acesta vin să negocieze cu băncile ca să-și continue relația contractuală în condiții mai bune, adaptate situației lor. Principalul câștig este că o parte dintre instituțiile financiar-bancare au înțeles cum să reacționeze atunci când clienții lor au o nevoie. Băncile și-au personalizat relația cu consumatorii, iar abordarea de tip personal banking prinde tot mai mult.

După opt ani (n.n. în care au avut loc peste 4.200 de negocieri între consumatori și bănci, încheiate cu împăcarea părților în 90% dintre cazuri), rolul CSALB este determinant în rezolvarea conflictului dintre  cele două părți. Totodată, peste 500 de procese în instanță s-au rezolvat amiabil în cadrul Centrului.”

Doi parlamentari au depus un proiect de lege la Senat prin care Banca Națională a României ar trebui să preia atribuțiile de protecție a consumatorilor, devenind astfel autoritatea națională competentă cu protecția consumatorilor de produse și servicii financiar-bancare. De ce este important ca BNR să preia aceste responsabilități și ce justifică acest demers?”

E o chestiune care ține, în primul rând de o abordare la nivel european. Din 17 bănci centrale din UE care au în statut supravegherea prudențială, 10 au și protecția consumatorilor. După 2008-2009 a fost foarte clar că problemele legate de protecția consumatorului pot să afecteze stabilitatea financiară. Și atunci, această chestiune intră pe teritoriul băncilor centrale. Iar Banca Centrală Europeană a spus de fiecare dată când a emis un aviz, că este un avantaj, din perspectiva protecției consumatorului și asigurării stabilității financiare, ca o bancă centrală să aibă și  atribuții de supraveghere prudențială. Este important de menționat că niciodată BNR nu a avut atribuții de protecție a consumatorului. Circulau în spațiul public opinii că am avut aceste atribuții și le-am transferat către ANPC după 2008. Actualul statut al Băncii Centrale este din 2004 și nu prevede acest lucru. Au fost mereu consumatori care s-au adresat BNR să le rezolve diferite probleme, iar de la Banca Centrală au fost așteptări să se implice în protecția consumatorilor, fiind chiar blamată că nu o face. Motivul a fost că nu avem capacitatea legală să ne implicăm. Banca Națională a României e pregătită să preia atribuțiile privind protecția consumatorilor de produse financiar-bancare dacă Parlamentul va decide acest lucru și va legifera.”

Aș vrea să vorbim și despre cum se raportează consumatorii la bănci și la negocierea cu băncile, în cadrul CSALB.”

Cunoștințele financiare pe care le au consumatorii și informațiile la care au acces sunt încă foarte diferite. Modul în care își organizează situația financiară personală este extrem de divers, în continuare. Un motiv în plus ca abordarea pe care o avem să fie una personalizată. Cu toate acestea, multora încă le lipsește înțelegerea practică a dialogului cu banca. Au citit despre bănci, despre cazuri rezolvate în cadrul CSALB, au discutat cu alți consumatori, dar le lipsește interacțiunea cu banca.

Am observat o reducere a numărului solicitărilor pentru creditele în CHF. De-a lungul timpului consumatorii au văzut că inclusiv în instanță judecătorii au pronunțat soluții diverse, iar problema nu putea fi tranșată în alb sau negru.

La fel este situația multor oameni care, dacă ar da băncile în judecată nu ar avea câștig de cauză, deoarece contractele lor respectă legislația. De fapt, acești consumatori au nevoie de un sprijin din partea băncilor în ajustarea contractului de credit, nu de un proces costisitor, care să dureze câțiva ani. Iar acest sprijin l-au obținut de-a lungul anilor prin negociere, în cadrul CSALB. Din fericire, în multe cazuri băncile au fost deschise în a găsi soluții și au dorit rezolvarea problemelor apărute în derularea acestor credite.

Odată cu disponibilitatea unor bănci de a negocia, a crescut și exigența consumatorilor față de băncile care au rămas mai inflexibile. În ultima vreme am avut discuții cu consumatori care spuneau: dacă nu sunt ascultat de creditor, îmi refinanțez împrumutul și mă duc la altă bancă.

Citeste in continuare

Uncategorized

BenQ lansează PD3225U, un nou monitor de design pentru utilizatorii de Mac și MacBook Pro

Publicat

pe

De

Alăturându-se seriei de monitoare profesionale, PD3225U este o necesitate pentru designeri, fotografi și creatori de conținut

București, România,  Martie 2024 – BenQ, lider global în domeniul dispozitivelor de afișare, a anunțat lansarea unui nou monitor profesional destinat utilizatorilor de Mac și MacBook Pro, modelul PD3225U.

Dispunând de un ecran IPS Black, noul monitor oferă un contrast ridicat de 2000:1 și o gamă largă de culori, fiind o necesitate pentru utilizatorii de Mac care au nevoie de precizie în culori și conectivitate îmbunătățită. Noul monitor este conceput pentru a fi 100% compatibil cu MacBook, oferind tehnologii și funcții pentru o integrare perfectă cu laptop-urile Apple.

Prin intermediul tehnologiei IPS Black, PD3225U poate afișa un negru cu 35% mai profund decât un monitor IPS normal. Conceput pentru a fi folosit în zona de productivitate, în special pentru prelucrări foto și video, noul monitor oferă un mod M-book dedicat, un spectru de culoare de 98% DCI-P3, funcţie iKeyboard Control, precum și certificări Calman Verified, Pantone Validation și Pantone SkinTone Validation.

Pentru a asigura o reproducere fidelă a culorilor și o luminozitate uniformă, PD3225U utilizează Uniformity, o tehnologie exclusivă BenQ. Mai mult, monitorul integrează software-ul Display ColorTalk pentru ajustarea culorilor între monitor și MacBook Pro, eliminând necesitatea unui aparat de calibrare dedicat.

Pentru creatorii care au nevoie de un spațiu de lucru mai mare, PD3225U poate extinde spațiul de lucru la două monitoare cu ajutorul tehnologiei Daisy Chain cu conectivitate Thunderbolt. Software-ul Display Pilot 2 de la BenQ oferă o nouă interfață personalizabilă și intuitivă pentru gestionarea funcțiilor de afișare, cum ar fi Print Assist, AutoPivot, PIP/PBD, ICCSync și multe altele. În plus, PD3225U oferă funcția iKeyboard Control, care permite ajustarea luminozității și a volumului direct din tastatura MacBook-ului.

Monitorul PD3225U este echipat cu un comutator KVM integrat, permitând utilizatorilor să controleze două monitoare simultan prin intermediul telecomenzii Hotkey Puck G2. Această telecomandă oferă acces rapid la cele mai utilizate funcții, fără a interacționa cu butoanele de pe monitor. Telecomanda este intuitivă și simplă, facilitând reglajul rapid și precis. În plus, pentru cei care au nevoie de o conectivitate extinsă, monitorul dispune de un port Thunderbolt 3, două porturi HDMI, un DisplayPort și un hub USB. Cu o ergonomie flexibilă, utilizatorii pot ajusta poziția monitorului pentru a găsi cea mai confortabilă și eficientă poziție de lucru.

„Proiectat cu gândul la utilizatorii de Mac, PD3225U oferă caracteristici cromatice de neegalat, cum ar fi panoul IPS Black, funcția M-book Mode și tehnologia AQCOLOR de la BenQ, precum și o conectivitate extinsă pentru a îmbunătăți productivitatea și a eficientiza performanța pentru creatorii axați pe Mac”, a declarat William WL Wang, BenQ Europe LCD business line manager. „Suntem încântați să adăugăm acest nou monitor la gama noastră de monitoare dedicate designerilor.”

Specificații

  • Diagonală – 31.5 inch
  • Rezoluție – 3840 x 2160 pixeli
  • Tip panou – IPS
  • Luminozitate- 400nits
  • HDR – HDR10, VESA DisplayHDR 400
  • Timp de răspuns – 5ms
  • Contrast nativ – 2000:1
  • Rată de refresh – 60Hz
  • Spectru de culoare – 98% P3, 99% Rec.709, 99% sRGB
  • Moduri de culoare – Animation, B+W, CAD/CAM, Darkroom, DCI-P3, DICOM, Display P3, HDR, Low Blue Light, M-Book, Rec.709, sRGB, User
  • Format – 16:9
  • Culori – 1.07 miliarde
  • PPI – 140
  • Display Screen Coating – Anti-Glare
  • Difuzoare – 2x 2.5W
  • Conectivitate – 2x HDMI 2.0, 1x DP 1.4, 1x Thunderbolt 3 cu PW 85W, Alt Mode, Data, 1x Thunderbolt 3 PD 15W, 1x Thunderbolt 3, 1x USB Type B, 1x USB Type C, 3x USB 3.2
  • Eye Care – Flicker Free Technology, Low Blue Light
  • Certificări – TUV, Solidworks, Calman Verified, Pantone SkinTone Validated

Pe lângă specificațiile de top, PD3225U este și ecologic. 85% din monitor este fabricat din materiale reciclate și ambalat în carton complet reciclabil pentru un impact minim asupra mediului.

PD3225U costă 1.199 EUR și va fi disponibil în curând prin partenerii BenQ locali. Faceți clic aici pentru a afla mai multe despre noul monitor cu design adaptat la Mac și descoperiți aici modul în care monitoarele BenQ sprijină utilizatorii de Mac.

Citeste in continuare
Advertisement

Parteneri

Ultimile Noutăți din Brașov

Uncategorized19 ore inainte

UP Generation lansează Life Skills Pro: Primul program de mentorat din România care transformă viitorul tinerilor

București, 27 martie, 2024: Cu obiectivul de a aduce soluții și sprijin unei generații aflate în căutarea direcției și a...

Uncategorized23 de ore inainte

Cum s-a schimbat relația românilor cu băncile în ultimii 8 ani? De la zeci de mii de procese, la negociere și rezolvare amiabilă

27 martie, București. Radiografia sistemului bancar prin prisma evenimentelor petrecute în acest domeniu în ultimii 15 ani este principala temă...

Afaceri localeO zi inainte

De ce să-ți reîncarci cartela online ?

De ce să-ți reîncarci cartela online, nu la punctul de lucru al operatorului           Reîncărcarea cartelelor PrePay a evoluat destul de...

EvenimentO zi inainte

Samsung extinde Galaxy AI cu One UI 6.1

Samsung Electronics îmbunătățește experiența utilizatorilor pe o gamă largă de dispozitive Galaxy prin lansarea actualizării One UI 6.1*. Începând cu 28...

Uncategorized3 zile inainte

BenQ lansează PD3225U, un nou monitor de design pentru utilizatorii de Mac și MacBook Pro

Alăturându-se seriei de monitoare profesionale, PD3225U este o necesitate pentru designeri, fotografi și creatori de conținut București, România,  Martie 2024 –...

Afaceri locale5 zile inainte

Viitorul e Electric cu Save Energy

Adoptarea unui stil de viață mai sustenabil este mai accesibilă ca niciodată, în special datorită progreselor în tehnologia vehiculelor electrice...

Exclusiv6 zile inainte

WHITE TOWER (XXIII)/Dupa rambusari ilegale de T.V.A asistam la mentinerea masurilor penale – Ziarul Incisiv de Prahova

 Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie (ÎCCJ)  a respins, ca nefondate, contestaţiile formulate de Parchetul de pe lângă Curtea de...

Uncategorized6 zile inainte

DXOMARK a desemnat HONOR Magic6 Pro drept “Smartphone-ul cu cea mai performantă cameră foto din lume”

HONOR Magic6 Pro a fost recunoscut ca având cea mai performantă cameră foto din lume, obținând un punctaj remarcabil de 158...

Uncategorized7 zile inainte

Peste 1.000 de studenți merg în următoarea etapă a Future Jobs Cup, proiectul educațional lansat de TikTok și Școala de Valori în România

București, 21 martie 2024 – Aproximativ 2.400 de studenți din principalele universități din România s-au înscris în Future Jobs Cup, proiectul...

Uncategorized7 zile inainte

MSI lansează în România noua serie de laptopuri pregătite pentru inteligența artificială

MSI, producător de laptopuri de top la nivel mondial, anunță lansarea în România a noii sale game de laptopuri echipate cu...

UncategorizedO săptămână inainte

Samsung anunță cea de-a patra ediție a campionatului de PUBG

Cei interesați se pot înscrie până pe 25 martie pentru șansa de a câștiga cel mai nou și performant telefon...

UncategorizedO săptămână inainte

Duminica aceasta are loc Gaming Marathon, primul mare eveniment de gaming al anului

Ediția aniversează 4 ani de existență a maratonului și este dedicată femeilor din industria jocurilor video București, 21 martie 2024...

Top Știri