Connect with us

Afaceri locale

5 avantaje ale aplicaţiei Valetino

Publicat

pe

Pentru prima dată în Europa, posesorii de autoturisme pot accesa de pe Android şi în curând de pe IOS, aplicaţia Valetino care facilitează găsirea unui valet certificat care să preia maşina şi să o ducă la service, spălătorie sau vulcanizare. Aplicatia este Dezvoltată de SITEQ SRL pentru Cool Valet SRL, profesionişti cu peste 15 ani în domeniul IT, după ideea lui Ionuţ Dorel Motoi, aplicaţia reprezintă rodul unui proiect de peste 100.000 euro şi este destinată celor care doresc să valorifice timpul în moduri mai plăcute sau mai constructive.

Iată 5 motive şi avantaje pentru care merită să foloseşti aplicaţia Valetino.

Câştigi timp preţios

Aplicaţia este special concepută pentru cei care simt că pierd timp valoros în spălătorii, service-uri şi vulcanizări şi preferă să îl petreacă în alte moduri. Astfel, Valetino te ajută să găseşti o persoană autorizată, un valet auto cu experienţă, care să preia sarcină în locul tău, să se ocupe de tot, şi să îţi înapoieze maşina în perfectă stare.

Valeţii auto sunt profesionişti

Cu Valetino nu ai de ce să îţi faci griji pentru integritatea maşinii. Toţi valeţii auto pe care îi găseşte sunt testaţi şi instruiţi cu atenţie pentru a putea oferi servicii profesionale, sigure şi de cea mai bună calitate. Aceştia pot satisface chiar şi cele mai înalte exigente şi nu te vor dezamăgi niciodată.

Serviciile sunt sigure

Apelând la serviciile unui valet cerrtificat din aplicaţie Valetino ai garanţia că maşina ta este în deplină siguranţă. Predarea şi primirea maşinii se va realiza în baza unui proces verbal direct din aplicatie ,însoţit de fotografii relevante. Cu Valetino beneficiezi întotdeauna de servicii de încredere şi poţi avea certitudinea că maşina ta va ajunge înapoi în cele mai bune condiţii.

Costurile sunt cât se poate de mici

Timpul tău este preţios, de aceea vei aprecia că poţi plăti pe cineva care să se ocupe în locul tău de sarcini mai puţin plăcute, precum spălarea maşinii, revizii tehnice, reparaţii, schimbări anvelope, etc. Costurile încep de la 39 de lei, echivalentul a trei cafele, iar tu poţi salva jumătate de zi din viaţă, ore pe care le poţi petrece liniştit cu cei dragi.

Totul se face ca la carte

Chiar dacă este unică în Europa şi serviciul este absolut nou, cu Valetino.ro putem spune că totul se face ca la carte! Siguranţă, siguranţă şi iar siguranţă! Pe lângă faptul ca valeţii sunt testaţi, verificaţi şi selecţionaţi cu atenţie pentru Valetino, aceştia au experienţa necesară pentru a-ţi putea duce maşina la cele mai serioase spălătorii, service-uri sau vulcanizări. Probabil nici tu nu le ştiai!

Petrece timp de de calitate alături de cei dragi şi apelează la valetul auto pe care îl poţi găsi cu aplicaţia Valetino! Astfel ai garanţia unor servicii de calitate şi poţi fi sigur că maşina îţi va fi înapoiată în cele mai bune condiţii!

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Administrație locală

PREGATIREA MOBILIERULUI PENTRU TRANSPORTUL PE DISTANTE MARI

Publicat

pe

Transportul mobilierului pe distante mari, in speta transportul international de mobilier, este o operatiune ceva mai elaborata, care nu implica, neaparat, o firma specializata de transport mobilier, ci poate implica doar o firma specializata pe transport general de marfuri. Aceste firme au nevoie ca produsele prezentate spre transport sa fie foarte bine securizate, pentru a nu se produce deteriorari. Manipuland cantitati mari de marfuri foarte variate, aceste firme nu pot sa tina cont de specificul fiecarui item de transportat, in parte, operand dupa niste reguli generale de manipulare, astfel ca fiecare colet, fiecare item implicat in operatiunea de transport trebuie sa fie ambalat conform acestor criteri, pentru a evita aparitia de deteriorari destinate transportului. Exista firme specializate care se pot ocupa de ambalarea corespunzatoare a pieselor de mobilier, astfel incat sa le confere un maximum de protectie pe timpul transportului; realizarea acestei operatiuni pe cont propriu este mai riscanta, avand in vedere ca nu este o operatiune de rutina, cu care toata lumea sa fie obisnuita.

O alta ratiune pentru impachetarea corespunzatoare a mobilierului transportat in astfel de conditii este legata de faptul ca, in depozitele in care firmele de transport stocheaza marfurile in vederea transportului, se folosesc utilaje pentru manipulare, care ridica praf si emit noxe; toate acestea se pot imprima in mobilier, fiind foarte greu de scos, daca nu imposibil, ulterior. Detalii pe: transportmobilabucuresti.ro.

O masura in plus pentru securizarea transportului pieselor de mobilier, pe langa impachetarea corespunzatoare, este incheierea unei asigurari pentru produsul/produsele transportate. Firmele de transport vor fi mult mai atente la operatiunea de manipulare a itemilor de transportat, daca stiu ca exista riscul sa plateasca, din propriul buzunar, orice dauna apare in timpul transportului itemilor respectivi dintr-o locatie intr-alta.

Pregatirea efectiva a mobilierului pentru un astfel de transport presupune parcurgerea obligatorie a catorva pasi absolut necesari. In primul rand, mobilierul trebuie desfacut, acolo unde exista posibilitatea, in cele mai mici parti componente, pentru a usura posibilitatea de compactare a acestuia si, implicit, de transport. Aceasta presupune detinerea unor unelte specializate, precum si a cuiva care stie sa le manuiasca bine, astfel incat sa nu se ajunga la provocarea de daune la montare si demontare. Impachetarea in hartie speciala, apoi in folie de protectie, este urmatorul pas; folia trebuie aplicata astfel incat sa se elimine cat mai mult din aer, iar pachetul sa fie cat mai compact. In procesul de impachetare, o atentie sporita trebuie acordata colturilor si marginilor; in timpul manipularii, aceste zone sunt cel mai usor deteriorabile, de aceea trebuie mai bine protejate. Fiecare parte demontata trebuie impachetata separat, iar partile astfel impachetate trebuie asezate in cutii, cu cat mai putin spatiu intre ele, astfel incat pozitionarea sa fie cat mai fixa. Eventualele spatii libere trebuie umplute cu material de umplutura, pentru a asigura stabilitate si protectie. Etichetarea si sigilarea cutiilor este, de asemenea, un pad important; pentru un plus de protectie, chiar si cutiile se pot infasura in folie si se poate nota pe ele “Fragil” sau “This way up” ( cu partea aceasta in sus). In acest fel, manipulantii vor sti cum sa procedeze la transport. Numerotarea cutiilor poate fi de mare ajutor, mai ales daca este vorba de un numar mare de cutii, cu mobila de diverse tipuri; numerotarea vine in sprijinul identificarii mai usoare a ansamblurilor, cat si al observarii mai rapide a eventualelir cutii lipsa, daca survine un astfel de caz. Pana la ridicarea coletelor, este indicat a se face poze cutiilor impachetate, etichetate si numerotate, astfel ca, in cazul solicitarii de despagubiri pentru deteriorare, sa existe la indemana dovezi clare. Inspectarea coletelor la primire este esentiala; multe din reclamatiile ulterioare au sanse de succes reduse, pe masura perioadei de timp scurse de la primirea marfurilor, pana la depunerea reclamatiei.

Transportul de marfuri la distanta mare este o operatiune destul de complexa, care trebuie tratata cu foarte mare atentie, pentru ca bunurile supuse operatiunii sa ajunga, in siguranta, la destinatie. Si pentru detalii suplimentare intrati pe: transportmutari.ro.

Citeste in continuare

Afaceri locale

Work from home si cresterea vanzarilor de laptop refurbished

Publicat

pe

In ultima perioada, avand in vedere evolutiile cauzate de pandemia de coronavirus, multe din activitatile,  unde acest lucru a fost posibil,  s-au mutat in mediul online. In acest context, a fost nevoie de dispozitive care sa sustina o astfel de activitate – invatare online, e-commerce, programare, call-center, videoconferinte, etc. Vanzarile de produse din aceasta gama au cunoscut o crestere semnificativa, in urma aparitei unei cresteri a necesitatii unor astfel de produse, cauzate de contextual general.  Se remarca o crestere a volumului de vanzari de produse refurbished, multi dintre cei interesati de cumpararea unui laptop indreptandu-se si catre astfel de produse  Multe companii care au implementat munca de acasa, in conditii de pandemie, au optat pentru investitii in produse de genul laptopuri refurbished, avand in vedere ca este vorba despre produse profesionale, dedicate unei utilizari intensive. De altfel, si pretul produselor de acest gen a cunoscut o usoara crestere, in acest context. Varful cererii de produse din gama laptop refurbished a fost atins in aprilie 2020, pe fondul mutarii multor activitati de la biroul companiei la angajat acasa; munca online a favorizat cresterea cererii de laptop-uri, in special, precum si de auxiliare – camera video mai performante, dispozitive pentru desen tehnic, boxe, casti, etc.

Brandurile mari din domeniu au inregistrat o crestere a cererii atat pentru laptop-uri de lucru, cat si pentru laptop-urile de gaming, avand in vedere ca gamingul a devenit o alternativa pentru activitatile outdoors. Laptopurile sunt preferate desktopurilor, pentru ca ofera mai multa mobilitate si conectivitate. Laptop-urile noi au inregistrat cereri care nu au putut fi acoperite de oferta, iar acest fapt a determinat, drept consecinta, o crestere a cererii de produse din gama professional, laptop refurbished. Specialistii in domeniu se asteapta ca, in 2021, cererea de laptop-uri refurbished sa o egaleze pe cea de laptop-uri noi. Laptop-urile au devenit, in ultima perioada, device-uri necesare, astfel ca se merge pe ideea ca fiecare membru al familiei sa aiba laptop-ul sau, mai degraba decat pe impartirea unui singur dispozitiv intre membrii familiei. Mai ales in conditiile actuale, in familiile in care sunt doi copii, care invata online, iar parintii lucreaza online, este clar ca fiecare membru al familiei are nevoie de propriul sau post de lucru. Atat indivizii, cat si companiile sunt in cautare de dispozitive care sa le garanteze mobilitate, conectivitate, precum si securitate sporita a datelor.

Optiunea pentru produse refurbished este justificata, avand in vedere ca este vorba despre produse aproape noi sau folosite doar o perioada scurta, produse din gama professional, verificate, reparate, daca este cazul, readuse, practic, aproape sau chiar la functionalitatea produsului din fabrica. In multe cazuri, achizitionarea unui laptop refurbishe, din gama professional,  poate fi mai avantajoasa decat cea a unui laptop nou, din gama PC. La fel ca si produsele noi, si laptop-urile refurbished trebuie cautate la furnizori cu renume in domeniu; chiar marile branduri – DELL, LENOVO, HP, etc – au divizii pentru produse refurbished, tocmai pentru ca exista o piata din ce in ce mai solida pentru acest tip de produse. Optiunea pentru produse refurbished inseamna un mare plus pentru politica de protectie a mediului, contribuind la reducerea cantitatii de deseuri care provind din scoaterea din uz a produselor electronice. Pentru optimizare seo sau servicii seo de calitate accesati inseo.ro.

Citeste in continuare

Afaceri locale

Etapele in schimb valutar

Publicat

pe

Schimbul valutar este o operatiune financiara de rutina, astfel incat trebuie urmati cativa pasi obligatorii, fie ca este vorba de o suma mare sau o suma mica de bani. Inclusiv in cazul tranzactiilor online, aceste etape sunt obligatorii si nenegociabile.

In primul rand, inainte de orice astfel de operatiune, este nevoie de identificarea celui care o solicita, pe baza unui act de identitate. Acest prim pas nu implica obligativitatea efectuarii niciunei operatiuni; daca clientul se razgandeste sau nu ii convine rata de schimb, acesta are intreaga libertate de a renunta la orice actiune efectuala, fie ca discuta cu un broker sau cu banca. Insa, fara parcurgerea acestui pas obligatoriu, nici o operatiune de schimb valutar nu va putea fi efectuata. Astfel se stipuleaza in reglementarile financiare emise de majoritatea statelor, reglementari care trebuie respectate. Este un pas care nu dureaza mai mult de cinci minute, deci nu consuma foarte mult din timpul clientului.

Pasul urmator este acceptarea sau negocierea unui curs de schimb valutar. Functionarul bancar va intreba clientul interesat de schimb, ce suma doreste sa schimbe si din ce moneda in ce moneda. In momentul in care obtine aceste informatii, functionarul trebuie sa prezinte oferta corespunzatoare pentru schimbul valutar solicitat. Nici o tranzactie nu se efectueaza fara acceptul clientului. Daca clientul accepta rata de schimb precizata de broker, acesta din urma va securiza tranzactia in vederea incheierii sale. Clientul trebuie sa primeasca un email de confirmare care sa cuprinda toate detaliile tranzactiei.

De regula, bancile solicita sa aiba banii deja in cont, in momentul in care se securizeaza tranzactia, in vreme ce brokerii pot securiza tranzactia si, implicit, cursul de schimb stabilit, chiar si inainte ca banii sa fie trimisi de catre client, mai ales daca clientul in cauza este un client mai vechi. E-mailul de confirmare cuprinde detaliile tranzactiei, datele operatorului – banca sau broker – 3 precum si unde trebuie trimisi banii care urmeaza a fi schimbati.

In momentul in care banca sau brokerul primesc banii clientului, acestia vor fi convertiti in moneda solicitata, la cursul de schimb stabilit. Suma de bani convertita se va regasi in contul bancar precizat de client.

Fiecare client este obligat sa verifice imediat daca tranzactia s-a realizat corect, in conditiile stabilite de comun acord, iar daca apar neconcordante, sa semnaleze acest lucru bancii sau brokerului. Desi aceste cazuri, in care tranzactiile contin erori,  sunt extreme de rare, rezolvarea lor trebuie sa se faca cat mai aproape de momentul realizarii tranzactiei, pentru a nu mai aparea si alte probleme, ulterior. Operatiunile financiare, in general, implicit si operatiunile de schimb valutar, sunt operatiuni extrem de sensibile, de aceea trebuie tratate ca atare; cu atat mai mult, in conditiile in care nu se realizeaza “fata in fata”.

Citeste in continuare
Advertisement

Parteneri

Ultimile Noutăți din Brașov

Exclusiv2 ore inainte

PROCURORUL ZDEANȚĂ, O ALTA CĂCĂREAZĂ BREAZĂ CARE PUTE ȘI NECHEAZĂ – Ziarul Incisiv de Prahova

In baza prevederilor Legii liberului acces la informațiile publice, nr.544/200 am solicitat primarului Andrei Volosevici, urmatoarele: La nivelul redactiei Incisiv...

Eveniment17 ore inainte

Samsung anunță noul Galaxy XCover 5, cel mai rezistent și performant smartphone construit pentru medii dificile

Noul Galaxy XCover 5 satisface nevoile unei forțe de muncă din ce în ce mai flexibilă, fiind potrivit atât pentru...

Exclusiv2 zile inainte

Cine musamalizeaza tunurile de la Salrom? Ministrul rezist Claudiu Nasui sau Corpul de Control al Premierului? PNL, USR si/sau PNL cu USR? (III) – Ziarul Incisiv de Prahova

Crima si pedeapsa/ CE ESTE DE ASCUNS? La data de 25.02.2021, ziarul Incisiv de Prahova publica urmatorul articol: “EXCLUSIV/Au inceput...

Eveniment2 zile inainte

Necunoscuta paradigmă a lumii contemporane 

                  Motto : ”  Dorința este lanțul indestructibil cu care soarta ne leagă de viața terestră ”...

Uncategorized2 zile inainte

Compleuri ieftine pentru bebelusi

Compleuri ieftine pentru bebelusi Bebelusii se misca foarte mult, dau din picioare si incep sa exploreze dupa primele luni de...

Eveniment3 zile inainte

Avantajele pentru copii de a avea o piscina acasa

A fi mandru proprietar al unei case cu piscina privata pentru a inota cu familia sau prietenii aduce multa distractie...

Eveniment3 zile inainte

Mini ghid pentru a alege cea mai buna sauna pentru acasa

Saunele se gasesc in mai multe modele si tipuri diferite. Asadar, intrebarea este cum sa alegeti cea mai buna optiune...

Eveniment3 zile inainte

De ce atat de multi oameni consulta tarotul pe internet?

De mult timp, ati auzit vorbind in mod constant despre tarot, divinatie si tot ce are legatura cu ceea ce...

Eveniment3 zile inainte

4 tehnici SEO pentru a creste traficul organic

Provocarea fiecarui blog este de a obtine mai mult trafic ca parte a strategiei noastre online. Astazi, marketingul de continut...

Eveniment3 zile inainte

Cum sa incepi o afacere cu bani putini

Deschiderea propriei afaceri este practic visul tuturor. Cei mai multi dintre noi ar dori sa ne conducem propria companie, sa...

Exclusiv3 zile inainte

Acum normele de competenţă ale instanţelor judecătoreşti din România le stabileşte Parchetul European/Desfiinţaţi instanţele – Ziarul Incisiv de Prahova

Necunoașterea limbii engleze în timp ce publica (peste) 20 de articole ,,științifice” în limba engleză (și le prezenta) este un...

Eveniment4 zile inainte

Cum sa mentii relatia vie dupa casatorie

Mentinerea dorintei este una dintre cele mai delicate sarcini intr-o relatie. Necesita un echilibru – intotdeauna instabil – intre doua...

Top Știri