Connect with us

Eveniment

Enel a lansat o nouă companie! Gridspertise se va ocupa de transformarea reţelelor de distribuţie – Capital | BrasovulMeu

Brașovul MEU

Publicat

pe

Enel a lansat o nouă companie, Gridspertise, care va oferi acces la soluţii sustenabile de ultimă generaţie pentru transformarea reţelelor de distribuţie a energiei electrice în trei domenii principale: măsurarea şi digitalizarea tehnologiilor grid edge, digitalizarea infrastructurii reţelei şi digitalizarea operaţiunilor pe teren.

Pieţele ţintă includ Europa şi America Latină, începând cu ţările în care Grupul Enel are deja o prezenţă puternică şi extinzându-se către America de Nord şi Asia-Pacific, unde investiţiile în reţele inteligente vor stimula proiecte de modernizare a infrastructurii în viitorul apropiat.

Enel şi-a lansat o nouă companie

„Noua companie a Grupului Enel a fost prezentată astăzi în cadrul unui eveniment digital. Gridspertise este o nouă filială ce are ca scop sprijinirea DSO în trecerea la o noua eră  de reţele inteligente sustenabile şi fiabile pentru toţi”, a anunţat grupul.

Gridspertise este deţinută în totalitate de Enel, prin intermediul filialei sale Enel Global Infrastructure and Networks.

„Suntem mândri să lansăm Gridspertise, încredinţându-i expertiza noastră solidă în transformarea reţelelor de distribuţie din întreaga lume în reţele inteligente.

Tranziţia energetică trebuie să se bazeze pe electricitatea din surse regenerabile distribuită eficient de reţelele inteligente, deschisă tuturor actorilor din sectorul energetic dispuşi să contribuie la crearea unui viitor complet electric. Reţelele inteligente fiabile şi flexibile sunt principalul factor care va contribui la atingerea obiectivelor noastre privind decarbonizarea şi electrificarea, deschizând calea către un viitor cu zero emisii de carbon”, a declarat Francesco Starace, CEO şi Director General al Enel, potrivit news.ro

Portofoliul de produse şi servicii al Gridspertise evidenţiază angajamentul companiei de a oferi soluţii inovatoare, circulare, solide, care au fost testate pe teren la scară largă, concepute pentru a crea valoare.

“Noua iniţiativă reuneşte abilităţile unice pe care Enel le-a câştigat prin digitalizarea progresivă a reţelelor sale formate din peste 2,2 milioane de km de linii electrice, monitorizate de sute de mii de puncte de telecontrol din întreaga lume.

Experienţa acumulată de Enel timp de 20 de ani în domeniul contoarelor inteligente, prin derularea unor proiecte de mare amploare, ce depăşesc 44 de milioane de dispozitive active conectate la reţelele sale, şi printr-un management digital eficient cu peste 30 de milioane de operaţiuni efectuate în fiecare an de cele 13 companii de distribuţie, active în opt ţări reprezintă garanţia  că toate soluţiile oferite de Gridspertise vor fi fiabile şi testate la scară largă”, a declarat Antonio Cammisecra, Head al Enel Global Infrastructure and Networks.

Compania va sprijini societăţile de distribuţie a energiei electrice

Soluţiile şi serviciile furnizate de Gridspertise oferă beneficii întregului ecosistem electric. DSO pot îmbunătăţi calitatea serviciilor, reduce costurile operaţionale, pot optimiza investiţiile în infrastructură şi pot spori siguranţa, productivitatea şi sustenabilitatea operaţiunilor pe teren.

“Misiunea Gridspertise este să devină un partener de încredere pentru DSO în întreaga lume. Compania  va sprijini societăţile de distribuţie a energiei electrice, indiferent de dimensiune şi localizare, să ofere soluţii integrate de reţele inteligente care să raspundă nevoilor utilizatorilor reţelei şi ale clienţilor finali”, a declarat Robert Denda, CEO Gridspertise.

Pentru a crea reţele inteligente sustenabile şi fiabile, alături de promovarea unei utilizări mai eficiente a energiei şi includerea de noi servicii, oferta este structurată în jurul a trei domenii prioritare ale nevoilor de digitalizare ale DSO pe întregul lanţ valoric: Măsurarea şi digitalizarea tehnologiilor Grid Edge, axate pe creşterea implicării clienţilor şi a participării părţilor interesate prin contorizare inteligentă şi tehnologii grid edge, care permit, de asemenea, implicarea prosumatorilor de energie electrică pe pieţe;

Digitalizarea infrastructurii reţelei, menită să stimuleze inteligenţa şi flexibilitatea reţelelor electrice, pentru a accelera digitalizarea la nivel global, sporind eficienţa, fiabilitatea şi calitatea serviciilor şi sprijinind DSO pentru a face faţă provocărilor cu care se confruntă operaţiunile de reţea; Digitalizarea operaţiunilor pe teren, care vizează creşterea eficienţei operaţionale prin soluţii inovatoare destinate proceselor de planificare şi operare, sporind în acelaşi timp siguranţa atât pentru lucrătorii interni, cât şi pentru contractori.

Părţile interesate din reţea sau cei care utilizează infrastructura pentru a dezvolta modele de afaceri legate de energia electrică pot beneficia de transformarea reţelelor în platforme deschise resurselor de energie distribuite şi pot facilita dezvoltarea pieţei serviciilor energetice, inclusiv flexibilitatea, şi electrificarea utilizărilor finale.

Pe de altă parte, utilizatorii finali ai DSO beneficiază de o alimentare cu energie electrică mai fiabilă, care permite electrificarea completă a consumurilor proprii de energie, promovând în acelaşi timp eficienţa energetică printr-un control mai bun al datelor şi permitând participarea la pieţele de energie, facilitând transformarea în prosumator, integrând stocarea staţionară individuală sau participarea la schemele de agregare cu vehiculele lor electrice.

Gridspertise va viza pieţele din Europa şi America Latină

Gridspertise va viza în primă fază pieţele din Europa şi America Latină, unde Grupul Enel are deja o prezenţă puternică, şi va urmări să se extindă spre America de Nord şi Asia-Pacific, unde investiţiile în reţele inteligente vor conduce la proiecte de modernizare a infrastructurii în viitorul apropiat.

Enel este o companie energetică multinaţională şi un lider integrat pe pieţele globale de electricitate şi energie din surse regenerabile, precum şi un operator important pe piaţă retail de gaze. Enel este cea mai mare companie de utilităţi din Europa după EBITDA din activităţi curente şi activează în peste 30 de ţări din lume, producând energie cu o capacitate instalată de circa 89 GW.

Enel distribuie electricitate printr-o reţea de peste 2,2 milioane de kilometri şi, cu cei peste 75 de milioane de utilizatori finali, este cel mai important operator de reţea la nivel global. Grupul aduce energie în aproximativ 70 de milioane de case şi companii şi are cea mai mare bază de clienţi la nivel mondial.

Divizia de energii regenerabile a Enel, Enel Green Power, este cel mai mare jucător privat în domeniul energiei regenerabile şi operează centrale cu o capacitate instalată de circa 50 GW din surse eoliene, solare, geo-termale şi hidro în Europa, America, Africa, Asia şi Oceania. Enel X, divizia globală de afaceri a Enel dedicată serviciilor energetice avansate, este lider mondial în servicii de echilibrare a reţelei prin managementul consumului de energie, cu o capacitate totală de circa 7,4 GW, gestionată la nivel global; compania a instalat circa 137 MW de capacitate de stocare şi, în sectorul mobilităţii electrice, 232.000 de puncte de încărcare a vehiculelor electrice pe tot globul.

Eveniment

Kingston lansează noi pachete Workflow pentru a răspunde mai bine nevoilor creatorilor

Publicat

pe

De

  • Mai multe cititoare
  • Hub centralizat cu mai multe posibilități de personalizare

București, România – 17 mai 2024 – Kingston Digital Europe Co LLP, o companie din domeniul memoriilor flash afiliată la Kingston Technology Company, Inc., lider mondial în domeniul produselor de stocare și al soluțiilor tehnologice, a anunțat astăzi reintroducerea Workflow Dock și a cititoarelor aferente acestuia. Seria Workflow are acum mai multe opțiuni de hub separate de stația de andocare, oferind și mai multă flexibilitate. Această actualizare vine în întâmpinarea nevoilor diverse ale creatorilor de conținut, susținând o gamă mai largă de transferuri.

Seria Workflow este concepută pentru a simplifica transferul de materiale video, foto și audio din mai multe surse simultan. Acest lucru le permite creatorilor să își eficientizeze procesul de postproducție și să stabilească cu ușurință un sistem de descărcare de fișiere adaptat la cerințele lor. Aceste huburi și cititoare de carduri facilitează transferurile simultane de fișiere către un Mac sau PC la viteze USB 3.2 și pot funcționa independent ca dispozitive de sine stătătoare atunci când este necesar.

În centrul sistemului Kingston Workflow se află stația Workflow Station Dock, un hub central pentru modulele Workflow conectate. Această stație de andocare inovatoare le permite utilizatorilor să conecteze simultan până la patru module Workflow, permițând transferul de conținut multimedia din diverse surse. Cu acest sistem flexibil și extensibil, creatorii își pot gestiona eficient transferurile de fișiere și își pot consolida fluxul de lucru într-o singură stație centralizată, care beneficiază acum de și mai multe posibilități de personalizare:

  • Workflow Station Dock cu miniHub USB
    • Include Workflow Station Dock și miniHub USB
    • Stația de andocare necesită o conexiune USB-C®1și acceptă până la patru cititoare Workflow simultan2
    • MiniHub USB acceptă dispozitive conectate USB-A și USB-C
    • Include cablu USB-C la USB-C
  • Workflow Station Dock cu cititor SD
    • Include Workflow Station Dock și cititor SD
    • Stația de andocare necesită o conexiune USB-C®1și acceptă până la patru cititoare Workflow simultan2
    • Cititorul SD acceptă 2 carduri SD UHS-II
    • Include 2 cabluri USB-C la USB-C
  • Cititor SD Workflow
    • Include cititor SD Workflow și cablul USB-C la USB-C
    • Acceptă 2 carduri SD UHS-II
  • Cititor microSD Workflow
    • Include cititor microSD Workflow și cablu USB-C la USB-C
    • Acceptă 2 carduri microSD UHS-II
  • MiniHub USB Workflow
    • Include miniHub USB Workflow și cablu USB-C la USB-A
    • Acceptă intrări USB-C și USB-A

„Ne mândrim cu reintroducerea seriei Workflow.,” a declarat Oscar Escayola Kaloudis, Business Manager responsabil cu memoriile Flash și Sales Manager pentru Kingston EMEA. „Recunoscând peisajul de conținut aflat în proces de extindere, ne angajăm să răspundem nevoilor diverse ale creatorilor de conținut, permițând o gamă mai largă de transferuri de conținut.”

Pentru mai multe informații, accesați kingston.com.

1 USB Type-C® și USB-C® sunt mărci comerciale înregistrate ale USB Implementers Forum.

2 Compatibilitate numai cu produsele Kingston Workflow.

Seria de produse Workflow Cod
Workflow Station WFS-U
Workflow Station + cititor SD WFS-S
Cititor SD Workflow WFS-SD
Cititor microSD Workflow WFS-SDC
MiniHub USB Workflow WFS-USB

Kingston este prezent pe:

YouTube Instagram

Facebook    LinkedIn

Twitter     Kingston Is With You

Despre Kingston Digital Europe Co LLP

Kingston Digital Europe Co LLP și Kingston Technology Company, Inc. fac parte din același grup corporativ („Kingston”). Kingston este cel mai mare producător independent de produse de memorie din lume. De la big data, laptopuri și PC-uri la dispozitive bazate pe internetul obiectelor, cum ar fi tehnologia inteligentă și cea purtabilă, și la procesele de proiectare și producție pe bază de contract, Kingston contribuie la furnizarea de soluții utilizate pentru viață, muncă și distracție. Cei mai mari producători de PC-uri și cele mai mari companii de cloud-hosting din lume se bazează pe Kingston pentru nevoile lor de producție, iar pasiunea noastră alimentează tehnologia folosită de întreaga lume zi de zi. Ne străduim să privim dincolo de produsele noastre pentru a vedea imaginea de ansamblu, a satisface nevoile clienților noștri și a oferi soluții care fac diferența. Pentru a afla mai multe despre modul în care Kingston îți este alături, accesează Kingston.com.

Nota redactorului: Pentru informații suplimentare, unități de evaluare sau informații referitoare la interviuri cu directorii, persoana de contact este Debbie Fowler, Kingston Digital Europe Co LLP, Kingston Court, Brooklands Close, Sunbury-on-Thames, TW16 7EP. Sunt disponibile imagini pentru presă la redacția de presă Kingston, aici.

Kingston și sigla Kingston sunt mărci comerciale înregistrate ale Kingston Technology Corporation. IronKey este marcă comercială înregistrată a Kingston Digital, Inc. Kingston FURY și sigla Kingston FURY sunt mărci comerciale ale Kingston Technology Corporation. Toate drepturile rezervate. Toate mărcile comerciale sunt proprietatea deținătorilor respectivi.

Relații de presă:

Debbie Fowler
Kingston Technology Europe Co LLP

07775 695 576

Dfowler@kingston.eu

Citeste in continuare

Eveniment

Gaming pentru toți: AGON by AOC își extinde gama de monitoare G4 cu două noi modele accesibile

Publicat

pe

De

București, 15 mai 2024 – AGON by AOC, unul dintre cele mai importante branduri de monitoare de gaming și accesorii IT din lume, prezintă cele mai recente modele ale seriei G4 dedicată gamingului: 24G4XE, cu o diagonală de 23,8″ (60,5 cm) și monitorul 27G4XE, cu o diagonală de 27″ (68,6 cm). Lansată în acest an, noua serie G4, cu designul său inspirat de avioanele de vânătoare, este deja disponibilă pe piață, oferind modelele Full HD reglabile pe înălțime 24G4X și 27G4X, precum și modelul QHD Q27G4X.

Proiectate pentru a răspunde nevoilor jucătorilor care solicită performanțe înalte, dar fără costuri ridicate, 24G4XE și 27G4XE reprezintă alternative optime, cu un design actualizat, păstrând în același timp specificații de înaltă performanță, cum ar fi o rată de reîmprospătare de 180 Hz și timpi de răspuns GtG de până la 1 ms. Aceste modele vin în ajutorul utilizatorilor care caută caracteristici competitive la un preț mai atractiv.

Designul fără ramă pe 3 laturi al AOC GAMING 24G4XE și 27G4XE este perfect pentru configurațiile extinse cu mai multe monitoare.

Seria G4: preț entry-level , performanțe înalte

Anunțate în acest an, monitoarele din noua serie G4 de la AGON by AOC au fost concepute pentru a înlocui modelele seriei anterioare G2, apreciate pentru performanțele lor. Cu un design nou, elegant, de culoare neagră, inspirat de unghiurile ascuțite ale unui avion de luptă, seria G4 aduce noutăți, păstrând în același timp un cost de achiziție accesibil. Evoluând de la o rată de reîmprospătare de  144/165 Hz, noile modele dispun acum de o rată de reîmprospătare de 180 Hz, îmbunătățind claritatea și fluiditatea mișcărilor. Echipate cu suporturi reglabile pe înălțime pentru a promova o postură sănătoasă și ușurința de utilizare, modelele anterioare FHD 24G4X și 27G4X, precum și modelul QHD Q27G4X oferă gamerilor o experiență de utilizare completă.

Principala diferență dintre modelele 24G4XE și 27G4XE și cele două modele precedente este suportul simplificat, care oferă reglarea înclinării (-5/23°) pentru a satisface nevoile ergonomice de bază, reducând în același timp costul total. Pentru utilizatorii care dispun de alte mijloace de reglare (birouri reglabile sau brațe de monitor) pentru o înălțime optimă de vizualizare, noile 24G4XE și 27G4XE completează seria cu standuri mai simple.

Imagini clare și fluide

Monitoarele utilizează un panou Fast IPS, oferind o rezoluție Full HD (1920×1080) clară, completată de o rată de reîmprospătare de 180 Hz și un timp de răspuns GtG de până la 1 ms, pentru un gameplay fluid și fără întreruperi. Cu o luminozitate de 300 nits, un raport de contrast de 1000:1 și suport HDR10, aceste monitoare reproduc imagini vii și realiste pentru o gamă largă de jocuri.

Concepute pentru flexibilitate

Ambele modele dispun de un design fără ramă pe 3 laturi, ideal pentru configurații cu mai multe monitoare. Pentru jucătorii care au nevoie de mai multă flexibilitate, ambele monitoare sunt echipate cu capacități de montare VESA 100×100, permițând astfel atașarea lor de brațe dedicate, lărgind astfel posibilitățile de reglaj. Suportul Adaptive-Sync asigură o performanță optimă, lipsită de erori grafice. Noul meniu OSD este mai intuitiv, iar software-ul G-Menu oferă moduri și funcții orientate către  jocuri, precum Smart Crosshair sau Shadow Control.

Conectivitatea nu este compromisă, ambele modele dispunând de 2x intrări HDMI 2.0 și 1x intrare DP 1.4, alături de 2 difuzoare de 2W pentru o experiență multimedia completă. Aceste specificații asigură faptul că monitoarele 24G4XE și 27G4XE sunt potrivite atât în a satisface cerințele jocurilor moderne, dar și a diferitelor nevoi întâlnite în finalizarea sarcinilor de zi cu zi.

Preț și disponibilitate

AOC GAMING GAMING 24G4XE și 27G4XE beneficiază de o garanție de 3 ani și vor fi disponibile începând cu luna iunie 2024, la un preț recomandat de 792 lei și respectiv, 941 lei.

Despre AOC

Fondat în 1967, AOC este un brand lider la nivel mondial de monitoare și accesorii IT și o subsidiară a TPV Technology Limited, cel mai mare producător de LCD-uri din lume. Portofoliul cuprinzător de produse AOC oferă soluții inovatoare, ergonomice, ecologice și elegante, atât pentru aplicații profesionale, cât și personale.

Sub-brand-ul AOC, AGON by AOC, oferă unul dintre cele mai puternice portofolii de monitoare de gaming de înaltă performanță din lume și un ecosistem complet de accesorii de joc grupate în trei categorii: AOC GAMING pentru jucătorii de casual, AGON pentru jucătorii competitivi și AGON PRO pentru entuziaști și jucătorii profesioniști de esports. Din 2020, AGON by AOC este una dintre cele mai importante brand-uri de monitoare de gaming și o alegere de top pentru jucătorii din întreaga lume.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați site-ul oficial AGON by AOC sau să urmăriți AGON by AOC pe Facebook, X sau Instagram

Citeste in continuare

Eveniment

Avantajele concilierii cu banca față de „darea în plată” și „falimentul personal”

Publicat

pe

De

15 mai, București. Contractele dintre consumatori și bănci ar trebui să fie simplificate, iar acest lucru poate veni odată cu dezvoltarea digitalizării în banking. Cadrul legislativ românesc obligă părțile să încheie contracte voluminoase, cu clauze tehnice greu de înțeles. Mulți consumatori citesc contractele abia după ce întâmpină probleme în plata ratelor, iar alții aleg varianta costisitoare a instanțelor (pentru „darea în plată” sau „falimentul personal”), deși rezolvarea amiabilă în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) este gratuită pentru consumatori și durează, în medie, mai puțin de o lună. Sunt doar câteva dintre temele dezbătute în al 4-lea episod din #PodcasturileCSALB, în care sunt invitați Alexandru Berea și Nela Petrișor, într-o discuție moderată de Gabriel Bălașu.

| PODCAST CSALB | 

Este al 4-lea an când în interviurile CSALB participă top managementul sistemului bancar și experți din domeniul juridic. Anul acesta și jurnaliști reputați din domeniul economic sunt invitați să dezbată principalele subiecte din banking, în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB). Analizăm noutățile și impactul lor în piața financiar-bancară, precum și relația consumatorilor cu instituțiile de credit într-un context socio-economic volatil și imprevizibil.

În unele state contractele dintre consumatori și bănci sunt redactate foarte simplu și ușor de înțeles datorită legislației care spune că dacă un articol este prevăzut de lege, el nu mai trebuie să fie preluat și în contract. În România asistăm la o tendință opusă: tot ceea ce prevede legea, trebuie să fie preluat în clauze contractuale, pentru că plecăm de la prezumția că omul de rând nu cunoaște legea. Astfel, contractele pe care le avem cu clienții noștri devin mult prea voluminoase și pot complica și mai mult situația consumatorilor care întâmpină probleme financiare. Cadrul legislativ trebuie să urmeze trendurile digitalizării și să adopte conceptul de <<legal design>>, adică o simplificare a contractelor. Clientul, în momentul în care va avea informația structurată, mai clară și mai simplă, o va înțelege mult mai bine.”

 

„Procesele dintre clienți și bănci implică o serie de costuri: financiare, de timp, dar și de imagine. Aș vrea să ne referim la darea în plată a imobilului și la legea insolvenței persoanelor fizice. Cum apreciați aceste două măsuri legislative și de ce nu ar trebui să se ajungă acolo?

 

 

 

Aceste două instrumente, atât din perspectiva legală a dreptului de proprietate, cât și ca imagine, sunt două instrumente la care oamenii ar trebui să apeleze doar în situații extreme. Darea în plată înseamnă să renunți la un drept de proprietate, ca să scapi de creditul pentru achiziția acelei proprietăți. Practic, îți lași casa la care ai visat, ca să scapi de credit. Falimentul personal este o soluție brutală din perspectiva imaginii. Trebuie să te duci în fața instanței și să aduci argumente și probe pentru motivul din cauza căruia ai ajuns în situația de faliment personal. De prea puține ori explicația este una simplă, de tipul: nu mai am venituri! Trebuie să demonstrezi de ce nu mai ai venituri, ce s-a întâmplat? De ce n-ai făcut economii când aveai venituri? Care a fost grija ta față de familie ca să nu ajungi în această situație? Și nu văd de ce ai face acest efort și nu ai încerca întâi să chemi banca într-o procedură de conciliere, aici la CSALB. Mai ales că este gratuit pentru consumatori și durează foarte puțin.

În materie de conciliere câștigul obținut este mai important decât cine are dreptate. Trebuie să ajungem la un rezultat satisfăcător atât pentru bancă, cât și pentru client. Este situația de win-win. Sistemul judiciar este win-lose. Adică o parte câștigă, cealaltă pierde. Noi le spunem consumatorilor care întâmpină probleme: Haideți, să găsim împreună o soluție! Pentru a face asta trebuie mai întâi să evităm pozițiile extreme, apoi să înțelegem ce vrea clientul ca să-și poată duce mai departe contractul, iar banca să poată obține rambursarea împrumutului acordat.

Celor care vor să apeleze la darea în plată sau să își declare falimentul le amintesc faptul că orice procedură judiciară este una de lungă durată, în timp ce persoanele care se află în dificultate financiară au nevoie de o soluție imediată. Soluția falimentului persoanelor fizice nu aduce o rezolvare rapidă din cauza mecanismelor judiciare specifice: hotărârile judecătorului pot fi atacate prin mai multe căi, poate exista inclusiv o  lentoare în redactarea unei hotărâri. Ca să faceți o comparație, în cadrul CSALB, hotărârea este motivată, redactată și comunicată în doar 25 de zile, în medie. În ce instanță din România poți avea problema rezolvată atât de repede?

Am observat o preocupare constantă a BCR de a stinge litigiile din instanță, aici, în cadrul CSALB. Banca și-a sfătuit de foarte multe ori clienții să solicite instanței un termen pentru soluționarea amiabilă. Iar judecătorul are chiar obligația de a da părților posibilitatea să-și stingă litigiul amiabil. Atunci, consumatorii vin cu o cerere la Centrul nostru și încercăm o soluție obținută prin negociere cu banca.  Adică o soluție prin care să adaptăm acel contract de credit la situația în care se află în acel moment consumatorul. Acestea sunt o parte din cazurile pe care le soluționăm.

Alte cereri vin de la o categorie nouă de consumatori. Sunt acele persoane care, probabil, au învățat lecțiile crizei financiare din 2009-2011, dar și ale pandemiei, iar acum vin în întâmpinarea unor situații care au potențialul de a se agrava. În cadrul negocierilor solicită, de exemplu, o restructurare a creditului pentru că anticipează o creștere a costurilor sau o scădere a veniturilor și nu vor să ajungă în situația de a nu-și mai putea plăti ratele. Cei care rezolvă problema înainte de a deveni una gravă sunt cei care nu ajung în instanță, nu ajung să notifice băncii o situație de dezastru pe plan personal, ci sunt grijulii, atenți și cred că putem vorbi de un nou tipar de consumator. Sunt tot mai multe persoane responsabile, care se preocupă să înțeleagă mecanismul de creditare cu toate consecințele lui.

  Despre CSALB: CSALB este o entitate înființată ca urmare a unei Directive europene și intermediază gratuit și în mai puțin de trei luni negocierea dintre consumatori și bănci sau IFN-uri pentru contractele aflate în derulare. Consumatorii din orice județ al țării pot trimite cereri către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) completând un formular online direct pe site-ul www.csalb.ro. Dacă banca acceptă intrarea în procedură de conciliere/negociere este desemnat un conciliator. CSALB colaborează cu 17 conciliatori, dintre cei mai buni specialiști în Drept, cu expertiză în domeniul financiar-bancar. Totul se rezolvă amiabil, iar înțelegerea părților are puterea unei hotărâri în instanță. Mai multe informații despre activitatea Centrului puteți obține și la telefon 021 9414 (apel cu tarif normal).

Citeste in continuare
Advertisement

Parteneri

Ultimile Noutăți din Brașov

Exclusiv6 ore inainte

Penitenciarul Ploiești câmp de război! – Ziarul Incisiv de Prahova

Asa cum va dezvaluiam, in data de 09.05.2024, sub nr R33/459 a fost inregistrata plangerea penala la Parchetul de pe...

Eveniment2 zile inainte

Kingston lansează noi pachete Workflow pentru a răspunde mai bine nevoilor creatorilor

Mai multe cititoare Hub centralizat cu mai multe posibilități de personalizare București, România – 17 mai 2024 – Kingston Digital...

Cultură2 zile inainte

Servicii Profesionale de Reparații Acoperișuri – Anunturi-Reparatii-Acoperis.ro

Bine ați venit pe Anunțuri-Reparații-Acoperiș.ro – Soluția dvs. pentru reparații de calitate la acoperișuri! De ce să alegeți serviciile noastre?...

Administrație locală3 zile inainte

Kaufland România celebrează incluziunea persoanelor cu dizabilități printr-o experiență imersivă în lumea diversității, alături de MINA, Museum of Immersive New Art

Retailerul încheie Caravana A.C.C.E.S. alături de George Baltă și Tedy Necula cu o ultimă oprire în București București, 16 mai...

Uncategorized3 zile inainte

Seară balcanică, mixuri inedite, trap și butaforie impresionantă, la IntenCity

Staruri internaționale și cele mai cunoscute nume din muzica românească vor urca pe cele două scene ale Festivalului IntenCity, care...

Zilele Orașului Călimănești Zilele Orașului Călimănești
Turism3 zile inainte

Zilele Orașului Călimănești – 636 de ani de la prima atestare documentară

An de an, Zilele Orașului Călimănești sunt cu adevărat un moment de conexiune pentru comunitatea locală. În această perioadă specială,...

Uncategorized3 zile inainte

Bucureștenii pasionați de tenis sunt invitați ca spectatori la turneul pentru profesioniști Future Open by Samsung Galaxy AI

Samsung este partenerul oficial al turneului de tenis ITF organizat de Clubul Sportiv North Tennis din București luna aceasta București,...

Administrație locală4 zile inainte

Platforma de audiobook-uri și e-book-uri Voxa se lansează în Italia

București, 15 mai 2024 – Voxa, aplicația de streaming pentru audiobook-uri și e-book-uri, începe expansiunea internațională și își extinde operațiunile...

Eveniment4 zile inainte

Gaming pentru toți: AGON by AOC își extinde gama de monitoare G4 cu două noi modele accesibile

București, 15 mai 2024 – AGON by AOC, unul dintre cele mai importante branduri de monitoare de gaming și accesorii IT...

Eveniment4 zile inainte

Avantajele concilierii cu banca față de „darea în plată” și „falimentul personal”

15 mai, București. Contractele dintre consumatori și bănci ar trebui să fie simplificate, iar acest lucru poate veni odată cu...

Eveniment4 zile inainte

realme anunță noile modele 12 și 12 Plus

București, România, 14 mai 2024 – realme, producătorul de smartphone-uri cu cea mai rapidă creștere la nivel global, anunță noile telefoane...

Administrație locală4 zile inainte

RetuRO deschide în Otopeni cel de-al patrulea centru pentru colectarea și procesarea ambalajelor SGR

RetuRO, administratorul Sistemului de Garanție-Returnare, cel mai mare proiect de economie circulară din România, deschide în Otopeni, județul Ilfov, cel...

Top Știri