Connect with us

Social

De ce să alegi încălzire în pardoseală pentru casa ta

Publicat

pe

Confort de utilizare, discreție a echipamentului, economie de energie… Sistemele de încălzire în pardoseală sunt atractive datorită avantajelor pe care le oferă în timpul unui proiect de construcție. Cu toate acestea, nu au avut întotdeauna o reputație bună. Haideți să aflăm care sunt avantajele alegerii acestui tip de încălzire și ce trebuie să luați în considerare atunci când îl instalați.

Adaptabilitatea încălzirii în pardoseală

Echipamente care se adaptează la toate formele de energie. Sistemele de încălzire în pardoseală se potrivesc perfect cu mai multe tipuri de încălzire: în versiunea lor hidraulică, le puteți combina cu o pompă de căldură aer/apă, cu o centrală pe gaz sau lemn și chiar cu energia solară. Unele funcționează și cu energie electrică.

Control optim

Sistemele de control pentru sistemele de încălzire în pardoseală au evoluat considerabil în ultimii ani. Puteți programa temperaturi diferite pentru diferite încăperi folosind un sistem central. Pentru a face acest lucru, fiecare cameră are propria buclă independentă de încălzire în pardoseală, astfel încât temperatura dorită poate fi reglată.

O instalație versatilă

De asemenea, încălzirea în pardoseală are avantajul că poate fi instalată în orice încăpere a casei dumneavoastră. Indiferent dacă renovați sau construiți, este întotdeauna posibil să o instalați. În plus, este potrivită pentru aproape toate tipurile de pardoseli, deși gresia este ideală.

Încălzirea în pardoseală este foarte confortabilă

Încălzirea în pardoseală înseamnă mai mult confort decât sistemele de încălzire tradiționale. Fie că este vorba de încălzire electrică sau de încălzire cu apă, principiul încălzirii în pardoseală și senzațiile pe care le oferă sunt aceleași: încălzește întreaga suprafață a podelei și aerul din interior la o temperatură scăzută. Căldura emisă este blândă și armonios distribuită pe întreaga suprafață a podelei (între 21° și 28°C), eliminând astfel senzația de podea rece, atât de neplăcută pentru piciorușele noastre în diminețile de iarnă.

Un sistem de încălzire silențios

Cu acest sistem, nu veți auzi cum se pornește sistemul de încălzire! Încapsulat în șapa de beton sau plasat sub pardoseala dumneavoastră, sistemul de încălzire în pardoseală nu emite niciun zgomot.

Încălzirea în pardoseală este un sistem igienic

După cum știm cu toții, caloriferele convenționale adună praf și sunt foarte greu de curățat. Pasionații de curățenie nu vor mai avea această problemă cu încălzirea în pardoseală! Încălzirea în pardoseală nu reține praful, germenii sau umezeala: este un sistem curat, care nu deplasează impuritățile în timpul circulației aerului, ceea ce este, de asemenea, benefic pentru calitatea aerului din interior.

Încălzirea în pardoseală este sigură și nu vă mai face să vă doară picioarele

Timp de mulți ani, încălzirea în pardoseală a avut o reputație proastă, deoarece a provocat adesea disconfort, cum ar fi dureri de picioare sau picioare umflate. Aceste efecte neplăcute se datorau faptului că sistemul de încălzire în pardoseală nu era aproape deloc reglat, ceea ce ducea la temperaturi prea ridicate. În prezent, sistemul s-a îmbunătățit considerabil și nu mai face obiectul acestor probleme. În cele din urmă, întrucât sistemul nu este la îndemâna oricui, se elimină riscul de arsuri, în special pentru cei mai tineri.

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Social

3 soluții pentru a scăpa de ROBOR

Publicat

pe

ROBOR

● Ce este ROBORUL?
ROBOR este abreviere de la Romanian Interbank Offered Rate și  este unul dintre indicii de referință utilizat în calcularea dobânzilor creditelor din țara noastră, introdus în 2010. Creditele ce aveau dobânzi variabile erau calculate prin adunarea marjei fixe plus ROBOR. Este important de menționat că se aplică doar pentru creditele cu dobânzi variabile în lei, nu și pentru cele în Euro.

Sunt mai mulți factori care influențează valoarea indicelui, dintre care cele mai importante sunt dobânzile de politică monetară și inflația.

BNR-ul calculează zilnic acest indice, raportându-se la media aritmetică a ratelor dobânzilor ale primelor 10 bănci din România care sunt dispuse să ofere împrumuturi bancare în lei altor instituții bancare, sub formă de depozite. Trebuie să reținem că BNR-ul nu stabilește valoarea ROBOR, ci doar o comunică.

De asemenea, începând cu anul 2019, acest indice a fost înlocuit cu IRCC-ul (Indicele de Referință pentru Creditele Consumatorilor) la acordarea de împrumuturi cu dobânzi variabile.

Deși a fost înlocuit, ROBOR-ul reprezintă în continuare unul din cei mai importanți indici, având un impact foarte mare asupra creditelor cu dobânzi variabile încă aflate în derulare, luate înainte de 2019. În funcție de valoarea ROBOR, dobânzile creditelor românilor se modifică. Cu cât indicele este mai mic, și valoarea dobânzii este mai mică. Însă ROBOR, în acest an (2022) s-a făcut remarcat printr-o creștere masivă despre care vom discuta în continuare.

Explozia ROBOR-ului

Sursa: https://www.cursbnr.ro/robor

Anul 2022 s-a făcut remarcat printr-o creștere a ROBOR-ului, care a condus la explozia ratelor românilor. Dacă în august 2021, valoarea ROBOR era de 1,52%, în august 2022 valoarea este de 8,12%. Comparativ cu 2021, se remarcă o creștere de 434.21%.

Cei mai afectați sunt românii care au împrumuturi cu dobândă variabilă  la programe precum „Prima Casă”. Dacă la contractare, rata era adaptată la venit, creșterea ROBOR-ului a condus la imposibilitatea multora de a le achita.

Să luăm un exemplu ipotetic:

La un împrumut pentru „Prima Casă” luat în 2017,  un credit cu dobânda variabilă, ROBOR la 3 luni este de 1.52% , iar marja fixă a băncii este de 2,5%, atunci dobânda pe care va trebui să o plătească în august 2021 persoana care ia împrumutul este de 4.02%.

Pentru aceeași situație, în august 2022, când ROBOR este 8,12%, iar marja fixă a băncii este de 2,5%, dobânda pe care o va plăti un român pentru același împrumut este de 10.62%.

Ce soluții au românii

Explozia ratelor constituie o problemă foarte mare pentru români, mai ales când țara se află în plină criză financiară. Totuși, există trei alternative pentru ameliorarea situației:

1. Trecerea la dobânda fixă

Deși la început un credit cu dobânda variabilă părea mai avantajos întrucât rata lunară de achitat era mai mică, în prezent creditele cu dobânda fixă s-au dovedit a fi alegerea potrivită.

Pentru a ameliora efectele produse de inflație și creșterea ROBOR, titularul unui credit are opțiunea de a negocia refinanțarea creditului la o altă bancă. Este important de reținut că refinanțarea creditului poate conduce la prelungirea perioadei de creditare. În același timp, și costurile pot fi mai mari, însă pentru o perioadă de timp te poți proteja de efectele creșterii ROBOR și te poți bucura de o rată stabilă.

Pe site-urile băncilor pot fi verificate ofertele de refinanțare, iar dacă considerați mai oportun, puteți discuta direct în bancă astfel încât să luați o decizie potrivită nevoilor voastre.

2. Trecerea de la ROBOR la IRCC

Deși foarte mulți români apelează acum la această metodă, nu este neapărat o soluție pe termen lung. Atât ROBOR, cât și IRCC sunt indici variabili. La fel ca la ROBOR, și la IRCC s-a observat o creștere.

Metoda de calcul a dobânzii va fi aceeași: marja fixă a băncii + IRCC, care la finalul primului trimestru din 2022 a fost de 2.65%.

Pe termen scurt poate reprezenta o variantă optimă, pentru că ratele lunare pe care românii le vor achita vor scădea considerabil, însă țineți cont că și la nivelul acestui indice se înregistrează creșteri trimestriale. Un alt aspect important este că după ce ați făcut trecerea, nu vă puteți întoarce de la IRCC la ROBOR.

Totuși, pentru cei care doresc să opteze pentru trecerea de la ROBOR la IRCC, pot face acest lucru prin depunerea unei cereri la banca unde au creditul.

3. Apelarea la CSALB (Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor din Domeniul Bancar)

În cazul în care nu vă încadrați pentru refinanțare din diverse motive, iar banca nu vă ajută să găsiți împreună o variantă pentru soluționarea problemelor, puteți apela oricând la CSALB prin intermediul platformei www.csalb.ro.

Prin completarea unei cereri, un conciliator vă va ajuta să găsiți o soluție agreată atât de dumneavoastră, cât și de bancă. Aceasta va fi atașată la contractul de credit.

Ajutorul oferit de CSALB este complet gratuit și nu presupune deplasări, tot procesul având loc online.

Lipsa implicării guvernului

Încă din timpul pandemiei, este deja cunoscut de noi toți faptul că Guvernul României a forțat la maxim tiparnița intrând astfel în circulație bani care nu se justificau din punct de vedere al economiei. Rezultatele acestei decizii le vedem astăzi prin inflația record cu care ne confruntăm. În același timp, “creșterile salariale” au condus la dorința  românilor de a cheltui mai mult (perioada lockdown din pandemie de exemplu), lucru care a dus la deprecierea monedei naționale.

Dat fiind aportul guvernului la actuala criză, în momentul de față remarcăm doar lipsa de implicare în problema creșterii ROBOR-ului. Ministrul finanțelor a menționat într-un comunicat de presă soluțiile deja propuse, în plus, amânarea ratelor, care știm deja din pandemie că nu au dat roade, fiind doar un impediment pentru românul de rând. În mod evident, actuala coaliție nu este în stare să acționeze în timp util pentru a ajuta românii aflați în imposibilitatea achitării ratelor, lăsând băncilor mână liberă și fără a face schimbări benefice pentru cetățeni.

Guvernul ne este dator cu o soluție pentru a evita un faliment național, dat fiind faptul că trendul ascendent al ROBOR nu pare a se sfârși curând!

Ucu Dima, antreprenor

Citeste in continuare

Social

Păreri despre Glasspandoor – Impactul războiului asupra mediului de afaceri

Publicat

pe

Pareri despre Glasspandoor

Întrucât în mediul online au apărut anumite păreri despre Glasspandoor care sunt false, exagerate şi chiar rău intenționate, am scris acest articol pentru a vă explica mai în detaliu ce s-a întâmplat de fapt. Însă, înainte de asta, vrem să ne cunoașteți mai bine. Suntem, am fost și vom fi întotdeauna transparenți și onești față de clienți.

Cine suntem?

Afacerea Glasspandoor a luat naștere în anul 2018, fiind visul și soluția a doi antreprenori români.

Cu experiență dobândită în sfera de business într-o afacere cu magazine de încălțăminte și vestimentație smart/casual și elegante în centre comerciale (2007-2019), continuăm să venim în întâmpinarea clienților cu servicii și produse de calitate.” – Karina Dima, director general Glasspandoor

În momentul de față (08.08.2022) magazinele noastre își așteaptă cu porțile deschise potențialii clienți în trei județe, Arad, Bihor și Cluj, în localitățile, Zimandcuz (Arad), Arad (Arad), Sebis (Arad), Beiuș (Bihor), Oradea (Bihor) și Cluj-Napoca (Cluj). Desigur, produsele noastre pot fi comandate și online pe https://www.glasspandoor.ro

Pandemia a fost un factor de reorientare pentru foarte mulți dintre noi, însă și pentru business-uri. În cazul lanțului din magazine de încălțăminte și vestimentație, s-a întâmplat inevitabilul: clienții erau tot mai puțini, chiriile din Mall-uri tot mai mari, iar din motive strategice, financiare, am fost nevoiți să renunțăm la magazine.

Cum ne-am făcut un renume

Viziunea unui antreprenor este foarte importantă. Am încercat să ne reorientăm, să ne reinventam, dar în același timp să fim atenți la contextul în care ne aflam în 2018-2019. Pentru că prioritari sunt întotdeauna clienții, am observat că în perioada lockdown-ului aceștia și-au privit din nou casa cu sufletul, iar lucrul acesta a venit cu foarte multe modificări și investiții în tâmplărie mai bună, mobilă mai bună, uși de interior de calitate… oamenii au fost mai atenți la confortul lor, petrecând mai mult timp în locuința pe care o numesc cu drag “acasă”, iar noi am căzut la fix, pentru că noi am fost aceia care le-am oferit acestora tot ceea ce aveau nevoie pentru confortul din casele lor.

Având deja experiență legată de partea logistică și de ce înseamnă să furnizezi calitate, ne-am făcut remarcați în piață prin livrarea de produse standard direct din stoc, la un preț foarte avantajos. Faptul că aveam disponibilitatea imediată a produselor ne-a oferit prilejul de a câștiga cotă de piață în condiții neprielnice pentru alte afaceri din sfera aceasta. Am fost și suntem alături de clienți cu serviciul de consiliere prealabil vânzării, cu livrare imediată din stoc, livrare rapidă, prețuri extrem de avantajoase și servicii de montaj ale produselor achiziționate prin intermediul angajaților proprii sau al colaboratorilor, practic de la măsurători efectuate, până la feedback post-vânzare suntem alături de ei și le oferim serviciile și produsele noastre în schimbul unui preț foarte avantajos.

Misiunea noastră

Suntem o echipă de tineri, dinamici, cu o forță aparte, caracteristică vârstei, care ne dorim să aducem îmbunătățiri în casele românilor. Oferim produse eco-friendly, pentru că ne pasă de mediul înconjurător, de eco-sistemul în care trăim, încercand în același timp să oferim clienților calitate la cele mai înalte standarde atunci când vine vorba de produse pentru design interior. Scopurile noastre sunt multiple, dar ne-am propus să insistăm în anii care urmează pe economisirea energiei. Scopul nostru principal este acela de a susține procesul românilor de a deveni prosumatori, protejând atât mediul, cât și nevoile lor, și economiile acestora.

Oferim o gamă largă de produse, de la tâmplărie PVC termopan/tripan, mobilier de bucătărie și băi, uși pentru interior din lemn stratificat și mdf, plăci ceramice, parchet laminat, canapele și colțare, paturi de dormitor, multe, și toate importante pentru fiecare casă. În curând ne vom mări paleta de produse și vom comercializa și monta chiar şi panouri solare, astfel încât clienții noștri să devină prosumatori, furnizori de energie, nu doar să-și scadă costurile cu energia la zero, ci să aibă posibilitatea de a o vinde în rețea.

Asemenea oricărui business, avem un țel: ne-am propus să devenim foarte competitivi în piață și să ne remarcăm prin disponibilitatea produselor cu dimensiuni standardizate, cu livrare sau ridicare imediată din stoc. Totodată, suntem pregătiți să ne ajutăm clienții cu produse realizate la comandă, care să întrunească nevoile lor în funcție de dimensiunile atipice furnizate de aceștia.

Ne dorim să ajungem în fiecare județ din România, iar mai apoi în fiecare oraș și comună, iar într-un final fiecare casă a românilor să conțină amprenta noastră. Suntem naționaliști, ne iubim țara și dorim să oferim tot ceea ce avem mai bun românilor, și mai ales să încurajăm consumul de produse românești. Poate ați remarcat, tricolorul se regăsește în logo-ul Glasspandoor.

Glasspandoor este o afacere creată de români, pentru români.” – Ucu Dima, general manager Glasspandoor

Păreri despre Glasspandoor – Ce s-a întâmplat de fapt cu ușile pentru interior

Pentru că la începutul anului 2022 aveam cele mai avantajoase prețuri din România, iar ușile pentru interior pe care noi le ofeream aveau un preț substanțial mai mic decât ceea ce ofereau concurenții noștri direcți, stocurile, deși foarte mari s-au epuizat rapid, iar noi am luat o decizie pe care multe societăți din România o practică, aceea de a vinde produse cu avans și livrare ulterioară a produselor. Nu am privit acest lucru ca pe o problemă, întrucât din momentul achitării avansului ofeream un termen de maxim 6 săptămâni până la livrarea efectivă a produselor, noi importând la vremea respectivă ușile de interior din Ucraina, iar timpul de livrare nu depășea în condiții normale 3-4 săptămâni. Toate aceste detalii, menționate anterior, erau astfel cum am descris transmise clienților, iar aceștia erau complet de acord cu aceste condiții.

Însă, inevitabilul s-a produs. Războiul a început, și totul s-a blocat. Asemenea altor business-uri, nici noi nu am fost feriți de efectele nefaste ale războiul din Ucraina. Pentru noi, cele mai mari piedici au apărut exact în categoria de produse unde realizasem cel mai mare flux de numerar din primul trimestru al anului, și anume în categoria de tâmplărie din lemn stratificat și mdf. Termenele scurte de livrare au devenit foarte lungi în prima fază, ca mai apoi să nu mai aibă loc, noi fiind în incapacitate de a mai realiza importuri din Ucraina în condițiile conflictuale din țara vecină. Acest lucru a generat păreri despre Glasspandoor, care sunt împărțite.

Regasindu-ne într-o situație la care nu se aștepta nimeni, am încercat să gestionăm situația cât de bine și profesionist am putut. Am contactat clienții și am oferit varianta restituirii avansului, însă fiind într-o criză globală în fază incipientă, foarte mulți s-au dovedit a fi înțelegători și au preferat să aștepte, sperând, ca noi toți de altfel, că situația din Ucraina se va ameliora. Din păcate, după cum bine știți și vedeți în continuare, realitatea a fost și este alta. Am trecut din nou la fapte, am resunat toți clienții care aveau comenzi în așteptare, explicandu-le că este imperios necesar să le restituim avansurile achitate, întrucât nu puteam onora comenzile, importul fiind imposibil de realizat.

Și de această dată au fost clienți înțelegători, care au acceptat restituirea contravalorii avansului achitat, și clienți care ne-au transmis că „nu este nici o problemă” și că sunt dispuși să aștepte până când vom relua importurile. Încă o variantă oferită a fost de a le livra uși de interior importate din Qatar. În timp ce unii clienți au fost de acord cu această variantă, alții au optat într-un final pentru restituirea banilor, dar nu ascundem faptul că și la ora și la data transmiterii acestui comunicat avem situații în care clienții așteaptă ușile din Ucraina, nu spunem că nu le vor primi, doar spunem că această situație nu depinde de noi. Situația a provocat o serie de nemulțumiri pe care le înțelegem, ne punem întotdeauna în locul clientului, și chiar înțelegem frustrările unui client aflat într-o astfel de situație, dar cumva, și acum sperăm să nu fim înțeleși greșit, parcă ne așteptam ca oamenii să nu fie atât de incisivi în exprimare în momentul plasării unei recenzii/recomandări pe Facebook sau Google.

Multe extrem de exagerate, cu calomnii aduse tuturor din firmă, de la omul de la curățenie până la conducere, toți făcuți cu ou și cu oțet. Recenzii care nu reflectau realitatea, noi fiind extrem de implicați în tot ceea ce înseamnă comunicarea cu clientul, cunoşteam situația fiecăruia, care exprimată în online de unii, să ne scuzați dar au fost minciuni sfruntate. Mai mult, anumiți „oameni de bine” au lăsat recenzii de pe conturi ale prietenilor, cunoscuților, rudelor, care nici măcar nu au avut parte de o experiență de shopping cu noi.

Pentru noi a fost o lovitură grea, deoarece ne-am trezit în mediul online cu păreri despre Glasspandoor care nu sunt reale în totalitate, sunt exagerări sau chiar minciuni din partea unor persoane rău intenționate, care nu înțeleg gravitatea și consecințele unui război, unui caz de forță majoră. După cum menționam anterior, credem în transparență, sinceritate și loialitate față de clienți, sunt valorile noastre, de aceea am păstrat recenziile și nu am încercat să le ștergem sau să ne ascundem. Ne asumăm cele întâmplate și mergem înainte! De aceea, astăzi suntem aici, pentru a explica ce s-a întâmplat, întrucât în urma situației generate de război, imaginea Glasspandoor a avut de suferit.

O altă problemă evidențiată în părerile despre Glasspandoor care sunt negative a fost întârzierea livrării termopanelor, a tâmplăriei PVC cu sticlă termopan sau tripan care se realiza pe bază de comandă, produse cu dimensiuni atipice, altele decât cele disponibile în stoc cu ridicare sau livrare imediată. Și aici suntem datori cu o explicație.

Afacerea Glasspandoor a prins contur repede și ne-am făcut remarcați pe piață prin seriozitate și profesionalism, clienții care au apelat la produsele și serviciile noastre s-au înmulțit. Având însă o producție relativ mică, iar numărul de comenzi fiind unul foarte mare, am apelat la colaborări cu diverse fabrici pentru a putea onora fiecare comandă. Din păcate, ne-a scăpat din vedere faptul că valorile noastre nu sunt valabil generale pentru toate afacerile. Termenele promise nu au fost respectate și astfel au apărut întârzierile, implicit recenziile de „bine”. Acum dăm din casă, suntem în proces de achiziție a unei linii de producție semi-automate care va scurta timpul dintre momentul plasării comenzii și livrare.

Deși părerile despre Glasspandoor sunt mult mai mult pozitive decât negative, ne-am simțit datori să explicăm ce s-a întâmplat și care este povestea din spatele review-urilor negative. Înțelegem că unele dintre ele pot pune pe fugă potențialii clienți, însă sperăm ca sinceritatea noastră să îi ajute să își schimbe părerea. Pentru clienții mulțumiți de produsele și serviciile noastre, ne cunoașteți și ați călcat pragul cu încredere în business-ul nostru. Apoi ați revenit. Ne înclinăm în fața voastră. Dragi potențiali clienți noi, o să vă spunem și vouă ce le-am spus lor: suntem serioși și livrăm calitate, din toate punctele de vedere.

Cu deosebită considerație, echipa Glasspandoor.

Citeste in continuare

Social

10 sfaturi pentru un magazin online de succes

Publicat

pe

magazin online de succes

Dacă ai un business, atunci şi tu ai nevoie de un magazin online de succes. Evoluția tehnologiei are ca scop principal să ușureze viața omului. În contextul pandemic s-au făcut remarcate business-urile care aveau o prezență în mediul online.

Astăzi, o mare parte din populație optează pentru cumpărăturile online, ele având o serie de avantaje, precum:

– Confort – poți face cumpărăturile de oriunde, indiferent de oră;

– Varietate de produse – ai acces la o gamă largă de produse;

– Economisirea timpului – în loc să alergi o zi întreagă după produsul perfect prin Mall, ai opțiunea de a face achizițiile din confortul casei tale în doar câteva minute;

– Oferte – de cele mai multe ori, produsul preferat îl poți găsi în mediul online la un preț mai bun;

Din perspectiva consumatorului, beneficiile sunt multiple. În continuare, vom discuta despre ce trebuie să iei în calcul în momentul deschiderii unui magazin online.

Sfaturi pentru un magazin online de succes

Înainte de a porni un business online, iată câteva sfaturi care te vor ajuta să intri cu succes pe piață:

– Fă o cercetare de piață –  te va ajuta să determini care este cererea produsului în mediul online.

– Încearcă să educi clientul – fie că vinzi jucării pentru copii sau mobilă, o parte explicativă poate prinde foarte ușor la public. Pe site-ul tău va reuși să găsească toate informațiile necesare, lucru care facilitează experiența consumatorului.

– Buyer persona – sau profilul clientului. Este important să știi cui te adresezi, astfel încât ai nevoie de o descriere detaliată a publicului tău țintă.

– Axează-te pe călătoria consumatorului, nu pe profit – interfața magazinului online trebuie să fie cât mai user-friendly, astfel încât procesul de achiziționare să nu fie unul complicat pentru client. O interfață intuitivă face experiența clientului mult mai plăcută.

– Fidelizarea clientului – doar pentru că un consumator plasează o comandă pe site, nu iți garantează că acesta va reveni. În urma unei comenzi, încearcă să oferi anumite beneficii care să îl facă să se întoarcă.

– Cere feedback – experiența clientului este foarte importantă, iar el iți poate spune ce poți îmbunătăți în procesul de vânzare sau livrare.

– Respectă angajamentele  – fie că discutăm de termene de livrare sau de soluționarea unei probleme cu o comandă, modul în care gestionezi situația poate aduce un real plus de valoare business-ului tău, inspirând încredere.

– Newsletter – ține clienții la curent cu ultimele noutăți de pe site.

– Recenziile contează – acestea au un impact asupra vânzărilor tale. Recenziile pozitive pot conduce foarte ușor la  plasarea unei noi comenzi. Oamenii sunt sceptici, astfel un feedback de la alt client le ridică gradul de încredere în achiziționarea unui produs.

– Oferă suport de calitate – este important pentru clienți să știe că există cineva care îi poate ajuta cu orice problemă întâmpină.

Cum obțin un magazin online de succes?

Aceasta este prima întrebare din mintea unui antreprenor. Din fericire, echipa noastră de profesioniști GetBranded te poate ajuta cu acest aspect. Colegii noștri se vor ocupa de absolut tot, astfel încât sa iți livreze un magazin online complet funcțional, care sa corespunda cerințelor tale. Partea foarte faina este ca nu ai o limita de produse. Poți posta cate dorești!

Mai multe detalii referitoare la funcțiile magazinului online găsești pe getbranded.ro.

Concluzii

Magazinul online poate reprezenta un boost pentru afacerea ta, însă experiența consumatorului nu trebuie să fie pe ultimele locuri atunci când discutăm de priorități. Chiar și în mediul virtual, interacțiunea dintre cumparator-vânzător este importantă, astfel încât standardele calității trebuie să primeze de la primul click.

Citeste in continuare
Advertisement

Parteneri

Ultimile Noutăți din Brașov

Eveniment2 zile inainte

Vrei să te apuci de agricultură, dar nu știi de unde să începi ? Iată 3 idei ce-ți vor veni în ajutor pentru a consolida, și a păstra, o grădină de vis

Agricultura, pe lângă practicabilitatea sa, și roadele evidente pe care ni le oferă, poate însuma, pentru o anumită categorie de...

Exclusiv2 zile inainte

Ce-i mai mananca si nu are cine sa-i scarpine!/Interese dolosive/Documente/PSD Prahova continuă scandalul/Așa rușine Ploiestiul niciodată n-a mai pățit

Liderii locali din Ploiesti ai PSD și edilul Andrei Volosevici au afectat nu doar imaginea județului și a municipiului reședință,...

Eveniment3 zile inainte

Samsung prezintă Galaxy Z Flip4 și Galaxy Z Fold4: Cele mai versatile dispozitive ce schimbă modul de interacțiune cu smartphone-urile

Samsung depășește așteptările cu cea de-a patra generație de pliabile aducând productivitate crescută, noi opțiuni de personalizare și experiențe FlexCam...

Eveniment3 zile inainte

Cum prelungești durată de viață a componentelor mașinii tale? Despre rulmenți auto, plăcuțe de frână și baterii

Atunci când vorbim despre mijloace de transport eficiente, mașinile se regăsesc în topul listei pentru că ne sunt cele mai...

Eveniment3 zile inainte

Cum să ai grădina perfectă. Sfaturi și trucuri utile

Perioada de lockdown de la începutul pandemiei a afectat, iremediabil, viețile tuturor, schimbând percepția asupra locuințelor radical. Dacă până în...

Eveniment3 zile inainte

5 articole pe care poți să le achiziționezi de pe acum pentru a fi în trend la toamnă

Există un principiu strămoșesc că românii își fac vara sanie și iarna car. De aceea poți să investești de pe...

Eveniment4 zile inainte

Cea mai bună soluție pentru a călătorii în destinații greu de ajuns

Odată cu schimbarea tendinței, opțiunea de închiriere de mașini începe să fie cea mai folosită...

Eveniment4 zile inainte

Beneficiile foliei de protecție temporare Protectapeel. Tot ce trebuie să știi

Foliile de protecție Protectapeel reprezintă una dintre cele mai noi tehnologii, despre care trebuie să afli neapărat acum, pentru că...

Eveniment4 zile inainte

TOP 4 lucruri pe care ar trebui să le faci până la finalul anului

Am trecut de mijlocul verii și asta înseamnă că finalul anului se apropie cu pași repezi. Cu toții ne-am făcut...

Famous Roses Famous Roses
Exclusiv4 zile inainte

Ce trebuie să cunoașteți despre plantarea butașilor și îngrijirea trandafirilor cățărători

Atunci când plantați butașii de trandafiri cățărători, este important să știți că au nevoie de mult soare. Dacă îi plantați...

Eveniment5 zile inainte

Pasionat de literatură și vrei să studiezi în Cluj-Napoca? Iată cum să te pregătești pentru primul tău an!

Poate că cel mai iubit oraș de către studenții din întreaga țară și nu numai este Cluj-Napoca. Aici se află...

Eveniment5 zile inainte

Cum să te asiguri că sănătatea familiei tale este pusă la adăpost? Ia hotărârile potrivite la momentul potrivit!

Sănătatea este cea mai importantă avere a fiecărui individ, dar de multe ori, acest lucru este înțeles abia în momentul...

Top Știri