Social
Bucura-te de o vacanta la munte desavarsita in Muntii Retezat
Publicat
acum 3 săptămânipe

Frumusetile naturii ne lasa des fara cuvinte, mai ales in lunile de vara, cand vegetatia este in plin proces de dezvoltare. O vacanta la munte in verile toride este perfecta. Nimic nu este mai placut decat sa te bucuri de peisajele montane, iar o vacanta in Muntii Retezat se dovedeste a fi cea mai buna alegere.
Parcul National Retezat este considerat a fi un adevarat colt de rai ce ascunde nenumarate locuri de un farmec aparte.
Cerul senin, padurile vesnic verzi si apa cristalina a izvoarelor de munte transforma intreaga zona intr-un loc ideal pentru relaxare. Departe de agitatia marilor orase, turistii pot sa redescopere simplitatea naturii.
Potrivit legendelor, Parcul National Retezat ar avea „80 de ochi albastri”, iar asta s-ar datora celor 80 de lacuri ce se afla pe suprafata sa.
Din punct de vedere geografic, parcul este localizat in judetul Hunedoara, cuprinzand suprafata mai multor comune si orase: Pui, Uricani, Salasu de Sus si Rau de Mori.
Desi parcul a fost infiintat inca din anul 1935, a primit statutul de „Rezervatie a Biosferei” incepand cu anul 1979.
Lacul glaciar Bucura este o adevarata incantare, fiind totodata si cel mai mare lac glaciar din Romania, unde cerul se oglindeste in apa cristalina si creaza un peisaj de poveste.
Mii de specii de plante infrumuseteaza poalele Muntilor Retezat, iar turistii pasionati de drumetii pot sa parcurga unul din numeroasele trasee montane ce brazdeaza padurile de conifere.
Uneori, tot ce iti doresti este sa evadezi din cotidian si sa ai parte o vacanta la munte de cateva zile in care sa uiti de griji. Carpatii Meridionali sunt remarcabili din punct de vedere al potentialului turistic, iar o excursie pe potecile de munte se dovedeste a fi o experienta unica de care te poti bucura in ultimele saptamani de vara.
Potrivit turistilor, Masivul Retezat se numara printre cei mai frumosi munti din intreaga tara. Varfurile semete ating si altitudinea de 2500 de metri, iar vaile glaciare sunt de-a dreptul spectaculoase.
Zona reprezinta si habitatul unor specii de animale pe cale de disparitie, cum ar fi capra neagra, rasul, cocosul de munte si acvila de munte.
De asemenea, aici exista si plante ocrotite de lege: floarea de colt, papucul doamnei, bulbucii de munte, ghintura galbena, liliacul de munte.
Se doreste pastrarea ecosistemului, ceea ce inseamna ca orice tentativa de mecanizare a turismului din Retezat este interzisa. Aici nu exista telescaun sau telecabina, deci pentru a descoperi frumusetea zonei, turistii vor lua la pas traseele montane.
Diversitatea este cuvantul cheie ce descrie cel mai bine Parcul National Retezat. De la crestele muntilor, la pajistile alpine sau la lacurile glaciare, toate acestea pot fi vazute intr-un singur loc: in Muntii Retezat.
Asadar, tara noastra dispune de foarte multe locatii unice, iar flora si fauna din Muntii Retezat sunt fermecatoare. Bucura-te de vara si petrece din ce in ce mai mult timp in inima naturii, locul unde timpul parca sta in loc.
Iti recomandam

● Ce este ROBORUL?
ROBOR este abreviere de la Romanian Interbank Offered Rate și este unul dintre indicii de referință utilizat în calcularea dobânzilor creditelor din țara noastră, introdus în 2010. Creditele ce aveau dobânzi variabile erau calculate prin adunarea marjei fixe plus ROBOR. Este important de menționat că se aplică doar pentru creditele cu dobânzi variabile în lei, nu și pentru cele în Euro.
Sunt mai mulți factori care influențează valoarea indicelui, dintre care cele mai importante sunt dobânzile de politică monetară și inflația.
BNR-ul calculează zilnic acest indice, raportându-se la media aritmetică a ratelor dobânzilor ale primelor 10 bănci din România care sunt dispuse să ofere împrumuturi bancare în lei altor instituții bancare, sub formă de depozite. Trebuie să reținem că BNR-ul nu stabilește valoarea ROBOR, ci doar o comunică.
De asemenea, începând cu anul 2019, acest indice a fost înlocuit cu IRCC-ul (Indicele de Referință pentru Creditele Consumatorilor) la acordarea de împrumuturi cu dobânzi variabile.
Deși a fost înlocuit, ROBOR-ul reprezintă în continuare unul din cei mai importanți indici, având un impact foarte mare asupra creditelor cu dobânzi variabile încă aflate în derulare, luate înainte de 2019. În funcție de valoarea ROBOR, dobânzile creditelor românilor se modifică. Cu cât indicele este mai mic, și valoarea dobânzii este mai mică. Însă ROBOR, în acest an (2022) s-a făcut remarcat printr-o creștere masivă despre care vom discuta în continuare.
Explozia ROBOR-ului
Sursa: https://www.cursbnr.ro/robor
Anul 2022 s-a făcut remarcat printr-o creștere a ROBOR-ului, care a condus la explozia ratelor românilor. Dacă în august 2021, valoarea ROBOR era de 1,52%, în august 2022 valoarea este de 8,12%. Comparativ cu 2021, se remarcă o creștere de 434.21%.
Cei mai afectați sunt românii care au împrumuturi cu dobândă variabilă la programe precum „Prima Casă”. Dacă la contractare, rata era adaptată la venit, creșterea ROBOR-ului a condus la imposibilitatea multora de a le achita.
Să luăm un exemplu ipotetic:
La un împrumut pentru „Prima Casă” luat în 2017, un credit cu dobânda variabilă, ROBOR la 3 luni este de 1.52% , iar marja fixă a băncii este de 2,5%, atunci dobânda pe care va trebui să o plătească în august 2021 persoana care ia împrumutul este de 4.02%.
Pentru aceeași situație, în august 2022, când ROBOR este 8,12%, iar marja fixă a băncii este de 2,5%, dobânda pe care o va plăti un român pentru același împrumut este de 10.62%.
Ce soluții au românii
Explozia ratelor constituie o problemă foarte mare pentru români, mai ales când țara se află în plină criză financiară. Totuși, există trei alternative pentru ameliorarea situației:
1. Trecerea la dobânda fixă
Deși la început un credit cu dobânda variabilă părea mai avantajos întrucât rata lunară de achitat era mai mică, în prezent creditele cu dobânda fixă s-au dovedit a fi alegerea potrivită.
Pentru a ameliora efectele produse de inflație și creșterea ROBOR, titularul unui credit are opțiunea de a negocia refinanțarea creditului la o altă bancă. Este important de reținut că refinanțarea creditului poate conduce la prelungirea perioadei de creditare. În același timp, și costurile pot fi mai mari, însă pentru o perioadă de timp te poți proteja de efectele creșterii ROBOR și te poți bucura de o rată stabilă.
Pe site-urile băncilor pot fi verificate ofertele de refinanțare, iar dacă considerați mai oportun, puteți discuta direct în bancă astfel încât să luați o decizie potrivită nevoilor voastre.
2. Trecerea de la ROBOR la IRCC
Deși foarte mulți români apelează acum la această metodă, nu este neapărat o soluție pe termen lung. Atât ROBOR, cât și IRCC sunt indici variabili. La fel ca la ROBOR, și la IRCC s-a observat o creștere.
Metoda de calcul a dobânzii va fi aceeași: marja fixă a băncii + IRCC, care la finalul primului trimestru din 2022 a fost de 2.65%.
Pe termen scurt poate reprezenta o variantă optimă, pentru că ratele lunare pe care românii le vor achita vor scădea considerabil, însă țineți cont că și la nivelul acestui indice se înregistrează creșteri trimestriale. Un alt aspect important este că după ce ați făcut trecerea, nu vă puteți întoarce de la IRCC la ROBOR.
Totuși, pentru cei care doresc să opteze pentru trecerea de la ROBOR la IRCC, pot face acest lucru prin depunerea unei cereri la banca unde au creditul.
3. Apelarea la CSALB (Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor din Domeniul Bancar)
În cazul în care nu vă încadrați pentru refinanțare din diverse motive, iar banca nu vă ajută să găsiți împreună o variantă pentru soluționarea problemelor, puteți apela oricând la CSALB prin intermediul platformei www.csalb.ro.
Prin completarea unei cereri, un conciliator vă va ajuta să găsiți o soluție agreată atât de dumneavoastră, cât și de bancă. Aceasta va fi atașată la contractul de credit.
Ajutorul oferit de CSALB este complet gratuit și nu presupune deplasări, tot procesul având loc online.
Lipsa implicării guvernului
Încă din timpul pandemiei, este deja cunoscut de noi toți faptul că Guvernul României a forțat la maxim tiparnița intrând astfel în circulație bani care nu se justificau din punct de vedere al economiei. Rezultatele acestei decizii le vedem astăzi prin inflația record cu care ne confruntăm. În același timp, “creșterile salariale” au condus la dorința românilor de a cheltui mai mult (perioada lockdown din pandemie de exemplu), lucru care a dus la deprecierea monedei naționale.
Dat fiind aportul guvernului la actuala criză, în momentul de față remarcăm doar lipsa de implicare în problema creșterii ROBOR-ului. Ministrul finanțelor a menționat într-un comunicat de presă soluțiile deja propuse, în plus, amânarea ratelor, care știm deja din pandemie că nu au dat roade, fiind doar un impediment pentru românul de rând. În mod evident, actuala coaliție nu este în stare să acționeze în timp util pentru a ajuta românii aflați în imposibilitatea achitării ratelor, lăsând băncilor mână liberă și fără a face schimbări benefice pentru cetățeni.
Guvernul ne este dator cu o soluție pentru a evita un faliment național, dat fiind faptul că trendul ascendent al ROBOR nu pare a se sfârși curând!
Ucu Dima, antreprenor
Social
Păreri despre Glasspandoor – Impactul războiului asupra mediului de afaceri
Publicat
acum O săptămânăpe
august 8, 2022
Întrucât în mediul online au apărut anumite păreri despre Glasspandoor care sunt false, exagerate şi chiar rău intenționate, am scris acest articol pentru a vă explica mai în detaliu ce s-a întâmplat de fapt. Însă, înainte de asta, vrem să ne cunoașteți mai bine. Suntem, am fost și vom fi întotdeauna transparenți și onești față de clienți.
Cine suntem?
Afacerea Glasspandoor a luat naștere în anul 2018, fiind visul și soluția a doi antreprenori români.
„Cu experiență dobândită în sfera de business într-o afacere cu magazine de încălțăminte și vestimentație smart/casual și elegante în centre comerciale (2007-2019), continuăm să venim în întâmpinarea clienților cu servicii și produse de calitate.” – Karina Dima, director general Glasspandoor
În momentul de față (08.08.2022) magazinele noastre își așteaptă cu porțile deschise potențialii clienți în trei județe, Arad, Bihor și Cluj, în localitățile, Zimandcuz (Arad), Arad (Arad), Sebis (Arad), Beiuș (Bihor), Oradea (Bihor) și Cluj-Napoca (Cluj). Desigur, produsele noastre pot fi comandate și online pe https://www.glasspandoor.ro
Pandemia a fost un factor de reorientare pentru foarte mulți dintre noi, însă și pentru business-uri. În cazul lanțului din magazine de încălțăminte și vestimentație, s-a întâmplat inevitabilul: clienții erau tot mai puțini, chiriile din Mall-uri tot mai mari, iar din motive strategice, financiare, am fost nevoiți să renunțăm la magazine.
Cum ne-am făcut un renume
Viziunea unui antreprenor este foarte importantă. Am încercat să ne reorientăm, să ne reinventam, dar în același timp să fim atenți la contextul în care ne aflam în 2018-2019. Pentru că prioritari sunt întotdeauna clienții, am observat că în perioada lockdown-ului aceștia și-au privit din nou casa cu sufletul, iar lucrul acesta a venit cu foarte multe modificări și investiții în tâmplărie mai bună, mobilă mai bună, uși de interior de calitate… oamenii au fost mai atenți la confortul lor, petrecând mai mult timp în locuința pe care o numesc cu drag “acasă”, iar noi am căzut la fix, pentru că noi am fost aceia care le-am oferit acestora tot ceea ce aveau nevoie pentru confortul din casele lor.
Având deja experiență legată de partea logistică și de ce înseamnă să furnizezi calitate, ne-am făcut remarcați în piață prin livrarea de produse standard direct din stoc, la un preț foarte avantajos. Faptul că aveam disponibilitatea imediată a produselor ne-a oferit prilejul de a câștiga cotă de piață în condiții neprielnice pentru alte afaceri din sfera aceasta. Am fost și suntem alături de clienți cu serviciul de consiliere prealabil vânzării, cu livrare imediată din stoc, livrare rapidă, prețuri extrem de avantajoase și servicii de montaj ale produselor achiziționate prin intermediul angajaților proprii sau al colaboratorilor, practic de la măsurători efectuate, până la feedback post-vânzare suntem alături de ei și le oferim serviciile și produsele noastre în schimbul unui preț foarte avantajos.
Misiunea noastră
Suntem o echipă de tineri, dinamici, cu o forță aparte, caracteristică vârstei, care ne dorim să aducem îmbunătățiri în casele românilor. Oferim produse eco-friendly, pentru că ne pasă de mediul înconjurător, de eco-sistemul în care trăim, încercand în același timp să oferim clienților calitate la cele mai înalte standarde atunci când vine vorba de produse pentru design interior. Scopurile noastre sunt multiple, dar ne-am propus să insistăm în anii care urmează pe economisirea energiei. Scopul nostru principal este acela de a susține procesul românilor de a deveni prosumatori, protejând atât mediul, cât și nevoile lor, și economiile acestora.
Oferim o gamă largă de produse, de la tâmplărie PVC termopan/tripan, mobilier de bucătărie și băi, uși pentru interior din lemn stratificat și mdf, plăci ceramice, parchet laminat, canapele și colțare, paturi de dormitor, multe, și toate importante pentru fiecare casă. În curând ne vom mări paleta de produse și vom comercializa și monta chiar şi panouri solare, astfel încât clienții noștri să devină prosumatori, furnizori de energie, nu doar să-și scadă costurile cu energia la zero, ci să aibă posibilitatea de a o vinde în rețea.
Asemenea oricărui business, avem un țel: ne-am propus să devenim foarte competitivi în piață și să ne remarcăm prin disponibilitatea produselor cu dimensiuni standardizate, cu livrare sau ridicare imediată din stoc. Totodată, suntem pregătiți să ne ajutăm clienții cu produse realizate la comandă, care să întrunească nevoile lor în funcție de dimensiunile atipice furnizate de aceștia.
Ne dorim să ajungem în fiecare județ din România, iar mai apoi în fiecare oraș și comună, iar într-un final fiecare casă a românilor să conțină amprenta noastră. Suntem naționaliști, ne iubim țara și dorim să oferim tot ceea ce avem mai bun românilor, și mai ales să încurajăm consumul de produse românești. Poate ați remarcat, tricolorul se regăsește în logo-ul Glasspandoor.
„Glasspandoor este o afacere creată de români, pentru români.” – Ucu Dima, general manager Glasspandoor
Păreri despre Glasspandoor – Ce s-a întâmplat de fapt cu ușile pentru interior
Pentru că la începutul anului 2022 aveam cele mai avantajoase prețuri din România, iar ușile pentru interior pe care noi le ofeream aveau un preț substanțial mai mic decât ceea ce ofereau concurenții noștri direcți, stocurile, deși foarte mari s-au epuizat rapid, iar noi am luat o decizie pe care multe societăți din România o practică, aceea de a vinde produse cu avans și livrare ulterioară a produselor. Nu am privit acest lucru ca pe o problemă, întrucât din momentul achitării avansului ofeream un termen de maxim 6 săptămâni până la livrarea efectivă a produselor, noi importând la vremea respectivă ușile de interior din Ucraina, iar timpul de livrare nu depășea în condiții normale 3-4 săptămâni. Toate aceste detalii, menționate anterior, erau astfel cum am descris transmise clienților, iar aceștia erau complet de acord cu aceste condiții.
Însă, inevitabilul s-a produs. Războiul a început, și totul s-a blocat. Asemenea altor business-uri, nici noi nu am fost feriți de efectele nefaste ale războiul din Ucraina. Pentru noi, cele mai mari piedici au apărut exact în categoria de produse unde realizasem cel mai mare flux de numerar din primul trimestru al anului, și anume în categoria de tâmplărie din lemn stratificat și mdf. Termenele scurte de livrare au devenit foarte lungi în prima fază, ca mai apoi să nu mai aibă loc, noi fiind în incapacitate de a mai realiza importuri din Ucraina în condițiile conflictuale din țara vecină. Acest lucru a generat păreri despre Glasspandoor, care sunt împărțite.
Regasindu-ne într-o situație la care nu se aștepta nimeni, am încercat să gestionăm situația cât de bine și profesionist am putut. Am contactat clienții și am oferit varianta restituirii avansului, însă fiind într-o criză globală în fază incipientă, foarte mulți s-au dovedit a fi înțelegători și au preferat să aștepte, sperând, ca noi toți de altfel, că situația din Ucraina se va ameliora. Din păcate, după cum bine știți și vedeți în continuare, realitatea a fost și este alta. Am trecut din nou la fapte, am resunat toți clienții care aveau comenzi în așteptare, explicandu-le că este imperios necesar să le restituim avansurile achitate, întrucât nu puteam onora comenzile, importul fiind imposibil de realizat.
Și de această dată au fost clienți înțelegători, care au acceptat restituirea contravalorii avansului achitat, și clienți care ne-au transmis că „nu este nici o problemă” și că sunt dispuși să aștepte până când vom relua importurile. Încă o variantă oferită a fost de a le livra uși de interior importate din Qatar. În timp ce unii clienți au fost de acord cu această variantă, alții au optat într-un final pentru restituirea banilor, dar nu ascundem faptul că și la ora și la data transmiterii acestui comunicat avem situații în care clienții așteaptă ușile din Ucraina, nu spunem că nu le vor primi, doar spunem că această situație nu depinde de noi. Situația a provocat o serie de nemulțumiri pe care le înțelegem, ne punem întotdeauna în locul clientului, și chiar înțelegem frustrările unui client aflat într-o astfel de situație, dar cumva, și acum sperăm să nu fim înțeleși greșit, parcă ne așteptam ca oamenii să nu fie atât de incisivi în exprimare în momentul plasării unei recenzii/recomandări pe Facebook sau Google.
Multe extrem de exagerate, cu calomnii aduse tuturor din firmă, de la omul de la curățenie până la conducere, toți făcuți cu ou și cu oțet. Recenzii care nu reflectau realitatea, noi fiind extrem de implicați în tot ceea ce înseamnă comunicarea cu clientul, cunoşteam situația fiecăruia, care exprimată în online de unii, să ne scuzați dar au fost minciuni sfruntate. Mai mult, anumiți „oameni de bine” au lăsat recenzii de pe conturi ale prietenilor, cunoscuților, rudelor, care nici măcar nu au avut parte de o experiență de shopping cu noi.
Pentru noi a fost o lovitură grea, deoarece ne-am trezit în mediul online cu păreri despre Glasspandoor care nu sunt reale în totalitate, sunt exagerări sau chiar minciuni din partea unor persoane rău intenționate, care nu înțeleg gravitatea și consecințele unui război, unui caz de forță majoră. După cum menționam anterior, credem în transparență, sinceritate și loialitate față de clienți, sunt valorile noastre, de aceea am păstrat recenziile și nu am încercat să le ștergem sau să ne ascundem. Ne asumăm cele întâmplate și mergem înainte! De aceea, astăzi suntem aici, pentru a explica ce s-a întâmplat, întrucât în urma situației generate de război, imaginea Glasspandoor a avut de suferit.
O altă problemă evidențiată în părerile despre Glasspandoor care sunt negative a fost întârzierea livrării termopanelor, a tâmplăriei PVC cu sticlă termopan sau tripan care se realiza pe bază de comandă, produse cu dimensiuni atipice, altele decât cele disponibile în stoc cu ridicare sau livrare imediată. Și aici suntem datori cu o explicație.
Afacerea Glasspandoor a prins contur repede și ne-am făcut remarcați pe piață prin seriozitate și profesionalism, clienții care au apelat la produsele și serviciile noastre s-au înmulțit. Având însă o producție relativ mică, iar numărul de comenzi fiind unul foarte mare, am apelat la colaborări cu diverse fabrici pentru a putea onora fiecare comandă. Din păcate, ne-a scăpat din vedere faptul că valorile noastre nu sunt valabil generale pentru toate afacerile. Termenele promise nu au fost respectate și astfel au apărut întârzierile, implicit recenziile de „bine”. Acum dăm din casă, suntem în proces de achiziție a unei linii de producție semi-automate care va scurta timpul dintre momentul plasării comenzii și livrare.
Deși părerile despre Glasspandoor sunt mult mai mult pozitive decât negative, ne-am simțit datori să explicăm ce s-a întâmplat și care este povestea din spatele review-urilor negative. Înțelegem că unele dintre ele pot pune pe fugă potențialii clienți, însă sperăm ca sinceritatea noastră să îi ajute să își schimbe părerea. Pentru clienții mulțumiți de produsele și serviciile noastre, ne cunoașteți și ați călcat pragul cu încredere în business-ul nostru. Apoi ați revenit. Ne înclinăm în fața voastră. Dragi potențiali clienți noi, o să vă spunem și vouă ce le-am spus lor: suntem serioși și livrăm calitate, din toate punctele de vedere.
Cu deosebită considerație, echipa Glasspandoor.

Dacă ai un business, atunci şi tu ai nevoie de un magazin online de succes. Evoluția tehnologiei are ca scop principal să ușureze viața omului. În contextul pandemic s-au făcut remarcate business-urile care aveau o prezență în mediul online.
Astăzi, o mare parte din populație optează pentru cumpărăturile online, ele având o serie de avantaje, precum:
– Confort – poți face cumpărăturile de oriunde, indiferent de oră;
– Varietate de produse – ai acces la o gamă largă de produse;
– Economisirea timpului – în loc să alergi o zi întreagă după produsul perfect prin Mall, ai opțiunea de a face achizițiile din confortul casei tale în doar câteva minute;
– Oferte – de cele mai multe ori, produsul preferat îl poți găsi în mediul online la un preț mai bun;
Din perspectiva consumatorului, beneficiile sunt multiple. În continuare, vom discuta despre ce trebuie să iei în calcul în momentul deschiderii unui magazin online.
Sfaturi pentru un magazin online de succes
Înainte de a porni un business online, iată câteva sfaturi care te vor ajuta să intri cu succes pe piață:
– Fă o cercetare de piață – te va ajuta să determini care este cererea produsului în mediul online.
– Încearcă să educi clientul – fie că vinzi jucării pentru copii sau mobilă, o parte explicativă poate prinde foarte ușor la public. Pe site-ul tău va reuși să găsească toate informațiile necesare, lucru care facilitează experiența consumatorului.
– Buyer persona – sau profilul clientului. Este important să știi cui te adresezi, astfel încât ai nevoie de o descriere detaliată a publicului tău țintă.
– Axează-te pe călătoria consumatorului, nu pe profit – interfața magazinului online trebuie să fie cât mai user-friendly, astfel încât procesul de achiziționare să nu fie unul complicat pentru client. O interfață intuitivă face experiența clientului mult mai plăcută.
– Fidelizarea clientului – doar pentru că un consumator plasează o comandă pe site, nu iți garantează că acesta va reveni. În urma unei comenzi, încearcă să oferi anumite beneficii care să îl facă să se întoarcă.
– Cere feedback – experiența clientului este foarte importantă, iar el iți poate spune ce poți îmbunătăți în procesul de vânzare sau livrare.
– Respectă angajamentele – fie că discutăm de termene de livrare sau de soluționarea unei probleme cu o comandă, modul în care gestionezi situația poate aduce un real plus de valoare business-ului tău, inspirând încredere.
– Newsletter – ține clienții la curent cu ultimele noutăți de pe site.
– Recenziile contează – acestea au un impact asupra vânzărilor tale. Recenziile pozitive pot conduce foarte ușor la plasarea unei noi comenzi. Oamenii sunt sceptici, astfel un feedback de la alt client le ridică gradul de încredere în achiziționarea unui produs.
– Oferă suport de calitate – este important pentru clienți să știe că există cineva care îi poate ajuta cu orice problemă întâmpină.
Cum obțin un magazin online de succes?
Aceasta este prima întrebare din mintea unui antreprenor. Din fericire, echipa noastră de profesioniști GetBranded te poate ajuta cu acest aspect. Colegii noștri se vor ocupa de absolut tot, astfel încât sa iți livreze un magazin online complet funcțional, care sa corespunda cerințelor tale. Partea foarte faina este ca nu ai o limita de produse. Poți posta cate dorești!
Mai multe detalii referitoare la funcțiile magazinului online găsești pe getbranded.ro.
Concluzii
Magazinul online poate reprezenta un boost pentru afacerea ta, însă experiența consumatorului nu trebuie să fie pe ultimele locuri atunci când discutăm de priorități. Chiar și în mediul virtual, interacțiunea dintre cumparator-vânzător este importantă, astfel încât standardele calității trebuie să primeze de la primul click.

Parteneri
Ultimile Noutăți din Brașov


Vrei sÄ te apuci de agriculturÄ, dar nu Ètii de unde sÄ Ã®ncepi ? IatÄ 3 idei ce-Èi vor veni în ajutor pentru a consolida, Èi a pÄstra, o grÄdinÄ de vis
Agricultura, pe lângÄ practicabilitatea sa, Èi roadele evidente pe care ni le oferÄ, poate însuma, pentru o anumitÄ categorie de...


Ce-i mai mananca si nu are cine sa-i scarpine!/Interese dolosive/Documente/PSD Prahova continuă scandalul/Așa rușine Ploiestiul niciodată n-a mai pățit
Liderii locali din Ploiesti ai PSD și edilul Andrei Volosevici au afectat nu doar imaginea județului și a municipiului reședință,...


Samsung prezintÄ Galaxy Z Flip4 Èi Galaxy Z Fold4: Cele mai versatile dispozitive ce schimbÄ modul de interacÈiune cu smartphone-urile
Samsung depÄÈeÈte aÈteptÄrile cu cea de-a patra generaÈie de pliabile aducând productivitate crescutÄ, noi opÈiuni de personalizare Èi experienÈe FlexCam...


Cum prelungeÈti duratÄ de viaÈÄ a componentelor maÈinii tale? Despre rulmenÈi auto, plÄcuÈe de frânÄ Èi baterii
Atunci când vorbim despre mijloace de transport eficiente, maÈinile se regÄsesc în topul listei pentru cÄ ne sunt cele mai...


Cum sÄ ai grÄdina perfectÄ. Sfaturi Èi trucuri utile
Perioada de lockdown de la începutul pandemiei a afectat, iremediabil, vieÈile tuturor, schimbând percepÈia asupra locuinÈelor radical. DacÄ pânÄ Ã®n...


5 articole pe care poÈi sÄ le achiziÈionezi de pe acum pentru a fi în trend la toamnÄ
ExistÄ un principiu strÄmoÈesc cÄ românii îÈi fac vara sanie Èi iarna car. De aceea poÈi sÄ investeÈti de pe...


Cea mai bunÄ soluÈie pentru a cÄlÄtorii în destinaÈii greu de ajuns
OdatÄ cu schimbarea tendinÈei, opÈiunea de închiriere de maÈini începe sÄ fie cea mai folositÄ...


Beneficiile foliei de protecÈie temporare Protectapeel. Tot ce trebuie sÄ Ètii
Foliile de protecÈie Protectapeel reprezintÄ una dintre cele mai noi tehnologii, despre care trebuie sÄ afli neapÄrat acum, pentru cÄ...


TOP 4 lucruri pe care ar trebui sÄ le faci pânÄ la finalul anului
Am trecut de mijlocul verii Èi asta înseamnÄ cÄ finalul anului se apropie cu paÈi repezi. Cu toÈii ne-am fÄcut...


Ce trebuie să cunoașteți despre plantarea butașilor și îngrijirea trandafirilor cățărători
Atunci când plantați butașii de trandafiri cățărători, este important să știți că au nevoie de mult soare. Dacă îi plantați...


Pasionat de literaturÄ Èi vrei sÄ studiezi în Cluj-Napoca? IatÄ cum sÄ te pregÄteÈti pentru primul tÄu an!
Poate cÄ cel mai iubit oraÈ de cÄtre studenÈii din întreaga ÈarÄ Èi nu numai este Cluj-Napoca. Aici se aflÄ...


Cum sÄ te asiguri cÄ sÄnÄtatea familiei tale este pusÄ la adÄpost? Ia hotÄrârile potrivite la momentul potrivit!
SÄnÄtatea este cea mai importantÄ avere a fiecÄrui individ, dar de multe ori, acest lucru este înÈeles abia în momentul...
Top Știri
-
Evenimentacum 7 zile
Cum sa creezi un cinema la tine acasa?
-
Evenimentacum 7 zile
Apartamente de vanzare Bucuresti – Ziarul Nationalul
-
Exclusivacum 4 zile
Ce trebuie să cunoașteți despre plantarea butașilor și îngrijirea trandafirilor cățărători
-
Evenimentacum 5 zile
Adevarul despre Stirile false RTT DISTRIBUTION SRL si Tuningro
-
Evenimentacum 4 zile
Cea mai bunÄ soluÈie pentru a cÄlÄtorii în destinaÈii greu de ajuns
-
Evenimentacum 3 zile
5 articole pe care poÈi sÄ le achiziÈionezi de pe acum pentru a fi în trend la toamnÄ
-
Evenimentacum 5 zile
Cum sÄ te asiguri cÄ sÄnÄtatea familiei tale este pusÄ la adÄpost? Ia hotÄrârile potrivite la momentul potrivit!
-
Evenimentacum 6 zile
Se apropie ziua acelui prieten care are deja totul? IatÄ ce cadou special îi poÈi oferi!