Eveniment
5 paÈi de urmat atunci când investiÈi în piese utilaje
Publicat
acum 2 anipe
Piesele de utilaje reprezintÄ o investiÈie serioasÄ. Vorbim de o cheltuialÄ importantÄ care trebuie fÄcutÄ Ã®nÈelegând scopurile principale: maximizarea profitului adus de utilaj dar Èi prelungirea duratei de viaÈÄ a acestuia.
Trebuie sÄ investiÈi în piese utilaje pentru ca echipamentul sÄ funcÈioneze eficient Èi sÄ opereze la capacitate maximÄ. Dar în acelaÈi timp vreÈi sÄ vÄ asiguraÈi si cÄ veÈi profita cât mai mult timp de acesta. AflaÈi cum puteÈi sÄ faceÈi cea mai bunÄ alegere în rândurile de mai jos.
Pasul nr. 1: VerificÄri periodice
VerificÄrile periodice ne asigurÄ cÄ suntem mereu informaÈi în privinÈa stÄrii echipamentului pe care îl utilizÄm pe Èantier. Èi în acest domeniu, informaÈia înseamnÄ putere. Ãn acest caz, puterea se traduce în posibilitatea de a face anumite reparaÈii Èi reglaje la timp, evitând în acest fel costuri mult mai mari.
InspecÈia vizualÄ zilnicÄ ar trebui fÄcutÄ la începutul Èi la finalul activitÄÈii. E un pas simplu care nu consumÄ foarte mult timp, dar care ne poate scÄpa de probleme serioase. Observând din timp eventualele defecÈiuni, vom reuÈi sÄ le remediem cu un minim de cheltuieli.
Pasul nr. 2: RespectaÈi intervalele de service Èi celelalte cerinÈe ale producÄtorului
Este important sÄ Ã®ndeplinim toate cerinÈele de service Èi sÄ efectuÄm verificÄrile în acele intervale cerute de producÄtor. InformaÈiile de acest fel apar în manualul de utilizare al utilajului. Parcurgerea acestuia este importantÄ Èi reprezintÄ un aspect care nu ar trebui neglijat.
Mai mult, în cazul în care utilajul funcÈioneazÄ Ã®n condiÈii grele, la temperaturi ridicate, de pildÄ, mulÈi producÄtori recomandÄ scurtarea intervalelor de service.
Echivalarea calendaristicÄ a intervalelor din manual este simplÄ: 10 ore de utilizare înseamnÄ o zi. 50 de ore â o sÄptÄmânÄ. O mie de ore de utilizare â un an.
Pasul nr. 3: Surpriza nu are ce cÄuta la capitolul investiÈii
Cu excepÈia accidentelor Èi a situaÈiilor total neprevÄzute care pot apÄrea pe un Èantier, schimbul unei anumite piese nu trebuie sÄ fie niciodatÄ o suprizÄ. DacÄ respectaÈi paÈii de mai sus, puteÈi face un plan întins pe o perioadÄ mai lungÄ, Ètiind când Èi ce sume urmeazÄ sÄ investiÈi în anumite piese.
VerificÄrile ne oferÄ o altÄ perspectivÄ, pe lângÄ identificarea eventualelor probleme. Descoperim Èi urmÄrim gradul de uzurÄ, anticipând în acest fel momentul în care piesa respectivÄ va trebui schimbatÄ.
Pasul nr. 4: AlegeÈi piese utilaje în cunoÈtinÈÄ de cauzÄ
Fiecare utilaj are nevoile sale. DacÄ alegem piese de calitate, potrivite pentru modelul respectiv, atunci utilajul va funcÈiona fÄrÄ probleme Èi ne va aduce profit.
O fiÈÄ a pieselor de schimb care poate fi obÈinutÄ de la orice producÄtor vÄ ajutÄ sÄ obÈineÈi informaÈii clare despre piesa care trebuie schimbatÄ. De asemenea, atunci când comandaÈi o piesÄ, trebuie sÄ-i comunicaÈi furnizorului modelul, tipul Èi seria de Èasiu pentru a evita orice eroare.
Pasul nr. 5: InvestiÈi în stocuri Èi rezerve
La pasul numÄrul 3 vorbeam de necesitatea eliminÄrii suprizelor din procesul de achiziÈie al pieselor utilaje. Putem duce aceastÄ idee mai departe. SÄ vorbim despre înlocuirea unui ulei hidraulic sau de motor: putem avea un plan legat de momentul aproximativ în care acesta trebuie schimbat. De asemenea, trebuie luat în calcul faptul cÄ uleiul ar trebui completat în anumite momente.
AÈadar, ideal ar fi sÄ avem o rezervÄ din acest produs. Facem investiÈia o singurÄ datÄ Èi ne asigurÄm în acest fel necesarul pentru o anumitÄ perioadÄ. La fel putem proceda Èi în cazul altor piese predispuse la uzurÄ. Dar mare atenÈie la condiÈiile de pÄstrare. De exemplu, dacÄ vom comanda o baterie pe care o depozitÄm în mod greÈit, atunci aceasta poate fi inutilizabilÄ Ã®n momentul în care avem nevoie de ea.
Concluziile sunt clare: economiile prost gândite Èi piesele nepotrivite cumpÄrate doar pentru cÄ âsunt mai ieftineâ ne vor aduce, în timp, pierderi însemnate.
Iti recomandam
Eveniment
Conexiuni adevărate: Heineken® și Bodega lansează “The Boring Phone”
Publicat
acum 15 orepe
aprilie 17, 2024- Heineken® și brand-ul american și retailer-ul Bodega au lansat „The Boring Phone” care își propune să ajute oamenii să realizeze că se pot bucura mai mult de viețile lor când acestea au mai puțină legătură cu telefonul.
- Produs de Human Mobile Devices (HMD), “The Boring Phone” se întoarce la origini, pentru că nu oferă access la internet, rețele sociale sau alte aplicații.
- Construind în continuare pe ideea de “deconectare digitală”, HMD debutează cu un parteneriat anunțat la conferința MWC în 2024, prin care va produce dispozitive pentru mărcile Heineken și Bodega.
- Dispozitivul va fi dezvăluit joi, 18 aprilie, la standul “pop-up” al celor de la Bodega în cadrul Milan Design Week, cel mai mare festival de design și inovație din lume.
- În urma unui studiu care arată că 90% dintre oameni recunosc că obișnuiesc să dea scroll pe telefon când ies în oraș, Heineken® a ascultat nevoile tinerilor adulți care doresc să se deconecteze de la dispozitivele lor.
17 aprilie 2024: Heineken®, în colaborare cu Bodega, creatorii de bun-gust în materie de modă și street culture, lansează “The Boring Phone”, produs de Human Mobile Devices (HMD).
Capabilitățile limitate ale telefoanelor “dumb” – care sunt proiectate să aibă caracteristici tehnologice reduse – au ca scop încurajarea conexiunilor sănătoase între oameni în timpul ieșirilor în oraș, prin deconectarea de la smartphone-uri.
Pentru că smartphone-urile au ajuns să aibă specificații atât de avansate și să fie atât de captivante pentru utilizatori, este din ce în ce mai ușor să ne conectăm la lumea online, și totodată din ce în ce mai greu să trăim în prezent. Produs de inovatorul în tehnologii mobile, Human Mobile Devices (HMD), Heineken® x Bodega Boring Phone reduce posibilitatea ca telefoanele să ne acapareze atenția. Este proiectat intenționat să aibă doar funcțiile de bază de care avem nevoie când ieșim seara în oraș și principalele sale utilizări sunt apelurile și SMS-urile.
Carcasa transparentă a telefonului și autocolantele cu hologramă sunt inspirate de pasiunea Generației Z pentru moda “Newtro” (“new retro”) și amintesc de telefoanele de la începutul anilor 2000. Fără specificațiile comode ale lumii moderne, pe telefon nu se pot descărca aplicații de social media sau orice altceva care poate să ne distragă de la prezent. Și pe deasupra bateria durează o săptămână în stand by și 20 de ore în apeluri.
Pe măsură ce smartphone-urile încep să domine atenția utilizatorilor la nivel global din ce în ce mai mult, un studiu recent comandat de Heineken® arată că Zillenialii* din Marea Britanie și SUA mărturisesc că suferă de “doom scrolling” (dau scroll pe telefon la nesfârșit) în timp ce socializează cu prietenii și familia – se uită pe device-uri de șapte ori pe seară, în medie.
Când vine vorba de lucrurile care le captează atenția cel mai mult, două treimi dintre respondenți mărturisesc că se uită pe social media (62%) când își petrec timpul cu alte persoane, și peste o treime (36%) au spus că își verifică emailurile. Trei din zece (30%) au recunoscut că se joacă pe ascuns în loc să interacționeze cu prietenii și familia.
Însă, peste o treime (37%) zic că se uită pe telefon mult prea des când sunt în situații sociale, și lucrurile pot fi privite din altă perspectivă, dat fiind că 32% dintre respondenți recunosc că le-ar plăcea să se poată deconecta de la telefoane în timpul ieșirilor.
În mod încurajator, una din cinci persoane (22%) au spus că își opresc telefoanele sau le lasă acasă înainte de ocazii sociale. Și două din cinci persoane (38%) zic că iau în considerare aceste opțiuni.
Heineken® și Bodega au demarat acest parteneriat pentru a ne arăta că ne putem bucura mai mult de viețile noastre, atunci când acestea sunt mai puțin legate de telefon.
Nabil Nasser, Global Head la Heineken®, spune: “Cu toții avem nevoie de o pauză de la toate tehnologiile smart care ne distrag atenția. Studiul nostru a arătat că acest lucru este și mai important pentru Generațiile Z și Millennials. Când am vorbit cu aceștia despre obiceiurile de folosire a smartphone-urilor, am realizat destul de repede că mulți consideră că sunt obișnuiți să se lase acaparați de dispozitive în situații sociale, dar totodată recunosc că nu vor să renunțe în totalitate la telefon. Nouă, celor de la Heineken®, ne place să încurajăm momentele de conexiune autentică și să îi ajutăm pe oameni să simtă bucuria adevărată a timpului petrecut alături de cei dragi. Când am creat «The Boring Phone», ne-am întors la origini, la o tehnologie elementară, pentru a-i ajuta pe oameni să aibă parte de conexiuni adevărate la o bere în oraș, fără să fie distrași de notificările constante de pe telefoane.”
“La începutul lui 2023 am observat ceva interesant în comportamentul Generației Z din SUA. Începuseră să reducă din timpul petrecut în fața ecranelor, înlocuind smartphone-urile cu telefoane simple. Fiindcă suntem fani declarați ai deconectării de la lumea digitală, suntem extrem de bucuroși să anunțăm lansarea «The Boring Phone», alături de Heineken și Bodega. Și cu siguranță vom vedea conversații mai conectate când ieșim în oraș, de acum înainte”, a declarat Lars Silberbauer, CMO Human Mobile Devices (HMD), liderul european în inovație și producerea de dispozitive mobile.
Oliver Mak, co-fondator Bodega adaugă: “La Bodega considerăm că suntem o punte între culturi și tineri. Astfel că, atunci când Heineken au venit către noi pentru a colabora într-un proiect gândit cu exact acest scop, ne-am implicat cu bucurie. Cu toate că am crescut înconjurați de tehnologie, noi, toți cei din Generația Z și Millennials, am început să recunoaștem că dependența de telefoane ne afectează capacitatea de a avea conexiuni umane reale. Ceea ce apoi ne reduce abilitățile de a ne distra, și, la nivel macro, de a evolua cultural.”
“Smartphone-urile pot fi prea captivante, deci am vrut ca design-ul să fie plictisitor. Ne-am inspirat foarte mult din mișcarea «Newtro» și am vrut să reinterpretăm un obiect cultural emblematic din trecut pe care oamenii mai tineri din generația Zillennials s-ar putea să nu îl cunoască. Suntem nerăbdători să vedem reacțiile la «The Boring Phone», care reprezintă uniunea viziunii noastre asupra unei lumi mai creative și dorința de a crea o comunitate. Ceea ce va însemna ieșiri mai frumoase cu cei dragi.”
Producătorul muzical britanic, devenit cunoscut în Ibiza, TSHA, care a început să fie unul dintre cei mai interesanți artiști tineri din industrie, va sărbători lansarea “The Boring Phone” cu un concurs dedicat fanilor săi, după ce a înțeles cum se simte când tehnologiile smart îi detașează de prezent pe cei care participă la festivaluri de muzică.
THSA spune: “Ca artist, vrei să fii conectat cu publicul, ca să știi dacă se simt bine. Dar e greu să faci asta când te uiți peste pupitru și vezi o mare de smartphone-uri care te orbesc cu blițurile. Mi-ar plăcea să văd o lume în care intrăm la festival și pur și simplu ne bucurăm de prezent; ne conectăm cu artiștii, cu prietenii noștrii și pur și simplu ne distrăm. Telefonul Heineken x Bodega Boring Phone este antidotul perfect pentru ieșirile în oraș întrerupte în mod constant de tehnologiile smart.”
Heineken® și Bodega vor dezvălui “The Boring Phone” la Milan Design Week, joi (18 aprilie), cu o petrecere care va fi găzduită de colaboratorii lor, HMD. Petrecăreți din toată lumea vor primi apoi telefoane care le vor permite să se deconecteze și să-și redobândească timpul de calitate alături de prieteni, familie și cei dragi și să se bucure de conexiuni adevărate.
În iunie va urma și lansarea unei aplicații care va transforma smartphone-urile în telefoane “plictisitoare”, adresată în special celor care nu vor reuși să trăiască experiența “The Boring Phone”.
Pentru mai multe despre “The Boring Phone” și de ce renunțarea la tehnologiile smart când ieșim în oraș e o idee bună, aici: www.heineken.com/theboringphone.
Despre studiu*:
Heineken a comandat un studiu ce a fost realizat pe un eșation de 4.000 de tineri din Generațiile Z și Millennials, cu toții majori și utilizatori de smartphone-uri (2.000 în Marea Britanie și 2.000 în SUA). Acesta a fost realizat de către OnePoll, în martie 2024. Datele pot fi separate și în rezultate demografice specifice pentru Marea Britanie/SUA/Generația Z/Millennials la cerere. Tot la cerere pot fi solicitate date din Italia, Brazilia, Germania și Mexic.
Despre “The Boring Phone”
Dimensiuni | 108 x 55 x 18,9 mm, 123 g |
Ecrane | Intern: 2.8” QVGA | Extern: 1.77″ QQVGA |
Cameră | 0,3 MP + bliț LED |
Design | telefon ergonomic cu clapetă și DualSIM |
Audio | radio FM (cu căști conectate sau fără căști) |
Conectivitate | 2G, 3G, 4G | Bluetooth 4.2 | mufă jack 3.5mm AV | port Micro USB |
Baterie | 1.450 mAh (înlocuibilă)
Până la 6 ore de apeluri 3G/4G. Până la 20 de ore de apeluri în rețele 2G. Până la o săptămână în stand by. |
Stocare | Internă: 128 MB | Slot MicroSD ce suportă carduri de până la 32GB |
Încărcare | Port Micro USB |
Despre Bodega
Fondată în 2006 ca un magazin-concept de retail care unește cultura străzii și moda contemporană, Bodega a evoluat într-un creator de gust de renume mondial, activând în retailul traditional, comerțul electronic, arta experientială și design. Cu sediul în Boston (Massachusetts) și Los Angeles, magazinul experimental complet secret al celor de la Bodega a fost descris ca o instalație artistică vie și este una dintre cele discutate experiențe de pe planetă. Mai multe aici: https://bdgastore.com/
Despre Heineken®
HEINEKEN® este producătorul de bere cel mai prezent în lume. Este creatorul și promotorul cel mai mare al berii și cidrului premium. Cu brand-ul Heineken® în frunte, Grupul are un portofoliu de peste 300 de beri și tipuri de cidru la nivel international, regional și local. Sunt dedicați inovării, investițiilor pe termen lung, vânzărilor disciplinate și sunt centrați pe managementul costurilor. Prin platforma “Brewing a Better World”, sustenabilitatea a devenit parte integrantă a business-ului. HEINEKEN® are o prezență geografică echilibrată, fiind lideri de piață atât în țările dezvoltate, cât și pe piețele emergente. Au peste 85.000 de angajați și operează fabrici producătoare de bere, malț, cidru și alte unități de producție în peste 70 de țări. Acțiunile Heineken® N.V. și Heineken® Holding N.V. se tranzacționează pe bursa Euronext din Amsterdam. Prețurile acțiunilor pot fi accesate pe Bloomberg, sub simbolurile HEIA NA și HEIO NA și pe Reuters sub simbolurile HEIN.AS și HEIO.AS. HEINEKEN® deține două programe American Depositary Receipt (ADR): Heineken® N.V. (OTCQX: HEINY) și Heineken® Holding N.V. (OTCQX: HKHHY).
Despre HMD
HMD vine de la Human Mobile Devices. La HMD totul începe cu ascultarea nevoilor adevărate ale oamenilor. Consumatorilor HMD le pasă de planetă, se simt adesea copleșiți de dispozitive digitale și sunt atenți la buget. În calitate de lider european pe piața producătoare de smartphone-uri, aceștia încurajează reparabilitatea telefoanelor și deconectarea de la device-urile digitale. Începând cu acest an, portofoliul companiei a fost îmbunătățit cu dispozitive originale HMD și parteneriate interesante. Mai multe aici: www.hmd.com.
Eveniment
OnePlus inaugurează primul punct de prezentare a produselor și lansează OnePlus Watch 2, cel mai nou ceas inteligent din portofoliu
Publicat
acum 3 zilepe
aprilie 15, 2024*Vizitatorii pop-up store-ului pot beneficia de reduceri de până la 700 de lei la produsele OnePlus disponibile pe oppostore.ro
București, 15 aprilie 2024 – Compania globală de tehnologie OnePlus a lansat astăzi primul punct de prezentare a produselor, localizat în Promenada Mall, București, intrarea din Barbu Văcărescu, la parter. Până la data de 23 aprilie, utilizatorii pot testa cele mai noi produse din portofoliul OnePlus, resprectiv OnePlus 12, OnePlus 12R, OnePlus Open sau OnePlus Watch 2 și pot câștiga garantat premii surpriză.
“Unul dintre obiective echipei din România este facilitarea interacțiunii brandului cu fanii și consumatorii, astfel că în perioada 15 aprilie – 23 aprilie, toți cei care ajung în Promenada Mall București pot testa produsele noastre în punctul de prezentare amplasat la intrarea din Barbu Văcărescu și pot câștiga premii surpriză sau pot obține reduceri de pănă la 700 de leila produsele OnePlus achiziționate din magazinul online oppostore.ro”, a declarat Ciprian Mirea, Country Manager OnePlus în România.
Totodată, compania lansează la nivel local cel mai nou ceas din portofoliu, modelul OnePlus Watch 2, ce va fi disponibil în magazinul online www.oppostore.ro începând cu 22 aprilie.
OnePlus Watch 2 reprezintă un pas înainte pentru piața ceasurilor inteligente, prin prezentarea unei Arhitecturi unice Dual-Engine cu două chipseturi, interfață hibridă Wear OS, o durată a bateriei de până la 100 de ore în modul Smart și un design premium.
Durata bateriei de top în industrie, susținută de Arhitectura Dual-Engine
OnePlus Watch 2 vine echipat cu funcții de top, inclusiv performanțe excepționale ale bateriei și încărcare pentru fiabilitate și longevitate de neegalat. Acesta are la bază arhitectura Dual-Engine dezvoltată de OnePlus, alimentată de două chipseturi de vârf care îmbină performanța cu eficiența, Snapdragon W5 și BES 2700 MCU. Chipsetul de eficiență BES2700 rulează RTOS și gestionează activitățile de fundal și sarcinile simple, în timp ce Snapdragon W5 este activ pentru sarcini complexe, precum rularea aplicațiilor tale preferate Google.
Cu această arhitectură unică Dual-Engine și o baterie de 500mAh, OnePlus Watch 2 poate oferi până la 100 de ore1 de utilizare obișnuită cu toate funcționalitățile accesibile în Modul Smart sau până la 12 zile în modul de autonomie extinsă. Cu încărcare rapidă VOOC de 7.5W, bateria de 500mAh poate fi încărcată complet în 60 de minute. Cu configurația sa de 2GB RAM și 32GB ROM, OnePlus Watch 2 oferă, de asemenea, suficientă memorie și stocare pentru a asigura funcționarea fluidă a ceasului în orice moment.
OnePlus Watch 2 oferă informații importante care stimulează schimbări pozitive în sănătate și fitness, datorită capacității sale de a colecta și analiza date complete despre sănătate în aplicația OHealth.
OnePlus Watch 2 și aplicația OHealth suportă acum și Health Connect by Android™, care oferă un hub central în Android 14 pentru gestionarea permisiunilor de date din mai multe aplicații și dispozitive de sănătate și fitness. Cu permisiunea utilizatorului, aceștia pot sincroniza în mod sigur datele lor de sănătate colectate prin ceas sau aplicația OHealth cu aplicațiile compatibile cu Health Connect.
Funcțiile de fitness disponibile prin aplicația OHealth includ moduri de urmărire pentru peste 100 de sporturi precum badminton, alergare, tenis, schi și altele. Proiectat pentru o precizie îmbunătățită în urmărirea locației, OnePlus Watch 2 dispune de Frecvență Dual GPS cu capacitatea de a recepționa semnale GPS L5 în plus față de semnalele L1 folosite în mod obișnuit. Utilizarea a două antene separate pentru fiecare semnal GPS îmbunătățește precizia și fiabilitatea poziționării pentru purtători.
Mai mult, aplicația OHealth oferă și o analiză detaliată a urmăririi somnului –somnul profund, somnul ușor, fazele REM și perioadele de trezire ale utilizatorilor, precum și monitorizarea ritmului respirator în somn și furnizarea unui scor al calității somnului, evaluarea riscului de sforăit în somn și altele. De asemenea, poate monitoriza nivelurile de stres prin calcularea variabilității ritmului cardiac (HRV).
Cele mai bune aplicații Google cu Wear OS
Echipat cu cea mai recentă versiune a Wear OS, OnePlus Watch 2 vine cu aplicații populare Google precum Maps, Assistant, Wallet și Calendar, plus suport pentru mai multe aplicații terțe.
OnePlus Watch 2 împărtășește același limbaj de design cu seria OnePlus 12. Ceasul are o carcasă rotundă, care reflectă designul camerei seriei, făcându-l companionul perfect pentru seria OnePlus 12.
OnePlus Watch 2 are un ecrat cu cristal de safir 2.5D, ceea ce-l face mai rezistent la zgârieturi fără a compromite claritatea optică. Carcasa ceasului este fabricată din oțel inoxidabil și este certificat conform celui mai recent standard militar american MIL-STD-810H, OnePlus Watch 2 poate rezista la condiții dificile și stres ambiental, în timp ce ratingul său de rezistență IP68 și ratingul de rezistență la apă de 5ATM asigură o performanță excelentă la plajă, în deșert sau în timpul înotului.
Preț și Disponibilitate
OnePlus Watch 2 poate fi achiziționat din magazinul online www.oppostore.ro începând cu data de 22 aprilie la un preț recomandat de 1.599 lei.
Despre OnePlus
OnePlus este un brand global de tehnologie mobilă care provoacă conceptele convenționale de tehnologie. Creat în jurul mantrei „Never Settle”, OnePlus creează dispozitive cu design rafinat, cu o calitate de construcție premium și hardware de înaltă performanță. OnePlus prosperă cultivând legături puternice și crește împreună cu comunitatea sa de utilizatori și fani.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați OnePlus.com sau urmăriți-ne pe:
https://www.instagram.com/oneplus_romania/ și https://www.facebook.com/OnePlusRo
Disclaimer:
- 100 de ore de utilizare în Modul Smart ce sunt bazate pe teste efectuate de OnePlus în condiții de laborator. Datele de testare sunt derivate din simulări bazate pe următoarele setări și scenarii de utilizare, durata reală a bateriei poate varia: față de ceas oficială, AOD dezactivat, monitorizare a sănătății implicită, conexiune Bluetooth 14,2 ore/zi, conexiune Wi-Fi standby 1 oră/zi, monitorizare a somnului 6,5 ore/zi, ridicare pentru a activa cu iluminare a ecranului de 220 de ori/zi, 130 de notificări/zi, utilizare a ecranului de 20 de minute/zi (diverse aplicații), șase apeluri primite pe zi (5s), 5 minute/zi apel Bluetooth, 500s/zi sincronizare de date între telefon și ceas, 15 minute/zi conexiune Bluetooth și căști pentru muzică (Spotify), 30 de minute/zi alergare în aer liber și trei alarme pe zi.
- 48 de ore durată a bateriei cu utilizare intensă a OnePlus Watch 2 în Modul Smart ce sunt calculate din simulări bazate pe următoarele setări și scenarii de utilizare, durata reală a bateriei poate varia: față de ceas de la terți (cu Arhitectura Dual-Engine dezactivată), AOD activat, monitorizare a sănătății implicită, conexiune Bluetooth 12,2 ore/zi, conexiune Wi-Fi 2 ore/zi, monitorizare a somnului 6,5 ore/zi, ridicare pentru a activa cu iluminare a ecranului de 300 de ori/zi, primirea a 180 de mesaje/zi, 30 de minute/zi utilizare a ecranului (diverse aplicații), șase apeluri primite pe zi (5s), 5 minute/zi apel Bluetooth, 15 minute/zi navigare conectată la Google Maps, 500s/zi sincronizare de date între telefon și ceas, 30 de minute/zi conexiune căști Bluetooth pentru muzică (Spotify), 30 de minute/zi alergare în aer liber și trei alarme pe zi.
Eveniment
Nova Power & Gas salută încheierea Misiunii SEED efectuată de AIEA, menită să revizuiască procesul adoptat în selectarea primului amplasament propus pentru Reactoarele Modulare
Publicat
acum O săptămânăpe
aprilie 10, 2024Nova Power & Gas, parte a grupului E-INFRA, salută încheierea cu succes a Misiunii SEED (Site External Events Design) efectuată de experții AIEA, menită să revizuiască procesul adoptat în selectarea primului amplasament propus pentru Reactoarele Modulare Mici (SMR) la Doicești.
Site-ul de la Doicești a fost preselectat în urma unei analize complexe de specialitate realizate de Nuclearelectrica în cadrul unui grant de 1,2 milioane de dolari de la USTDA în 2021 pentru identificarea și evaluarea potențialelor amplasamente pentru Reactoare Modulare Mici. Această cercetare a presupus evaluarea mai multor site-uri potențiale, iar fostul amplasament al termocentralei Doicești a îndeplinit un număr substanțial de criterii de eligibilitate, inclusiv cele legate de siguranță, dar și în ceea ce privește infrastructura existentă pentru dezvoltarea ulterioară a proiectului.
„Suntem bucuroși să vedem că site-ul SMR de la Doicești este pe deplin conform cu cele mai înalte standarde de siguranță ale AIEA, acest lucru reprezentând un pas important în Proiectul SMR și în implementarea acestuia. Avem încredere că oportunitatea de a dezvolta tehnologia SMR în România va aduce un număr mare de beneficii în ceea ce privește dezvoltarea industriei nucleare din România și diversificarea surselor de energie cu emisii reduse de carbon, aducând în același timp avantaje locale, deschizând o nouă industrie în județul Dâmbovița și creând mii de locuri de muncă pentru localnici și specialiști”, declară Teofil Mureșan, CEO și Președintele E-INFRA.
Proiectul SMR de la Doicești este dezvoltat de RoPower Nuclear, compania de proiect creată special pentru prima implementare sigură, curată și fiabilă a unei centrale SMR în România.
Despre E-INFRA
Cu o experiență de peste 27 de ani, Grupul E-INFRA cuprinde 5 companii românești active în domeniul energiei, construcțiilor și infrastructurii de telecomunicații. Grupul E-INFRA include: Electrogrup – antreprenor EPC pentru proiecte complexe de infrastructură critică pentru energie și energie regenerabilă, construcții și proiecte de telecomunicații, Nova Power & Gas – activă în producția de energie, furnizarea de energie și gaze naturale, distribuția de gaze naturale și comerțul cu energie și gaze, Netcity Telecom – companie care dezvoltă și operează infrastructura metropolitană de fibră optică din București, Direct One – operatorul celei mai mari rețele neutre de fibră optică la distanță cu acoperire națională, servicii de mentenanță și proiecte de telecomunicații și WESEE – care oferă servicii complete de instalare și mentenanță pentru parcuri eoliene. Principalul obiectiv al Grupului E-INFRA, care cuprinde peste 1300 de angajați, este de a îmbunătăți calitatea vieții indivizilor prin furnizarea unei infrastructuri moderne de ultimă generație care să susțină un viitor mai bun.
Despre NOVA
Nova Power & Gas este în prezent unul dintre cei mai cunoscuți și apreciați furnizori de pe piața de energie electrică și gaze naturale din România, răspunzând nevoilor consumatorilor printr-o ofertă integrată de servicii, punând în același timp accent pe eficientizarea consumului și a costurilor.
Prin investiții continue în capacitățile proprii de producție de energie electrică și în infrastructura de distribuție a gazelor naturale, Nova Power & Gas contribuie la dezvoltarea durabilă a energiei din România și demonstrează că, prin determinare, transparență și agilitate, o companie antreprenorială poate deveni un jucător important în industria energetică.
Parteneri
Ultimile Noutăți din Brașov
Servicii Profesionale de Acoperișuri în Austria
HausDachdecker este partenerul de încredere pentru servicii complete de acoperișuri în Austria. Cu o echipă experimentată și specializată, ne concentrăm...
Conexiuni adevărate: Heineken® și Bodega lansează “The Boring Phone”
Heineken® și brand-ul american și retailer-ul Bodega au lansat „The Boring Phone” care își propune să ajute oamenii să realizeze...
La East European Comic Con, viitorii artiști vizuali primesc feedback relevant de la ECHO School
București, 17 aprilie 2024 – ECHO School, primul program de facultate în dezvoltarea jocurilor video din România, anunță participarea sa...
Iata cum fabrica de termopane cu care colaborezi iti influenteaza nivelul de eco-eficienta a unei cladiri
Nivelul de eco-eficienta a unei cladiri este un criteriu vital pe care orice dezvoltator imobiliar trebuie sa il aiba in...
Expoziția de design „Newfound Equilibrium” a Samsung va fi prezentată la Milan Design Week 2024
Expoziția va oferi vizitatorilor o experiență imersivă, care descrie într-un mod artistic filosofia de design a Samsung România, București –...
Soluții Profesionale pentru Renovarea Acoperișurilor Vechi
Dachsanierung Altbau este un proces esențial pentru proprietarii de clădiri mai vechi, care se confruntă adesea cu numeroase probleme legate...
OnePlus inaugurează primul punct de prezentare a produselor și lansează OnePlus Watch 2, cel mai nou ceas inteligent din portofoliu
*Vizitatorii pop-up store-ului pot beneficia de reduceri de până la 700 de lei la produsele OnePlus disponibile pe oppostore.ro București,...
Samsung Electronics ocupă locul întâi pe piața globală de semnalistică digitală pentru al 15-lea an consecutiv
Samsung își consolidează poziția de lider pe piață, după un deceniu și jumătate de performanțe remarcabile, înregistrând vânzări București, România...
ViewSonic M10 câștigă premiul iF Design 2024: Oferind proiectoarelor portabile noi orizonturi
Brea, California – ViewSonic Corp., furnizor global de soluții vizuale, este onorat să anunțe că proiectorul laser RGB portabil M10 a...
WHITE TOWER 30/Primele „victime” din IPJ Prahova incep sa apara in urma dezvaluirilor ziarului Incisiv de Prahova – Ziarul Incisiv de Prahova
Va dezvaluiam cum primarul și viceprimarul din Comarnic au anunțat intenția de a renunța la PSD și de a candida...
Galaxy AI extinde suportul pentru mai multe limbi cu cea mai recentă actualizare
Samsung continuă să elimine barierele lingvistice și să inoveze în comunicare pentru un număr mai mare de utilizatori prin intermediul...
Aqurate: Opțiuni suplimentare de personalizare a recomandărilor AI; integrare a platformei VTEX printr-o dezvoltare iviteb
Magazinele online pot personaliza, de acum, recomandările AI de produse furnizate de Aqurate; VTEX (NYSE: VTEX), platforma enterprise de comerț...
Top Știri
-
Uncategorizedacum 6 zile
ViewSonic M10 câștigă premiul iF Design 2024: Oferind proiectoarelor portabile noi orizonturi
-
Uncategorizedacum 6 zile
Samsung Electronics ocupă locul întâi pe piața globală de semnalistică digitală pentru al 15-lea an consecutiv
-
Evenimentacum 3 zile
OnePlus inaugurează primul punct de prezentare a produselor și lansează OnePlus Watch 2, cel mai nou ceas inteligent din portofoliu
-
Afaceri localeacum 3 zile
Soluții Profesionale pentru Renovarea Acoperișurilor Vechi
-
Exclusivacum 2 zile
Expoziția de design „Newfound Equilibrium” a Samsung va fi prezentată la Milan Design Week 2024
-
Socialacum 2 zile
Iata cum fabrica de termopane cu care colaborezi iti influenteaza nivelul de eco-eficienta a unei cladiri
-
Afaceri localeacum 11 ore
Servicii Profesionale de Acoperișuri în Austria
-
Evenimentacum 15 ore
Conexiuni adevărate: Heineken® și Bodega lansează “The Boring Phone”