Connect with us

Uncategorized

Cum sa gatesti un pui de tara pentru cina de Craciun

Publicat

pe

pui de tara

Doresti sa iesi din rutina anuala a meselor de Craciun si sa gatesti ceva diferit fata de preparatele cu carne de porc? Un pui de tara este o alternativa minunata, deoarece are o carne mai frageda, cu mai putine grasimi si este si foarte gustos.

Puiul de tara este crescut in semi-libertate si este hranit cu cereale, precum porumb sau ovaz, in acest fel carnea dezvolta o aroma mai intensa. Puii crescuti astfel au si un continut mai mic de grasimi in comparatie cu cei crescuti in captivitate, deoarece fac mai multa miscare, ceea ce permite carnii sa fie mai consistenta. De asemenea, puiul de tara este sacrificat la peste 90 de zile, in comparatie cu cei crescuti industrial, ce sunt sacrificati imediat ce ajung la maturitate, adica la 45 de zile.

Pentru o masa de Craciun perfecta, iata o reteta cu care sa iti incanti familia!

Ingrediente necesare pentru a servi patru persoane:

Un pui de tara, cantarind putin peste 2 kg, sare si piper, o ceapa, doi morcovi, telina apio, o legatura de patrunjel, sfoara alimentara.

Pentru umplutura: 150g de carne tocata de vita, 100g piept de pui de tara tocat, 100g mortadela taiata cuburi, 50g parmezan ras, un ou, 50g nuci decojite, o legautra de patrunjel, un catel de usturoi, 20g stafide, o felie de paine inmuiata in lapte, sare, piper.

Metoda de preparare:

  • Pune la fiert o oala cu apa in care sa incapa puiul;
  • Curata legumele si pune-le la fiert impreuna cu puiul de tara timp de o ora sau pana carnea puiului de tara se inmoaie;
  • Intre timp pregateste umplutura. Amesteca intr-un bol carnea de vita si pui, mortadela, parmezanul, oul, nucile, patrunjelul tocat marunt, catelul de usturoi zdrobit, stafidele, painea inmuiata in lapte, condimenteaza dupa gust si framanta amestecul pana devine o pasta;
  • Scoate puiul din oala, umple-l cu amestecul de mai sus, leaga-l cu sfoara alimentara si da-l la cuptor pana se rumeneste;
  • Dupa ce ai scos de la cuptor puiul de tara, lasa-l acoperit timp de 20 minute inainte de a-l servi.

Pentru un astfel de pui, care nu este dominat de arome puternice, poti alatura un Chardonnay sau un Pinoit Noir, deoarece aceste vinuri nu vor acoperi aroma puiului.

Iata cateva lucruri pe care sa le ai in vedere atunci cand vrei sa pregatesti corect un pui de tara:

  • Scoate puiul de tara din frigider cu cel putin 30 de minute inainte de a-l gati, astfel incat sa poata ajunge la temperatura camerei si sa se gateasca uniform atat la exterior, cat si la interior.
  • Un lucru pe care nu multe persoane il cunosc este ca puiul crud nu trebuie spalat niciodata. De ce? Ei bine, acesta contine o bacterie care poate fi imprastiata atunci cand speli carnea. Aceasta bacterie este ucisa in procesul de gatire al carnii, deci nu iti face griji.
  • Toate partile puiului de tara (interne si externe) trebuie sa atinga temperatura de 75°C pentru a fi consumate in siguranta.

Carnea delicioasa a puiului de tara este alegerea perfecta pentru mesele de sarbatoare. La Ograda Verde gasesti pasari crescute 100% cu cereale, intr-un ritm natural, a caror gust si textura cu siguranta iti va aminti de mesele pregatite de bunici!

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din România

Publicat

pe

De

București, 15 aprilie 2023 – Agenția de creație DDB România anunță semnarea primei campanii de imagine a Grupului Public Power Corporation (PPC) pe plan local, în contextul preluării business-ului Enel în România și rebrandingului acestor companii prezente în România.

În octombrie 2023, Grupul PPC – lider regional in domeniul energiei în sud-estul Europei și una dintre cele mai dinamice companii regionale de energie – fondat în 1950 și listat la Bursa de Valori din Atena, a anunțat achiziția business-ului Enel în Romania. Finalizarea acestei tranzacții a reprezentat un eveniment de referință pentru strategia de creștere a PPC, prin achiziționarea unui portofoliu semnificativ de proiecte regenerabile (deopotrivă finalizate și în curs de dezvoltare), dar și a operațiunilor de distribuție și furnizare a energiei electrice din România, precum și a celor de servicii energetice avansate și de mobilitate electrică.

Campania de imagine, semnată de agenția DDB România, aduce în prim-plan libertatea clienților de a-și dezvolta propriile viziuni, obiceiuri și dorințe privind utilizarea energiei furnizate de companiile Grupului PPC. Spoturile acestei campanii prezintă o serie de povești diferite ce au ca numitor comun diversitatea modurilor în care protagoniștii aleg să utilizeze serviciile și produsele PPC.

„În provocarea lansată, am avut în vedere să poziționăm PPC ca pe un challenger de status-quo pe piața locală de energie, dar și de brand care iese din tipare și privește spre viitor și nevoile reale ale oamenilor. Astfel, ne-am propus să dezvoltăm o platformă creativă, care să aducă la viață această poziționare într-un mod sincer și responsabil, în acord cu ceea ce consumatorii de astăzi așteaptă de la compania lor de energie, punând accent pe libertatea de a ne crea propriile reguli și de a ne exprima personalitatea”, punctează Roxana Țâmpău, Managing Director DDB România, agenție care semnează campania de rebranding.

În doar patru luni, echipa noastră și partenerii creativi au transformat o idee îndrăzneață în realitate, prin lansarea campaniei ‘Energie pentru orice’. Acest efort comun a demonstrat angajamentul profund și munca asiduă a colegilor noștri, consolidându-ne promisiunea de a fi alături de clienții noștri într-un mod autentic. Acest rebranding nu este doar o schimbare de imagine, ci o reflexie a dorinței noastre de a le da clienților energia și susținerea de a-și trăi viața așa cum le este mai bine, marcând un pas important spre viitorul pe care îl construim împreună”, declară Oana Gherasim, Director de Comunicare al companiilor PPC în România.

„În pregătirea terenului noii platforme de comunicare, am decis să pornim de la voci autentice: de la oameni. Drept urmare, am pornit în demersul strategic de la un research, curioși să aflăm felul în care energia le influențează viața. Printre răspunsurile primite s-a remarcat o idee: simplă, dar profundă, care emană emoție și capacitatea de a vibra pentru oameni diferiți. Și anume, că energia este un element esențial, iar noi ne dorim ca ea să ne susțină propriul joc, ca o mână invizibilă, pentru a continua să ne trăim viața, oricare ar fi ea”, adaugă Luciana Cucoanes, Head of Strategy DDB România.

Așa s-au născut platforma de comunicare și sloganul campaniei: ”Energie pentru orice”. PPC devine, astfel, un observator atent, care respectă intimitatea și deciziile consumatorilor săi, gata să intervină atunci când i se solicită sau când este nevoie, de exemplu, în tranziția mai rapidă către energia verde.

„Într-o categorie în care multe branduri își asumă diferite roluri de experți și sfătuiesc oamenii referitor la cum să folosească energia, noi am simțit că oamenii nu au nevoie de încă o astfel de abordare. Ei vor doar să știe că furnizorul lor de energie îi susține în orice demers și activitate, oricât de atipică ar părea ea. Așa că am construit o campanie jucăușă, în care am plasat PPC într-un rol de observator care nu se întreabă ce faci cu energia pe care ți-o furnizează, ilustrând astfel atât varietatea gamei de produse și servicii PPC, axate spre energie sustenabilă, cât și diversitatea naturii umane. Pentru că ceea ce consumatorii își doresc, de fapt, este o continuitate și o facilitare în derularea neîntreruptă a vieții lor cotidiene, dar și a vieții planetei”, susține Roxana Niță, Creative Director al DDB România.

Sloganul campaniei transmite ideea că fiecare client PPC găsește soluțiile potrivite pentru stilul de trai, necesitățile sau dorințele sale, indiferent de alegerile făcute. Sloganul sintetizează energia ca fiind o alegere personală, transformând Grupul PPC într-un partener viabil, pe termen lung, îndeosebi prin prisma soluțiilor de energie regenerabilă pe care le furnizează.

Perioadă de derulare a campaniei: 10 aprilie – 30 mai 2024

Medii și canale de comunicare: TV, digital / Social Media, outdoor, radio, magazine, drop mailing, proiecte speciale

Campania “Energie pentru orice” a fost realizată prin efortul comun al următoarelor echipe:

Echipă DDB România

Roxana Memetea – Managing Partner

Luciana Cucoanes – Head of Strategy

Roxana Niță – Executive Creative Director

Roxana Țâmpău – Managing Director

Ana Tanasa – Senior Art Director

Maria Matei – Senior Copywriter

Liviu Antonescu – Senior Designer

Alexandru Matei – Senior Print Producer

Marian Mihăilescu – Senior DTP

Andreea Matei – Account Director

Echipă PPC

Oana Gherasim – Communications Director

Eleodor Ghenoiu – Head of Brand, Advertising and Content Management

Ioana Stirbulescu- Burlacu – Advertising, Brand Strategy and Content Management Coordinator

Alina Boca – Advertising, Brand Strategy and Content Management Specialist

Alexandru Murărescu – Advertising, Brand Strategy and Content Management Specialist

Echipă Media Investment:

Crina Bibicu – Media Director

Carla Nicu – Senior Media Executive

Marius Zaharescu – Media Manager

Alexandra Enea – Digital Media Director

Dana Pupu – Digital Media Manager

Ana Mocanu – Digital Media Planner

Andrei Kiss – Digital Media Specialist

Casă de producție: Multimedia Est

Regizor: Bogdan Moldoveanu (Hypno)

DOP: Alexandru Dorobanțu (ATE)

Producător: Dragoș Potop

Fotograf: Ionuț Macri

Despre PPC

PPC este cea mai importantă companie de utilități electrice din Europa de Sud-Est, cu activități în domeniul producerii, distribuției, operării rețelei și vânzării de produse și servicii energetice avansate în Grecia, România și Macedonia de Nord. PPC are o capacitate totală instalată de 10,7 GW, constând în instalații termale, hidro și surse de energie regenerabilă cu o producție anuală totală de peste 20TWh, în timp ce în rețele, baza totală de active reglementate se ridică la aproximativ 4,3 miliarde de euro. Grupul PPC este principalul furnizor de energie electrică din Grecia și România, deservind 8,7 milioane de clienți în total, oferindu-le peste 35TWh de energie și o gamă largă de produse și servicii energetice. Compania a fost fondată în 1950 și este listată la Bursa din Atena din 2001. În România, companiile din grupul PPC deservesc 3,1 milioane de clienţi pe segmentele de furnizare şi distribuţie, iar divizia de producție a energiei din surse regenerabile deține o capacitate instalată de aproape 600 MW în 13 parcuri eoliene și fotovoltaice, ceea ce reprezintă 2% din producția de energie electrică a României.

Citeste in continuare

Uncategorized

B.D.G. Import își extinde portofoliul prin parteneriatul cu William Grant & Sons

Publicat

pe

De

  • D.G. Import a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 365 milioane lei
  • Compania estimează că veniturile generate de portofoliul William Grant & Sons vor ajunge la 55 milioane lei în primele 12 luni
  • D.G. Import țintește dublarea volumelor generate de portofoliul William Grant & Sons în primii trei ani

București, 18 aprilie 2024 – B.D.G. Import, singura companie cu acționariat 100% românesc din top 3 importatori de băuturi spirtoase din țară, anunță adăugarea brandurilor William Grant & Sons în portofoliul său, începând din această lună.

Compania estimează o cifră de afaceri generată de portofoliul William Grant & Sons de până la 55 de milioane de lei în primele 12 luni. B.D.G. Import își propune să dubleze volumele generate de portofoliul William Grant & Sons în primii trei ani.

B.D.G. Import, deja la al 30-lea an de activitate în piață, a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 365 de milioane de lei.

William Grant & Sons este o distilerie independentă, de familie, cu sediul central în Marea Britanie, fondată de William Grant în 1887. Astăzi, compania continuă tradiția și moștenirea lăsată de William Grant de a distila, îmbutelia și distribui unele dintre cele mai renumite brand-uri premium de whisky scoțian, precum și alte brand-uri de băuturi alcoolice consacrate la nivel mondial.

Cu un portofoliu diversificat care include deja unele dintre cele mai cunoscute branduri din lume, echipa B.D.G. este mândră de performanțele obținute în decursul celor 30 de ani de existență. Având în vedere performanța, în termeni de volum si valoare, în creștere de-a lungul anilor și câștigând cote de piață în aproape toate categoriile de băuturi spirtoase, B.D.G. Import marchează o piatră de hotar importantă în călătoria sa prin parteneriatul cu William Grant & Sons, ce are ca rezultat adăugarea unei game diverse de whisky și gin premium în portofoliul său.

B.D.G. IMPORT va reprezenta exclusiv în România branduri renumite de whisky scoțian care includ Glenfiddich single malt, The Balvenie single malt, Monkey Shoulder blended malt și Grant’s blended whisky, alături de Hendrick’s super premium Gin și Tullamore D.E.W. Irish whiskey.

Prin asocierea cu o companie care promovează principii și valori similare, B.D.G. IMPORT are încredere că va continua să ofere clienților săi calitate și valoare, așa cum i-a obișnuit în cei 30 de ani de activitate. „Suntem încântați să primim prestigioasele branduri William Grant & Sons în portofoliul nostru”, a declarat Petru Berciu, Fondator & Managing Partner B.D.G. IMPORT. „Acest parteneriat reprezintă un angajament comun față de excelență și satisfacția clienților. Așteptăm cu nerăbdare să reintroducem aceste branduri excepționale pe piața românească și să continuăm să modelăm piața băuturilor spirtoase din România. Atât B.D.G. IMPORT, cât și William Grant & Sons împărtășesc valori esențiale de inovare și cultură de pionierat, iar această colaborare este o potrivire naturală.”

Doug Bagley, Chief Commercial Officer, William Grant & Sons a adăugat: „William Grant & Sons caută activ oportunități de dezvoltare în Europa de Est. Experiența și expertiza B.D.G. Import in dezvoltarea categoriilor de băuturi premium și super – premium, precum și entuziasmul acestei echipei se aliniază perfect cu devotamentul nostru pentru construirea de branduri puternice.”

Citeste in continuare

Uncategorized

Samsung Electronics prezintă un stil de viață conectat și noua gamă de produse incorporabile la EuroCucina 2024

Publicat

pe

De

Concentrându-se pe interconectivitatea între electrocasnice și noi produse inovatoare, Samsung ilustrează îmbunătățirile pe care le aduce în stilul de viață al utilizatorilor inc

București, România – 17 aprilie 2024 – Samsung Electronics Co., Ltd. a prezentat astăzi noua sa gamă premium de bucătărie și stil de viață în cadrul EuroCucina 2024, într-o continuare a eforturilor pentru o viață conectată acasă. Evenimentul, organizat la Milano, este unul dintre cele mai mari evenimente internaționale și are loc în perioada 16-21 aprilie la Rho Fiera Milano. Samsung va folosi acest eveniment pentru a demonstra modul în care conectivitatea între multiple electrocasnice – precum și caracteristicile inovatoare ale noilor produse încorporate – pot schimba viața de zi cu zi a utilizatorilor.

Sunt entuziasmat să arăt participanților ce am creat la EuroCucina, după evenimentul global de lansare ‘Bine ați venit la BESPOKE AI’ de acum două săptămâni. Noi credem că conectivitatea între aparate va îmbunătăți viața consumatorilor. În plus, ne dorim ca utilizatorii să descopere specificațiile variate ale noilor produse încorporate. Sper ca vizitatorii de la stand să se bucure de aceste noutăți pe care Samsung le aduce la EuroCucina”, declară Moohyung Lee, Vicepreședinte Executiv și Head of the Customer Experience Team, Digital Appliances (DA) Business din cadrul Samsung Electronics.

Standul Samsung la EuroCucina îi invită pe vizitatori în două zone principale: Bespoke AI și Premium Built-in Kitchen. Samsung va dezvălui în zona premium Built-in Kitchen trei noi produse încorporate, adaptate stilurilor de viață europene și dotate cu caracteristici inovatoare.

Extinderea conectivității între electrocasnice

Experiența la standul Samsung începe cu zona Bespoke AI, care ilustrează extinderea conectivității. Aici se este evidențiată conectivitatea nu doar în bucătărie, ci și în restul casei, facilitând o viață mai simplă și mai intuitivă pentru utilizatori.

Samsung evidențiază experiența îmbunătățită și realizată prin intermediul mai multor ecrane. AI Family Hub™ și AI Home ― un ecran de 7 inci integrat în Bespoke AI Laundry Combo™ și Anyplace Induction ― sunt componente cheie ale acestei abordări. Prin intermediul acestor ecrane, utilizatorii pot obține informații utile despre dispozitiv sau pot primi apeluri direct pe Bespoke AI Laundry Combo™ în timp ce fac spală rufe. Dar cel mai important aspect este că ecranele permit electrocasnicelor să se conecteze și să controleze alte dispozitive, oferind utilizatorilor o mai mare comoditate prin intermediul ecosistemului SmartThings.

De exemplu, acestea includ funcția SmartThings 3D Map View, care oferă o perspectivă tridimensională a casei și localizează electrocasnicele Samsung conectate în toată locuința. Acest lucru simplifică operațiile precum oprirea dispozitivelor conectate și verificarea consumului lor de energie.

În zona respectivă sunt pregătite diverse scenarii pentru viața reală. Într-un mod specific, precum modul SmartThings Energy Away, SmartThings oprește automat electrocasnicele și dispozitivele selectate atunci când utilizatorii sunt plecați de acasă. Mai mult, sunt introduse și soluții de economisire a energiei bazate pe SmartThings Energy. Cu Optimal Charging, aspiratorul robot se încarcă doar până la 60% în orele de vârf, în timp ce Optimal Scheduling programează automat ciclul mașinii de spălat vase în orele cu consum redus.

Experiența permite utilizatorilor să facă mai puțin efort și să beneficieze de mai multe posibilități. Prin intermediul procesului Calm Onboarding, Samsung facilitează parcursul utilizatorilor către ecosistemul SmartThings încă de la început. Atunci când utilizatorii achiziționează produsul folosind contul Samsung, SmartThings urmărește automat livrarea și se conectează la dispozitiv fără intervenția utilizatorului la instalare. Cu sprijinul Samsung Knox, experiența de viață conectată este securizată în mod fiabil.

Produse incorporabile pentru stiluri de viață diverse

Pe piața europeană, Samsung și-a consolidat poziția prin lansarea modelelor încorporate, inclusiv frigidere, mașini de spălat vase, plite cu inducție și cuptoare, și prin introducerea de caracteristici inovatoare precum gătitul AI Pro. În zona Premium Built-in Kitchen, Samsung prezintă trei produse noi care îi vor consolida prezența pe piața produselor încorporate. Acestea includ capacități aplicate de inteligență artificială și funcționalități îmbunătățite, oferind consumatorilor o flexibilitate mare în configurarea bucătăriilor lor încorporate.

Combina frigorifica BRB6500D este primul model incorporabil cu o lățime mai mare decat cea standard. Utilizând compatibilitatea sa Wi-Fi, utilizatorii pot reduce consumul lor de energie cu până la 10% prin intermediul modului SmartThings AI Energy. De asemenea, utilizatorii pot monitoriza consumul lor de energie și pot estima facturile lunare de energie. În cazul în care aceste facturi depășesc țintele prestabilite, modul de economisire a energiei poate ajuta utilizatorii să economisească energie prin ajustarea vitezei compresorului și a frecvenței ciclului de dezghețare. În ceea ce privește menținerea alimentelor proaspete, sistemul Twin Cooling™ se asigură că acestea rămân mai proaspete pentru mai mult timp, schimbând temperatura și umiditatea în frigider și congelator cu ajutorul evaporatoarelor și ventilatoarelor independente.

Anyplace Induction, prezentată anterior la evenimentul global de lansare „Welcome to BESPOKE AI” permite utilizatorilor să gătească flexibil pe toată suprafața plitei. Această flexibilitate este posibilă datorită celor 22 de bobine rectangulare care acoperă extensiv plita, reducând zonele moarte și oferind o suprafață de gătit mai mare decât cea a unei plite de inducție Samsung convenționale cu 4 inele. Funcția de Detectare Inteligentă ajută utilizatorii să plaseze vasele de gătit unde doresc, iar inducția folosește 76 de senzori pentru recunoaște inteligent mărimea, capacitatea, forma vasului și pentru a afișa locațiile pe ecranul AI Home. Acest lucru le permite utilizatorilor să aleagă zonele de gătit și să seteze temperaturile în funcție de ceea ce gătesc. În plus, Anyplace Induction include și caracteristici precum sticla anti-zgârieturi, cu un rating superior de duritate Mohs de 8, făcând-o durabilă și ușor de întreținut. Produsul va fi disponibil în Europa începând cu a doua jumătate a anului 2024.

 

Noua mașină de spălat vase DW7700B Energy Efficient de la Samsung, expusă la EuroCucina 2024, este cel mai recent model care oferă eficiență superioară în spălarea vaselor. Echipată cu etichete energetice A/B, mașina de spălat vase dispune de sistemul WaterJet Clean™, care oferă curățare intensivă din fiecare unghi, îmbunătățind astfel eficiența energetică. Funcționează la un nivel de zgomot de doar 41 dB atunci când este utilizată programul Extra Silence. Prin conectivitatea SmartThings, utilizatorii pot economisi energie suplimentară. Modul SmartThings AI Energy monitorizează proactiv consumul de energie și prezice utilizarea sa în curs. Utilizatorii pot activa modul de economisire a energiei dacă factura lunară de electricitate pare să depășească ținta lor. Apoi, mașina de spălat folosește până la 23% mai puțină energie cu programul Pots & Pans, reducând temperatura spălării principale și a clătirii cu apă fierbinte, în timp ce prelungește durata ciclului. Ușa culisantă Kitchen Fit™ asigură integrarea armonioasă a lavalierului în bucătăriile moderne, permițând deschiderea completă a ușii fără a fi necesară tăierea plintei de dedesubt, astfel încât linia de jos a ușii să continue fără probleme la ușile cabinetelor din bucătărie.

Calitate și colaborare acum și în viitor

Samsung se străduiește să mențină calitatea produselor și să asigure rezultate superioare. În acest sens, a dezvoltat tehnologii care reflectă acest angajament în caracteristicile produselor, cum ar fi AI Ecobubble™, care reduce consumul de energie al mașinii de spălat, și filtrul și ciclul Less Microfiber™, care reduc emisiile de microplastice în apa evacuată din mașina de spălat.

În cadrul acțiunilor sale continue, Samsung își prezintă munca sa recentă vizitatorilor la EuroCucina 2024. Comania s-a concentrat pe colaborările care utilizează SmartThings Energy. Samsung a participat activ la proiecte care vizează crearea unei locuințe cu emisii nete zero. SmartThings Energy integrează aceste proiecte pentru a oferi un control și monitorizare consolidate a consumului de energie în gospodărie. De asemenea, poate sincroniza cu programe precum Răspunsul la Cerere (DR), ajustând automat modul de funcționare al electrocasnicelor conectate atunci când este declanșat un eveniment DR. Samsung își asumă angajamentul de a-și extinde colaborările la nivel global pentru a ajuta utilizatorii să aibă un stil de viață eficient din punct de vedere energetic.

Citeste in continuare
Advertisement

Parteneri

Ultimile Noutăți din Brașov

Uncategorized11 ore inainte

Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din România

București, 15 aprilie 2023 – Agenția de creație DDB România anunță semnarea primei campanii de imagine a Grupului Public Power...

Eveniment13 ore inainte

Mașini noi, cu livrare rapidă, direct de pe Autovit.ro.

Peste 1200 de oferte, 30 de mărci cu garanție de până la 7 ani și motorizări eligibile pentru Programul Rabla...

UncategorizedO zi inainte

B.D.G. Import își extinde portofoliul prin parteneriatul cu William Grant & Sons

D.G. Import a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 365 milioane lei Compania estimează că veniturile generate de...

UncategorizedO zi inainte

Samsung Electronics prezintă un stil de viață conectat și noua gamă de produse incorporabile la EuroCucina 2024

Concentrându-se pe interconectivitatea între electrocasnice și noi produse inovatoare, Samsung ilustrează îmbunătățirile pe care le aduce în stilul de viață...

Afaceri locale2 zile inainte

Servicii Profesionale de Acoperișuri în Austria

HausDachdecker este partenerul de încredere pentru servicii complete de acoperișuri în Austria. Cu o echipă experimentată și specializată, ne concentrăm...

Eveniment2 zile inainte

Conexiuni adevărate: Heineken® și Bodega lansează “The Boring Phone”

Heineken® și brand-ul american și retailer-ul Bodega au lansat „The Boring Phone” care își propune să ajute oamenii să realizeze...

Uncategorized2 zile inainte

La East European Comic Con, viitorii artiști vizuali primesc feedback relevant de la ECHO School

București, 17 aprilie 2024 – ECHO School, primul program de facultate în dezvoltarea jocurilor video din România, anunță participarea sa...

fabrica termopane fabrica termopane
Social3 zile inainte

Iata cum fabrica de termopane cu care colaborezi iti influenteaza nivelul de eco-eficienta a unei cladiri

Nivelul de eco-eficienta a unei cladiri este un criteriu vital pe care orice dezvoltator imobiliar trebuie sa il aiba in...

Exclusiv4 zile inainte

Expoziția de design „Newfound Equilibrium” a Samsung va fi prezentată la Milan Design Week 2024

Expoziția va oferi vizitatorilor o experiență imersivă, care descrie într-un mod artistic filosofia de design a Samsung România, București –...

Afaceri locale4 zile inainte

Soluții Profesionale pentru Renovarea Acoperișurilor Vechi

Dachsanierung Altbau este un proces esențial pentru proprietarii de clădiri mai vechi, care se confruntă adesea cu numeroase probleme legate...

Eveniment4 zile inainte

OnePlus inaugurează primul punct de prezentare a produselor și lansează OnePlus Watch 2, cel mai nou ceas inteligent din portofoliu

*Vizitatorii pop-up store-ului pot beneficia de reduceri de până la 700 de lei la produsele OnePlus disponibile pe oppostore.ro București,...

UncategorizedO săptămână inainte

Samsung Electronics ocupă locul întâi pe piața globală de semnalistică digitală pentru al 15-lea an consecutiv

Samsung își consolidează poziția de lider pe piață, după un deceniu și jumătate de performanțe remarcabile, înregistrând vânzări București, România...

Top Știri