Connect with us

Social

Florin Gioga şi-a anunţat candidatura ca independent la Primăria Sinaia

Publicat

pe

Primarul oraşului Sinaia va avea un adversar dificil la alegerile locale din anul 2024 în persoana lui Florin Gioga. Acesta beneficiază de o susţinere importantă şi se anunţă a fi omul care să întrerupă seria de cinci mandate pe care o are actualul primar. Pe 1 decembrie, Florin Gioga şi-a anuntat oficial intenţia de a candida la primăria Sinaia şi a creat inclusiv un site pe care îşi va expune punctele de vedere şi proiectele pe care le are pentru oraş şi cetăţeni dacă va fi ales primar.

„În această zi de mare însemnătate, Ziua Naţională a României, vă doresc să aveți în suflet mândria şi determinarea strămoşilor noştri care au pus bazele acestei minunate patrii! Astăzi, într-un spirit al unității și al solidarității, să ne amintim cu recunoștință de istoria noastră și de drumul pe care l-am parcurs împreună ca națiune şi să ne îndreptăm atenţia către clădirea unui viitor mai bun de care înaintaşii noştri să fie mândri!

În ceas de sărbătoare, vreau să vă reamintesc faptul că voi candida la funcția de primar al orașului Sinaia în alegerile din 2024. Este un pas important pentru schimbare și dezvoltare, iar susținerea voastră este esențială în această călătorie. Voi candida ca independent, însă orice susţinere este binevenită, atât timp cât scopurile şi valorile noastre se află pe aceeaşi direcţie! Consider că oraşul Sinaia poate să se dezvolte mai mult şi cetăţenii acestui oraş să beneficieze de infrastructură mai bună, servicii mai bune şi să aibă un trai mai bun!

Oraşul nostru bate pasul pe loc de prea mult timp, iar în anumite domenii se află într-un regres constant, tocmai de aceea sunt de părere că Sinaia are nevoie de o schimbare la vârf. Este nevoie de o altă conducere care să aducă un suflu proaspăt şi să lucreze în slujba oamenilor, nu oamenii în slujba conducerii!

De acum înainte, vă invit să explorați și noul meu site, www.florin-gioga.ro. Aici veți găsi informații detaliate despre mine și despre proiectele mele dedicate prosperității Sinaiei, având în vedere nu doar renumele în cadrul României, ci și în rândul destinațiilor turistice din întreaga Europă!

Prin intermediul acestui site, mă angajez să vă mențin la curent cu toate detaliile planurilor mele de viitor într-un mod organizat și ușor de accesat pentru oricine dorește să se informeze direct de la sursă. Astfel, veți avea acces la informații verificate și evitați să vă bazați pe zvonuri nesigure lansate de cei care doresc să ne destabilizeze și să ne discrediteze.

Vă mulţumesc şi vă asigur că împreună putem face ca Sinaia să capete strălucirea pe care o merită!” – se arată într-un comunicat de presă.

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Social

Puma Lansează Campania De Brand „see The Game Like We Do: Forever. Faster.” Pentru A-și Consolida Poziționarea În Performanța Sportivă

Publicat

pe

De

Compania globală de sport PUMA a lansat prima sa campanie de brand la nivel mondial din ultimii 10 ani „FOREVER. FASTER. See The Game Like We Do”, care are ca obiectiv consolidarea PUMA ca cel mai rapid brand sportiv din lume. Campania demonstrează conexiunea unică a brandului cu viteza și invită toți oamenii – atleți profesioniști și amatori deopotrivă – să vadă jocul așa cum o face PUMA.

PUMA a fost fondată în anul 1948 de Rudolf Dassler, care a avut viziunea de a crea încălțăminte menită să îi facă pe atleți ageri, agili și rapizi – asemenea unei pume. În ultimii 75 de ani, PUMA a colaborat cu cei mai rapizi atleți, cluburi sportive și federații din lume pentru a crea inovații de ultimă generație care oferă excelență sportivă și contribuie la victorii care vor rămâne pentru totdeauna în memoria fanilor de pe întregul glob.

Anul acesta, prin Campania de Brand lansată la nivel global, PUMA demonstrează cum viteza a fost întotdeauna înrădăcinată în ADN-ul brandului. Viteza a fost punctul forte al PUMA dintotdeauna. Dorința de a fi mai rapid și de a-i depăși pe ceilalți se află în natura fiecăruia. A fi mai rapid îți oferă bucurie și adrenalină unice. Pasiunea pentru viteză este universală. „See The Game Like We Do: FOREVER. FASTER.” înseamnă să privești sportul și cultura sportivă diferit și, în cele din urmă, să câștigi așa cum doar cei mai rapizi o pot face. Așa cum numai PUMA poate să o facă. PUMA a reușit întotdeauna să cunoască următoarea mișcare, să acționeze rapid după instinctul său și să stabilească ritmul pe care ceilalți să îl urmeze. Acest lucru îi oferă brandului capacitatea să vadă jocul diferit, să conteste convențiile și să creeze momente care rămân vii pentru totdeauna.

„Toată lumea visează să aibă superputeri, iar viteza este superputerea PUMA,” spune Arne Freundt, CEO PUMA. „Viteza este superputerea prin care cei mai buni schimbă jocul. La fel ca simbolurile noastre Mondo Duplantis, Karsten Warholm, Neymar Jr și Breanna Stewart, știm că viteză deblochează performanța sportivă și victoria din noi toți. Prin abilitatea noastră de a aduce viteza la viață, PUMA îi invită pe toți să își depășească propriile limite, să își deblocheze cele mai bune rezultate și să devină cea mai bună versiune a lor,        permițându-le astfel să vadă jocul așa cum o facem noi: FOREVER. FASTER.”

„Noua noastră campanie globală de brand este cea mai mare investiție de marketing de până acum,” a spus Richard Teyssier, Vicepreședinte Brand and Marketing. „Este prima dată când PUMA are un singur mesaj – FOREVER. FASTER. – pe durata întregului an și în cadrul tuturor categoriilor de performanță cum ar fi Fotbal, Alergare, Baschet și Handbal. Mesajul holistic al brandului este emoțional și distinctiv pentru a ne asigura că se conectează și rezonează cu consumatorii noștri.” 

„FOREVER. FASTER. – See The Game Like We Do” s-a lansat pe 10 aprilie și va fi comunicată în întregul mix media, cum ar fi Social Media, TV, PR, Media Out of Home și în Punctele de Vânzare din întreaga lume. Campania va include un spot principal și alte videoclipuri creative cu sportivi de top precum Antoine Griezmann, Breanna Stewart, Christian Pulisic, Felix Streng, Jack Grealish, Javier „Chicharito” Hernández, Karsten Warholm, Kai Havertz, Lamelo Ball, Luis Suarez, Memphis Depay, Mondo Duplantis, Neymar Jr., Sergio Aguero, Shericka Jackson, Yaroslava Mahuchikh și mulți alții. Mai târziu în acest an, PUMA va prezenta o serie de spoturi video și elemente creative de brand dedicate evenimentelor sportive CONMEBOL Copa America, UEFA Euro 2024 și Jocurile Olimpice de vară 2024.

Versiunea lungă a clipului campaniei poate fi accesată aici:

Pentru versiunea scurtă, accesați:

Media Contact:

Andra Balsan, PUMA Marketing Coordinator – andra.balsan@puma.com  

Alexa Balaskas, Communication Manager – alexa.balaskas@thepractice.ro

PUMA

PUMA este una dintre cele mai importante mărci sportive din lume, specializată în design, dezvoltare, vânzare și promovare de încălțăminte, îmbrăcăminte și accesorii. Timp de 75 de ani, PUMA a susținut sportul și cultura prin crearea de produse pentru cei mai rapizi sportivi din lume. PUMA oferă produse de performanță și de inspirație sportivă pentru stilul de viață în categorii precum Fotbal, Alergare și Antrenament, Baschet, Golf și Motorsport. PUMA colaborează cu designeri și mărci renumite pentru a aduce influențe sportive în cultura și moda urbană. Grupul PUMA deține brandurile PUMA, Cobra Golf și stichd. Compania distribuie produsele sale în peste 120 de țări, are aproximativ 20.000 de angajați la nivel mondial și are sediul central în Herzogenaurach, Germania.

Citeste in continuare

Social

Cum funcționează o blefaroplastie nechirurgicală cu aplicatorul Colibri?

Publicat

pe

De

blefaroplastie nechirurgicala cu microplasma

Visezi la o privire mai tânără și mai luminoasă, dar te temi de bisturiu? Blefaroplastia nechirurgicală cu aplicatorul Colibri ar putea fi soluția perfectă pentru tine! Această procedură inovatoare oferă o alternativă mai puțin invazivă la blefaroplastia tradițională, oferind rezultate semnificative în reducerea excesului de piele de pe pleoape.

Tipuri de blefaroplastie nechirurgicală

Există două tipuri principale de blefaroplastie nechirurgicală cu tehnologia Colibri:

  • Plasmă cu radiofrecvență: Aplicatorul Colibri utilizează energie de radiofrecvență pentru a încălzi și a strânge pielea de pe pleoape. Acest proces stimulează producția de colagen și elastină, conducând la o piele mai fermă și mai elastică.
  • Terapie cu laser: Aplicatorul Colibri poate fi utilizat împreună cu anumite lasere pentru a trata pielea lăsată de pe pleoape. Laserul ablatează stratul superior al pielii, determinând o regenerare a țesutului și o îmbunătățire a aspectului pielii.

Beneficiile blefaroplastiei non-chirurgicale cu aplicatorul Colibri

  • Procedură non-invazivă: Spre deosebire de blefaroplastia tradițională, Colibri nu implică incizii sau suturi.
  • Timp de recuperare rapid: Majoritatea oamenilor se pot relua activitățile obișnuite imediat după procedură.
  • Rezultate semnificative: Colibri poate oferi o îmbunătățire semnificativă a aspectului pleoapelor, reducând excesul de piele și ridurile fine.
  • Mai puțin costisitoare decât blefaroplastia tradițională: Colibri este o opțiune mai accesibilă pentru cei care doresc să își îmbunătățească aspectul pleoapelor.
  • Procedură mai precisă și controlată: Aplicatorul Colibri permite o precizie și un control mai mare în timpul procedurii.
  • Risc redus de complicații: Colibri are un risc redus de complicații, cum ar fi cicatrici sau infecții.

Cine este un candidat bun pentru blefaroplastia non-chirurgicală

  • Persoane cu pleoape căzute sau lăsate
  • Persoane cu riduri și linii fine în jurul ochilor
  • Persoane care doresc o procedură non-invazivă
  • Persoane care doresc o alternativă mai puțin costisitoare la blefaroplastia tradițională
  • Persoane care doresc o procedură mai precisă și controlată

Tehnologia din spatele Colibri

Colibri utilizează o tehnologie bazată pe RF Unipolar pentru a produce scântei de Microplasmă. Această plasmă este livrată printr-un vârf special care creează microperforații controlate în piele. Acest proces are două efecte principale:

  • Sublimarea: Căldura din microplasmă provoacă sublimare, adică vaporizarea instantanee a celulelor pielii. Acest lucru duce la îndepărtarea stratului superior al pielii, care este deteriorat și lax.
  • Contracția țesutului: Căldura stimulează, de asemenea, producția de colagen și elastină, care sunt proteine responsabile pentru fermitatea și elasticitatea pielii. Acest lucru duce la contracția țesutului și la o îmbunătățire a aspectului pielii.

Beneficiile utilizării tehnologiei microplasmă

  • Precizie: Permite o precizie mai mare în timpul procedurii, deoarece scânteile de microplasmă pot fi direcționate către zone specifice ale pielii. Acest lucru minimizează riscul de a afecta zonele delicate din jurul ochilor.
  • Control: Permite un control mai mare asupra adâncimii de penetrare a energiei, ceea ce reduce riscul de complicații. Medicul poate ajusta intensitatea tratamentului pentru a se potrivi nevoilor individuale ale fiecărui pacient.
  • Eficacitate: Este o metodă eficientă de îndepărtare a pielii lăsate și de stimulare a producției de colagen, conducând la rezultate vizibile.
  • Siguranță: Este o procedură sigură, cu un risc redus de complicații, comparativ cu intervențiile chirurgicale.

Cum se desfășoară o blefaroplastie cu aplicatorul Colibri?

  1. Consultație: Primul pas este o consultație cu un medic estetician calificat pentru a discuta obiectivele dumneavoastră și a determina dacă blefaroplastia non-chirurgicală cu Colibri este potrivită pentru dumneavoastră. Medicul va evalua starea pielii din jurul ochilor și va discuta istoricul dumneavoastră medical (află cum poți să experimentezi o blefaroplastie nechirurgicala cu microplasma și să îți îmbunătățești aspectul).
  2. Pregătirea: Înainte de procedură, zona din jurul ochilor va fi curățată temeinic. Se poate aplica și o cremă cu efect anestezic pentru a minimiza disconfortul.
  3. Tratamentul: Medicul va folosi aplicatorul Colibri pentru a livra energia cu plasmă sau laser pe zonele vizate ale pleoapelor. Procedura este controlată cu precizie și durează, de obicei, între 30 și 45 de minute.
  4. Recuperare: După procedură, este posibil să experimentați o ușoară umflare, roșeață sau sensibilitate în jurul ochilor. Aceste efecte secundare dispar de obicei în câteva zile. Puteți reveni la activitățile zilnice imediat după procedură, cu recomandarea de a evita machiajul pentru ochi timp de 24 de ore.

Cât durează rezultatele blefaroplastiei non-chirurgicale?

Rezultatele blefaroplastiei non-chirurgicale pot varia de la persoană la persoană, în funcție de factori precum vârsta, elasticitatea pielii și stilul de viață. În general, rezultatele pot dura între 1 și 3 ani. Pentru a menține rezultatele pe termen lung, se pot recomanda tratamente repetate la intervale stabilite de comun cu medicul estetician.

Este blefaroplastia non-chirurgicală cu aplicatorul Colibri potrivită pentru mine?

Dacă sunteți în căutarea unei metode sigure și eficiente de a vă îmbunătăți aspectul pleoapelor, fără intervenție chirurgicală, blefaroplastia non-chirurgicală cu Colibri ar putea fi o opțiune excelentă pentru dumneavoastră. Pentru a determina dacă această procedură vi se potrivește, este important să discutați cu un specialist care vă poate evalua nevoile individuale și vă poate răspunde la orice întrebări pe care le aveți.

În concluzie, blefaroplastia non-chirurgicală oferă o alternativă inovatoare și eficientă la blefaroplastia tradițională. Această procedură minim invazivă poate ajuta la reducerea excesului de piele de pe pleoape, la diminuarea ridurilor fine și la obținerea unei priviri mai tinere și mai luminoase.

Citeste in continuare

Social

Iata cum fabrica de termopane cu care colaborezi iti influenteaza nivelul de eco-eficienta a unei cladiri

Publicat

pe

fabrica termopane

Nivelul de eco-eficienta a unei cladiri este un criteriu vital pe care orice dezvoltator imobiliar trebuie sa il aiba in vedere in procesul de realizare al unei constructii. Incepand din anul 2021, Uniunea Europeana a impus noi norme de eficienta energetica potrivit carora fiecare cladire trebuie sa aiba un consum energetic zero sau cat mai aproape de zero.

Noile norme sunt cunoscute sub denumirea de „norme nZEB” si au fost introduse din motive de economie si protectie a mediului inconjurator. Aceste norme nZEB nu pot fi atinse fara o buna colaborare cu o fabrica de termopane care sa furnizeze profile PVC conforme cu aceste reglementari.

Introducerea acestor norme a avut loc ca urmare a constatarii faptului ca sectorul constructiilor este responsabil de aproximativ 40% din consumul de energie din surse neregenerabile si emiterea de gaze de sera. Ca urmare a acestor observatii, UE a stabilit o serie de obiective in vederea reducerii poluarii si a consumului de energie din surse fosile. Dezvoltatorii imobiliari, constructorii si arhitectii au fost nevoiti sa se adapteze si sa acorde o importanta mai mare componentelor din care sunt realizate sistemele de tamplarie PVC.

fabrica termopane

fabrica termopane

Motivele sunt evidente: costurile tot mai mari ale energiei electrice si resursele naturale tot mai limitate si scumpe. In plus, trebuie sa ne aliniem la noile norme Nearly Zero Energy Building (nZEB) pentru toate tipurile de cladiri. Asta inseamna ca energia regenerabila trebuie sa acopere cel putin 30% din consum intr-o cladire cu standard nZEB”, explica Mirela Ivascu, partner managerul decoplast.ro – fabrica de termopane autohtona.

Potrivit acesteia, pentru ca o fabrica de termopane sa livreze profile PVC de inalta calitate, trebuie sa acorde o atentie sporita urmatoarelor trei elemente:

  • Sticla

Sticla constituie aproximativ 80% din suprafata totala a tamplariei si are rolul cel mai important in izolarea fonica si termica. De aceea, atunci cand vine vorba despre alegerea unei sticle de calitate, este important sa se acorde atentie criteriilor cum ar fi grosimea, spatiul dintre foitele de sticla, recomandat sa fie de 16 mm, si tipul de bagheta utilizata, fie distantier warm edge sau bagheta calda”, spune Mirela Ivascu – membru fondator al unuia dintre cei mai mari producatori de PVC, care s-a facut remarcat ca o fabrica de termopane de inalta calitate atat pe plan national, cat si international.

  • Profilul PVC

Un producator de sisteme PVC care urmareste sa realizeze profile conforme cu normele nZEB va acorda o atentie sporita si acestui element vital pentru furnizarea unui produs care sa asigure un nivel ridicat de izolare termica si fonica.

Utilizarea unui profil cu trei garnituri si o adancime de montaj de peste 80 mm contribuie la obtinerea unei eficiente termice sporite”, detaliaza reprezentanta companiei.

  • Feroneria

O fabrica de termopane care se respecta trebuie sa acorde o atentie sporita si integrarii unor sisteme de feronerie de ultima generatie, care sa completeze nivelul de eco-eficienta a unei cladiri: „Anul trecut s-a observat o afinitate crescuta si pentru smart living, care se reflecta inclusiv in accesorii si device-uri aplicabile sistemelor de tamplarie, cum ar fi sisteme de incuietori inteligente cu deschidere digitala, amprenta sau aplicatie pe Smartphone”, incheie Mirela Ivascu.

Citeste in continuare
Advertisement

Parteneri

Ultimile Noutăți din Brașov

Exclusiv6 ore inainte

Penitenciarul Ploiești câmp de război! – Ziarul Incisiv de Prahova

Asa cum va dezvaluiam, in data de 09.05.2024, sub nr R33/459 a fost inregistrata plangerea penala la Parchetul de pe...

Eveniment2 zile inainte

Kingston lansează noi pachete Workflow pentru a răspunde mai bine nevoilor creatorilor

Mai multe cititoare Hub centralizat cu mai multe posibilități de personalizare București, România – 17 mai 2024 – Kingston Digital...

Cultură2 zile inainte

Servicii Profesionale de Reparații Acoperișuri – Anunturi-Reparatii-Acoperis.ro

Bine ați venit pe Anunțuri-Reparații-Acoperiș.ro – Soluția dvs. pentru reparații de calitate la acoperișuri! De ce să alegeți serviciile noastre?...

Administrație locală3 zile inainte

Kaufland România celebrează incluziunea persoanelor cu dizabilități printr-o experiență imersivă în lumea diversității, alături de MINA, Museum of Immersive New Art

Retailerul încheie Caravana A.C.C.E.S. alături de George Baltă și Tedy Necula cu o ultimă oprire în București București, 16 mai...

Uncategorized3 zile inainte

Seară balcanică, mixuri inedite, trap și butaforie impresionantă, la IntenCity

Staruri internaționale și cele mai cunoscute nume din muzica românească vor urca pe cele două scene ale Festivalului IntenCity, care...

Zilele Orașului Călimănești Zilele Orașului Călimănești
Turism3 zile inainte

Zilele Orașului Călimănești – 636 de ani de la prima atestare documentară

An de an, Zilele Orașului Călimănești sunt cu adevărat un moment de conexiune pentru comunitatea locală. În această perioadă specială,...

Uncategorized3 zile inainte

Bucureștenii pasionați de tenis sunt invitați ca spectatori la turneul pentru profesioniști Future Open by Samsung Galaxy AI

Samsung este partenerul oficial al turneului de tenis ITF organizat de Clubul Sportiv North Tennis din București luna aceasta București,...

Administrație locală4 zile inainte

Platforma de audiobook-uri și e-book-uri Voxa se lansează în Italia

București, 15 mai 2024 – Voxa, aplicația de streaming pentru audiobook-uri și e-book-uri, începe expansiunea internațională și își extinde operațiunile...

Eveniment4 zile inainte

Gaming pentru toți: AGON by AOC își extinde gama de monitoare G4 cu două noi modele accesibile

București, 15 mai 2024 – AGON by AOC, unul dintre cele mai importante branduri de monitoare de gaming și accesorii IT...

Eveniment4 zile inainte

Avantajele concilierii cu banca față de „darea în plată” și „falimentul personal”

15 mai, București. Contractele dintre consumatori și bănci ar trebui să fie simplificate, iar acest lucru poate veni odată cu...

Eveniment4 zile inainte

realme anunță noile modele 12 și 12 Plus

București, România, 14 mai 2024 – realme, producătorul de smartphone-uri cu cea mai rapidă creștere la nivel global, anunță noile telefoane...

Administrație locală4 zile inainte

RetuRO deschide în Otopeni cel de-al patrulea centru pentru colectarea și procesarea ambalajelor SGR

RetuRO, administratorul Sistemului de Garanție-Returnare, cel mai mare proiect de economie circulară din România, deschide în Otopeni, județul Ilfov, cel...

Top Știri