Connect with us

Administrație locală

Aqurate depășește 1.600.000 de comenzi procesate prin magazinele online ce folosesc algoritmul său AI și anunță integrarea cu Teamshare

Publicat

pe

  • Primele magazine online care beneficiază de integrarea nativă cu Teamshare sunt eOrion.ro și eacum.ro
  • Teamshare are peste 500 de magazine online în portofoliu și înregistrează comenzi ce depășesc 600 milioane Euro anual

Timișoara, 20 septembrie 2023 – Aqurate, platformă SaaS bazată pe Inteligenţă Artificială (AI) care crește conversiile din eCommerce prin interpretarea datelor, depășește 1.600.000 de comenzi procesate prin magazinele online ce folosesc algoritmul său AI de recomandări de produse în prima jumătate a anului și anunță integrarea cu Teamshare.

??????????????????????

„Pas cu pas avansăm, iar dacă în primele patru luni ale anului vorbeam despre primul milion de comenzi procesate prin magazinele online care ne-au ales soluția, două luni mai târziu, la jumătatea anului, vedem deja peste 1,6 milioane de comenzi. Avansul cantitativ este dublat și de o extindere a prezenței noastre și adăugăm un partener valoros, Teamshare, în lista integrărilor native ale serviciului Aqurate Personalize”, afirmă Vlad Marincaș, CEO și cofondator Aqurate.

În prezent, prin parteneriatul dintre cele două companii, utilizatorii Teamshare beneficiază de un discount de 10% pentru primele șase luni de utilizare a soluției Aqurate Personalize, dar și de o perioadă de 30 de zile în care pot testa gratuit platforma Aqurate.

„Anunțăm cu entuziasm parteneriatul nostru cu Aqurate și tool-ul Aqurate Personalize în platforma Teamshare. Acest parteneriat ne permite să aducem tehnologia AI în avantajul clienților noștri, oferindu-le recomandări de produse personalizate în timp real pentru a crește rata de conversie, valoarea medie a coșului și retenția clienților. Cu ajutorul Aqurate, îi ajutăm pe clienții noștri să automatizeze și să optimizeze experiența de cumpărare pentru clienții lor, generând vânzări mai mari.”, adaugă Marius Panait, Managing Partner, Teamshare.

Furnizorul de solutii e-commerce Teamshare, integrator de sisteme online de facturare, stoc, gestiune, plăți, curierat și marketplace-uri, are în prezent peste 500 de magazine online în lista clienților, depășește 1.000 de proiecte implementate și înregistrează comenzi de peste 600 de milioane de Euro anual.

Aqurate ajută la colectarea datelor cu care interacționează utilizatorii magazinelor online și la introducerea acestora în motorul de recomandare de produse. Soluția AI este bazată pe analizarea și interpretarea unor volume mari de date privind comportamentul clienților – produse cumpărate, click-uri, produse adăugate în coș și altele. Aceasta compară acțiunile similare ale diferiților utilizatori și estimează, prin intermediul inteligenței artificiale, ce ar putea prezenta interes pentru fiecare utilizator.

Aqurate Personalize crește veniturile din eCommerce cu până la 23%, prin recomandările de produs generate cu AI, personalizate fiecărui vizitator al site-urilor. Serviciul crește atât rata de conversie din eCommerce, cât și valoarea medie a comenzii.

Despre Aqurate

Aqurate, platformă SaaS bazată pe inteligenţă artificială care ajută companiile din eCommerce să îşi folosească datele pentru a creşte, a fost fondată în 2019 de Vlad Marincaş, Tudor Goicea, Lisardo Erman si Raul Mazilu. Platforma a atras, până în prezent, finanțări în valoare de aproximativ 500.000 de Euro. Mai multe informații sunt disponibile pe www.aqurate.ai.

Despre Teamshare

Teamshare este un furnizor de soluții eCommerce complete ce integrează sistemele utilizate de clienți în activitatea operațională curentă –programe pentru gestiune, facturare si stoc management (ERP), interfețe de plati online, servicii de curierat și marketplace-uri, precum și platformele de online marketing. Teamshare aduce o experiență de peste 20 de ani pe piața de eCommerce. Mai multe informații sunt disponibile pe www.teamshare.ro.

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Administrație locală

Kingston Digital este lider la vânzările de SSD-uri

Publicat

pe

De

  • O cotă de piață de 28%
  • Poziția solidă a activității continuă și în 2023

București, România – 20 noiembrie 2023 – Kingston Digital Europe Co LLP, filiala de memorii flash a Kingston Technology Company, Inc. lider mondial în domeniul produselor de memorie și al soluțiilor tehnologice, anunţă poziţionarea sa de către TrendForce ca cel mai bun furnizor third-party de SSD-uri, pentru tot anul 2022. Pe baza cifrelor furnizate de TrendForce, Kingston a reprezentat un procent uriaș de 28% din cele 114 milioane de unități livrate în 2022.

Conform celor mai recente date, piața globală de SSD-uri și-a rectificat dinamica cererii și ofertei în 2022. Acest lucru vine după o criză de circuite integrate (IC) care a încetinit piața în 2021. Chiar şi aşa,  livrările globale de SSD au scăzut cu doar 114 milioane de unități livrate în 2022 – o scădere de 10,7% față de anul precedent.

Cu toate acestea, Kingston a rămas liderul principal al livrărilor de SSD în 2022, menținând un avantaj solid și o creștere a cotei de piață față de 2021. Chiar și cu provocările de pe piață, primii cinci furnizori terți (non-semiconductori) au reprezentat aproape 60% din totalul livrărilor în 2022. Rezultatele au consolidat Kingston ca lider clar în producția de SSD-uri, deoarece furnizorul de pe locul al doilea a reprezentat doar 9% din totalul pieței.

În condițiile în care economia globală încă se confruntă cu dificultăți în 2023, perioadă în care livrările de notebook-uri și desktop-uri s-au confruntat cu limitări, producătorii de memorii au gestionat în mod strategic povara stocurilor, reușind astfel să ofere prețuri competitive în strategiile lor de vânzare. Pe măsură ce al treilea trimestru se apropia de final, situația de pe piață a cunoscut o transformare rapidă, determinată în principal de costurile mai mici de producție ale furnizorilor de module NAND Flash. Această schimbare a fost deosebit de evidentă în dinamica costurilor pentru SSD-uri, favorizând în cele din urmă producătorii de module cu stocuri mai puțin costisitoare.

Cererea de SSD-uri PCIe 4.0 NVMe continuă să definească peisajul pieței, forțând producătorii de module să treacă de la SATA la PCIe. TrendForce prezice că furnizarea de upgrade-uri NVMe va spori probabil notorietatea mărcii și va continua să stimuleze livrările. În 2022, Kingston și-a extins gama de produse, precum și ofertele din categoriile de memorii externe și criptate. Odată cu lansarea în 2022 a noii sale unități NV2, aceasta a devenit rapid cea mai populară din gama Kingston, cu peste 12 milioane de unități vândute în întreaga lume de la lansare. În urma succesului înregistrat de premiatul SSD Kingston FURY Renegade, Kingston a reîmprospătat unitatea pentru a include o opțiune de radiator, ideală pentru gamerii care se joacă pe console și PC. Acest lucru evidențiază concentrarea continuă a Kingston pe dezvoltarea de soluții NVMe de înaltă calitate.

Pe lângă extinderea portofoliului său de produse pentru a se alinia cât mai bine la tendințele de cumpărare ale clienților, Kingston oferă asistență de top pentru vânzări și acces la experți și ingineri. Acest lucru a dus la peste trei decenii de succes în ceea ce privește fiabilitatea și asistența pentru clienți. Clasarea Kingston pe locul 1 pe piața SSD nu este o surpriză, în condițiile în care aceeași abordare în cadrul diviziei DRAM a determinat compania să fie cel mai mare furnizor third-party de module de memorie pentru al 20-lea an consecutiv.

„Este o onoare să obținem locul 1 pentru încă un an”, a declarat Tony Hollingsbee, SSD Business Manager Kingston EMEA. „Încă de la început, Kingston a rămas fermă în angajamentul nostru de a ne servi clienții și partenerii din întreaga lume și, tocmai prin intermediul acestor relații puternice și durabile, afacerea noastră cu SSD a cunoscut o creștere remarcabilă. Rezultatele recente dezvăluite de TrendForce reprezintă o dovadă a dedicării și a muncii asidue a întregii noastre echipe și suntem recunoscători pentru recunoașterea și succesul pe care îl împărtășim cu ei.”

Pentru mai multe detalii vizitați kingston.com.

Urmăriți Kingston și pe:

YouTube              Instagram

Facebook    LinkedIn

Twitter     Kingston Is With You

Despre Kingston Digital Europe Co LLP

Kingston Digital Europe Co LLP și Kingston Technology Company, Inc. fac parte din același grup corporativ („Kingston”). Kingston este cel mai mare producător independent de produse de memorie din lume. De la big data, la laptopuri și PC-uri, la dispozitive bazate pe IoT, cum ar fi tehnologia inteligentă și cea purtabilă, la design-in și producție sub contract, Kingston contribuie la furnizarea de soluții utilizate pentru a trăi, a lucra și a te distra. Cei mai mari producători de PC-uri și companii de găzduire în cloud din lume depind de Kingston pentru nevoile lor de producție, iar pasiunea noastră alimentează tehnologia folosită de întreaga lume în fiecare zi. Ne străduim dincolo de produsele noastre pentru a vedea imaginea de ansamblu, pentru a răspunde nevoilor clienților noștri și pentru a oferi soluții care fac diferența. Pentru a afla mai multe despre modul în Kingston Is With You, vizitați Kingston.com.

Citeste in continuare

Administrație locală

Ministerul Mediului investește resurse în gestionarea situațiilor de urgență 

Publicat

pe

De

Aflat în derulare încă din 2019, proiectul SIPOCA 596 a avut conferința de încheiere pe data de 8 noiembrie 2023. Proiectul este organizat în colaborare cu Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS), are o valoare eligibilă de 14,4 milioane de lei (peste 3 milioane de euro)  și are ca scop îmbunătățirea capacității Ministerului mediului, apelor și pădurilor (MMAP) de gestionare a situațiilor de urgență generate de fenomenele meteorologice periculoase și a tipurilor de risc aferente acestora.

La conferința de închidere a proiectului a participat și Ministrul mediului, apelor și pădurilor, Mircea Fechet.

“Managementul situațiilor de urgență este crucial atât în societate, cât și mai ales în cadrul instituțiilor și al companiilor mari. Educarea și instruirea pot reprezenta factori decisivi atunci când vine vorba despre modul de a acționa în cazul unui eveniment neașteptat, o pregătire pe măsură putând salva vieți.” –  a spus oficialul în discursul său din cadrul conferinței.

Sub umbrela proiectului, MMAP a realizat, cu sprijinul STS, o aplicație care va interconecta Sistemul Național Unic pentru Apeluri de Urgență 112 (SNUAU) cu scopul de a facilita activitatea Dispeceratului MMAP. Scopul acesteia este acela de a asigura o informare unitară și cât mai rapidă privitoare la eventualele situații de risc de mediu, unind toate canalele disponibile, de la alertele primite de autorități la toate structurile de informare si alertare. În acest fel, orice alertă de mediu va putea ajunge mai rapid la MMAP, eficientizând astfel procedurile de prevenție și acțiune în cazul unui risc de mediu.

”Specialiștii STS au dezvoltat un sistem de comunicații și tehnologia informației complex, care vine în sprijinul activității de informare a autorităților publice centrale și locale. Am realizat interconectări ale acestui sistem tehnic la nivelul tuturor structurilor cu rol de informare și alertare în gestionarea situațiilor de urgență generate de tipurile de risc specifice ministerului și în situațiile privind starea mediului, inclusiv cu Serviciul de urgență 112” – a precizat ing. Sorin Bălan, directorul STS.

Mai mult decât atât, în cadrul proiectului au fost realizate o serie de acțiuni menite să contribuie la eficientizarea procesului de gestiune al MMAP privind situațiile de risc de mediu, precum o propunere de regulament cadru privind gestionarea situațiilor de urgență, o procedură unică de constatare și evaluare a daunelor, un set de propuneri privind sistematizarea și simplificarea procedurilor de constatare și evaluare la nivel local, toate bazate pe 4 studii cheie care au relevat și fundamentat necesitățile din sfera gestionării situațiilor de urgență de mediu.

La eveniment au mai participat Dan-Ștefan CHIRU – secretar de stat în MMAP, general-maior ing. Ionel-Sorin BĂLAN – directorul Serviciului de Telecomunicații Speciale, Andrei CORLAN – comisar șef la Garda Națională de Mediu, Laurențiu Alexandru Păștinaru – președintele Agenției Naționale pentru Protecția Mediului, Elena MATEESCU – director general al Administrației Naționale de Meteorologie, precum și reprezentați ai autorităților publice centrale și locale de mediu funcționari publici de conducere și de execuție cu atribuții în gestionarea situațiilor de urgență generate de tipurile de risc specifice.

Mai multe detalii despre proiect puteți regăsi la următoarele surse:

Manager proiect: Marilena GHIU

Email: marilena.ghiu@mmediu.ro

http://www.mmediu.ro/categorie/sipoca596/259

Citeste in continuare

Administrație locală

Veeam lansează o nouă versiune pentru Veeam Backup for Salesforce pe cel mai important marketplace de soluții cloud pentru companii

Publicat

pe

De

Clienții Veeam se pot bucura acum de opțiuni extinse de securitate și restaurare disponibile pe Salesforce AppExchange pentru a se proteja împotriva pierderii sau coruperii datelor

București, 15 noiembrie 2023: – Veeam® Software, lider în protecția și recuperarea în urma atacurilor ransomware, a anunțat astăzi lansarea Veeam Backup for Salesforce v2, disponibil pe Salesforce AppExchange. Veeam Backup for Salesforce elimină riscurile de pierdere a datelor și metadatelor Salesforce cauzate de erori umane, de erori de integrare sau de corupere a datelor. Noua versiune oferită de Veeam extinde acoperirea pentru mai multe cloud-uri, oferă o securitate sporită prin intermediul autentificărilor unice (SSO) și autentificărilor multifactor (MFA), și furnizează un mediu sigur de testare și dezvoltare prin sandbox seeding. Organizațiile pot opta pentru implementarea fie la nivel local, fie în cloud. De asemenea, acestea își pot recupera cu exactitate datele de care au nevoie, atunci când au nevoie, și pot experimenta o soluție de backup proiectată special pentru datele și metadatele Salesforce.

Veeam Backup for Salesforce este în prezent disponibilă pe AppExchange: https://appexchange.salesforce.com/appxListingDetail?listingId=a0N4V00000FhrqeUAB.

Veeam Backup for Salesforce  

Pierderea datelor este foarte probabilă în cadrul unei organizații, motiv pentru care devine esențial ca acestea să se protejeze cu orice preț. În acest sens, noua versiune, având la bază iterația anterioară și de mare succes a Veeam Backup for Salesforce, aduce îmbunătățiri semnificative în ceea ce privește capacitățile de recuperare rapidă, fiind special concepută pentru a satisface cerințele departamentelor IT și ale administratorilor Salesforce. Veeam Backup for Salesforce subliniază importanța efectuării unui backup al datelor Salesforce pentru a preveni pierderile, asigurând conformitatea și facilitând recuperarea rapidă prin furnizarea unei soluții complete și specializate pentru backup Salesforce. În plus, oferă organizațiilor capacitatea de a-și recupera rapid și cu încredere datele pierdute din Salesforce.

Noile capabilități ale Veeam Backup for Salesforce includ:

  • Aplicații Salesforce pentru afaceri: Suportul extins pentru platforma Salesforce, alături de Salesforce Government și Education Clouds, Field Service, CPQ, Person Accounts și pachetele gestionate sunt acum incluse în oferta de backup pentru a garanta că datele critice din serviciul pe teren respectă reglementările și sunt protejate chiar și off-site.
  • Salesforce SSO și MFA: Accesul bazat pe roluri pentru operatorii de backup și restaurarea prin intermediul Salesforce sunt acum disponibile pentru a simplifica și îmbunătăți securitatea sistemelor. Jurnalul de audit va ține evidența tuturor operațiunilor sensibile.
  • Sandbox seeding și restaurările îmbunătățite:Datele pot fi restaurate în sandbox cu informații din producție sau dintr-un alt sandbox. Pot fi setate și chei alternative pentru un control mai bun asupra restaurărilor ierarhice. Capacitatea companiei de a testa, dezvolta și rezolva problemele poate fi îmbunătățită cu opțiunea de a restaura datele de producție în sandbox.

Veeam Backup for Salesforce este un produs separat și independent, disponibil contra cost, care a fost recent adăugat în oferta Veeam Data Platform. În prezent, poate fi achiziționat prin intermediul partenerilor tehnologici Veeam, iar licențele sunt disponibile sub formă de subscripții anuale, cu o durată cuprinsă între unu și cinci ani, licențierea fiind per utilizator. Până la data de 31 decembrie 2023, Veeam oferă pachete promoționale avantajoase pentru clienții existenți.

Ediția Community a Veeam Backup for Salesforce este de asemenea disponibilă. Aceasta oferă o soluție de backup și recuperare complet funcțională și gratuită pentru datele Salesforce, destinată organizațiilor cu 50 de licențe de utilizator Salesforce sau mai puțin.

Declarații cu privire la noua lansare:

  • Potrivit Veeam Data Protection Trends Report 2023, fiabilitatea și consecvența protejării datelor SaaS sunt considerate factori cheie pentru îmbunătățirea protecției datelor în 2023. Cu toate acestea, multe organizații încă nu sunt conștiente de necesitatea protejării datelor Salesforce și nu cred că datele lor, inclusiv metadatele, trebuie să fie securizate în mod corespunzător în mediul cloud. Atât Veeam, cât și Salesforce resping această percepție”, spune Danny Allan, CTO Veeam. În al treilea trimestru al anului 2023, rezervările pentru Veeam Backup for Salesforce au înregistrat o creștere de 195%. Odată cu lansarea celei de-a doua versiuni, suntem entuziasmați să ne sprijinim în continuare clienții și partenerii în această responsabilitate comună de a ne asigura că afacerile lor funcționează corespunzător și că datele critice sunt protejate și recuperabile rapid în cazul unei erori umane, erori de integrare sau corupere a datelor”.
  • Veeam Backup for Salesforce reprezintă o completare binevenită la AppExchange, contribuind la transformarea afacerilor pentru clienți prin facilitarea backup-ului rapid și a recuperării datelor și metadatelor Salesforce, atât în mediul cloud, cât și la nivel local”,spune Alice Steinglass, Vicepreședinte Executiv și Director General al Platformei Salesforce. AppExchange se dezvoltă constant pentru a conecta clienții cu aplicațiile și experții potriviți în funcție de nevoile lor de afaceri”.
  • Conform studiului nostru recent privind discrepanța în protecția datelor SaaS, constatăm că, deși majoritatea utilizatorilor finali recunosc importanța protejării mediilor și datelor Salesforce, aceștia întâmpină dificultăți în asigurarea securității acestor active împotriva riscului de pierdere”, explică Christophe Bertrand, Directorul Enterprise Strategy Group Practice. Veeam for Salesforce V2 furnizează funcții esențiale pentru a reduce acest risc și pentru a îmbunătăți protecția datelor și metadatelor la scară largă, transformându-l într-o soluție ideală pentru multe organizații care se confruntă cu această provocare”.

Despre Salesforce AppExchange

Salesforce AppExchange, cel mai important marketplace de cloud pentru întreprinderi la nivel global, oferă companiilor, dezvoltatorilor și antreprenorilor oportunitatea de a construi, promova și evolua prin metode noi și inovatoare. Cu peste 7,000 de listări, 11 milioane de instalări din partea clienților și 117,000 de recenzii din partea utilizatorilor experimentați, AppExchange realizează conexiuni între clienții de toate dimensiunile și din toate industriile, facilitându-le accesul la aplicații care pot fi instalate direct sau personalizate și la consultanți Salesforce certificați, pentru a soluționa orice fel de provocare din mediul de afaceri.

Informații suplimentare:

Salesforce, AppExchange, Government Cloud, Education Cloud, Field Service, CPQ, Person Accounts, pachetele gestionate și altele sunt mărci înregistrate ale salesforce.com, inc.

Despre Veeam Software

Veeam®, furnizorul #1 global de servicii de protecție și recuperare a datelor în caz de ransomware, are misiunea de a ajuta fiecare organizație nu doar să se recupereze după o întrerupere sau pierdere de date, ci și să evolueze. Cu ajutorul Veeam, organizațiile obțin o reziliență maximă prin securitatea, recuperarea și libertatea datelor în mediul lor cloud hibrid. Veeam Data Platform este o soluție unică pentru mediile cloud, virtuale, fizice, SaaS și Kubernetes, care oferă companiilor siguranța că aplicațiile și datele lor sunt protejate și disponibile în orice moment. Cu sediul central în Columbus, Ohio, și birouri în peste 30 de țări, Veeam protejează 450.000 de clienți din întreaga lume, inclusiv 73% din companiile din Global 2000. Reziliența crescută începe cu Veeam. Aflați mai mult despre Veeam, accesând www.veeam.com, sau urmăriți

Citeste in continuare
Advertisement

Parteneri

Ultimile Noutăți din Brașov

Eveniment2 ore inainte

HONOR anunță viitorul smartphone-urilor pliabile și tehnologiei centrate pe nevoile utilizatorului la Forumul Global Fortune 2023

Brandul global de tehnologie HONOR a participat la Forumul Global Fortune 2023 din Abu Dhabi pentru a discuta despre viitorul...

Uncategorized4 ore inainte

Samsung Galaxy Tab A9 și Galaxy Tab A9+ acum disponibile și în România: Divertisment și Productivitate, accesibile tuturor românilor

Descoperă o lume nouă și captivantă a vizionării imersive, multitasking-ului simplu și conectivității fără întreruperi în ecosistemul Galaxy București, România –...

Exclusiv15 ore inainte

Cel mai mare secret al Mafiei din adevarata „mafie a gunoaielor din Prahova” va fi deconspirat, luni, 04.12.2023, orele 13.00/Politisti corupti cu functie de conducere din MAI si I.P.J. Prahova – complici la santajele gruparii de criminalitate economico-financiar organizata pe care o acopera in acest judet/DOCUMENTE SI INREGISTRARI AUDIO –  IN EXCXLUSIVITATE – Ziarul Incisiv de Prahova

Dupa acuzele aduse de la nivelul conducerii aliantei Nord-Atlantice, prin pozitia ferm si autoritar exprimata de secretarul general adjunct NATO,...

Social3 zile inainte

Florin Gioga şi-a anunţat candidatura ca independent la Primăria Sinaia

Primarul oraşului Sinaia va avea un adversar dificil la alegerile locale din anul 2024 în persoana lui Florin Gioga. Acesta...

Uncategorized5 zile inainte

HONOR Magic V2: design ultra subțire și o baterie de 5000 mAh

  Într-o epocă în care smartphone-urile sunt elementele de legătură între lumea personală și cea profesională, durata de viață a...

Uncategorized5 zile inainte

PENNY a atins pragul de 359 de magazine în România

Planurile de expansiune ale PENNY România avansează rapid cu deschiderea a patru noi magazine în patru județe ale țării –...

Uncategorized5 zile inainte

easySales: 263 lei, valoarea medie a comenzilor de Black Friday, 65% cu plata online

Cea mai mare comandă realizată prin magazinele din platformă a depășit 23.000 de lei și a constat în preamplificatoare și...

echipamente fast food echipamente fast food
Uncategorized5 zile inainte

Cu echipamente fast food de top, puteti duce conceptul de QSR la nivel de perfectiune

In acest articol, vom explora modul in care utilizarea de echipamente fast food de top poate contribui la perfectionarea conceptului...

Vâlcea Vâlcea
Turism6 zile inainte

Descoperă magia schiatului în Vâlcea: Destinații încântătoare pentru iubitorii de zăpadă

Dacă ești în căutarea unei destinații de schi unică și plină de farmec iarna aceasta, ești în locul potrivit! Vâlcea...

Uncategorized6 zile inainte

realme anunţă peste 200 milioane de telefoane vândute la nivel global

București, România – 27 noiembrie 2023 – realme a anunțat oficial că livrările sale globale de smartphone-uri au depășit 200 milioane...

Uncategorized6 zile inainte

AOC și Philips Monitors fac progrese remarcabile în procesul de sustenabilitate, confirmate de certificarea EPEAT Climate+

București, 28 noiembrie 2023 – MMD, unul dintre cele mai importante companii de tehnologie din lume, partener licențiat al brandurilor pentru...

SocialO săptămână inainte

Cum să construiești o casă durabilă

Toți proprietarii își doresc păstrarea calității construcțiilor pe care le dețîn. Din complexul de lucrări care conduc la atingerea acestei...

Top Știri