Connect with us

Exclusiv

„Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui”?, competiția de briefuri creative dedicată companiilor și ONG-urilor

Publicat

pe

  • La 18 ani de activitate, pastel dă volumul mai tare proiectelor creative care aduc schimbări pozitive în societate și trimite o invitație deschisă organizațiilor și companiilor de a contribui la un viitor mai bun prin comunicare;
  • Brieful câștigător va primi o campanie cu impact social și comercial durabil; campania este susținută de pastel în termeni de creativitate și costuri de agenție de 18.000 de euro.

pastel lansează competiția de briefuri creative „Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui?”, redefinind astfel rolul comunicării în crearea unui impact social și comercial durabil. Prin această campanie aniversară, agenția de comunicare integrată invită companiile să înscrie briefurile lor, până pe data de 13 iulie, pentru a câștiga o campanie strategic-creativă, gata de implementare.

Campania aniversară „Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui?” este proiectată nu doar ca o celebrare a celor 18 ani de activitate, ci ca un impuls pentru integrarea principiilor sustenabilității în strategiile de business. Prin această competiție de briefuri creative, pastel își propune să demonstreze cum soluțiile de comunicare pot aduce beneficii tangibile atât în business, cât și în plan social.

„Campania aniversară nu este despre a reflecta la parcursul agenției, ci despre a fi un catalizator pentru schimbări pozitive în societate și în lumea afacerilor. Ne-am ancorat în prezent și vedem nevoile reale atât ale societății, cât și ale mediului de afaceri și, astfel, ne îndreptăm privirea spre viitorul pe care cu toții ni-l dorim. Alegerea de a lansa această campanie aniversară subliniază angajamentul nostru față de modul în care credem că ar trebui să evolueze industria creativă și impactul social pozitiv pe care îl poate avea. Vrem să demonstrăm că o comunicare autentică, strategică și creativă poate genera nu doar emoție, ci schimbări reale și sustenabile de care vor beneficia atât comunitățile, cât și companiile”, declară Dana Nae Popa, owner & managing director pastel.

Campania aniversară își propune să arate că sustenabilitatea și succesul comercial nu sunt doar compatibile, ci și complementare. Acest lucru este realizat printr-o competiție care încurajează organizațiile să gândească strategic despre cum pot aborda provocările subiectului sustenabilității în moduri care nu doar respectă, dar și valorifică resursele și potențialul lor. Într-un context în care consumatorii și autoritățile solicită tot mai multă responsabilitate și implicare activă din partea companiilor, această competiție oferă o platformă pentru organizații să demonstreze angajamentul lor față de dezvoltarea sustenabilă și să contribuie concret la binele societății, câștigând astfel încrederea și loialitatea publicului.

Companiile au la dispoziție două luni să completeze formularul de înscriere, să primească un template de brief creativ de la pastel, pe adresa de mail menționată în formular, și să trimită brieful care convinge juriul competiției de potențialul lui social și comercial. Campania câștigătoare va fi susținută de pastel, în termeni de creativitate și costuri de agenție de 18.000 euro, în timp ce organizația câștigătoare, conform regulamentului, va trebui să asigure un minimum buget pentru implementarea și promovarea acesteia.

Un juriu de experți garantează o selecție riguroasă și echitabilă a briefului câștigător

Briefurile vor fi evaluate de un juriu format din șapte experți în domeniile creativității, antreprenoriatului, sustenabilității și impactului social. Acest proces de evaluare multi-laterală va asigura că cel mai promițător brief va câștiga, garantând o implementare de succes care va aduce valoare adăugată atât participanților, cât și comunităților lor.

  • Dana Nae Popa, owner și managing director pastel, este președintele juriului și va superviza întregul proces de jurizare, evaluând briefurile din perspectiva inovației și impactului în societate și în business.
  • Laura Iane, director de creație pastel, va evalua briefurile din perspectiva potențialului creativ, asigurându-se că acestea sunt generative.
  • Mădălina Marcu, director de dezvoltare la Asociația pentru Relații Comunitare (ARC), are rolul de a verifica modul în care fiecare brief propune soluții concrete pentru problemele comunităților vizate, asigurându-se că acestea au o fundație solidă în realitățile sociale.
  • Oana Groșan, director executive Ambasada Sustenabilității în România, șiDragoș Tuță, fondator și președinte Ambasada Sustenabilității în România, vor evalua briefurile din perspectiva sustenabilității, respectiv din perspectiva tranziției la modelul economic în care companiile, prin intermediul parteneriatelor, pot rezolva probleme sociale și de mediu fără a sacrifica eficiența economică și profitul. De asemenea, ei vor analiza și contribuția la obiectivele de dezvoltare durabilă de la ONU, cele care guvernează și Strategia Națională pentru Dezvoltare Durabilă (SNDDR 2030). 
  • Anca Roman, owner & General Manager ESGrow, va evalua briefurile din perspectiva Environment, Social și Governance, verificând dacă acestea sunt în concordanță cu specificul industriei în care activează companiile înscrise în competiție și modul în care briefurile acestora propun acțiuni concrete, cu impact pozitiv.
  • Vlad Craioveanu, CEO & co-fondator Impact Hub București și Startarium,aduce o perspectivă antreprenorială și un angajament profund pentru inițiativele cu impact pozitiv în societate. El va evalua și identifica briefurile cu cel mai mare potențial de scalabilitate și inovație în afaceri.

pastel, 18 ani de activitate în domeniul comunicării integrate

pastel este o agenție românească de comunicare, cu o abordare strategică și creativă, cu o activitate de 18 ani pe piață și un portofoliu de clienți din arii diverse, precum auto, FMCG, servicii, industrie, B2B, IT, ONG, retail, energie etc.

Cu o echipă agilă de peste 35 de profesioniști, cu experiențe complementare și portofolii premiate, antrenată pentru campanii cu sens, agenția oferă în prezent servicii de comunicare integrată pentru proiecte ce se desfășoară atât în Romania, cât și la nivel regional.

În urmă cu trei ani, pastel a contribuit la lansarea Asociației pastel, ca o extensie a angajamentului agenției de comunicare pentru un impact pozitiv în lume, extinzând astfel eforturile de responsabilitate socială ale agenției.

Printre clienții și brandurile pentru care agenția lucrează se numără AMD Nobel, AVON, Bookster, 7Card, ColgatePalmolive Romania & Polonia, Danubius, De’Longhi Romania, EWO Pharma, FAN Courier, Foundation Conservation Carpathia, Green Group, Groupe Renault Romania, Hochland Romania, Impact Hub Bucharest, Jacobs Douwe Egberts, JTI Romania și Moldova, LEONI România, Lidl Discount, Muller, Pet Star Recycling, ProCredit Bank, Sandoz, TenarisSilcotub, Trust Expert, Trust Motors.

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Exclusiv

SONDAJ ELECTORAL Alegeri Locale iunie 2024 pentru orașul Ploiești – Grupul de presă INCISIV – Ziarul Incisiv de Prahova

Brașovul MEU

Publicat

pe

Afacerea de familie tipic SICILIANA

Primarul din Filipeștii de Pădure, Ciprian Morărescu, își încheie mandatul dezastruos și nu mai candideaza la alegerile locale.

Ciprian Morarescu a urmat la conducerea primariei Filipestii de Padure dupa tatal sau Morarescu Costel care a avut cateva mandate presarate cu dosare penale, in care au intervenit prescrierea faptelor.

Probabil fiul lui Costel Morarescu a fost „impins” la Primaria Filipestii de Padure pentru a acoperi alte fapte penale savarsite de Morarescu Costel.

Hilar, Ciprian Morarescu isi propunea la inceputul mandatuli sau sa schimbe modul de administrare de pana in prezent, adica cel facut de tatal sau!

Iata ce declara Daniel Grădinaru pe pagina de socializare in Informatia de Filipestii de Padure:

„A mai rămas, totuşi, de recuperat prejudiciul produs comunei noastre prin finanţarea ilegală a Asociaţiei Fotbal Club Filipeştii de Pădure, pentru care cei doi „inculpaţi” au fost trimişi în judecată de DNA, în sumă de peste 22.000.000.000 (22 miliarde) lei vechi. (https://www.pna.ro/comunicat.xhtml?id=8616) Iar cȃnd e limpede pentru oricine că ăştia doi (ajutaţi şi de cȃţiva complici) au deturnat o astfel de sumă – bani publici, altfel n-ar fi inculpaţi, pȃnă şi „deşteptul” ar trebui să se simtă frustrat.

Cred că oricine îşi dă seama că moş’ Morărescu vrea să scape cu toţi banii, chiar dacă va face şi ceva puşcărie. (http://portal.just.ro/105/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=10500000000144843&id_inst=105)

Pentru asta are nevoie de o marionetă de primar, cu semnătura căruia să angajeze un avocat al Consiliului local pentru procesul privind recuperarea prejudiciului, care să „ţină cu ursu’ „. De asta l-a împins pe fiu-său să candideze şi de asta face tot ce poate ca să-l vadă ales primar, chiar dacă este evident că bietul băiat nu e capabil să conducă o comună.

Am înţeles, din clipurile lui de prezentare, că Ciprinel ar avea două facultăţi, a doua fiind cea „de inginerie”, dar n-am înţeles ce fel de inginerie. Dacă este vorba de „inginerii financiare” atunci mă mir că-l vrea taică-său primar. Se spune că a încercat o astfel de „inginerie” şi la MARISAN, de unde a fost concediat. Iar dacă este adevărat că are şi aici de plătit o mare datorie, atunci sunt şi mai clare lucrurile: n-a învăţat nimic la facultatea aia.

Ȋn clipuri, nou apăruta „persoană publică” nu ne spune nici de ce a fost concediat de prin mai toate locurile în care a lucrat, nici de ce nu mai are familie, dar ne povesteşte „pe repede înainte” că a jucat fotbal (de asta crede el că se auto-cunoaşte), că s-a „dezvoltat ca om” la Bucureşti, iar acum s-a întors la Filipeştii de Pădure să fericească norodul, să facă „minuni” în administraţia locală, el avȃnd toate soluţiile pentru multele şi gravele probleme lăsate de tat-su (care, susţine el, este mentorul său).

– De ce ai ţinut secrete soluţiile astea atȃta vreme şi nu i le-ai spus şi lui Costel? Ne laşi, mă…?

Eu, un simplu alegător din Filipeştii de Pădure, doresc un primar care să „scoată” de la Morărescu Costel şi de la complicii lui tot ce spune justiţia că trebuie recuperat, acesta fiind principalul motiv pentru care nu-l votez pe Morărescu Ciprian pe 27 septembrie 2020”.

Pe acelasi principiu, actualul edil il „impinge” pe varul sau (Gabriel FRUNZĂ – actualul administrator) si il sustine la Primaria Filipestii de Padure, din partea PSD, probabil pentru a acoperi alte fapte penale savarsite tot in familie.

Semne de intrebare:

Filipeștii de Pădure – Dițești – CASA DOMNULUI

 Biserica din Ditesti!

A fost inceputa acum 21 ani! S-au cheltuit 42 miliarde si nu este gata!

Alte semne de intrebare:

CASA „DOMNULUI” – Ciprian Morărescu  primar al comunei Filipeștii de Pădure (PSD) si averea sa!

Casa de mai sus a  „DOMNULUI” – Ciprian Morărescu  primar al comunei Filipeștii de Pădure (PSD) – a fost construita in 2 ani de zile! Intamplator sau nu aceasta „casuta” a fost construita cu aceleasi firme care lucreaza si la Casa Domnului de la DITESTI, începută acum 21 de ani și pentru care s-au cheltuit 42 miliarde și care nu este gata!

Si acum sa va prezentam mandatul dezastruos al primarului in functie!

DEZASTRUL DIN FILIPESTII DE PADURE, MIZERII SI ZERO FONDURI ATRASE

Ape reziduale, gunoaie si dezastru

Din cate am inteles noi, Virgiliu Nanu a promis firmei Crist-Tim un ajutor pentru serviciile din aceasta campanie electorala, un ajutor din banii bugetului local, ceva statie de tratare/de epurare, etc ca si acolo focarul de infectie este la cote alarmante! Pe acest subiect o sa revenim dupa aceasta campanie electorala!

Ce sa mai promită un astfel de edil care nici nisipul din iarna de la dezapezire nu l-a strans,  nici inainte de Sarbatorile Pascale,  nici acum inainte de alegeri?

Doar pe varul sau ca și candidat PSD pentru a acoperi infractiunile sale și ale tatălui sau. Afaceri in familie, tipic PSD-iste!

Stim ca „Politica este o curva !”, si nu o zicem doar noi!

Dar, chiar asa, prea ca la tara!

Recent, Ciprian Morărescu  primar al comunei Filipeștii de Pădure a fost prezentat, de presa de casa, cu surle si trambite, ca a trecut in tabara PSD!

Toate bune si frumoase, dar ca sa intelegem caracterul acestui edil catastrofal , va prezentam ce declara in anul 2020, cu manuta lui si nesilit de nimeni,  despre PSD:

Fara alte comentarii.

Citeste in continuare

Exclusiv

Simona Iolanda Ateia, o viață dedicată îngrijirii copiilor suferinzi de diabet

Publicat

pe

De

Doctorul Simona Iolanda Ateia, având o înaltă calificare medicală prin studiile efectuate și stagii de specializare continuate de-a lungul a zeci de ani, și-a îmbinat dorința de a ajuta copiii suferinzi de diabet cu pasiunea pentru studierea acestei afecțiuni.

Absolventă a facultății de medicina generala a UMF “Carol Davila” din București, Simona Ateia a efectuat specializarea în Diabet, Nutriție și Boli Metabolice din dorința de a trata copiii suferinzi de diabetul de tip I, afecțiune care i-a stârnit un puternic interes de cunoaștere.

Implicată managerial în diferite clinici de renume din țară, Simona Iolanda Ateia a fost anterior numită între cele mai puternice femei din România de publicația financiară Business Magazin.

Performanță științifică, alături de performanță în îngrijirea pacienților

Pe lângă abilitățile de practician în medicină și cele manageriale, Simona Iolanda Ateia a excelat și în domeniul științific, fiind doctor în medicină, specializată pe factorii de risc ai proinsulinei pentru boala cardiovasculară, cu o lucrare susținută în anul 2015.

Ea s-a implicat în cercetare medicală și a publicat numeroase lucrări științifice pe plan național și internațional pe teme subscrise specializării sale în Diabetologie, aferente unor evenimente de largă recunoaștere în domeniu, precum conferințe și congrese în mari centre precum Berlin, Amsterdam, San Antonio, Madrid.

Un nume de referință în domeniul diabetologiei din România, Simona Iolanda Ateia, a avut o contribuție semnificativă în înțelegerea și tratamentul diabetului, prin participarea activă la conferințe și publicarea de lucrări relevante.

Dr. Simona Ateia despre dietă, pro insulină și procese metabolice

În decembrie 2013, a co-autorat articolul „Proinsulin and age in general population”, publicat în Journal of Medicine and Life. Studiul a explorat corelațiile între nivelurile de proinsulină și vârsta în populația generală, oferind noi perspective asupra markerilor biologici relevanți pentru diabet.

În octombrie 2013, la European Journal of Internal Medicine, Simona Ateia a prezentat „Proinsulin level as a predictor of metabolic syndrome in the Romanian population”, un studiu crucial care a analizat rolul proinsulinei ca predictor al sindromului metabolic, reflectând interesul său continuu în legătura dintre diabet și alte riscuri metabolice majore. În aceeași lună, a contribuit cu lucrarea „Relationship between proinsulin and cardiovascular risk variables in patients with diabetes”, prezentată tot la European Journal of Internal Medicine, consolidându-și reputația în cercetarea interrelației dintre diabet și boli cardiovasculare.

De asemenea, Simona Iolanda Ateia a fost implicată în studiul „Effects of lifestyle changes including specific dietary intervention and physical activity in the management of patients with chronic hepatitis C – A randomized”, publicat în august 2013 în Nutrition Journal. Această lucrare a examinat impactul modificărilor de stil de viață, inclusiv intervențiile dietetice specifice și activitatea fizică, în managementul hepatitei C cronice, subliniind abordarea ei holistică și multidisciplinară în tratamentul afecțiunilor cronice.

În noiembrie 2013, la Al 11-lea Congres al Federației Române de Diabet, Nutriție și Boli Metabolice în Iași, a fost prezentată lucrarea „Efectele modificării stilului de viața asupra insulinorezistenței și a nivelului de adiponectină la pacienții cu hepatită cronică cu virus C”. Aceasta a oferit noi perspective asupra managementului hepatitei C, prin prisma intervențiilor de stil de viață, reiterând importanța abordărilor integrate în tratamentul și cercetarea medicală.

Simona Iolanda Ateia s-a aplecat asupra felului în care interacționează afecțiunea diabetică cu alte afecțiuni, precum obezitatea și hepatita cronică

Contribuțiile sale la Al XXXII-lea Congres Național de Gastroenterologie, Hepatologie și Endoscopie Digestivă din 2012 au fost remarcabile. Dr. Ateia a prezentat lucrarea „Relația între nivelul seric al leptinei și insulinorezistența la pacienții obezi cu hepatită cronică cu virus C”, aducând în discuție interacțiunile complexe dintre hepatită și metabolism. O altă prezentare, „Complicațiile gastrointestinale ale diabetului”, a arătat interacțiunea dintre diabet și complicațiile gastro-intestinale, consolidând nivelul de înțelegere cu privire la managementul diabetului.

La întâlnirea anuală a Obesity Society din San Antonio, Texas, în septembrie 2012, Simona Ateia a prezentat lucrarea „Relationship between serum Resistin Concentrations and insulin resistance in obese patients with chronic hepatitis C”. Această lucrare a adus contribuții importante în înțelegerea mecanismelor moleculare care leagă rezistența la insulină de inflamația cronică.

La European Association for the Study of Diabetes (EASD) Annual Meeting din octombrie 2012, în Berlin, lucrarea „Effects of the prudent diet versus low fat diet in cytokines profile in patients with diabetes and chronic hepatitis C” a fost bine primită pentru abordarea sa inovatoare privind dieta și managementul inflamației în contextul diabetului.

Participarea la United European Gastroenterology Week în Amsterdam, în octombrie 2012, a fost marcată de prezentarea „Corelațiile dintre concentrațiile serice ale rezistenței și insulinorezistența la pacienții obezi cu hepatită cronică cu virus C”, care a adâncit înțelegerea interacțiunii dintre procesele metabolice și cele hepatice.

În același an, la Congresul al 11-lea al Federației Europene de Medicină Internă în Madrid, lucrarea Simonei Ateia – „Complicațiile gastro-intestinale în diabet” – a evidențiat complicațiile secundare frecvente în managementul diabetului.

Aceste prezentări și publicații demonstrează angajamentul constant al Simonei Ateia în avansarea cunoștințelor medicale și aplicarea acestora în practica clinică, influențând profund domeniile de diabet, nutriție, boli metabolice și hepatologie. Prin activitatea sa prolifică în cercetare și participarea activă la conferințe științifice, a contribuit semnificativ la îmbunătățirea abordărilor terapeutice și la formarea unei înțelegeri mai profunde a interconexiunilor dintre diversele afecțiuni cronice.

Citeste in continuare

Exclusiv

Inele de logodnă cu diamant – cele mai apreciate modele

Brașovul MEU

Publicat

pe

Momentul cererii în căsătorie este unul dintre cele mai speciale din viața unui cuplu. Este o declarație de iubire eternă, o promisiune a unui viitor împreună, marcată de un simbol prețios: inelul de logodnă. Iar când vine vorba de inele de logodnă, diamantele rămân alegerea preferată a multor îndrăgostiți, datorită strălucirii lor atemporale și a semnificației profunde pe care o poartă.

Alegerea inelului de logodnă cu diamant perfect poate fi o provocare plăcută, dar și una care necesită atenție și informare. Există o multitudine de modele disponibile, fiecare cu propriul stil și personalitate, care pot reflecta perfect povestea de dragoste a cuplului. De la clasicele inele de logodnă solitaire, cu un singur diamant central, la modele mai elaborate, cu mai multe diamante sau pietre prețioase colorate, opțiunile sunt nelimitate. Alegerea inelului perfect depinde de stilul personal al viitoarei mirese, de bugetul disponibil și de semnificația pe care vrei să o transmiți.

Iată câteva dintre cele mai populare modele de inele de logodnă:

Solitire: Un inel simplu și elegant cu un singur diamant central. Este o alegere clasică și atemporală, perfectă pentru femeile care apreciază frumusețea simplă.

Halo Pave: Acest model este caracterizat de o montură centrală cu un diamant mare înconjurat de alte diamante mai mici și de o suită de alte pietre prețioase, precum diamante, încrustate pe laturile inelului. Reprezintă alegerea perfectă pentru o logodnică ce apreciază opulența și bijuteriile strălucitoare.

Stil Kate Middleton: Inelul de logodnă al Ducesei de Cambridge a devenit o adevărată senzație din momentul apariției sale. Acestă bijuterie cu safir oval albastru înconjurat de diamante mai mici oferă o combinație unică de eleganță clasică și rafinament.

Vintage: Un inel cu diamant în stil vintage poartă amprenta unei epoci trecute. Cu detalii delicate precum filigran sau gravuri elaborate, acesta evocă o dragoste romantică și nostalgică. Perfect pentru acea femeia care apreciază eleganța unică a bijuteriilor atemporale și autentice.

Pe lângă modelul inelului, este important să ții cont și de calitatea diamantului. Diamantele sunt evaluate în funcție de 4 caracteristici principale: tăietura, culoarea, claritatea și caratul. O tăietură bună este esențială pentru a maximiza strălucirea diamantului. Culoarea diamantului este gradată pe o scară de la D, ceea ce înseamnă că piatra este total incoloră, la Z, care este o culoare galben pal sau chair maro. Este imporant să reții că diamantele clasate cu D, E sau F sunt și cele mai scumpe, fiind considerate „colorless”. Claritatea diamantului se referă la absența incluziunilor sau a imperfecțiunilor, iar caratul este unitatea de măsură a greutății diamantului și, prin urmare, influențează semnificativ prețul.

În concluzie, alegerea inelului de logodnă cu diamant este o decizie importantă, care merită timp și atenție. Sfatul nostru este să iei în considerare și preferințele partenerei atunci când alegei inelul de logodnă. Poți discuta cu ea despre stilul ei preferat și despre ce fel de inel ar dori să poarte sau poți să ceri un sfat unei prietene foarte apropiate. De asemenea, este important să îți setezi un buget înainte de a începe căutările, astfel încât să găsești inelul perfect fără a depăși posibilitățile financiare.

Citeste in continuare
Advertisement

Parteneri

Ultimile Noutăți din Brașov

Viața în Brașov2 ore inainte

Descoperă Soluția Rapidă pentru Acoperișuri Durabile și Estetice!

  Indiferent dacă ești un proprietar care are nevoie de reparații urgente la acoperiș sau un meșter în căutare de...

Administrație locală21 de ore inainte

Vacanțe fără stres cu ajutorul casei inteligente

Atunci când planificăm vacanța mult așteptată, dorim să ne asigurăm că luăm o pauză de la viața de zi cu...

Administrație locală21 de ore inainte

Philips Evnia lansează monitorul de gaming curbat QD OLED cu rezoluție WQHD

București, 13 iunie 2024 –  Philips lansează noul monitor Evnia 34M2C6500 dedicat gaming-ului. Cu un ecran curbat QD OLED de 34 inchi...

Administrație locală22 de ore inainte

Primul Galaxy Watch FE facilitează accesul și mai multor utilizatori la tehnologia avansată de monitorizare a sănătății de la Samsung

Galaxy Watch FE oferă informații detaliate asupra sănătății și experiențe conectate Samsung Galaxy într-un design elegant 13 iunie 2024 –...

Uncategorized23 de ore inainte

HONOR lansează seria HONOR 200, aducând în Europa fotografia de portret la nivel de studio

Seria HONOR 200 revoluționeazăfotografia de portret cu ajutorul inteligenței artificiale, în colaborare cu celebrul Studio Harcourt renumit pentru îmbinarea artei cu...

Viața în Brașov23 de ore inainte

Soluții Complete pentru Infiltrațiile de Apă la Acoperisuri

  Infiltrațiile de apă la acoperisuri sunt o problemă frecventă care poate afecta grav structura casei tale. SG Miky Prod...

SocialO zi inainte

Top 5 Anvelope pentru Dacia Duster

Când alegi anvelope pentru Duster-ul tău, ia în considerare anvelopele de performanță înaltă pentru a îmbunătăți aderența și reactivitatea. Anvelopele...

Uncategorized2 zile inainte

Crizele impun regandirea modului de viata

12 iunie, București. Efectele crizelor actuale se vor vedea pe termen mediu și lung. Din acest motiv, soluțiile pe care...

Administrație locală2 zile inainte

Provocările sistemului educațional din România, percepute de speakerii Dare to Learn drept reale oportunități de învățare

București,  12  iunie  2024:  Speakerii locali și internaționali ai Dare to Learn – cel mai mare eveniment din Europa dedicat...

Uncategorized2 zile inainte

Synology prezintă în premieră soluții avansate de protecție, gestionare și supraveghere a datelor la Synology Solution Exhibition 2024

București, România – 6 iunie 2024 – Synology prezintă în premieră soluțiile sale avansate de protecție, gestionare și supraveghere a datelor...

Uncategorized2 zile inainte

Noile monitoare Philips Evnia 27M2N3200A și 24M2N3200A oferă jucătorilor o nouă experiență de gaming plină de acțiune

Monitoarele dispun de panouri Fast IPS, rate de reîmprospătare de 180 Hz și compatibilitate HDR10 București, 6 mai 2024 – Philips...

Uncategorized2 zile inainte

Nu doar un cort. Unitățile externe durabile sunt alegerea perfectă pentru camping.

Zilele însorite și nopțile calde le permit, în sfârșit, entuziaștilor activităților în aer liber să-și ia sacii de dormit și...

Top Știri