Connect with us

Exclusiv

EXCLUSIV/Cei doi numiti in functia de demnitate publica, respectiv presedintele Senatului si presedintele Camerei Deputatilor din cadrul Parlamentului Romaniei, sunt in situatia legala de a nu putea sa aiba acces la informatii clasificate secret de stat/SRI stat in stat!

Brașovul MEU

Publicat

pe

O noua surpriza este faptul ca si cei doi numiti in functia de demnitate publica respectiv presedintele Senatului si presedintele Camerei Deputatilor din cadrul Parlamentului Romaniei, chiar daca sunt alesi prin vointa populara, sunt in situatia legala de a nu putea sa aiba acces la informatii clasificate secret de stat in conformitate cu prevederile din Legea nr.51/1991 privind securitatea nationala a Romaniei, cu modificarile si completarile ulterioare:
“art.10. Activitatea de informaţii pentru realizarea securităţii naţionale are caracter secret de stat. Informaţiile din acest domeniu nu pot fi comunicate decît în condiţiile prezentei legi.
art.11 Informaţii din domeniul securităţii naţionale pot fi comunicate:
a) preşedintelui Senatului, preşedintelui Adunării Deputaţilor, precum şi comisiilor permanente pentru apărare şi asigurarea ordinii publice ale celor două camere ale Parlamentului;
b) miniştrilor şi şefilor departamentelor din ministere, cînd informaţiile privesc probleme ce au legătură cu domeniile de activitate pe care le coordonează sau de care răspund;
c) prefecţilor, primarului general al Capitalei, precum şi conducătorilor consiliilor judeţene, respectiv al municipiului Bucureşti, pentru problemele ce vizează competenţa organelor respective;
d) organelor de urmărire penală, cînd informaţiile privesc săvîrşirea unei infracţiuni.
Comunicarea informaţiilor se aprobă de către conducătorii organelor cu atribuţii în domeniul securităţii naţionale.
Prevederile art. 10 privitoare la apărarea secretului de stat se aplică în mod corespunzător tuturor persoanelor prevăzute la alin. 1 lit. a)-d).”

De altfel, in conformitate cu art.1, alin (5) din Constitutia Romaniei se precizeaza ca orice cetatean indiferent de statul sau social “In Romania, respectarea Constitutiei, a suprematiei sale si a legilor este obligatorie.”, iar prin art.70 Mandatul deputatilor si al senatorilor, alin. (2) “Calitatea de deputat sau de senator incetează la data intrunirii legale a Camerelor nou alese sau in caz de demisie, de pierdere a drepturilor electorale, de incompatibilitate ori de deces.”, iar prin art. 71 Incompatibilitati, alin (3) din legea fundamentala se stipuleaza ca “Alte incompatibilităti se stabilesc prin lege organică.”

Pe acest fond si in corelatie cu cele de mai sus si prevederile Legii 182/2002 privind protecţia informaţiilor clasificate, respectiv ale HG nr.585/2002 Standardele naţionale de protecţie a informaţiilor, in speta cele cuprinse in – art.160 “Constituie elemente de incompatibilitate pentru accesul solicitantului la informaţii secrete de stat oricare din următoarele situaţii:
a) dacă în mod deliberat a ascuns, a interpretat eronat sau a falsificat informaţii cu relevanţă în planul siguranţei naţionale ori a minţit în completarea formularelor tip sau în cursul interviului de securitate;
b) are antecedente penale sau a fost sancţionat contravenţional pentru fapte care indică tendinţe infracţionale;
c) are dificultăţi financiare serioase sau există o discordanţă semnificativă între nivelul său de trai şi veniturile declarate;
d) consumă în mod excesiv băuturi alcoolice ori este dependent de alcool, droguri sau de alte substanţe interzise prin lege care produc dependenţă;
e) are sau a avut comportamente imorale sau deviaţii de comportament care pot genera riscul ca persoana să fie vulnerabilă la şantaj sau presiuni;
f) a demonstrat lipsă de loialitate, necinste, incorectitudine sau indiscreţie;
g) a încălcat reglementările privind protecţia informaţiilor clasificate;
h) suferă sau a suferit de boli fizice sau psihice care îi pot cauza deficienţe de discernământ confirmate prin investigaţie medicală efectuată cu acordul persoanei solicitante;

Ca atare institutiile ce fac parte din sistemul national de aparare al tarii, in concret serviciile de informatii nominalizate prin Legea nr.51/1991, si organizate prin legi speciale cum ar fi Legea nr.14/1992 privind organizarea si functionarea Serviciului Roman de Informati, Legea nr. 1/1998 privind organizarea şi funcţionarea Serviciului de Informaţii Externe, etc, vor fi conform legii aplicabile obligate sa nu transmita nicio informatie clasificata secret de stat catre cei doi demnitari daca acestia nu indeplinesc si cerintele normative anterior citate.
Ca atare, chiar daca sunt informatii ca nivel de informare pentru cele doua functii de demnitate public in statul Roman, respectiv a doua si a treia functie statala dupa cea a presedintelui Romaniei, totusi conducerea serviciilor de informatii, inclusiv cele departamentale si SPP, nu vor putea sa le comunice intrucat s-ar incalca legile privind protectia informatiilor clasificate secret de stat si chiar Constitutia Romaniei, cu toate consecintele negative ce ar pot decurge dintr-un astfel de demes institutional.
Astfel, chiar daca prin art.7 din Legea nr.182/2002 accesul la astfel de documente clasificate ca secret de stat, este garantat de depunerea juramantului etc.., accesul nu este implicit ci este conditionat de prevederile /reglementarile normative anterior mentionat si de principiul “nevoia de a sti”, sens in care intr-o atare situatie cei doi demnitari sunt pusi in situatia de a nu isi indeplini roulul functiei ocupate si, implicit al mandatului de parlamentar stabilit prin Constitutie si regulamentele celor doua camere parlamentare. Pe acest fond se ridica o problemea majora in sfera separatiilor puterii in stat cand cele doua functii nu se pot indeplini in integrum, fiind limitate de blocarea temporara a accesului la informatii clasificate secret de stat, prin actiunea de nefurnizarea a acestora in sensul respectarii legii aplicabile, iar presedintele tarii si al CSAT poate fi informat cu aspectele ce tin de competenta sa dar nu poate discuta cu cei doi reprezentanti ai statului in Parlament pe problemele ridicate in sistem clasificat etc…..Oare ce se poate intampla intr-o astfel de stare de fapt cand cele trei functii in stat nu pot comunica intre ele in probleme de securitate national si in luarea de decizii strategice de nivel inalt in domeniul militar, aparare a tarii si securitate nationala. Dar in comunicarea cu cei doi parlamentari, respectiv cu un premier persoane care pot intra sub incidenta unor posibile incompatibilitati ale statului lor prevazute prin legi si hotarari de guvern?

(a se vedea si o serie de decizii ale Curtii Constitutionale cum ar fi Decizia CCR nr.1440/2012 unde se precizeaza:
“…în cazul de faţă, Curtea observă că îngrădirile aduse accesului la informaţii sunt prevăzute de lege – Legea nr.182/2002 -, au un scop legitim – protecţia informaţiilor clasificate şi a surselor confidenţiale ce asigură acest tip de informaţii, prin instituirea sistemului naţional de protecţie a informaţiilor -, şi sunt necesare într-o societate democratică. În consecinţă, reglementarea criticată îndeplineşte atât condiţiile prevăzute de art. 10 paragraful 2 din Convenţia pentru apărarea drepturilor omului şi a libertăţilor fundamentale, cât şi pe cele ale art. 19 paragraful 3 din Pactul internaţional cu privire la drepturile civile şi politice, potrivit cărora „Exercitarea libertăţilor prevăzute la paragraful 2 al prezentului articol comportă îndatoriri şi răspunderi speciale. În consecinţă, ea poate fi supusă anumitor limitări care trebuie însă stabilite în mod expres prin lege şi care sunt necesare: a) respectării drepturilor sau reputaţiei altora; b) apărării securităţii naţionale, ordinii publice, sănătăţii sau moralei publice.” Totodată, Curtea observă că reglementarea criticată respectă şi prevederile art. 7 din Acordul dintre România şi Uniunea Europeană privind procedurile de securitate pentru schimbul de informaţii clasificate, semnat la Bruxelles la 22 aprilie 2005, ratificat prin Legea nr. 267/2005, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 903 din 10 octombrie 2005, potrivit cărora 1. Părţile se vor asigura că toate persoanele care, în îndeplinirea îndatoririlor oficiale, necesită acces sau ale căror îndatoriri ori funcţii pot permite accesul la informaţiile clasificate furnizate sau schimbate în temeiul prezentului acord sunt verificate corespunzător înainte de a li se acorda accesul la astfel de informaţii. 2. Procedurile de verificare vor stabili dacă o persoană poate avea acces la informaţii clasificate, ţinând cont de loialitatea, încrederea şi onestitatea sa”, precum şi pe cele ale art. 3 din Acordul dintre părţile la Tratatul Atlanticului de Nord pentru securitatea informaţiilor, adoptat la Bruxelles la 6 martie 1997, la care România a aderat prin Legea nr. 423/2004, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 993 din 28 octombrie 2004, potrivit cărora (1) Părţile se vor asigura că toţi cetăţenii lor, care, în îndeplinirea îndatoririlor oficiale, necesită sau pot avea acces la informaţii clasificate «CONFIDENŢIAL» (SECRET) şi de nivel superior, sunt verificaţi corespunzător înainte de preluarea îndatoririlor. (2) Procedurile de verificare de securitate vor fi concepute pentru a stabili dacă, ţinând cont de loialitatea şi încrederea sa, o persoană poate avea acces la informaţii clasificate fără ca acest lucru să constituie un risc inacceptabil de securitate.
(3) La cerere, fiecare dintre părţi va coopera cu celelalte părţi la realizarea procedurilor proprii de verificare de securitate.”). Simona T.

Exclusiv

Managementul defectuos si „paranoia” la Politia Locala Ploiesti – au atins apogeul (IV)

Brașovul MEU

Publicat

pe

Managementul, eficiența și calitatea serviciilor Poliției Locale Ploiești

Conform Legii 155/2010, Poliția Locală își desfășoară activitatea în conformitate cu reglementările specifice fiecărui domeniu de activitate, stabilite prin acte administrative ale autorității publice centrale și locale. Pentru buna desfășurare a activităților, în exercitarea atribuțiilor, Poliția Locală cooperează cu structurile teritoriale ale Poliției Române, Jandarmeriei Române, I.G.S.U., cu autorități ale administrației publice centrale și locale, cu organizații neguvernamentale, precum și cu persoane fizice și juridice, în condițiile legii. Adică, Poliția Locală poate încheia cu alte autorități și instituții publice -protocoale de cooperare- , având ca obiect detalierea modalităților prin care, în limitele competențelor legale ale fiecărei structuri, acestea își oferă sprijin în îndeplinirea activităților sau a misiunilor specifice. Și pentru că unul dintre principiile în care își desfășoară activitatea Poliția Locală este : eficiența și eficacitatea, un manager competent ar fi încheiat astfel de protocoale.

Dar, în atâția ani, de când Vaida Adrian se află la conducerea Poliției Locale Ploiești, nu a fost în stare, și nu numai, ci chiar s-a opus să încheie astfel de protocoale, decredibilizand permanent competențele structurilor Poliției Locale și neasigurand servicii de calitate ce ar trebui să fie în interesul comunității locale și al cetățenilor. Spre exemplificare, în domeniul ordinii și liniștii publice, ar fi trebuit să existe protocoale de colaborare cu forțele ce compun sistemul integrat de ordine și liniște publică: Poliția Română, Jandarmeria Română, etc., cu I.G.S.J., cu Ministerul Apărării Naționale prin centrele militare zonale, cu instanțele de judecată care arondează unitatea/subdiviziunea administrativ-teritoriala, etc. În domeniul disciplinei în construcții ar fi trebuit să existe protocoale de colaborare cu Direcția Generală de Dezvoltare Urbană și cu Direcția Gestiune Patrimoniu.

În domeniul protecției mediului ar fi trebuit să existe protocoale de colaborare cu R.A.S.P. și Agenția de Protecție a Mediului Prahova, etc. În domeniul activității comerciale, Poliția Locală ar fi trebuit să aibă protocoale de colaborare cu autoritățile de control sanitar, de mediu și de protecție a consumatorilor, Registrul Comerțului, etc. În domeniul evidenței persoanelor, ar fi trebuit să existe protocoale de colaborare cu Serviciul Public Local Comunitar de Evidență a Persoanelor, Serviciul pentru Imigrări Prahova și cu alte autorități competente în vederea verificării, la cererea acestora a unor date cu caracter personal, respectând reglementările legale privind prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.

Având încheiate astfel de protocoale de colaborare, un manager competent ar crește cu siguranță încrederea în rândul populației și prin acțiuni comune ar duce la scăderea faptelor antisociale și ilegale.

Dar în nici un caz nu este în stare de așa ceva Vaida Adrian. El nu vrea decât să fie director și să bage zanzanie în rândul salariaților. De aceea are imaginea „voalată” Poliția Locală Ploiești ! (Paul D.).

Managementul defectuos si „paranoia” la Politia Locala Ploiesti – au atins apogeul

 

Managementul defectuos si „paranoia” la Politia Locala Ploiesti – au atins apogeul (II)

 

Managementul defectuos si „paranoia” la Politia Locala Ploiesti – au atins apogeul (III)/’Fantomele” ataca sistemul bancar cu sprijinul „managementului” Politiei Locale Ploiesti!

 

 

 

Citeste in continuare

Exclusiv

Un baietel de turnator, un tehnocrat in chiloti si un colonel candid care nici macar nu roseste totusi referitor la minciunile de saptamana trecuta (150.000/zi versus 40.000 pe zi azi)?

Brașovul MEU

Publicat

pe

Grupul de Comunicare Strategică a transmis că nerespectarea măsurii obligatorii de a purta mască de protecție în spații închise se sancționează cu amendă. Autoritățile precizează că scopul nu este de a sancționa cetățenii ci de a limita răspândirea virusului, iar polițiștii vor acționa în principal pentru îndrumarea cetățenilor cu privire la noile reguli.

Toate bune si frumoase pentru „plebe”, nu si pentru judecatorul TEISANU D. FLORENTIN de la CURTEA DE APEL PLOIESTI din gasca lui „Portocala”.

Persoanele care nu respectă obligaţia de a purta mască în spaţiile menţionate pot fi sancţionate contravenţional în baza Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 (publicată în Monitorul Oficial nr. 396 din 15 mai 2020) raportat la art. 65 lit. h, respectiv ‘nerespectarea de către persoane fizice a măsurilor individuale de protecţie a vieţii’ se sancţionează cu amendă între 500 de lei şi 2.500 de lei.

Au fost amendati batrani, avocati, subprefecti…Oare judecatorul din gasca lui „Portocala” va fi amendat? Ce parere are conducerea de la CURTEA DE APEL PLOIESTI?

In sedinta din data de 08.01.2020, judecatorul TEISANU D. FLORENTIN de la CURTEA DE APEL PLOIESTI purta masca „la misto”, sub barbie punand in real pericol pe colegi, justitiabili si avocatii din sala.

Reamintim ca, NEGULESCU MIRCEA a actionat pentru obtinerea terenului cu statut juridic fraudulos dobandit în satul Strejnicu, comuna Târgşorul Vechi, chiar la confierile judecatorului TEISANU D. FLORENTIN de la CURTEA DE APEL PLOIESTI, conform unor inregistrari audio aparute in spatiul public si difuzate pe mai multe posturi Tv, dar si din discutiile purtate cu mai multi oamnei de afaceri din Prahova, precizam intr-un articol.

Astfel, procurorul Negulescu Mircea a achizitionat acest teren cu statut juridic fraudulos dobandit în satul Strejnicu, comuna Târgşorul Vechi, dupa ce acest „pont” a fost vandut de judecatorul mentionat si dupa ce acesta si sotia sa Teisanu Mihaela, grefier la Judecatoria Ploiesti au obtinut in acelasi mod fraudulos un teren în satul Strejnicu, comuna Târgşorul Vechi.

De mentionat ca, la data comiterii faptei cei sus mentionati erau in functie, respectiv Teisanu D.Florentin-judecator la Curtea de Apel Ploiesti si, Teisanu Mihaela – grefier la Judecatoria Ploiesti.

Unul dintre criteriile de atribuire al acestor terenuri era ca conform 1.4. din Caietul de Sarcini:

Conditii cumulative pe care trebuie sa le indeplineasca persoanele care se vor inscrie la licitatia publica organizata in vederea vanzarii

– sa fie persoane fizice (casatorite sau necasatorite), cu varsta de minim 18 ani, avand domiciliul in comuna Tirgsoru Vechi;

– sa nu detina alt imobil (teren intravilan sau casa) in proprietate, indiferent de locul amplasarii acestora; in acest sens, persoana care se va inscrie la licitatia publica va depune la dosar o declaratie data in forma autentica din care sa rezulte ca nu detine alt imobil in proprietate.

Conform declaratiei de avere a judecatorului Teisanu D.Florentin-judecator la Curtea de Apel Ploiesti, din anul 2015 reiese ca impreuna cu sotia sa detineau un apartament in Ploiesti inca din anul 2005, existand indicii temeinice ca acestia au dat o declaratie pe propia raspundere in fals. (Cristina T.).

https://www.incisivdeprahova.ro/2020/11/25/sotia-procurorului-negulescu-mircea-confirma-justitia-din-prahova-dosarele-sunt-repartizate-dupa-sufletul-omului-si-cine-poate-oase-roade/

 

https://www.incisivdeprahova.ro/2020/07/26/exclusivofiter-activ-din-cadrul-ipj-prahova-santajeaza-public-judecatorise-va-face-dreptate-cu-putin-noroc-ajunge-si-cosma-tot-la-ea/

 

https://www.incisivdeprahova.ro/2019/08/23/plin-scandal-procurorul-mircea-negulescu-reuseste-sa-isi-finalizeze-vila-obtinuta-ilegal-si-sa-se-mute-acolo-impreuna-cu-concubina-sa-politista-popescu-ana-maria-de-la-ipj-prahova/

 

 

 

 

Citeste in continuare

Exclusiv

„Camarila” procurorului Negulescu Mircea sfideaza legea/Judecatorul TEISANU D. FLORENTIN de la CURTEA DE APEL PLOIESTI poarta masca in sala de judecata „la misto”, sub barbie, punand in real pericol pe colegi, justitiabili si avocatii din sala

Brașovul MEU

Publicat

pe

Avocatul Nastase Grigore Marian liderul, din umbra al unei caractatite extinse, care a cuprins, de la UPG, unde actioneaza sotia sa, un mare segment de structuri administrative din judetul Prahova.

Tinta acestei grupari de crima organizata: preluarea sub control a bugetulului orasului Breaza

Avocatul Nastase Grigore Marian a fost investit, nu stim, pentru a cata oara, neoficial si clandestin, pentru a primi, pe banda rulanta, contracte de asistenta juridica si de reprezentare, in diverse spete, intre care, primarii, in baza unor relatii suspecte, ilegale si a unor recomandari frauduloase, pe care le vom devoala, aspecte care au pus pe reactie autoritatile si care l-au cercetat in diferite cauze. Semnificativ este dosarul in care avocatul Nastase Grigore Marian a fost cercetat, alaturi de fostul prefect de prahova, pentru abuz in serviciu.

Detinem informatii ca 11 din 33 de primarii prahovene au dispus incetarea unilaterala a relatiilor contractuale cu Colegiul Juristilor Prahova. Ultimul edil care a renuntat la serviciile colegiului este Ion Safta, fostul primar al comunei Iordachianu, care l-a angajat pe avocatul Marian Nastase, fostul jurist al prefecturii, recomandat si sustinut de o structura mafiota, despre care cititorii nostri vor afla detalii de necerzut, incepand cu acest editorial, referitor la subrezirea unor bugete locale, cu sprijin si participare a unor functionari, care au pus in dependenta edilii localitatilor.

Prezentam doar cateva din primariile aservite acestui avocat: Breaza, Varbilau, Iordachenu etc, desi nu vom uita Prefectura Prahova.

Mai jos, cititorii pot observa extrasul hotararii primarului comunei Varbilau, Ionita Ion, la asa-zisa propunere, a inspectorului achizitii Miclea Angelica Georgiana, din cadrul aparatului de specialitate al primarului, care a intocmit un raport inregistrat, in acest sens (nr.475), privind insusirea contractului de asistenta juridica cu acest avocat:

In pofida acestor fapte, pentru care acest avocat, membru al Baroului Prahova, a fost cercetat, alaturi de fostul prefect, Corneliu Popescu, structura mafiota din cadrul orasului Breaza, l-a promovat, intervenind pe langa persoana primarului Gheorghe Richea, pentru asigurarea unui contract de asistenta juridiciara, in “contencios”, in pofida faptului ca activitatea prestatorului este aproape nula si fara niciun rezultat efectv, in realitate munca fiind efectuata de corpul de specialisti, profesionisti si juristi ai Primariei Orasului Breaza.

Conform unor declaratii oficiale, ale presedintelui Colegiului Juristilor Prahova, au fost promovati anumiti avocati, intre care Gina Isaiu si Marian Grigore Nastase. Astfel, in continuare se efectueaza presiuni, in favoarea a doi fosti juristi ai institutiei, care au preluat, pe bani mai multi, atributiile colegiului. “Este vorba de Gina Isaiu si Marian Nastase, fosti juristi ai prefecturii, acum avocati, care percep onorarii duble si chiar triple fata de noi”, a declarat presedintele colegiului.

 

Desi politia detine destule date, pana in prezent, a refuzat sa se implice, devregand grupul de crima organizata de orice cercetare sau raspundere, nederanjandu-l.

In continuare, vom face vorbire, de membrii acestui grup mafiot, spre cunostinta fidelilor nostri cititori.

Multumim, pe acesta cale, cititorilor care ne trimit, la redactie, datele si documentele care atesta activitatile de crima organizata, in sarcina structurii pe care o vom descrie, in fond, in continuare.

Dincolo de toate aceste elemente, informatiile primite la redactie pe canalele unor structuri de securitate centrale, atesta seriozitatea si profesionalismul actului managerial, in sarcina domnului Bogdan Novac, noul primar al orasului Breaza.

Poate dansul nu are cunostinta de activitatile subordonatilor sai, care protejeaza anumiti angajati ai primariei, contra unor interese personale:

Nastase Grigore Marian are, in derulare, in contractul sau cu primaria orasului Breaza, in obiectul de activitate, prevazut, asigurarea de asistenta juridica, in dosare de contencios, in timp ce angajatii oficiului juridic al institutiei edilitare sunt specializati in drept administrativ. Mentinerea, pastrarea, tolerarea si asigurarea, in continuare, a contractului cu acest avocat, demonstreaza ca angajatii oficiului juridic, desi sunt platiti bine, fiind incadrati prin concurs, cf. prev. si disp. legale, ca specialisti in drept administrativ, nu isi fac datorita, context in care ne intrebam cum, oare, conducerile primariei au impus serviciile lui Grigore Marian Nastase? Mai pragmatic, ne intrebam cum a putut un inalt functionar decizional sa ii faca raportul de oportunitate a incadrarii in schma contractuala, la recomandarea unui angajat al primariei, care ocupa nelegal, de mult timp, o functie de sef, in aceasta institutie brezeana? Dar cum, oare, actualul primar, de profesie avocat, tolereaza aceasta caracatita care suge din bugetul brezenilor, in fruntea careia se afla Nastase Grigore Marian, avocat rejectat de o serie de consilii, entitati, institutii si primarii, iar angajatii oficiului juridic au fost angajati prin concurs??

Sa vedem, in continuare, cum angajatii responsabili vegheaza la starea de bine, echilibru, liniste si stabilitate a societatii si intreprind masuri speciale de prevenire, fata de sporitul si asmimetricul grad de pericol, pe care il reprezinta, in Breaza, astazi, in contexul fenomenului de COVID 19 – Coronavirus.

Prin acest M.O. (Modus Operandi) au fost exclusi, la propunerea formulei condusa de av Nastase Grigore Marian, candidati cu experienta, persoane cu    cv-uri remarcabile si cu experienta de netagaduit, atat in sectorul                juridic-administrativ, cat si in gestionarea unor mari proiecte interne si internationale. Dar, sa avem incredere, in persoana domnului Bogdan Novac, noul primar, care se pune la punct cu actul managerial si edilitar, in perspectiva gestionarii activitatilor necesare comunitatii, in contextul in care anumite institutii de stat lupta pentru eradicarea fenomenului de coruptie, amplu, intens si profund asezat, stabilizat si dezoltat si pentru a preveni, prin masurile care intra in atributul de serviciu, fenomenul infractional, atat de extins, chiar pe axa primariei.

Iata cum primaria Breaza este condusa, in fapt, de acest grup mafiot si legaturile sale echipa in speta fiind in slujba avocatului Nastase Grigore Marian. Prin existenta si functionarea acestui sistem paralel-nelegal, institutia Primaria Breaza si persoana primarului este pusa, total, in dependenta, de grupul aservit, unilateral si fara echivoc, echipei avocatului Nastase Grigore Marian. De fapt, sub pretextul implicarii sale juridice (in realitate: neimplicare profesionala, desi este platit, lunar, pe termen NEDETERMINAT, din contributia brezenilor), in dosare, prin acces direct si nemijlocit la documentele primariei, avocatul cercetat, alaturi de fostul prefect al judetului Prahova, a preluat, alaturi de unii angajati, pe care ii vom devoala, in episoadele viitoare, intregul act de conducere, expunand, intrutotul institutia Primaria Breaza.

In radul angajatilor primariei se manifesta o stare de temere si insecuritate cu privire la actiunile acestui grup si la modul in care, dupa bunul sau plac, av. Nastase Grigore Marian, pe filierele descrise, ar putea crea situatii prin care sa genereze mari probleme, atat primariei, cat si unor angajati. Important este ca structurile cu anumite atributii si competente, care actioneaza la nivel judetean, au sesizat si au inceput documentarea complexa a faptelor care-i incadreaza pe toti acesti indivizi, deocamdata, subiecti. De asemenea, situatia este cunoscuta in instantele juridice, care au perceptii fundamentate, vis a vis de dosarele institutiei reprezentate de avocatul in speta si legaturile sale.

Vom reveni cu detalii picante. (Cristina T.).

 

 

 

 

 

Citeste in continuare
Advertisement

Parteneri

Ultimile Noutăți din Brașov

Eveniment18 ore inainte

Samsung Galaxy S21 Ultra: Experiența supremă pe un smartphone conceput pentru a fi epic

Galaxy S21 Ultra oferă cel mai avansat și inteligent sistem de camere, cel mai luminos și mai inteligent display folosit...

EvenimentO zi inainte

Partidul Ecologist Român salută poziția ministrului Mediului, Apelor si Padurilor, Tánczos Barna cu privire la faptul că “tăierile ilegale reprezintă criminalitate organizată”

Partidul Ecologist Român salută poziția ministrului Mediului, Apelor si Padurilor, Tánczos Barna cu privire la faptul că “tăierile ilegale reprezintă...

UncategorizedO zi inainte

Sorțuri personalizate din piele pentru lucrătorii HoReCa

Sorțuri personalizate din piele pentru lucrătorii HoReCa   Un șorț este un fel de uniformă pentru lucrătorii din domeniul HoReCa. Ar...

ExclusivO zi inainte

Managementul defectuos si „paranoia” la Politia Locala Ploiesti – au atins apogeul (IV)

Managementul, eficiența și calitatea serviciilor Poliției Locale Ploiești Conform Legii 155/2010, Poliția Locală își desfășoară activitatea în conformitate cu reglementările...

Eveniment2 zile inainte

Urmeaza sa devii parinte? Prinde reducerile la cele mai cautate modele de carucioare 3 in 1

Din seria celor mai practice obiecte si accesorii necesare in ingrijirea copiilor pana la varsta de 3 ani, fac parte...

Eveniment2 zile inainte

Cadourile – o scurtă incursiune în istorie și o analiză modernă

Te-ai întrebat de ce oferim daruri? O scurta privire in istoria noastra, ca omenire, ne poate arăta o mulțime de...

Exclusiv3 zile inainte

Un baietel de turnator, un tehnocrat in chiloti si un colonel candid care nici macar nu roseste totusi referitor la minciunile de saptamana trecuta (150.000/zi versus 40.000 pe zi azi)?

Grupul de Comunicare Strategică a transmis că nerespectarea măsurii obligatorii de a purta mască de protecție în spații închise se...

Uncategorized3 zile inainte

Ce cauta angajatii la un loc de munca. Afla care sunt cele mai dorite beneficii

Numeroase companii se intrec in ziua de astazi sa ofere cele mai multe si atractive beneficii angajatilor. De aceea foarte...

Eveniment3 zile inainte

Business in transport – Ziarul Nationalul

Business-urile moderne din transport merg de la afacerile personale de mutari mobila si servicii de stocare, la operatiuni de transport...

Eveniment4 zile inainte

Viitor si horoscop – Ziarul Nationalul

Incontestabil, oamenii au fost mereu interesati, intr-o forma sau alta, de ceea ce le rezerva viitorul, mereu s-au intrebat ce...

Eveniment4 zile inainte

Lansare impresionantă la CES 2021: TCL revoluționează piața televizoarelor cu noua generație de Mini-LED OD ZeroTM

TCL își consolidează statutul de lider și pionier în industria televizoarelor aducând tehnologia viitorului în casele iubitorilor de TV din...

Exclusiv4 zile inainte

„Camarila” procurorului Negulescu Mircea sfideaza legea/Judecatorul TEISANU D. FLORENTIN de la CURTEA DE APEL PLOIESTI poarta masca in sala de judecata „la misto”, sub barbie, punand in real pericol pe colegi, justitiabili si avocatii din sala

Avocatul Nastase Grigore Marian liderul, din umbra al unei caractatite extinse, care a cuprins, de la UPG, unde actioneaza sotia...

Top Știri